Jump to content

Muzic4Ever

  • הודעות

    759
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של Muzic4Ever

נהג שודים מדופלם

נהג שודים מדופלם (7/14)

47

מוניטין

  1. טוב, מחילה. ניסיתי יומיים, זה פשוט לא זה. נתראה בפעם הבאה שאהיה על מחשב שולחני או שכשאחליט למכור את הרכב. עד אז, סה-לה-וי. תודה רבה ושיהיה בהצלחה.
  2. מיזם מעולה, יישר כוח להוגי הרעיון. ברוח הפורום, אפשר לארגן גם אתגר זיהוי נושא פרסים (סוג הרכב+מיקום. מישהו?) אגב, איך לעזאזאל נטשו שם את הסילברדו דאבל ג'אנט?? זה רכב יחסית מודרני.. Sent from my SM-N970F using Tapatalk
  3. מחילה, פבל. אמנם אבירי מצידך להגן את מקבלי ההחלטות. נכון, אתה רק המקל. אבל למה נראה לכם שזה מה שיעשה את ההבדל? התחרות של הפורומים מול קבוצות פייסבוק\טלגרם\וואצאפ כבר נגמרה מזמן. לפני 8-9 שנים. הפורומים הפסידו, ובגדול. קארזפורום שרדה אך ורק בגלל הקהילה כאן. תוכן לא חסר ואפשר להשיג היום הכל מכל-כל בלחיצת כפתור. אין מה לעשות, כנראה שהחזקת פורום באינטרנט זה לא המעשה הכי כלכלי בזמן הזה. ולא יעזור שום מרג' ושום פרסומות. פשוט, האלטרנטיבות זמינות, חינימיות וטובות לא פחות. אז במקום לשמר את הקהילה וציבור המשתמשים (גם הלא רשומים) אתם עושים בדיוק להפך ומנסים לשקם את הכנסות האתר ע"י פגיעה בנוחיותם. ראיה? תראה את ההתנגדות בטרד הזה. אז נראה לכם שמקסימום זה לא ילך ותוכלו לחזור אחורה. חלום טוב חלום שלום. ברגע שמשתמשים יצאו וימצאו חלופות תוכלו לחפש אותם ב"סיבוב" כמו שאומרים. לאחר שהגלישה בפורום תרד מסדר היום של המשתמש לא יהיה לכם שום סיכוי להחזיר אותו. והאמן לי, ראיתי כל כך הרבה פורומים שהלכו בדרך הזו. הליכה בלא חזרה. Sent from my SM-N970F using Tapatalk
  4. חבל. גם אני מאלה שכנראה יבלו כאן פחות ללא טאפאטוק. מה לעשות? ברגע שמתרגלים לנוחות כבר קשה לחזור אחורה. Sent from my SM-N970F using Tapatalk
  5. חבר, קיבלתי דו"ח מהירות בדיוק מאותה מצלמה. הגשתי ערעור -נדחה. ביקשתי להישפט- ביטלו את הדו"ח. תחפש שרשור עם השם שלי. פתחתי נושא בזמנו. Sent from my SM-N970F using Tapatalk
  6. בעיקרון, התחלתי בתור עובד ייצור, לאחר 3 שנים בערך ראש צוות ואחרי עוד 5 שנים מנהל מחלקה. בתור מנהל מחלקה הייתי כפוף לסמנכ"ל התפעול של החברה. כיום בתור קניין אני כפוף ישירות למנהל(ת) הרכש שבמקרה גם סמכל"ית הכספים של החברה. כך שנראה שהמסלול לא השתנה. בפנים אני יודע שצריך לשתוק לגבי העלאת שכר כי כנראה השכר כבר גבוה משל שאר הקניינים במחלקה. מצד שני, כרגע ועד להודעה חדשה אני תומך במנהל החדש שהחליף אותי במחלקה הקודמת. בערך 4-6 שעות בשבוע נמצא שם פיזית, חוץ מטלפונים ומיילים. כמובן זמין גם לשאר המחלקות שצריכות סיוע בנושאי ייצור (פיתוח, אבטחת איכות). מן הסתם עקומת הלימוד שם דיי ארוכה ואני מניח שלקחו את זה בחשבון כשהציעו להישאר בתפקיד אחר. כך שנראה שהאינטרס הדדי. לכן חשבתי כן לנצל את ההזדמנות של החלפת תפקיד וכן לשפר משהו. שההזדמנות לא תלך על פארש... למי ששאל לגבי הגיל -35. Sent from my SM-N970F using Tapatalk
  7. התכנית היתה פשוט לעזוב. התקופה של הקורונה עם המחסור בכוח אדם, חומרי גלם, ולו"ז הספקות פסיכי הכניס אותי ללחץ לא בריא. הרגשתי שהדבר היחיד שאפשר לעשות זה קודם להוריד את הקפה מהאש לפני שיגלוש - לצאת להפסקה. כשזה לא התאפשר (המון בידודים, תחלופת עובדים, חוסר מקצועיות גם בדרגים מעלי). לכן, החלטתי להתפטר. בשבוע מאז הגשת המכתב ועד ההצעה לתפקיד אחר הגיעו הצעות עבודה לא רעות גם מקולגות שהכרתי במשך השנים וגם ממקומות ששלחתי אליהם קו"ח. שמתי הכל על הולד עד הרגע הזה. ועכשיו, צריכים להחליט. Sent from my SM-N970F using Tapatalk
