Jump to content

mottis

  • פרסום הודעות

    269
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

20 נייטרלי

אודות mottis

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אני נהגתי באקטיב סטיישן שלמעט גודל תא המטען זהה לרכב שלך.
  2. אחרי שהמנוע :ייפתח" - צריכת הדלק תשתפר קלות. וכמובן, תתחדש ותהנה - התרשמתי מאוד לטובה מהפוקוס עם יחידת הנעה חזקה, אבזור עשיר, הנאה מנהיגה ונוחות נסיעה טובה.
  3. לדעתי האיוניק עדיפה בעיקר בגלל גיר רובוטי כפול מצמדים עם התנהגות נעימה יותר לעומת תיבת רציפה שמרגישה כמו גיר עם הילוך אחד ארוך ורועשת בזמן מאמץ, מרכב ה-5 דלתות באינוניק הרבה יותר פרקטי ומערכת המולטימדיה באיוניק מקורית בכל הדגמים לעומת מכרכת בהתקנה מקומית בקורולה (למעט ברמת האבזור הגבוהה).
  4. לא יודע עם העבקה משתלמת או לא, האטראז הוא רכב גרוע ובודאי שאינו מתאימה למשפחה עם 3 ילדים!
  5. בסקודה ובפורד, יש זרם במצית גם כשהסוויץ מכובה
  6. העובדה שיש שוליים בהרבה כבישים (בעיקר ביחס לאירופה)
  7. אני משווה בין הגרסאות הנמכרות פה בישראל. שמח לשמוע שקיבלת את האוקטביה, היא לא מושלמת. אצלי יש לפעמים רעשים וקרקושים מהצד האחורי ימני שאני עדיין מנסה להבין מה לא יושב שם טוב. הסקאלה היתה אצלי לסופ"ש והרשימה במושב האחורי המרווח (היא היתה מועמדת מאוד רצינית כרכב ליסינג אצלי, אך המזגן המכאני הפשוט הכריע את הכף לטובת האוקטביה), הקאמיק היא סקאלה מוגבהת, היא תהיה אצלי בסופ"ש הקרוב כך שאוכל להתרשם ממנה לעומק...
  8. איכות החומרים בפולקסוואגן טובה יותר מאשר זו שבסקודה וכך גם האבזור. אני נוהג באוקטביה, אך יצא לי לנהוג בגולף שאמורה להיות המקבילה שלה. הפלסטיקה בדלתות רכה ואיכותית יותר וכך גם בשאר המקומות הנמצאים למטה. בגולף קיים ריפוד בד בדלתות שאינו קיים באוקטביה. בנוסף לכך, האבזור בגולף טוב יותר, בעיקר בלם היד החשמלי.
  9. תתחדש ותהנה, בחירה מעולה
  10. שתי המכונות מאוד דומות. לדעתי היתרון של האיביזה הוא אבזור הבטיחות הכולל בלימת חירום אוטונומית. היתרון של ה- I20 הוא מולטימדיה עם שיקוף הטלפון לעומת מסך קטן ללא שיקוץ באיביזה.
  11. צריך לקחת בחשבון גם את אובדן הערך. מאמין שירידת הערך רכב היברידי או דיזל עם נסועה גבוהה יהיה נמוך יותר מאובדן הערך של רכב בנזין. מנועי טורבו בנזין ותיבות רובוטיות כפולות מצמד מאפשרים צריכת דלק לא רעה (מנסיוני עם אוקטביה 1.2 שב- 120,000 ק"מהשיגה ממצוע של 15 ק"מ לליטר בנסיעה לא חסכונית ואוקטביה 1.5 שבינתיים ב-10,000 ק"מ השיגה צריכה של 14 ק"מ לליטר עם תואאי נסיעות הכולל יותר נסיעות קצרות עירוניות (עובד הרבה יותר מהבית בקורונה)
  12. האוקטביה 2017 הוחזרה לחברת הליסינג במרץ האחרון עם 120,000 ק"מ באודומטר. ב-3 שנים וחודשיים לא נתקעה ולמעט צורך בהחלפת ידית תא מטען וכפתור על ההגה הגיעה למוסך לטיפולים שוטפים בלבד (בטיפול 75,000 ק"מ ביקשתי שייבדקו את הגיר בעקבות רעשים מתכתיים, אמרו שביצעו עדכון תוכנה). הרכב צרך בממוצע כ- 15 ק"מ לליטר בעיקר בנסיעות יומיומיות מי-ם לת"א וחזרה ללא נסיון לחסוך בדלק...
  13. נראה לי שזו הכוונה... נ.ב. גילוי נאות:מחזיק בליסינג אוקטביה נוצ'בק קדנציה שנייה בליסינג (2017 1.2 ועכשיו 2020 1.5)
  14. סיטרואן C5 AirCross דיזל הכי מתאימה לצרכים שלך בעיקר בגלל 3 מושבים נפרדים ומרווחים יחסית בשורה השנייה.
×
×
  • Create New...