Jump to content

אורלנדו השמן

  • הודעות

    57
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    שברולט אורלנדו

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של אורלנדו השמן

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

28

מוניטין

1

תכנים שנפתרו

  1. רכב שני לבית אצלי אף פעם לא עובר את ה20000₪ מחזיק אותו 3 שנים מוכר ומתקדם לרכב אחר ולא עובר את אותו הסכום, לבנתיים כל הרכבים שהחלפתי נמכרו מהר לא הפסדתי עליהם כמעט כלום, את כולם קניתי רק רכבים במצב טוב למרות שהם ישנים ומכרתי אותם במצב טוב, אם אתה מטפל ברכב כמו שצריך לא צריכה להיות שום בעיה, רק הצעה שלי שאולי תכעיס כאן חלק מהחברים , אף פעם אל תקנה אירופאית ב15000₪ יש מצב שתצטרך להוציא עליה יותר
  2. שלום לכולם, רוצה להזמין לחבר מערכת אנדרואיד 7 אינצ לסקודה רומסטר שלו, בכל המערכות שאני רואה הם מציעים שני סוגי פלאגים לחיבור אחד הוא iso ואחד הוא 52 פינים מרובע כזה, בגלל שהחבר לא גר באזור אין לי אפשרות לבדוק איזה פלאג נמצא אצלו והוא לא יודע ולא רוצה לפרק לבד כדי לבדוק, אז , אם מישהו מכיר אודה לכל עזרה הרכב הוא סקודה רומסטר 2013.צירפתי תמונה של המערכת המקורית של הרכב וגם מה מופיע באתר של אלי אקספרס
  3. יש לי מהעבודה שנת 24 סדאן, באמת שאחת המכוניות הגרועות שיש, יש לנו בעבודה 15 כאלו מליסינג, לכולן הלך המזגן וישבו כל אחת חודש במוסך בקירוב, יש כאלו שכבר פעם שנייה הלך המזגן, מולטימדיה זוועה,לא נוח בכלל ,תקלות בלי סוף במסנן חלקיקים ובמיכל אוריאה, ברכב שלי הלכו גם המיסבים האחוריים, והוא לא רוצה להניע לפעמים בלי שום סיבה שנראית לעין ואז באים לרכב אחרי חצי שעה וכאילו לא היה כלום,רכב פח אשפה ויש לי לסבול אותו עוד שנה, נקודת אור יחידה זה חיסכון בדלק אבל לי זה לא משנה אני לא משלם עליו
  4. מ.אחראי ובנו בצומת קריית אתא , מצבר של בוש עם 20 חודשי אחריות 550₪
  5. הייתה לי כזאת מליסינג, רכב מצויין תענוג כיפי ואמין , עברנו יחד 300000 ק"מ בלי שום תקלות חוץ מהמצמדים שהחליפו בסביבות ה200000 ק"מ לעומת הזבל שאני נוהג עלי כרגע רנו גרנד קופה הספורטאז הוא רכב חלום
  6. קרה לי בדיוק אותו הדבר באורלנדו אתמול, אצלי היה מצבר שנפ מ2021 , ממה שאני זוכר מהצבא ששירתתי במצבריה אז קור גומר על המצבר אם הוא לא הכי תקין והיה קור לא רגיל ביומיים האלו כנראה זה מה שקרה, וסתם קצת לקטר , אני מתקשר למוסך umi לברר איזה מצבר אני צריך חוזרים אליי ואומרים לי 60-62ah .