Jump to content

משה63

  • פרסום הודעות

    29
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

0 נייטרלי

אודות משה63

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אני ממודיעין עילית. ואני באמת מרגיש אי נעימות להטריח אנשים בפרט שאני לא מכיר לכן חשבתי לנסות להסתדר לבד. בנוסף השעות שיש לי זמן להתעסק עם זה זה או בצהריים עד 4 (חם מאוד) או בערב מאזור 8. בקיצור לא היה נראה לי שעות שאנשים יכולים. תודה לכל המציעים
  2. תודה אנסה. במידה ולא אסתדר אבקש עזרה לא רוצה לשגע אנשים סתם. בנוגע לבטיחות אני אדם זהיר ואני לא אקח סיכונים עלי ועל משתמשי הדרך. אבל אני לא חושב שיש בעיה לנסות. זה או שחור או לבן או שהברקסים חוזרים לקדמותם או שיש שינוי מורגש בבלימה. במידה ולא אצליח ויהיה שינוי בבלימה אצטרך לההעזר באנשים שעשו את זה כבר @zivk איזה נזק יכול ליהות שכבר נגרם. אתה מתכוון למשאבה הראשית?
  3. עשיתי שטות וניתקתי את הצינור מהקאליפר עד שיצא חלק גדול מהנוזל ומילאתי חדש. בהנחה שיש לי עוד יד איך מבצעים ניקוז אויר מהמערכת. חיברתי צינורית עם בקבוק לניקוז של הקאליפר האחורי ופמפמתי בעדינות את הדוושה לא יוצא שום נוזל. ניסיתי לשאוב עם הצינורית עם מזרק גדול גם לא עבד. ולפי מה שהבנתי הדרך להוציא את האוויר זה לנקז נוזל מהקאליפרים ואתו יוצא האוויר ומשום מה כמה שזה נשמע פשוט זה ממש לא הולך. איפה אני מפספס? תודה רבה
  4. @Buki @trademark בדקתי שוב ושוב והפינים על הרפידה לא בכיוון להתיישב על חריצי הבוכנה הם יושבים בקצה הרפידה קרוב לנאבה. בדקתי גם על הרפידות הישנות ואין זכר לפינים כלל (אבל יכול להיות שהם נשחקו הם היו גמורות) וגם מבחינה הגיונית אני לא מבין איך זה מסתדר. הרי אם הפיסטון נכנס בסיבוב אז לכאורה הוא גם יוצא בסיבוב. ואם פיני הרפידה יושבים בחריצי הבוכנה אז שהבוכנה נלחצת על הרפידות לכאורה זה בסיבוב. ולפי מה שאתם אומרים יוצא שהרפידה אמורה להסתובב יחד אתה. בקיצור אשמח להסבר על ההגיון מאחורי זה באופן כללי ועכשיו לצרה צרורה. ניקזתי את נוזל הבלמים הישן בלי לשים חדש תוך כדי ונכנס אויר למערכת. עכשיו אין בלמים בכלל. האוטו על עומד על פארקינג ומעצור של אבנים בחניה. אני צריך רעיון איך לנקז את האויר ללא המכשיר ואקום הייעודי. כל ניסיונותי כשלו תודה רבה
  5. כנראה זה תלוי בדגמים. כי אצלי הפינים שעל הרפידה לא בכיוון להתיישב על החריצים
  6. @איציק נ. תודה על ההצעה ותודה לכולם על התגובות. עדכון. לאחר מאמצים מרובים עם פלייר שפיץ (וקצת פציעות) כמו ש@trademark פה הציע הצלחתי לסובב את הפיסטון. לא לפני שרוקנתי את נוזל הבלמים הישן. מסקנא לא מומלץ בכלל זה קשה מאוד עם סיכוי סביר לפציעות בידיים עקב האחיזה הנמוכה מאוד של הפלייר ובריחתו מהשקעים. בנוסף שככל הנראה ללא ריקון הנוזל הישן או לכל הפחות פתיחת מכסה מיכל נוזל בלמים זה כנראה בלתי אפשרי לאיזה פינים התכוונת. אכן יש על הרפידות שני פינים אבל על הקאליפר עצמו אין זכר לשקעים שבהם צריך לשבת הפין. אולי זה תלוי בדגמים? בקשר למכווץ הייעודי. אם מישהו קנה איזה סט בזמן האחרון שמכסה את כל סוגי הקאליפרים הנפוצים לא מקצועי ל-DYI במחיר זול אשמח לקישור ושוב תודה לכולם
  7. תודה רבה. לגבי איזה כיוון צריך לסובב יש למישהו מושג?
  8. אופסס שכחתי לשאול גם כמה נוזל בלמים יש בסך הכל בכל המערכת תודה
