Jump to content

Muzic4Ever

  • פרסום הודעות

    733
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

32 נייטרלי

אודות Muzic4Ever

  • דירוג
    נהג נמרץ (> 500 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. לא יודע. רוצה להאמין שהחליפו למטען עם שקע ישראלי אצל היבואן לפני שיצא לשיווק ופשוט נגמר להם הסרט באותו רגע לא באמת יודע ותאכלס? אם יש אחריות לשנתיים זה כבר לא כך משנה. זה מספיק זמן לעלות על תקלות אם יהיו. Sent from my SM-N970F using Tapatalk
  2. מסתבר. וגם את זה לא אולי לא היינו יודעים לא השרשור הזה. Sent from my SM-N970F using Tapatalk
  3. חברים, הבחור צודק. הרגע ניתקתי מנציג של סאני(הפעם בטלפון ולא תכתובת). אצלם כתוב במערכת שהאחריות החלה לספור מ 17.01.21 שזהו בעצם היום שבו הדלקתי את המכשיר לראשונה. חזל"ש. אגב, הבחור ששאל למה פתחתי את הפוסט- זו התשובה. תודה לכולם, עדיין, לא כל כך מרוצה מהשירות של p1000. אם הם היו מבררים את זה היתה נחסכת כל עגמת הנפש. טוב שנגמרה האינטראקציה איתם. Sent from my SM-N970F using Tapatalk
  4. יש לי ת את התגובה של סאני בכתב. מבחינתם, זה לא יתכן שמכשיר חדש יהיה עם אחריות פג תוקף אלא אם הופעל בעבר. ומבחינתם, אין דבר כזה מכשיר מחודש כך שזו בעיה של המוכר בלבד. שלחו אותי להתנהל מולו. Sent from my SM-N970F using Tapatalk
  5. קודם כל, למה לא? שנית, דווקא יש פתרון. מכשיר חדש ממקום אחר + תביעות קטנות להחזר עבור המכשיר בתוספת ימי עבודה וחמוצים. Sent from my SM-N970F using Tapatalk
  6. כנראה. אבל מה לעשות? הזמן וההתעסקות פשוט לא שווים את זה. Sent from my SM-N970F using Tapatalk
  7. שלחתי מייל, פתחתי פניה באתר, ופתחתי "קריאת שירות" לביטול עסקה. אף אחד מאלו לא זכה להתייחסות עדיין. הדרך היחידה לדבר עם מישהו זה לחייג. ושם נמצאת אותה פקידה או מי שהיא לא תהיה. Sent from my SM-N970F using Tapatalk
  8. Muzic4Ever

    פיצה.

    מטעה אנשים בזדון? אוקי נניח. כי אין לי מה לעשות בחיים חוץ מלהטעות אנשים ולהכשיל אותם בהכנת פיצה ביתית. חבר, חלקתי מהניסיון שלי. הצליח לך בצורה אחרת? שיבושם לך. מהניסיון שלי, תנור ביתי לא מצליח להוציא תוצאה ראויה לפיצה. אולי יש מומחים שהצליחו. אצלי הפתרון היה מעבר לטא. ופה מסתיימת הכשלת הרבים שלי בשרשור זה. בתאבון לכולם. Sent from my SM-N970F using Tapatalk
  9. מסכים איתך לחלוטין. בד"כ רוכש סלולריים מחו"ל אבל הפעם זה לא היה מתוכנן. שברו לי את המסך + דפקו את הדיגיטייזר בזמן הליך החלפת סוללה למכשיר הקודם שלי (סיפור בפני עצמו אבל נו, מילא...) בכל אופן, זה היה מכשיר נדיר בלי חלפים בארץ וגם בעולם אין הרבה. Essential PH1. ניסיתי להתארגן על משהו חליפי אבל ה oneplus 8t שבניתי עליו היה מגיע תוך שבועיים במקרה הטוב וזה היה הרבה מדי בשבילי. בכל אופן, לא היו לי הרבה ברירות אלא לרכוש מהארץ. אגב, פרט נוסף ששמתי לב אתמול אח"צ כשפתחתי את המטען לראשונה. הכבל אמור להגיע מגולגל במן סוגר ניילון, אז אצלי הוא פשוט היה מגולגל סתם כך בתוך הקרטון וגם הקיפולים לא היו סימטריים
  10. Muzic4Ever

    פיצה.

    אממ, האמת? לא יצא לי לעבוד על טאבון "אמיתי". אממה, הייתי מכין הרבה לפני הבייקרסטון בתנור רגיל. ראשית, את הקריספיות והצבע של הצבע של הבצק לא תשיג לעולם בתור בייתי אל אם תכווץ אותו והבצק ישב במרחק של 5 ס"מ משני גופי החימום יחד. שנית, זמן האפיה - בתנור צריך לשחק עם זה. קודם כל להכניס בצק עם רוטב. אח"כ להוציא ולפזר תוספות\גבינה (ובינתיים איבדת המון חום בפתיחה). אחר כך להעביר למטה בשביל קצת קראסט ולבסוף למעלה בשביל שהגבינה תימס כמו שצריך. ואחרי חצי שעה מה קיבלת? פיתה פיצה כמו שמכינים ילדים בגן. בטא (בלי הבון) הפיצה מוכנה כמו שצריך תוך דקות בודדות ובלי הרבה משחק. (ואכלתי המון פיצות בלא מעט מקומות ב
  11. P1000 https://www.p1000.co.il/sales/saledetails.aspx?productid=426199 Sent from my SM-N970F using Tapatalk
  12. בדקתי באתר שנתת למעלה: Out of Warranty Warranty Until: 08.02.2020 Production Date: 14_08_2019 Sent from my SM-N970F using Tapatalk
  13. המכשיר הוצג (ומוצג עד עכשיו) כחדש. ביררתי עם סאני, הם לא משווקים מכשירים מחודשים כלל. לעניות דעתי- אני הוא שפתחתי את האריזה האטומה לראשונה. לדעתי מישהו הפעיל את האחריות דרך ה imei שחתום מחוץ לקופסה. מישהו במקרה יודע אם המכשיר אמור להגיע עם מגן מסך דבוק עליו? כי הוא הגיע עם מגן נראה איכותי דבוק עליו בצורה מושלמת מדי. לא נראה שזה מעשה ידי אדם. Sent from my SM-N970F using Tapatalk
  14. דבר כזה יכול להיכנס תחת "כשל תמורה"? אם כן, אולי יהיה קל יותר להתנהל מול חברת האשראי.. Sent from my SM-N970F using Tapatalk
  15. כן, קיבלתי תשובה שיש אחריות מיום הקניה וצריך לגשת לסאני עם חשבונית. דיברתי עם סאני, אין דבר כזה. תוקף האחריות הוא לפי מספר imei. חזרתי שוב למוכר, העבירו את הפניה למרכז סלולר והם אמורים לחזור אלי (כל זה עד אתמול ב 11 בבוקר). לא חזרו, יצרתי קשר אח"צ. העבירו להנהלה והבטיחו לחזור היום. לא חזרו... שוב יצרתי קשר. "אין לך מה לדאוג, המכשיר שלך באחריותנו (של אתר המכירות הכוונה). תשתמש במכשיר חופשי. התייאשתי, אין לי זמן ואנרגיה להתעסקויות האלו. אגב, למייל ששלחתי לא התייחסו כלל עד עכשיו. Sent from my SM-N970F using Tapatalk
×
×
  • תוכן חדש...