Jump to content

daido1

  • פרסום הודעות

    548
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

1 עוקב

אודות daido1

  • דירוג
    נהג נמרץ (> 500 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אתה יכול בבקשה שלך גם קצת "לחפור" להם, כדי שהתובע ישתכנע שאין טעם להתעקש כאן. אם אכן רק 1 קמ"ש חסר להפחתה כה משמעותית בגובה הקנס ונקודות, אז תוכל להשתמש במושג הסטטיסטי "סטיית תקן". את ההפחתה של 5 קמ"ש, הם עושים בגלל "סטיית תקן" ברמת הדיוק של הממל"ז. המשמעות היא שאין כאן שחור לבן. זה לא שעד 5 קמ"ש "אין ודאות" וב-6 פתאום יש. כל מה שזה אומר זה שהסיכוי שאכן נסעת במהירות שמיוחסת לך הוא רק טיפה יותר גבוה מהסיכוי של מישהו שהיו רושמים לו 1 קמ"ש פחות ממך. (כלומר - אתה עדיין ב"טווח טעות המדגם", כמו שאומרים בהקשרים אחרים...) עיקרון משפטי ידוע הוא, זה שאם יש ספק, אז יש לשפוט לקולא - לטובת
  2. אין סיבה. אבל התחלתי לגלוש באיטיות את ה-70 מטרים כשהמחסום רק התחיל לעלות. רק לאחר כ-5-10 שניות הרמזור-מחסום הפסיק להבהב (אפשר לשער שגם הרמזור המקדים מאחוריי עבר לירוק...) אל המחסום עצמו הגעתי , כשהוא כבר לגמרי למעלה וברור שכל הרמזורים מסביב ירוקים. השאלה היא, האם קטנוניים ותופסים אותי על עצם זה ש"גנבתי" רמזור אדום, או שמבינים שמה שחשוב זה מה מצב המחסום והרמזור בזמן החצייה.
  3. https://www.google.com/maps/@32.2287813,34.8431753,15.92z המפגש המדובר, נמצא ב-"עוקף בני ציון", נסעתי מפארק יקום לכיוון מזרח. בשני הכיוונים יש "רמזור מקדים" עם מצלמה, כ-70 מטרים לפני מחסום הרכבת. הנה, מצאתי גם את הקישור הבא: https://www.mitsu.co.il/?p=1313 כביש 5511 הסמוך לחוות רונית, בערך מול געש, על מחסום הרכבת מספר 30, ממערב למזרח. סוג מצלמה: מהירות/אור אדום. מספר סידורי המשרד לבטחון פנים: 114. הוקמה: 08.03.2017. פרטים נוספים: מצלמת מחסום רכבת. הלכה למעשה, לנוסעים מזרחה לפני מחסום פסי הרכבת.
  4. בגלל זה אמרתי שזאת כנראה "עבירה מנהלתית" (עפ"י הגדרות החוק). עפ"י הגדרות אלה, עברתי המון המון שניות לאחר שהתחלף לאדום!!! לכאורה, עבירה שגם מחייבת פסילת רשיון! אבל בפועל מדובר במקרה מיוחד שלא קשור לצומת רגיל , ו-5 שניות לפני שהתחלף לירוק הרמזור האחורי(לא זה שצמוד למחסום). זהו "רמזור ביטחון" שכל מטרתו היא לעשות סייג ולהרחיק אותי מהאפשרות של חציית פסים מסוכנת. יש בכלל בחוק הגדרה מיוחדת לרמזור הזה? יש לי אפילו הרגשה שהטעות שביצעתי הינה די נפוצה, כי אם יש שני רמזורים אדומים שקשורים אחד לשני, אז באופן טבעי העין שלנו יותר ממוקדת ברמזור המהבהב (זה שצמוד למחסום). לכן, אני מנסה להבין מה הג
  5. ייתכן וביצעתי עבירה, שלדעתי היא יותר "מנהלתית", ולא מסכנת אף אחד. תיאור: לפני מפגש רכבת יש מחסום אוטומטי ורמזור רכבת מהבהב. כ- 70 מטר לפני המחסום, יש עוד רמזור רגיל (כמו בצומת) עם מצלמה. עצרתי לפני הרמזור הרגיל באדום כמובן עצירה מלאה. אבל לאחר שהרכבת חלפה, כנראה שהעיניים שלי היו ממוקדות יותר במחסום וברמזור המהבהב. כשראיתי שהוא עולה, התחלתי לגלוש באיטיות את ה-70 מטרים לעבר המחסום. הגעתי אליו לאחר שעלה במלואו, הרמזור המהבהב הפסיק, וחציתי בבטחה כבר לפחות 20 שניות לאחר שהרכבת חלפה, ביחד עם כל המכוניות מהכיוון ההפוך. השאלה היא אם המצלמת רמזור צילמה אותי בכל זאת, בגלל שלא צייתתי
  6. תופעה די מעצבנת שנתקלתי בה במדיה: בערך פעם בחודש כל 12 תחנות הרדיו הקבועות מתאפסות לברירת מחדל (87.50 FM). אין שום בעייה עם החשמל, ושום דבר אחר לא מתאפס. נראה כמו סתם באג מעצבן. עוד מישהו נתקל במקרה בתופעה?
  7. דעתי היא שהרכב איכותי מאד , מפנק , ועושה רושם גם די אמין (רק תחושה ראשונית על סמך 10,000 קמ' ראשונים) אני מציע שתתייעץ עם בעלי דיזל לגבי הדגם הספייציפי שאתה מעדיף, אני עם בנזין. הכי טוב זה פשוט לתפוס איזו מונית עם הדגם הזה, ולחפור קצת לנהג...
