Jump to content

mottis

  • פרסום הודעות

    427
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

58 נייטרלי

אודות mottis

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. mottis

    תופעת האורות המוגזמים

    בכלל קיימת תופעה של נסיעה עם אורות גבוהים ואורות ערפל קדמיים ואחוריים דולקים גם בקיץ. יש טיפוסים שתאורה בעוצמה גבוהה גורמת להם להרגיש שהרכב שלהם מרשים יותר. מנגד, קיימים הטיפוסים הלא מודעים הנוסעים עם תאורת DRL בלילה כאשר ברוב המקים תאורת ה-DRL לא כולחת תאורה אחורית כלל.
  2. המנוע הזה נמצא בשימוש גם בדגמי ניסאן (קשקאי) וגם בדגמי דאציה (דאסטר). בזכות שיתוף הפעולה בין מרצדס לקבוצת רנו, ברכבי מותג הלואו קוסט, דאציה וברכבי מותג היוקרה מרצדס מותקנים אותם מנועים...
  3. תוסיף לרשימת האפשרויות סקודה אוקטביה סטיישן 1.0 או 1.5 במחיר 141K ו- 147K ש"ח בהתאמה. הפוקוס לא ונותנת תמורה טובה למחיר, אבל אין לה יציאות מיזוג מאחור ואפשרות שליטה ידנית בהילוכים.
  4. בהצלחה, אני לא מבין גדול בווידאו, אבל הרעידות עושות כאב ראש - אתה צריך לצלם בצורה יציבה יותר
  5. אכן, בתמונה הוא עם אאולנדר. כשהוא היה שר, נסע בקרניבל.
  6. mottis

    הזמנתי סיאט אטקה חדשה.

    ב- 20+ שנות נהיגה, כאשר למעלה מעשור את הפגוש האחורי של הרכב שלי "מעטר" הסטיקר "איך הנהיגה שלי?" לא ניהלתי מרדפים ולמעט אזהרה על מהירות מופרזת בכביש הערבה -אין לי שום עבירת תנועה... א-ב-ל לפני כמה שנים קיבלתי מייל מקצין הרכב עם תלונה על נסיעה פרועה בנתיבי איילון (מהירות גבוהה ונהיגה בניגוד לכיוון החץ בנתיב). הייתי צריך להגיב לתלונה, למזלי, הוכחתי באמצעות רישום הנוכחות בעבודה והיציאה מהחניון שהרכב לא היה בנתיבי איילון בזמן קבלת התלונה. כנראה המתלונן טעה באחת מספרות הרישוי. אני הצלחתי להוכיח "שאין לי אחות", אם לא הייתי מצליח בכך, היה לי מאוד לא נעים בעבודה. לכן, אני מעדיף להיות כמה שפחות בולט ע
  7. בדוק שהתאריך והשעה מכוונים, לפעמים התקשורת תלויה בתאריך ושה מעודכנים
  8. לא בכל הרכבים החדשים, אך ישנם רכבים חדשים רבים עם חיישנים תודה, אשמח להמלצה על מקום שמתקין חיישנים כאלו בירושלים או בפ"ת/ראש העין
  9. נהגתי120K ק"מ באוקטביה 1.2 2017 במשך 3 שנים (רכב ליסינג) בנסיעות יומיות בין י-ם לת"א ובחזרה כולל הפקקים של 2 הערים ולמעט איפוס תוכנת גיר בטפול 75K ק"מ (לאחר שהתלוננתי על רעשים מתכתיים) - הגיר תפקד מצויין. האוקטביה הוחלפה באוקטביה 1.5 2020 ובמשך 34K ק"מ בתוואי דומה (שבעקבות הקורונה כללה יותר נסיעות עירוניות קצרות) ואין שום בעיות בגיר.
  10. תודה, מצלמת רוורס כבר קיימת ברכב
  11. לרגל התרחבות משפחה של חברים, הם רכשו טויוטה סיינה 2015. הם גרים בעיר וקשה להם לתמרן עם הרכב הגדול במקומות צפופים. הם מעוניינים להתקין חיישני קרבה היקפיים לרכב. (ברכבים חדשים מקטגוריות גבוהות חיישנים כאלו קיימים). חיישני רוורס אין בעיה להתקין, הטריגר להפעלתם הוא שילוב ל-R, אך לחיישני קרבה מלפנים או מאחור אין טריגר ברור. האם ניתן להתקין חיישני קרבה שייפעלו רק בטווח קצר יותר (נגיד רק עד 30 ס"מ)? האם מישהו התנסה בפיתרון AFTER MARKET מסוג זה? תודה מראש
  12. עדיין אין תשתיות טעינה מספקות וטווח ולחלק ניכר מהאנשים אין חניה פרטית בה יוכלו להתקין עמדת טעינה וגם לא יהיו בעשור הקרוב, כך שבטווח הקרוב לא צפויה ירידה ניכרת במחיר רכבים עם מנועי נזין או דיזל.
  13. תא מטען בנפח 380 ליטר בסופר מיני זה כבר בליגה של קומפקטית האצ'בק כמו גולף, לאון ו- A3 וגדול יותר מתאי המטען של קורולה האצ'בק, פוקוס ומאזדה 3. נפח תא המטען של ה-i20 החדשה 352 ליטר הציב רף גבוה והפאביה עקפה אותו.
  14. עד כמה שזכור לי ההפרש במשקל בין נירו היברידית לפלאג אין הוא 70-80 ק"ג, זה כאילו יש עוד נוסע ברכב, לאחר שהסוללה מתרוקנת הרכב מתנהג כהיברידי רגיל (תא המטען קטן בכ- 25%)
  15. אין מה להשוות. סביר להניח שהאקורד מצויידת במצד כ"א ו- ABS. פאביה או סוייפט מצויידות בשש כ"א, בקרת יציבות (ESP) ו- ABS.
×
×
  • תוכן חדש...