אורלנדו השמן
-
הודעות
57 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי אורלנדו השמן
-
סוג הפלאג במולטימדיה של סקודה רומסטר
אורלנדו השמן פרסם הודעה בנושא של אורלנדו השמן בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
בקיצור 52 פינים -
רכב שני לבית אצלי אף פעם לא עובר את ה20000₪ מחזיק אותו 3 שנים מוכר ומתקדם לרכב אחר ולא עובר את אותו הסכום, לבנתיים כל הרכבים שהחלפתי נמכרו מהר לא הפסדתי עליהם כמעט כלום, את כולם קניתי רק רכבים במצב טוב למרות שהם ישנים ומכרתי אותם במצב טוב, אם אתה מטפל ברכב כמו שצריך לא צריכה להיות שום בעיה, רק הצעה שלי שאולי תכעיס כאן חלק מהחברים , אף פעם אל תקנה אירופאית ב15000₪ יש מצב שתצטרך להוציא עליה יותר
-
שלום לכולם, רוצה להזמין לחבר מערכת אנדרואיד 7 אינצ לסקודה רומסטר שלו, בכל המערכות שאני רואה הם מציעים שני סוגי פלאגים לחיבור אחד הוא iso ואחד הוא 52 פינים מרובע כזה, בגלל שהחבר לא גר באזור אין לי אפשרות לבדוק איזה פלאג נמצא אצלו והוא לא יודע ולא רוצה לפרק לבד כדי לבדוק, אז , אם מישהו מכיר אודה לכל עזרה הרכב הוא סקודה רומסטר 2013.צירפתי תמונה של המערכת המקורית של הרכב וגם מה מופיע באתר של אלי אקספרס
-
יש לי מהעבודה שנת 24 סדאן, באמת שאחת המכוניות הגרועות שיש, יש לנו בעבודה 15 כאלו מליסינג, לכולן הלך המזגן וישבו כל אחת חודש במוסך בקירוב, יש כאלו שכבר פעם שנייה הלך המזגן, מולטימדיה זוועה,לא נוח בכלל ,תקלות בלי סוף במסנן חלקיקים ובמיכל אוריאה, ברכב שלי הלכו גם המיסבים האחוריים, והוא לא רוצה להניע לפעמים בלי שום סיבה שנראית לעין ואז באים לרכב אחרי חצי שעה וכאילו לא היה כלום,רכב פח אשפה ויש לי לסבול אותו עוד שנה, נקודת אור יחידה זה חיסכון בדלק אבל לי זה לא משנה אני לא משלם עליו
-
מ.אחראי ובנו בצומת קריית אתא , מצבר של בוש עם 20 חודשי אחריות 550₪
-
ספורטאז 2021 דיזל 1600, תקלות אופייניות
אורלנדו השמן פרסם הודעה בנושא של יוסין בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הייתה לי כזאת מליסינג, רכב מצויין תענוג כיפי ואמין , עברנו יחד 300000 ק"מ בלי שום תקלות חוץ מהמצמדים שהחליפו בסביבות ה200000 ק"מ לעומת הזבל שאני נוהג עלי כרגע רנו גרנד קופה הספורטאז הוא רכב חלום -
קרה לי בדיוק אותו הדבר באורלנדו אתמול, אצלי היה מצבר שנפ מ2021 , ממה שאני זוכר מהצבא ששירתתי במצבריה אז קור גומר על המצבר אם הוא לא הכי תקין והיה קור לא רגיל ביומיים האלו כנראה זה מה שקרה, וסתם קצת לקטר , אני מתקשר למוסך umi לברר איזה מצבר אני צריך חוזרים אליי ואומרים לי 60-62ah .