Jump to content

חיים יוד

  • פרסום הודעות

    1,154
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

11 נייטרלי

3 עוקבים

אודות חיים יוד

  • דירוג
    בעל מקצוע מומחה

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    קיבוץ במרכז הארץ
  • מקצוע
    מנהל מקצועי ומאבחן במוסך ובמכון להזרקות דלק מוכר במרכז

צפיות אחרונות בפרופיל

4,013 צפו בפרופיל
  1. אין מה לעשות זה מוצר שנקנה ויוצא ממחסן החלפים ולכן יש עבורו שורה בחלפים על המחיר אפשר להתווכח אבל אתה תמיד ראשי לבקש את הספרי שנישאר למכונאי לאחר הטיפול ברכבך 🙂. חיים יוד.
  2. מסנן אבקנים זה מסנן המזגן לא אוויר. אבל ההוראות השתנו ולא כפי שרשום בספר נהג. אבל תמיד יש להפעיל שיקול דעת עפ הנסועה של הרכב והתנאים שהוא נוסע חיים יוד
  3. למה עקיצה ? זה מיותר לדעתך במוסך אחר הייתה יוצא במחיר יותר זול עם חלפים מקוריים אני לא בטוח. מסנן אויר בספרק 2019 מוחלף עפ הוראות ייצרן כל טיפול 6 כלאמר ב 90000 קמ אפשר להתווכח על זה אך זאת ההוראה ומסנן מזגן כל 20000קמ. בספרי בלמים משתמשים לנקות את איזור המסנן שמן שהוחלף והפקק קרטר משאריות השמן שנזל (זה מקובל) סהכ רכב חדש למה שיצא עם שאריות שמן על המנוע ? הם מחוייבים לתת לך הצעת מחיר כולל מעמ מראש לטיפול עלויות חלפים ועבודה ואתה אמור לחתום מראש לפני ביצוע העבודה זה התהליך הנכון וכך אחכ אין בעיות וטענות הכול מראש. סהכ מחיר סביר לטיפול במורשה יופי של אוטו תתחדש
  4. מה זה אין הצתה? אין ניצוץ או לא מניע? מע ההצתה לא קשורה למחשב להצתה בדגם זה הכול בתוך המפלג והמידע נשלח למחשב מנוע לפיקוד מזרקים. האם נבדק מתח שמגיע למפלג? האם מגיע מתח למזרקים? האם מנורת הצק אינגין דולקת בהפעלת סוויץ? בדוק כל זאת ראשית אין מה להחליף סתם חלפים לפני שמבינים מה הבעייה. בדגם זה היתה בעייה נפוצה של הממסר הכפול הראשי מתחת להגה צד שמאל שלא היה שולח מתחים וכמובן אם הוא לא תקין לא תתאפשר התנעה. חיים יוד.
  5. לרוב בדגם זה חיישן קאמשאפט מונע התנעה . אין חליפי חיים יוד.
  6. מוזר גם אני ניתקלתי בתקלה דומה במצמדי luk שהדוושה מתקשה לאחר תקופה קצרה לאחר 2 החלפות מצמד חוזרות עם אותה בעייה וטלפון זועם לספק ששלח את הסטים ליבואן לבדיקה קיבלתי את כל כספי בחזרה בלי בעיות התקנתי valeo ועד היום הלקוח מרוצה . אין לי מילה רעה אחת לאמור על מצמדי luk שהם מקוריים בהרבה דגמי רכב אך אולי יש איזה כשל בסדרת מצמדים, לא יודע אבל זאת עובדה. אני כן יודע שאין קשר להפעלה ההידראולית של המצמד כוח הלחיצה הוא קבוע ולא משתנה עובד או לא עובד. חיים יוד
