Jump to content

mottis

  • הודעות

    494
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

מוניטין

81 נייטרלי

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. בדיוק לזה אני מתכוון, תודה על המידע המועיל
  2. אני מעוניין לקנות מצלמת דרך לרכב, חשוב לי שהיא תהיה קומפקטית, מעדיף בלי מסך פנימי (במקרה הצורך מעדיף להשיג את הסרטונים באמצעות הטלפון). יש לי רכב עם STOP START, ב- 99% מהנסיעות אני מנטרל אותה. לא מעניין אותי מצלמת אבטחה לרכב בזמן שהרכב חונה, רק תיעוד נסיעה. אני כמעט סגור על XIOMI MAI70, הבנתי שאני צריך לשים לב שמדובר בגרסה הבינלאומית (ולא הסינית) עם אפשרות לפקודות קוליות לצילום וידאו או סטילס. האם המצלמה הזו מומלצת? האם למישהו יש ניסיון איתה? תודה מראש
  3. אני נוהג באוקטביה דור 3 2020 1.5 ליטר (ליסינג מהעבודה), קיבלתי את הרכב במרץ 2020 והספקתי לנהוג בו כ-43K ק"מ ללא שום בעיות או תקלות. אני מניח שמדובר במנוע ותיבת הילוכים זהים לאטקה. תוואי הנסיעה שלי כולל בעיקר נסיעה מי-ם לת"א וחזרה כולל הפקקים בשתי ערים אלה (אם זה עוזר, לפני כן היתה לי אוקטביה 1.2 2017 שנסעתי בה 120K ק"מ, לקראת טיפול 75K ק"מ שמעתי רעשים מתכתיים בזמן העברות הילוכים והעניין סודר באמצעות עדכון תוכנה).
  4. הוא לא ג'יפון ולא היברידי. בנוסף, הדגם הפשוט הקודם לא תורם לתדמית ואם תוסיף למשוואה את מבצעי ה- 0 ק"מ האי סופייםתבין את הקאצ'. הדור החדש מציג שיפור עצום לעומת הקודם, אבל זה לא מספיק.
  5. יותר פשוט לברר מול חברות הליסינג איזה דגמים מוצעים ולבחור מהם את הרכב התאים לך
  6. 18-19 ק"מ לליטר. הסוללה הגדולה מהווה תוספת משקל של 70-80 ק"ג. זה כאילו שיש עוד נוסע ברכב. תא המטען קטן יותר בגלל הסוללה.
  7. אם אתם מתכננים להחזיק את הרכב למשך שנים ארוכות - הייתי מחכה שהאאוטלנדר יגיע לערוץ ה- 0 ק"מ, 0 ק"מ ימקם אותך באמצע בין רכב משומש לחדש. האאוטלנדר החדש פחות גרוע מהדור הקודם והחסרון העיקרי בו הוא היעדר תיקון אקטיבי של סטייה מנתיב.
  8. כדי שהלקוח ישלם 1,500 ש"ח לפתיחת המסך לשיקוף הטלפון. נהגתי ברכב כזה 2018 כמה מאות ק"מ. כמו כל מאזדה מהשנים האחרונות - הוא נמרץ ומהנה לנהיגה עם תיבת הילוכים מעולה. איכות החומרים פחות מרשימה מה-3 ועד כמה שזכור לי, יש רק לחלון הנג תפעול אוטומטי מלא. המחיר הגבוה של ה- CX3 הופך אותו לכמעט לא רלוונטי כשבגרסאות ה- 2 ליטר הוא נושך ל- CX30 או לסיאט אטקה וסקודה קארוק. בגרסאות ה-1.5 יחידת הנעה החלשה נחותה מה -2008 או סקודה קאמיק עם מנועי הטורבו.
  9. בסדרה קטפה ראשית השליח של שפע יששכר מעביר גופות ברכב המשלוחים...😀
  10. אני נוהג ב- 4.5 שנים האחרונות באוקטביה דור 3 בליסינג מהעבודה. הראשונה 1.2 Ambition 2017, נהגתי בה 120k ק"מ למעט הבעיות הבאות: 1. מנגנון ידית תא מטען הוחלפה לאחר שהפסיקה לתפרד 2. לחצן הטלפון בהגה נתפס והוחלף 3. לפני טיפול 75k ק"מ שמכתי נקישות מתכתיות בעת העברת העלוכים, במסגרת הטיפול בטצע עדכון תוכנה טלא היו שום בעיות עד החזרת הרכב. השניה 1 5 Ambition 2020, עדיין ברשותי, כבר נהגתי בה 42k קמ ללא שום בעיות. תואי הנסיעה שלי כולל בעיקר נסיעותניומיומיות י-ם ת"א טחסרה כולל פקיים בשתי הערים האלה. בשני הרכבים צריכת הדלק הממוצעת כ- 15 ק"מ לליטר בנסיעההרגילה ולא ממש חסכונית (דלקן ללא הגבלה)
  11. mottis

    הזמנתי את הלאון החדשה !