מניע עם כבלים נוסע לאוטו דיפו היה מבצע על מצברים , בחור בא בודק את המצבר אומר לי שהוא לא תקין (דא בשביל זה באתי) אני אומר לו שאני צריך 62-60ah אמר אין בעיה, אני עושה סיבוב קצר בחנות קורא לי הבחור שהם סיימו שואל אם שילמתי אמרתי שלא ובאתי להסתכל על הרכב ומה אני רואה ? הוא דחף לי מצבר 72ah אמרתי לו שביקשתי 62 או 60 כי דברתי עם umi והבן אדם פותח עלי פה ושואל אני חשמלאי או אתה? אתה לא תחליט לי, אמרתי לו שאני זה שמשלם ואני מחליט מה שאני רוצה , לא רצה להחזיר לי את הישן, עשיתי שם בלאגן רציני , בא מישהו אחר הרגיע אותו הרכיבו לי את הישן ונסעתי משם, לא אדרוך שם יותר
  7. למכירה טורבו תקול של Garrett שמתאים למנועי 1.4 אופל/שברולט . 600₪ , הוחלף בגלל הסדק הידוע שקורה בחיבור בין הממיר לטורבו 0528934488
  8. אני אסביר לך איך זה עובד, יש חנייה פרטית בטאבו שבמצב הזה החנייה רשומה על שמך ואז המשטרה כן מתערבת, מקרה שני החנייה רשומה בטאבו של הבניין היא שייכת לכל הדיירים אבל לא חנייה פרטית וכל אחד יכול לחנות איפה שנוח לו , אם אם זה בניין וותיק תחתימו את כל הדירות שכל אחד ישתמש באותו המקום חנייה שנקבע לו ועם זה תגשו למפקחת על הבתים המשותפים, עכשיו אם זה שכן עבריין ששם קצוץ על החוק כלום לא יעזור לכם
  9. בדקנו כל הרבה פעמים ניתקנו חיברנו נידנדנו פעם אחת רק בזמן הנדנוד הטורים של הרכב טיפה השתנו וראינו איזה תזוזה בסורק של החיישן חמצן אבל לא משהו מיוחד , פתחנו שוב וניקינו הכל עם ספריי מגעים כי חשבנו שאולי לכלוך מפריע, עכשיו שמו לו פלאג חדש וכמו שאמרתי הרכב נוסע מצויין .
  10. עדכון , לא חיישן החמצן היה בעייתי אלא המחבר שלו ברכב, המחבר תוקן, וזהו נפתרה התקלה ששיגעה אותנו
  11. קודם כל מודה לך על התשובות הענייניות והמפורטות, כשאשר הרכב עובד אז הקניסטר למעלה משמיע תיקתוקים ולפי מה שהבנתי מקריאה וסרטונים זה תקין, גם פירקתי אותו כדי לנסות לנשוף דרכו כמו שהסבירו בסרטון שראיתי וגם זה תקין, נסענו עם הרכב עד שהתקלה קרתה שוב ונתתי מכות לקניסטר כמו שאמרת ושום דבר לא השתנה, מחר הוא לוקח את הרכב למוסך, אעדכן איך נפתר, נקווה שלא ישחילו אותו במוסך מורשה
  12. נבדק ושניהם נסגרים מצויין, הגומיות שעליהם עדיין נותנות עבודה
  13. מי שמאמין כן מפחד, להתקע בדרך? זה רכב שני במשפחה שעושה 4000 ק"מ בשנה רק בסיבובים ליד הבית אז להשקיע קצת זמן ומעט כסף מאשר להשקיע יותר כסף בפחות זמן נראה לנו יותר טוב, מזל שיש לנו קצת קשרים אז מה שעולה לך יקר לנו עולה פחות תודה על התשובה הרצינית ולא תגובות מוזרות של אנשים שמייעצים לזרוק את הרכב כי אין להם מושג ברכבים , טיפת ידע או רצון לטפל והכיף שלפתור תקלות, דבר שני הרכב היום שוב חזר לפעול מצויין הכל קריאות תקינות בהכל חוץ מהחיישן החמצן התחתון שמראה בסורק שהוא תקוע על 1.2v ולא מראה שום קריאה או אחוזים שהוא פעיל בדיאגרמה, יש מצב שהוא גורם לכל התקלות אבל לא מדליק נורת מנוע?
×
×
  • תוכן חדש...