Jump to content

levy

  • פרסום הודעות

    866
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

5 נייטרלי

אודות levy

  • דירוג
    משקיען (> 750 הודעות)
  • תאריך לידה 21/01/1969

Personal Information

  • מיקום
    רחובות
  • מקצוע
    מהנדס

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. לא כל הרכבים בנויים להגיע ל 400000 קמ ללא תקלות במנוע ובגיר והרבה מאוד דגמים ב 200000 קמ הרכב מתחיל לשרוף שמן. יש מה שניקרא עקומת האמבטיה,בהתחלה שרכב יוצא לשוק יש לו מחלות ילדות לאחר שזה ניפתר יש יחסית שקט וזה החלק התחתון של האמבטיה לאחר קילומטראז' מסוים העקומה עולה כתוצאה מעליה של כמות תקלות,הרבה מכלולים מגיעים לסוף חייהם. אם כל הכבוד יונדאי בגדול זה לא טויוטה. טויוטה יצא להם שם טוב ויש רכבים שמגיעים גם ל 750000 קמ. לכל חלק ברכב יש אורך חיים טויוטה יודעים לתכנן רכבים אמינים יחסית. רכבים קטנים בד'כ בנויים לאורך חיים קצר יותר מרכבים גדולים והם עולים קרוב לחצי מחיר.
  2. צריך לבדוק מדוע ידית ההאנדברקס עלתה
  3. כנס רק למוסך מורשה אל תחפש הרפתקאות עם שמנים תחליפיים או מוסכים שלא יודעים להחליף שמן כי זה עלול להוביל להרס הגיר
  4. שתתקרב בערך לאיזור 200000 קמ ואולי קצת לפני יתחילו בעיות רציניות יותר של גיר,מנוע ומכלולים נוספים. רכב לא יכול לנסוע לנצח בלי תקלות.
  5. levy

    שוק יד 2 בזמן הקורונה

    להערכתי זה יקח הרבה יותר מחודשיים,בחודשים הקרובים ניראה מאות אלפי מובטלים שאוכלים את החסכונות שלהם ונילחמים להביא אוכל הביתה ולשלם משכנתא או שכירות ,אוכל וקורת גג הם צרכים קיומיים וחשובים יותר מג'יפ נוצץ
  6. בהשוואה למשבר הדוטקום שהיה ב 2003 הרבה מאוד מפוטרי הייטק החזירו רכבי ליסינג וחברות הליסינג גם ניכנסו למשבר. היום עם המגיפה הפגיעה תהייה קשה יותר מכיוון שהפגיעה היא בכלכלה המסורתית והאמיתית ולא בחברת סטארט אפ שמוכרת רעיון. המשבר שאנו חווים הוא משבר ארוך טווח לפחות שנה ומעלה. בחודשים הקרובים תהיה ירידה חדה ברכישת רכבים חדשים וכיום רכבי ליסינג נימצאים גם בתעשיה שהיא לא הייטק ולכן גם לחברות הליסינג יחזרו רכבים. שוק היד 2 יתעורר ואנשים יעדיפו לנסוע ברכבים זולים גם אם מדי פעם צריך לתקן אותם.
  7. levy

    שוק יד 2 בזמן הקורונה

    הרבה מאוד אנשים לקחו הלוואות לקנות ג'יפים בחודשים הקרובים הג'יפים האילו יצאו למכירה כדי שיהיה כסף לשלם משכנתא ולקנות אוכל,אנשים יחזרו למימדים הטיבעיים שלהם. גם אם יש לי כסף לקנות ג'יפ בלי הלוואות כל חיי חייתי בצניעות ונסעתי במכוניות פשוטות וזולות שעושות את העבודה
  8. levy

    ניסאן ג'וק בישראל

    מגיעה עם גיר כפול מצמד של רנו בתקציב הזה עדיף סוזוקי קרוסאובר או ויטארה
  9. אתה לא הראשון שמנסה לחפש שמנים חליפיים ומציע לך להשקיע את האנרגיה בדברים אחרים רק לא בשמן של גיר רציף של ניסאן. היו מספיק חכמולוגים שחשבו שזה רק 'תקן' ולא צריך שמן מקורי והרסו את הגיר. תשקיע את האנרגיה בהחלפת שמן מנוע,נוזל בלמים,נוזל קירור רק לא שמן גיר רציף. אני חורש פורומים והמלצות ברשת ולמדתי מצוין את הנושא,לא מציע לך ליפול עם שמן חליפי,עלות הנזק גבוהה מאוד שיכולה להגיע להרס הגיר. לא סתם ניסאן הקשתה על החלפת השמן. יש מוסכניקים בארץ שלא מוכנים להחליף שמן גיר רציף. ממליץ לך בחום להיכנס למוסך מורשה לביצוע ההחלפה ושלא תבין אותי לא נכון אני מסוג האנשים שעושה המון דברים לבד. להחלפת שמן מקורי,אתה צריך: 2 פילטרים,אטם חדש לקרטר,שמן מקורי של ניסאן סדר גודל של 6 ליטר ואולי יותר,משאבה,מתאם 12mm משולב עם ברז למילוי השמן,צינורות,ג'ריקנים שקופים כדי לראות כמה שמן אתה מרוקן,סורק elm327 המתחבר עם תוכנה ייעודית cvtz50 המותקן על הנייד ומתחבר למחשב גיר רציף על מנת לקרוא את הטמפרטורה כדי למלא את השמן בטמפ' הנכונה וגם לאפס את מונה השמן,עבודה בסביבה נקיה ונוהל החלפת שמן של ניסאן. עלויות הציוד מעל 1000 שקל. אם אין לך את מה שרשמתי בשילוב עם חוש טכני אל תתחיל את העבודה,קיצורי דרך וחיסכון בחלקים לגיר שעשה 130000 קמ יובילו אותך לסיום חייו של הגיר.
  10. יש לאבי אאוטלנדר עם גיר רציף של jatco וגם עם וו גרירה,הרכב אמין מאוד ולא היו איתו בעיות
  11. ממליץ לך לבצע את ההחלפה רק במוסך מורשה ועם שמן מקורי בלבד,קח בחשבון שאם תשים שמן גיר חליפי יתכן שהגיר יהרס ועלות החלפת גיר חדש 12000 שקל תוודא שמחליפים לך גם את הפילטר התחתון והפילטר בצד
  12. levy

    ניסאן מיקרה

    פלאגים מסוג אירידיום,מומלץ להחליף כל 100000 קמ,פילטרים שמן ואוויר כמו בכל רכב,שמן גיר רציף המלצת יצרן 90000 קמ,אני ממליץ כבר ב 60000 קמ להחליף. מה שחשוב שעם גיר רציף צורכת ממוצע 1:15 וזה החיסכון הגדול מול הרבה מכוניות בגודל שלה בשוק.
  13. לדעתי הספייסטאר פחות אמין בנוסף הוא שוקל כ 100 קילו פחות שזה מרמז על מבנה חלש יותר.
  14. זה לא כפתור אחזקה,זה תריס של החימום שניתקע,יחסית לתקלות אחרות ברכבים אחרים הרכב אמין מאוד יחסית ודווקא החלק של האמינות הוא החלק החזק בו. הגיר שלו זהה לסוזוקי סוויפט,ספייסטאר,אטרז',אלמרה,ג'וק ושברולט ספארק.
  15. היתה לי אפלאוז 1993 והשרייד היה לה מנוע דומה מאוד במבנה ולכן לדעתי זה לא מנוע של טויוטה.
×
×
  • Create New...