  8. השכר בסדר. באזור השרון הוא נחשב טוב. במרכז אפשר לקבל 10-15% יותר. אבל הנוחות של קרבה לבית ובלי פקקים שווה את זה לדעתי. בטח שלא הייתי מסרב להעלאה אבל גם לא הייתי שובר את הכלים אם לא. בקיצור, זה לא הבעיה. Sent from my SM-N970F using Tapatalk
  9. בערך, ככל שידוע לי- מה שאפשר לקבל כבר יש. על רכב ויתרתי. לא השתלם עם הנסועה השנתית. Sent from my SM-N970F using Tapatalk
  10. בקצרה, עובד בחברה מסויימת כ 14 שנה, מתוכם 6 שנים מנהל ייצור (כ 50 עובדים תחתיי סך הכל) בתחום התעשיה צבאית. במרץ השנה הגשתי מכתב התפטרות. מציתי את התחום וכבר דיי נגמרה לי הסבלנות להתעסק עם עובדים. ביקשו ולחצו שאשאר אבל סירבתי. לבסוף, הציעו לנסות תפקיד אחר למשך חודשיים לפני שאומרים שלום. הסכמתי. האפשרויות היו: פיתוח, תפ"י ורכש. עם אנשי התפ"י עבדתי במשך שנים. מכיר את התחום ולא רציתי להכנס לזה. בפיתוח עובדים 200% והמחויבות גבוהה מאוד. מה גם, שקשה למצוא מחליף אם רוצים לעזוב אחרי שנה-שנתיים. הרכש קרץ יותר. מפה לשם. תקופת הניסיון מסתיימת אוטוטו, התחום ממש מעניין והתחברתי לזה. במיוחד לקטע של לעבוד מול מחשב ולהתרכז בעבודה. בלי שמקימים אותך כל שניה לקרייסס אחר. בכלל, עצם זה שזורקים לך נושא ועכשיו יש לך אפשרות לבחור את המכונות, את חומר הגלם, ספקים וכו' ולקחת את כל הניסיון שהצטבר במשך השנים הלאה. נראה בעצם שזה המשך טבעי של התפקיד הקודם. זהו, עד כאן החפירה. בקרוב צריכה להיות ישיבת סיכום של החודשיים האלו וכמובן זה הזמן לדבר על עדכון תנאים, שכר וכו'. כרגע, הכל נשאר כמו שהיה בתפקיד הקודם. השאלה, איך אפשר לדעת מה לדרוש? מטבלאות שכר נראה כי שכר קניין נמוך ב 25-30% ממנהל ייצור. אז קצת סקפטי אם יעלו. מצד שני, בטוח לא יורידו. מצד שלישי, אם אין העלאה -כדאי להישאר בכלל או להמשיך הלאה? כי המנוף של שיפור בשכר תוך כדי החלפת תפקיד בעצם הולך לאיבוד. (מה שבד"כ קורה כשעוברים למקום עבודה חדש). מניסיון, זה המקום לשאול ובטוח יהיו תובנות חדשות. תודה, Sent from my SM-N970F using Tapatalk
  11. יכול להיות ציוד לא מאובטח בתא המטען? Sent from my SM-N970F using Tapatalk
  12. מי דיבר על מלחם פשוט? ברווז מכיר אותי. הוא יכול לקפוץ רגע ונסדר לו את זה בשניה Sent from my SM-N970F using Tapatalk
  13. אפשר פשוט להוסיף כפתור עם בדיל ומלחם. Sent from my SM-N970F using Tapatalk
  14. הרכב 4*4. הבעלים אפילו לא יודע לשלב להנעה כפולה (נקווה שהטרנספר לא תקוע). בכל מקרה, הוא גם יקה פוץ ולא מוכן שינהגו לו על הרכב. ככה שקשה לבדוק את הקלאץ' אפילו. בכלל, בנאדם עם סבלנות מאוד קצרה. מבחינתו הרכב במצב חדש ואם יש לך ספק- אתה יכול ללכת. בקיצור. אי אפשר לבדוק יותר מדי לעומק. לפחות הצלחנו לגנוב תמונה מתחת למכסה. הצינורות והרצועות אגב נראים לא רע. ובכללי לא נראה שתחזקו בתחזוקת שבר. הכל במקום ולא יצא לי לראות קומבינות במשהו. Sent from my SM-N970F using Tapatalk
  15. מחילה. אולי לא הסברתי את עצמי נכון מלכתחילה. נכון. רכב בן 20+ עם נסיעה כזו הוא לא בטחון לכלום. הכל יכול להיות בכל רגע. השאלה היא, מה הריסק לכל היותר. טורבו? מזרקים? גיר? כמו למשל המזרקים בלבד קרוזר שזה כולם יודעים, או הגיר המיטגן בטריוס, או טרופרים והמחלות שלהם.. בקיצור. כל רכב והמחלות שלו. אבל כמעט ואין מידע על הרכב הזה בפורומים הישראלים. אגב דיזל וידנית כמובן. למיטב ידיעתי לא נמכרו כאלו אוטומטיות. ג'ימיני- היתה לי במשך שנים. אבל לשלם היום 50 אלפים על מודל 2008? לא תודה. זה הרבה לגופו של רכב ומעל לתקציב שלי בכל מקרה. בתקציב שלי יש רק נבלות. Sent from my SM-N970F using Tapatalk
×
×
  • תוכן חדש...