  7. אין לך מה להסתכל על ה מפות קיזוז דלק מחיישן חמצן אחורי כי הוא לא משפיע עליהם הוא חיישן איבחוני ולא קונטרול. במידה והאגזוז אטום לחלוטין ואין דליפה מאטמים כנראה שהממיר לא יעיל אך זה לא אומר שלא יעבור טסט אלה רק בבדיקה שהמחשב ביצע לו הוא כשל תאפס תקלה ותמשיך לעקוב אחרי כמה קמ התקלה חוזרת עם בכלל חיים יוד.
  8. קודם תתחדש. אני לא יכול להגיד מי צודק ומי לא ויכול להיות שכולם צודקים אך מניסיוני בתקלה מסוג זה בדגם רכב זה מאיזור הרצועת מנוע ,התקלה נעוצה בפולי מנוע ראשי שהדמפר ׁ(מנחת התנודות) מתחיל להתפרק. יש לפרק פולי ראשי לבדיקה ואימות. בהצלחה חיים יוד.
  9. האמת יש גם במנוע טורי בנק 1 ובנק 2 כאשר חילקו את המנוע ל2 וכל 2 צלינדרים מפוכחים עם חיישני חמצן עליון תחתון וממיר נפרד לכל 2 ציל רק' נראה יחידה אחת לדוגמה: טויוטה אוונסיס ,פורד פוקוס דור 3 וכו.
  10. אין ברכב הזה מסנן דלק קווי כמו שאתה מכיר יש בתחתית המודול משאבה מסנן מיקרוני . אין טיפול או שירות למסנן ולא נוגעים עד שיש בעיות ואז יש צורך לישלוף את כל מיכלול המשאבה מהמיכל לשירות. בברכה חיים יוד
  11. שלום יגאל אני מבין מה שאתה אומר אך אם אנכנו רוצים גם כצת ללמד ולא ישר לשלול את תקינות הרכיב הנבדק ,מפני שיכולות להיות כמה סיבות לאי תיפקדו של הסטרטר חשמלית או מכאניית ,שאחת מהם הייתה הבנדיקס אצלך. ומה יותר פשוט במעגל הפשוט הזה לבדוק ב 5 דקות מפלי מתח בניסיון התנעה - כבל ראשי , מינוס שילדה ,ופיקוד סטרטר. -להבין מאיפה הבעיה ו לטפל בה. להחליף סטרטר ולאחר מכן להבין שיש בעיית פיקוד לא ההיתי ממליץ ללכת בדרך זו. אם רוצים להיות ממש צדיקים אז לאחר שהסטרטר עובד אפשר למדוד צריכת זרם בהתנעה לוודא שהיא לא מוגזמת מידי .(אני פעם מדדתי 900A) גם הייתה אופל יישנה אך אז הסטרטר עבד אבל המנוע
  12. שלום מרק אני לא בעל הרכב אבל בשנתון הזה 2003 אני מאמין שזה G עם הדגם מנוע הפופולרי Z16XE למרות שגם שאר הדגמים בשנתון הזה עם מעגל התנעה דומה בברכה חיים יוד
  13. שלום בוקי כמובן שיש מידע למתג TR יש 10 חוטים בקונקטור אבל רק 2 הם גישור ישירות לפיקוד סטרטר כל השאר הם ל DIC לסטטוס של הבורר . הפיקוד עובר ישירות מהסוויץ דרך המתג לסטרטר בדגם הזה מעגל מכאני טהור לא אלקטרוני . בברכה חיים יוד
  14. תתפלא - המעגל שם מאד פשוט ,אין מחשב או ממסר באמצע - מתג התנעה - מתג TR - ו לפיקוד סטרטר . סהכ בדיקה מהירה של מתחים בכניסה למתג ויציאה ממנו ולפיקוד סטרטר מייד תגלה איפה הנתק במעגל . בהצלחה חיים יוד
  15. איזה גיר מותקן ברכב? אם גיר ידני יותר פשוט לבדוק את מעגל הפיקוד אם גיר אוטומטי צריך לכחת בחשבון גם את מתג TR (מתג מצב הילוכים בגיר) במעגל הפיקוד - אצלי זה היה התקלה. בברכה חיים יוד.
×
×
  • Create New...