Jump to content

levy

  • פרסום הודעות

    1,026
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

9 נייטרלי

אודות levy

  • דירוג
    נהג שודים (> 1000 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    רחובות
  • מקצוע
    מהנדס

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. הדבר נובע מכיוון שהציר נע בצורה קשה,תחילה תשמן את הציר של המנוף הלבן,צריך לנסות לעגל את החוט ואז להחזיר אותו לתוך הפין הלבן זה לא ילך בקלות. מקסימום תזיז את המנוף לקראת הקיץ והחורף כמו שאני עושה.
  2. לדעתי לא יקרה, הדגמים שמאוד מצליחים באירופה הם קשקאי וג'וק. מיצובישי שהם חלק מהברית הוחלט סופית שלא תימכור לא באירופה ולא בארהב. לגבי המיקרה הדור הבא K15 הוא יתוכנן וייוצר ברנו,זה יהיה כניראה רנו קליאו עם צורה שונה,ניסאן איבדו את המיקרה למרות שהדגם הנוכחי מצליח באירופה הרבה יותר מהדגם הקודם. שיתוף מעניין בין מרצדס וניסאן יוציא בקרוב טנדר יוקרתי עם שם של מרצדס אבל בעצם יתבסס על ניסאן נבארה,הטנדר ייוצר בניסאן ספרד. במרצדס מאמינים שיש שוק יוקרה לטנדרים.
  3. חד משמעית צריך להחליף בגיר הרציף של ניסאן שמן עד 60000 קמ , הגיר לא יתפקד היטב עם שמן מלוכלך ואתה מגדיל את הסבירות לכשל בגיר,השמן המלוכלך הורס את בתי השסתומים והבוכנות ויוצר שריטות,השריטות לא מאפשרות לשסתומים לפתח מספיק לחץ ובהדרגתיות תגיע למצב שהגיר יהרס, הסממנים יהיו עליה בצריכת הדלק,קפיצות חדות בטורים,הרכב זקוק לסלד גבוה יותר כדי לנוע והדלקת קודי תקלה.עד שהרכב יגיע למצב שכמעט ולא יזוז. עלות גיר חדש 12000 שקל. שיפוץ גיר זה באלפים ותלוי מה עושים ומה רמת השיפוץ וכמה זמן יחזיק לך 'השיפוץ' הרבה מרכיבים מכאניים נישחקים משמן נחות.
  4. ניסאן בונים על הדגם Ariya רבות, הולך להיות אחד מהרבי המכר שלהם.
  5. החיבור בין ניסאן לרנו עשה לה רק רע,לניסאן היה שם טוב של רכבים אמינים וההנדסה של רנו הורסת להם את השם.
  6. אם המנוע הופסק ייצורו בסוף 2018 איך בעיית המנוע נעלמה משנת 2016?
  7. אם תיפתח את הבורג כמעט ולא יצא שמן מכיוון שבתוך ההברגה נימצאת צינורית ממתכת שגם אותה צריך לפתוח עם אלן. נכון זה לא מדע טילים אבל צריך לדעת,גם דברים שניראים לך פשוטים ברגע שתעשה אותם תיראה כמה טעויות אתה תעשה בדרך.
  8. תבקש הצעת מחיר על החלפת השמן בקרסו מבלי לשאול אם צריך או לא.
  9. 1.הגיר הולך מכיוון שההחלפה מבוצעת לא עם שמן מקורי לא עם מסנן מקורי ולא לפי הפרוצדורה של ניסאן ולכן יש להחליף אצל קרסו. 2.הגיר במיקרה זהה לגיר בספייסטאר. 3. בקשקאי אני חושב שזה דגם גדול יותר cvt 8 והגירים הרציפים ברנו הם של ניסאן. לגבי מיצובישי,כל הגירים הרציפים של ניסאן:האאוטלנדר ,האיקליפס והספייסטאר. ניסאן מוכרת למעלה מ 50% מהגירים הרציפים בעולם.
  10. עשו שינוי בגיר במתיחת פנים שהייתה ב 2013, עברו לשמן ns-3 ומחשב הגיר תוכנת שיתאים לשמן הזה.
  11. היבואנים רוצים להציג שתדירות הטיפול ברכבים שלהם היא נמוכה ואז אתה בתור קונה מתלבט בין 2 רכבים ואז איש המכירות אומר לך שהתדירות טיפול נמוכה,אתה רואה בזה יתרון וקונה את הרכב. כל המומחים גירים בעולם יגידו שצריך להחליף.
  12. בוקי,אתה צודק,העדין זה כמו פילטר דלק והוא יותר קריטי שפותחים את מכסה הפילטר צריך להחליף את את האורינג של המכסה. אבל כדאי גם להוציא את הקרטר לנקות מבוצה עם יש ולנקות את 2 המגנטים משבבים ואם כבר פתחת תחליף גם את הפילטר הגס ועל הדרך גם את האטם של הקרטר,הפילטרים והאטמים זה מעל 500 שקל רק עלות חלקים לא כולל שמן. ציוד שאתה צריך: כלי עבודה כולל מפתח מומנט לסגירת ברגים. קורא מצב טמפרטורת שמן גיר דרך פלאג obd עם תוכנה שיודעת לגשת למחשב הגיר. במידה ואתה ממלא מלמטה,משאבה חשמלית עם צינור וברז קטן על הקו במידה ואתה ממלא מלמעלה משפך עם צינור ארוך שיודע להיכנס לחור המדיד. נו
  13. היבואן לא שינה את ההנחיות. שמן גיר בעדיפות גבוהה. ואתה צריך ציוד כדי להחליף. טעות במילוי השמן תהרוס את הגיר. אם קשה לך עם הכסף אל תחליף מצתים ופילטר מזגן עד לטיפול הבא אבל בגיר הזה אין פשרות.
×
×
  • Create New...