מניע עם כבלים נוסע לאוטו דיפו היה מבצע על מצברים , בחור בא בודק את המצבר אומר לי שהוא לא תקין (דא בשביל זה באתי) אני אומר לו שאני צריך 62-60ah אמר אין בעיה, אני עושה סיבוב קצר בחנות קורא לי הבחור שהם סיימו שואל אם שילמתי אמרתי שלא ובאתי להסתכל על הרכב ומה אני רואה ? הוא דחף לי מצבר 72ah אמרתי לו שביקשתי 62 או 60 כי דברתי עם umi והבן אדם פותח עלי פה ושואל אני חשמלאי או אתה? אתה לא תחליט לי, אמרתי לו שאני זה שמשלם ואני מחליט מה שאני רוצה , לא רצה להחזיר לי את הישן, עשיתי שם בלאגן רציני , בא מישהו אחר הרגיע אותו הרכיבו לי את הישן ונסעתי משם, לא אדרוך שם יותר
-
אני אסביר לך איך זה עובד, יש חנייה פרטית בטאבו שבמצב הזה החנייה רשומה על שמך ואז המשטרה כן מתערבת, מקרה שני החנייה רשומה בטאבו של הבניין היא שייכת לכל הדיירים אבל לא חנייה פרטית וכל אחד יכול לחנות איפה שנוח לו , אם אם זה בניין וותיק תחתימו את כל הדירות שכל אחד ישתמש באותו המקום חנייה שנקבע לו ועם זה תגשו למפקחת על הבתים המשותפים, עכשיו אם זה שכן עבריין ששם קצוץ על החוק כלום לא יעזור לכם
-
האם חיישן החמצן לא תקין או בעיה אחרת?
אורלנדו השמן פרסם הודעה בנושא של אורלנדו השמן בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
בדקנו כל הרבה פעמים ניתקנו חיברנו נידנדנו פעם אחת רק בזמן הנדנוד הטורים של הרכב טיפה השתנו וראינו איזה תזוזה בסורק של החיישן חמצן אבל לא משהו מיוחד , פתחנו שוב וניקינו הכל עם ספריי מגעים כי חשבנו שאולי לכלוך מפריע, עכשיו שמו לו פלאג חדש וכמו שאמרתי הרכב נוסע מצויין . -
האם חיישן החמצן לא תקין או בעיה אחרת?
אורלנדו השמן פרסם הודעה בנושא של אורלנדו השמן בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
בדיוק -
האם חיישן החמצן לא תקין או בעיה אחרת?
אורלנדו השמן פרסם הודעה בנושא של אורלנדו השמן בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
עדכון , לא חיישן החמצן היה בעייתי אלא המחבר שלו ברכב, המחבר תוקן, וזהו נפתרה התקלה ששיגעה אותנו -
האם חיישן החמצן לא תקין או בעיה אחרת?
אורלנדו השמן פרסם הודעה בנושא של אורלנדו השמן בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
קודם כל מודה לך על התשובות הענייניות והמפורטות, כשאשר הרכב עובד אז הקניסטר למעלה משמיע תיקתוקים ולפי מה שהבנתי מקריאה וסרטונים זה תקין, גם פירקתי אותו כדי לנסות לנשוף דרכו כמו שהסבירו בסרטון שראיתי וגם זה תקין, נסענו עם הרכב עד שהתקלה קרתה שוב ונתתי מכות לקניסטר כמו שאמרת ושום דבר לא השתנה, מחר הוא לוקח את הרכב למוסך, אעדכן איך נפתר, נקווה שלא ישחילו אותו במוסך מורשה -
האם חיישן החמצן לא תקין או בעיה אחרת?
אורלנדו השמן פרסם הודעה בנושא של אורלנדו השמן בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
נבדק ושניהם נסגרים מצויין, הגומיות שעליהם עדיין נותנות עבודה -
האם חיישן החמצן לא תקין או בעיה אחרת?