  8. באיזה דגם / שנה? במגאן החדשה הוא מעט איטי בתגובה הראשונית, אבל די החלטי בהחלפות הילוכים.
  9. שיא חיסכון הושג הערב. איפסתי לאחר תדלוק ונסעתי 11 קמ' באיילון צפון (השלום עד הרצליה צפון) עם בקרת שיוט על 90 קמ"ש, ומצב נהיגה "ירוק" (eco). אפילו ל"מורה לחיסכון" לא היה על מה להוריד, אז נתנה לי ציון 100. (בד"כ היא ממש "קשוחה" איתי) צריכה ממוצעת : 3.9 ל'/100 קמ' = 25.5 קמ'/ל'. לפני חודש כיילתי את המחשב, אז יש להפחית כ-10%. בסה"כ יוצא 23 קמ'/ל'. להזכירכם, זה בנזין , לא דיזל. לרכב יש 6,100 קמ'. שמעו המנוע הזה פשוט יהלום! כשצריך הוא בועט, אבל במצב הטבעי למגאן - נסיעה רגועה ונינוחה - הוא חסכוני ביותר! (גם אם הנתונים הנ"ל לא הכי מעשיים רוב הזמן... )
  10. חשבתי הפוך. לוקי "מחלת שכנוע עצמי", בד"כ משכנעים עצמם שמה שקנו, זאת תמיד הבחירה הכי חכמה, לא? אני דווקא יצאתי אובייקטיבי... חיפוש חנייה - הסיטרואן עדיפה על הרנו (קצרה ביותר מ 10 סמ') וברור שהגולף עדיפה על שתיהן. אגב, שקלתי לרכוש גולף, אך פסלתי בגלל העדר אבזור חיוני. אפילו חשבתי לתת צ'אנס לצ'מפיון, למרות כל ההכפשות...
  11. גבולי. ממש לא סוכריות, ולא כסף קטן בשבילי! אסביר אלו עוד יתרונות יש ל C5 על פני המגאן שהיו גורמים לי להשקיע את ההפרש: 1. זוכרים מאיפה התחלתי? נוחות. נכון, המגאן נוחה. אך C5 אירקרוס לפחות בשתי ליגות נוחה יותר. הרבה יותר מרוסנת בעיר ומחוץ לעיר, בעוד המגאן קצת "מתנדנדת" בסגנון של פעם. גם המושבים של הסיטרואן הם ליגה בפני עצמה, שוקל להזמין אותם לסלון. 2. יותר מרווחת מאחור, למרות בסיס גלגלים קצר ואורך כללי משמעותית קצר יותר. (ת'כלס הבגאז' הענקי של הרנו מיותר לי). 3. עושה רושם שהמערכות בטיחות האקטיביות ברמה יותר גבוהה מהמגאן, במיוחד "שמירה במרכז הנתיב" ו"סיוע בפקקים". 4. ביצועים. תוספת
  12. סוגר רשמית את השרשור מבחינתי. כעת בהשקת C5 Aircross באולם שורק. נתחיל מהסוף: לובינסקי פיספסו אותי וחבל. בדיעבד, אני די בטוח שהייתי ממתין בסבלנות ורוכש את ה C5 Aircross, מנוע 1.6 במחיר סביר (יחסית..) של 180 אלף שקלים. גבול התקציב שקבעתי לעצמי. מדוע בדיעבד? כי מספר פעמים השנה "הצקתי" להם עם השאלה, האם יציידו את ה C5 עם לד מלא בדגם בנזין החזק במחיר שפוי (בניגוד ל 3008 שבה מקבלים את זה רק ב GT ב-230,000!) מסתבר שלבסוף קיבלו את ההחלטה הנכונה וברמת אבזור של 180K כללו גם את הלד. עד לפני 3 חודשים לא הסכימו להתחייב ואפילו לא לרמוז, ולכן גם לא המתנתי. חבל. בדיעבד: האם היה שווה לי
  13. חזק מאד גם בשרב! מקרר במהירות וביעילות, ומדיווחים שקיבלתי - גם פתח המיזוג האחורי בהחלט תורם את שלו לפינוק היושבים מאחור. חוזר רק על הערה שציינתי כאן קודם - במצב "חיסכון", החליטו ברנו שתושבי מדינות חמות מוכנים לסבול קצת למען סביבה ירוקה יותר. בהחלט מרגישים "ריסון" מסויים של עוצמת המדחס... (מבאס בצהריים, פחות קריטי אחה"צ).
  14. מעבר להנאה של סחיטת הדוושה ותחושת דחף (ממש קל במקרה זה...) , המטרה היא לקבל מדד אובייקטיבי של הביצועים ביחס למתחרות. תאוצות ביניים (במיוחד מסל"ד נמוך) חשובות למטרת עקיפות מהירות ובטוחות, ותאוצה מ-0 עד 100 זה מדד יותר כללי שמשקף את רמת הביצועים של הרכב. שקלתי את האוקטביה 2.0 , והתאוצה שלה בהחלט בכמה רמות חזקה יותר מזו של המגאן! פסלתי בגלל... מראה חיצוני, ועיצוב פנים מדכא. מכל שאר הבחינות - בהחלט מתחרה קטלנית! אילו המגאן היתה יותר יקרה וקרובה למחיר של האוקטביה, יש מצב שהייתי מעדיף בכל זאת את האוקטביה.
  15. לגבי מהירות מרבית, אסתפק בפרסום הנתון הרשמי : 205 קמ"ש. (אם במקרה יש כאן מישהו ממתנ"א, אשמח לנדב לו את הרכב לשעה, שיבדוק לי שזה באמת נכון... )
×
×
  • Create New...