  9. שלום אני באמצע להחליף רפידות בלמים לגלגלים האחוריים. כמובן שלצורך הכנסת הרפידות צריך לכווץ את הבוכנה (פיסטון). הרבה זמן ניסיתי לכווץ בכל מיני קומבינות (אין לי את הכלי הייעודי) ללא הצלחה פשוט לא זז מילימטר. ייאוש. חיפשתי קצת בפורום והתברר לי שהקאליפרים האחוריים אלו שמשולבים אם האנדברקס צריך לכווץ בסיבוב. בשרשורים ראיתי מחלוקת לגבי סיטרואן לאיזה צד צריך לסובב האם עם כיוון השעון או הפוך. או אחד עם כיוון השעון ואחד הפוך. אם למישהו יש ניסיון ברכב הספציפי הזה (רשום בכותרת) לאיזה כיוון מכווצים אשמח לדעת. בנוסף אשמח לרעיון לקומבינה איך לכווץ ללא הכלי הייעודי נ.ב איזה נוזל בלמים צריך ברכב הזה dot 3 dot 4? תודה רבה לכל המסייעים
  10. תודה רבה @asix לפי מה שהבנתי הממיר הקטליטי מכיל כימיקלים מסוכנים. סליחה על הבורות. כשאני מפרק אותו מסעפת הפליטה התוכן שלו עלול להישפך?בקיצור. האם יש אמצעי זהירות שצריך לנקוט בפרוק הממיר. בנוסף בשביל לסגור את הפינה. החיבור של הממיר לצינור לפי מה שזכור לי הוא אם שני ברגים עם קפיצים. האם יש עוד הפתעות? (אין לי דרך לבדוק את זה עכשיו. ואני לא רוצה להתקע מחר באמצע) ושוב תודה
  11. שלום שוב נתקעתי. יש לי נזילת שמן גם מהקרטר שמן. פתחתי את כל הברגים של הקרטר הצלחתי לאחר מאבק ארוך להפריד את הקרטר מהבלוק. אבל הצרפתים חשבו איך עוד אפשר להציק והעבירו את צינור הפליטה מתחת לקרטר. ואופס לא ניתן להסיר את הקרטר במלי להוריד את צינור הפליטה. המצב כרגע שהקרטר מופרד מהבלוק. בקיצור אני לא יכול להתחרט (הייתי מאוד רוצה. גמר אותי הסיליקון הזה) אשמח להכוונה ממי שעשה את זה פעם ברכב הזה או מכיר את הפרוצדורה הנדרשת להסרת הקרטר . מה צריך לעשות? ☹️😪😣 תודה רבה
  12. תודה רבה. סתם לידע תאורטי. האם אחרי כל סיבוב שלם של הקראנק הבוכנות חוזרות לאותו מצב? (מדבריך אני מבין שכן. ועד כמה שאני זוכר מסרטונים שראיתי זה לא היה נראה לי ככה.) שחכתי לשאול. איזה שכבת סיליקון מומלץ לשים? (עובי) והאם הקרטר שמן הוא גם אם סילקון או שיש שם אטם?
  13. שלום היה לי נזילות שמן מבתי הקמאשאפט. לצורך חידוש אטימה הייתי צריך לפרק את הטיימינג והפולים לפרק בתי קמשאפט להוציא את הקאמשאפטים לנקות וכו' נעלתי את הקאמשאפטים לפני פרוק (בשביל שאוכל להחזיר בדיוק לאותו מצב) ועל הפולי קראנק יש חריץ לייחוס ביחס לבלוק. עד כאן הכל היה חלק ב"ה. בשטות רגעית שניסיתי לפרק את פולי קראנק סובבתי את הקראנק ואין לי מושג כמה סיבובים הוא הסתובב. עכשיו אם אני יחזיר את הקראנק לנקודת הייחוס שלו לבלוק לפי הבנתי זה לא יעזור כי לכאורה הבוכנות לא נמצאות באותו מהלך שהם היו בשעה שפרקתי. להבנתי הדרך היחידה להחזיר את המצב לקדמותו זה לברר באיזה נקודה הבוכנות נמצאים שהקמשאפטים נעולים ולהסתכל דרך חורי הפלאגים ולכוון את הבוכנות למצב הקודם. או שאולי אני בכלל טועה וברגע שאני מחזיר את הקראנק לנקודת הייחוס שלו זה מספיק. בקיצור אין לי מושג אשמח לכל סיוע בנידון בנוסף החומר אטימה שאני מתכוון לאטום איתו זה ויקטור ריינז (מצורף תמונה) לאחר שקניתי אותו שמעתי כמה דעות בנושא איך אוטמים (מכונאי אחד אמר לי שבכלל אוטמים אם שרלק) והבנתי גם שלויקטור ריינז יש כמה סוגי סיליקון השאלה אם הסיליקון הזה מתאים תודה רבה
×
×
  • Create New...