אורלנדו השמן פרסם הודעה בנושא של אורלנדו השמן בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מי שמאמין כן מפחד, להתקע בדרך? זה רכב שני במשפחה שעושה 4000 ק"מ בשנה רק בסיבובים ליד הבית אז להשקיע קצת זמן ומעט כסף מאשר להשקיע יותר כסף בפחות זמן נראה לנו יותר טוב, מזל שיש לנו קצת קשרים אז מה שעולה לך יקר לנו עולה פחות תודה על התשובה הרצינית ולא תגובות מוזרות של אנשים שמייעצים לזרוק את הרכב כי אין להם מושג ברכבים , טיפת ידע או רצון לטפל והכיף שלפתור תקלות, דבר שני הרכב היום שוב חזר לפעול מצויין הכל קריאות תקינות בהכל חוץ מהחיישן החמצן התחתון שמראה בסורק שהוא תקוע על 1.2v ולא מראה שום קריאה או אחוזים שהוא פעיל בדיאגרמה, יש מצב שהוא גורם לכל התקלות אבל לא מדליק נורת מנוע? -
האם חיישן החמצן לא תקין או בעיה אחרת?
אורלנדו השמן פרסם הודעה בנושא של אורלנדו השמן בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
טוב תעלומה רצינית, הרכב חזר לקרטע בעמידה הלכנו למוסך מורשה של umi למישהו שאנחנו מכירים הסתכל על הרכב ואמר שחייבים להחליף מכסה שסתומים גם אם אין רעש של בריחת אויר מהדיאפרגמה, אמר שדרכו זה יעלה יקר בסביבות 1800₪ כולל עבודה, שלח אותנו למישהו שיביא לנו מקורי ב600₪ ונרכיב לבד, הרכבנו מכסה שסתומים חדש והופ הרכב עבד כל כך חלק כל כך שקט בבדיקה בסורק אין תקלות כל הערכים של הדלק וחיישן החמצן תקינים פשוט צמרמורת , רכב חדש. עולים על הרכב עושים סיבוב של חצי שעה הרכב מתנהג מעולה ואז חוזרים לחנייה נעצרים , מתלהבים איך פתרנו ואז הרכב מתחיל לקרטע חלש ואז מתחזק טיפה וריח ועשן שחור של דלק ותקלה p0171 חזרה לחיים, יום שלישי הוא החליט שהוא מכניס את הרכב למוסך מורשה אני עדין מנסה בעזרתכם לחסוך לו כסף ולמצוא תיקון -
האם חיישן החמצן לא תקין או בעיה אחרת?
אורלנדו השמן פרסם הודעה בנושא של אורלנדו השמן בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
5 דקות והוחלף החיישן בלי שום מאמץ הוחלף חיישן חמצן, הקריאות בסורק הפכו עקביות כמו שצריך, הרכב שקט ובעל הרכב אומר שהוא מתחיל את הנסיעה יותר חלק -
האם חיישן החמצן לא תקין או בעיה אחרת?
אורלנדו השמן פרסם הודעה בנושא של אורלנדו השמן בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
קפץ קוד תקלה p1133 חיישן חמצן, מחליפים, תודה על הכל -
האם חיישן החמצן לא תקין או בעיה אחרת?
אורלנדו השמן פרסם הודעה בנושא של אורלנדו השמן בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
איך אני בודק אותו? מצאתי הסבר ביוטיוב שלא נתן לי כלום, יכול להפנות אותי למשהו ברור? חיישן חמצן קדמי 4 חוטים -
האם חיישן החמצן לא תקין או בעיה אחרת?
אורלנדו השמן פרסם הודעה בנושא של אורלנדו השמן בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
טוב אז אפרט קצת, אני מכיר בעל פה את כל התקלות שמייחסים למכוניות האלו, כולל הpcv שנבדק ברגע הראשון ונמצא תקין, שסתום במכסה שסתומים תקין, שסתום evap תקין,maf תקין, חיישן טורבו תקין , צינורות של הקולר שלמים ואין שום משיכת אויר מהם, צינור של הפילטר אויר חדש הוחלף לפני חודש, צינור שמגיע מהטורבו לpcv גם די חדש והשסתומים בתוכו עובדים , ראיתי את כל הסרטונים שאפשר ביוטיוב ואין לאף אחד תשובה ברורה לתקלה הזאת , כל אחד עושה משהו אחר ואז זה נפתר לו זה מה שמצחיק וגם מעצבן -
האם חיישן החמצן לא תקין או בעיה אחרת?