    כדי לחזק את תדמית ה"לטינית החמה" בקונצרןVAG ידידיי נוטים לראות בי מישהו שמבין בתחום הרכב. ידידה שידעתי שמתעניינת ברכב מיני חדש, שלחלה לפני כמה חודשים הודעה "מה אתה אומר על יונדאי i10?", אמרתי חה שזה רכב נהדר, אך התיבה החד מצמדית מסרסת אותו וגורמת להעברות הילוכים מורגשות ותאוצה ארוכה... היא ענתה לי שלא אבאס אותה כי הזמינה כזה רכב, לאחותה יש i10 דור שני וזה רכב נהדר... הסברתי לה שהדגם התחלף ורק השם זהה. ניסיתי לשכנע אותה לבטל את הקניה, לפחות המלחתי חשכנע אותה לעשות נסיעת מבחן... היא קנתה בסוף את הרכב תוך שהיא מודעת לחסרונות שלו, אבל אם לא הייתי מספר לה - היתה מופתעת עם התיבה החד מצמדית המוזרה. אהי נוהג ברכב ליסינג מהעבודה ולא חותם על הזמנת הרכב לפני ביצוע נסיעת מבחן... החריגה היחידה היתה בהזמנת האוקטביה 2020 לאחר אוקטביה 2017 (שתחהן דור 3) - שמי רכבים זהים רק שהחדש מאובזר וחזק יותר...
  12. יש לי אוקטביה 2020 עם מסך 8 אינץ' (אני מניח שזו מערכת זהה לזו שבגולף שלך) עם טלפון סמסונג גלאקסי S20 אולטרה - הקישוריות מאוד יציבה. יש בעיות כאשר יוצא עדכון בטלפון ל- Android Auto (אני מבצע עדכוני אפליקציות בצורה ידנית כל כמה ימים). אני משתמש בכבל של BELKIN. בתקופה שהייתי עם הטלפון הישן, סמסונג גלאקסי S7 EDGE בו ה- Android Auto הגיע באמצעות APK היו הרבה ניתוקים ובעיות - לחיצה ארוכה על כפתור הווליום ברכב שמשמש גם כפתור כיבוי והפעלה, מאתחלת את המולטימדיה. הייתי מאתחל את המולטימדיה כך כשהיו תקלות בטלפון הישן.
  13. ישלי תחושה שבדלק מוטורס מתרכזים בביצי הזהב שמטילות מכירות BMW. אצלנו בחברה צי המונה מאות רכבים כאשר ברחרת המחדל היא יונדאי איוניק או אלנטרה. כדי לקבל רכב אחר, צריך להיות בהסדר מיוחד וגם זה מותנה באישור... בהסדר המיוחד אני יודע שקיבלו אוקטביה (כמוני) ומאזדה 3. מישהי ביקשה פוקוס אקטיב טורר וסורבה. אני לא מבין את דלק, הם נכוו קשות עם הפוקוס ותיבת ההילוכים, אך ערוץ הליסינג הוא הדרך הטובה להחזיר את הרכב לתמונה. הם מציעים תמורה לא רעה למחיר: מנוע חזק ואבזור עשיר ביחד עם מראה פנאי נחשק. את מדיניות ההנחות הנדיבות לשוק המוסדי הם מכירים היטב. במחיר עוב לחברות הליסינג, הפוקוס תהיה אטרקטיבית תחברות הליסינג והעובדים ומאות פוקוסים יעלו על הכביש (במיוחד עכשיו כשהטבת המס לרכב היברידי עומדת להסתיים). כאשר לפוקוס תהיה נוכחות, הוא גם יצליח להימכר בשוק הפרטי (אומנם במספרים נמוכים כי הוא לא גיפון... אבל בכל זאת). הפוקוס גם תניב להם רווחים מחלקי החילוף... באמת לא מבין כותם
  14. ריו סדאן היא תת משפחתית, אבל צריכת הדלק בהחלט סבירה לרכב מסוג זה. בגלל שמדובר בריו סדאן, יחידת ההנעה היא וותיקה, פשוטה ואמינה. רכבי סופר מיני בתמורת סדאן מיועדים למדינות מתפתחות בהן לאמינות משקל גבוה יותר בשיקולי הבחירה בהם אצל הלקוחות הפונציאליים. הריו משתייכת לסגמנט של יונדאי אקסנט, פג'ו 301 המצויידות גם הן ביחידות הנעה וותיקות ומוכחות..
×
×
  • תוכן חדש...