Jump to content

Lexicon

  • פרסום הודעות

    51
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות Lexicon

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)
  • תאריך לידה 04/07/1988

Personal Information

  • מיקום
    מרכז
  1. אם כבר בטיחות ברכבים קטנים והאצ'בק - האם המושב האחורי ברכבים כמו פיקנטו או אלטו לא מוגן בכלל? זה נראה שהיושבים מאחור ממש נוגעים בחלון האחורי ברכבים הללו. מה קורה במקרה של פגיעה מאחור?
  2. אני בדקתי מספר רכבים מהדגם הזה לפני מספר חודשים, כמעט כל מוכר שדיברתי איתו החליף מוח גיר לפני שהגיע ל-70 אלף ק"מ. אז מומלץ באמת להתייחס לזה כאל הוצאה וודאית אם רוכשים את הרכב. פניתי למוסך קרסו בפ"ת וקיבלתי הצעת מחיר של כ-4 אש"ח להחלפת המוח.
  3. חוזר לעדכן: בעזרתו של חרט הצלחתי להוציא את התבריגים ולהחליף בבורג זהה תקין, הכל הורכב בצורה תקינה ועובד. תודה למי שעזר והמליץ על פניה לחרט, בגלל זה אני מעריך את הפורום הזה והכותבים בו.
  4. זו ההברגה שנשארה בכרית זה הראש בורג שנותר בהגה
  5. תודה על התגובה המהירה, האם תוכל להמליץ לי על בעל מקצוע באזור המרכז שיכול לעזור לי בנושא? החשש שלי הוא שמכיוון שמדובר בכרית אוויר, לא ירצו לעבוד איתה.
  6. חברים שלום, לצערי, בזמן שפירקתי הגה בקיה פיקנטו 2014 לטובת התקנת כפתורי שליטה מההגה, שברתי את ההברגות של ברגי הטורקס שמחזיקים את כרית האוויר בהגה (עקבתי אחרי המדריך הזה, אך כנראה הפעלתי יותר מדי כח). כעת הבורג שבור ורוב ההברגה נותרה בתוך החלק שכולל את הכרית. זאת אומרת שלא ניתן לחבר את הכרית בחזרה בברגים אלו. האם מישהו יודע האם יש אפשרות להוציא את ההברגות השבורות או שחייבים להחליף את כל הכרית? בנוסף, לשם נסיעה למוסך, האם נדרש לנתק לגמרי את הכרית? להוציא את הפיוזים שלה לנסיעה?
  7. ניתן להפקיד לכל חשבון בנק, לא רק לבנק הדואר.
  8. עדכון למעוניינים: ברשת ACE יש פחיות קליפורניה - 2 ב-25 ש"ח. המבחר היה מוגבל לוניל ומסטיק (בסניף של יהוד). יש להם בנוסף פחיות של חברה אחרת במגוון ריחות ב-30 ש"ח לזוג.
  9. ישה, כתבת כאן וגם בשרשור אחר שמידה והדרישה נדחת ניתן לתבוע את שני המעורבים בתאונה. האם מדובר בתביעה אחת נגד שניהם (או שתי חברות הביטוח שלהם בעצם?) או שתי תביעות נפרדות?
  10. אז עדכון: סוכן הביטוח של הרכב שפגע בי טוען שהיה עוד רכב מעורב בתאונה, שפגע מאחור ברכב שפגע בי. הרכב הזה עזב את זירת התאונה ללא מסירת פרטים (יצא הסתכל על הנזק, זרק כמה מילים, נכנס לרכב ונסע). לפי מצלמת הרכב אצלי זיהיתי את הרכב ומספרו (לפני ואחרי התאונה) וסוכן הביטוח של הפוגע בי איתר את בעלות הרכב (חברת ליסינג), החברה מסרבת למסור את גרסת הפוגע ומחלקת התביעות שם אומרת להעביר להם את התביעה וזהו (לא ברור האם בכלל מודים באשמה). עכשיו לשאלות: 1. האם עלי לתבוע קבלת כספי התיקון מהרכב שפגע בי או מהרכב שאחראי כביכול לכלל התאונה? 2. האם אני צריך להגיש תלונה על פגע וברח במקרה זה? (למיטב ידיעתי בעל הרכב שפגע בי לא דיווח)
  11. שאלה נוספת שעלתה היום לאחר הפגישה עם אלי ושיחה עם הסוכנות ביטוח של הפוגע (שאגב מודה שפגע בי) - האם במידה והנזק עולה על 40% משווי הרכב, הרכב יוגדר טוטאלוס? נשמע לי קצת מופרך שרכב שצריך להחליף לו מכסה תא מטען יגרט כי המחירון שלו נמוך.
  12. תודה אריק, תוכל להמליץ על מוסך שכזה (באזור המרכז)? אני מניח שלא כל מוסך עוסק בזה.
  13. פרסמתי בפורום אסתטיקה לצערי הנזק ככל הנראה לא מינורי (פוליש ווקס) אלא דורש PDR או פחחות. האם יש פורמט מומלץ למכתב? כמו כן להבנתי עלי לבחור שמאי שעובד עם חברת הביטוח של הפוגע? ז"א שעלי להמתין עם תיקון הנזקים עד לתחילת ההליך מול חברת הביטוח של הפוגע, נכון?
  14. חברים שלום, לצערי מישהו החליט לעצב לי מחדש את המכסה תא המטען ואני רוצה לתקן את הנזק שנוצר. רציתי להתייעץ אתכם האם הנזק ניתן לתיקון ב-PDR וכמה יעלה להערכתם? בנוסף, זכור לי שלפחות אחד ממכוני ה-PDR אפשר לקבל הערכה אחרי שליחת הודעה בנייד עם תמונות, אבל אני לא מוצא את השרשור הרלוונטי, מישהו מכיר? וכעט לתמונות והנזק: הפגיעה מעכה חלק מתא המטען ולדעתי עקמה אותו גם קצת למעלה, הוא עדיין נסגר אבל יש רווח קצת גדול מהרגיל בצד שמאל ומעט מים חודרים פנימה בשטיפה. הנזק העיקרי הוא מעיכה די גדולה בצד שמאל תחתון של המכסה, מצד ימין הוא תקני. בנוסף, הצבע בפגוש התפוצץ, האם מכוני PDR מציעים גם צביעה?
×
×
  • Create New...