אורלנדו השמן פרסם הודעה בנושא של אורלנדו השמן בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מכסה שסתומים תקין , כל הצינורות תקינים אין שום בריחת אוויר, חיישן maf תקין הכל נבדק בסורק, רק החיישן הקדמי שנמצא בממיר מראה בעיה בקריאות, השאלה אם כשחיישן כזה מתקלקל הוא משתגע או פשוט מפסיק לעבוד? אחי אמר לו שאין שום בעיה שיחליף כל פעם חלק אחד לידינו ואם התקלה לא נפתרה הוא מחזיר את החלק הישן ולא מקבל תשלום ברור שהוא לא הסכים. -
הרכב הוא אופל אסטרה 1.4 2016 , יש קטע מוזר עם הרכב . הרכב נוסע מצויין ואז יש רגע שמכבים אותו ומניעים לאחר 10 דקות הוא מניע מצויין אחרי חצי דקה הוא מתחיל לגמגם ואז מתחיל לשרוף דלק שהוא משאיר סימן שחור על הרצפה מהאגזוז , סורק תקלות מראה תקלה p0171 בגרף של החיישן חמצן פשוט שיגעון, אין משהו עקבי , עולה נשאר למעלה פתאום נופל בחדות ואז חוזר לאמצע כקו אחיד כאילו מת ואז מתחיל לעלות ולרדת בטירוף בקוים משוננים קטנים ושוב פעם מת וחוזר לחיים , ואז מכניסים לדרייב נוסעים טיפה והכל מסתדר כמו שצריך והרכב נוסע חלק ולפעמים תוך כדי נסיעה שוב הגרף משתגע אבל לא מרגישים משהו מוזר , האם הבעיה היא בחיישן? או שהבעיה היא משהו אחר שמשגע את החיישן, הלכנו למוסך להבין מה קורה המוסכניק חשב שנפל על פראייר והתחיל להגיד שיחליף מצבר , חיישן חמצן וממיר קטליטי ואם זה לא יעזור אז חייבים להחליף מכסה שסתומים , מסתבר שעדיין קיימים ליצנים לעזרתכם אודה
-
אז כתבו כתבה, כמו שכתבתי יש דרכים זולות להתמודד, אתה סתם מפחיד אנשים בלי סיבה , לפי ההיגיון שלך אסור לקנות שום רכב
-
כמו שאמרו סורק תקלות מהסוג הכי זול והתקנת אפליקציה מגוגל מרקט ותדע על איזו תקלה מדובר ואם תרצה בחינם אפליקציות שהן בעיקרון בכסף פשוט בדפדפן תרשום את שם האפליקציה ואז mod apk וזה עובד רק באנדרואיד , אם יש לך אייפון אז פיספסת
-
למה להפחיד סתם? יש לי גם רכב עם המנוע הזה, לאחי יש אופל עם המנוע הזה, אין שום בעיות והתקלות שמתוארות בכתבה נפתרות בזול אם אתה לא הולך למוסך יבואן ואפילו יצא לך עוד יותר זול אם תתקן לבד, סרטונים על המנועים האלו יש המון ביוטיוב , לבעל השברולט אל תילחץ ואל תתן לאנשים שאין להם את הרכב להלחיץ אותך. אז בוא נמשיך בקו של זה שיורד על הרכב, אל תקנה פג'ו מנוע 1.2 עם רצועה טבולה בשמן ואל תקנה פג'ו בכלל זה רכב מחלה. אל תקנה שום תוצרת vag רכבי מחלה גירים, ועוד מלא שטויות, אל תקנה סיטרואן זה זבל בדיוק כמו פג'ו , אל תקנה ניסאן קשקאי יש לו בעיית גיר אותו הדבר לגבי סוזוקי קרוסאובר שנמשיך או שהבנת?
