Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לאחר שבועות שחיפשתי מצלמה מצאתי את זה:http://www.ebay.com/itm/BlackVue-DR400G-HD-ii-Car-Black-Box-Drive-DVR-Recorder-Full-HD-16GB-Eng-manual-/161035953642?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item257e7da5ea

ללא ספק,מצלמה מטורפת!

אין לה מסך,במקום זה נכנסים לאפליקצייה בסמארטפון ורואים בLIVE את הצילום.

לצערי לא היה לי 300$ לשפוך על זה.:cry:

פורסם

ב300$ כבר עדיף gopro, לא?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

קובי,גם המצלמה שלי סינית,והסינים לא ממש מיצטיינים בבקרת איכות..:roll:

המצלמה שלי גם עובדת 24 שעות ביממה,אבל הסוללה שלה בכלל לא עובדת.

כל עוד היא מחוברת למטען הכל בסדר.

לסיכום המוצרים האיכותיים מתחילים מ100$ ומעלה.

כל המצלמות הזולות הן כמו הגרלה.

פורסם

תגידו משהו כולכם מפרקים מצלמות בסוף נהיגה ומחזירים לפני נהיגה? אני יודע שאצלי אין מצב להשאיר את המצלמה ככה סתם על הדש... מסוכן מדי.

למישהו יש נסיון עם מצלמה בצורת מראה שמתלבשת על מראת הרכב?

נראית לא רע בכלל, יש גם סרטון ביוטוב חפשו -

Rear-view Mirror Car DVR Camera REVIEW

$T2eC16RHJF0E9nmFSH)HBRLwyhyw-!~~60_12.JPG

פורסם
לאחר שבועות שחיפשתי מצלמה מצאתי את זה:http://www.ebay.com/itm/BlackVue-DR400G-HD-ii-Car-Black-Box-Drive-DVR-Recorder-Full-HD-16GB-Eng-manual-/161035953642?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item257e7da5ea

ללא ספק,מצלמה מטורפת!

אין לה מסך,במקום זה נכנסים לאפליקצייה בסמארטפון ורואים בLIVE את הצילום.

לצערי לא היה לי 300$ לשפוך על זה.:cry:

בזבוז כסף רציני, ההבדל בין המצלמה הזאת לסתם מצלמה ב100$ באיכות צילום הוא ממש קטן ולא שווה את ההפרש.

 

תגידו משהו כולכם מפרקים מצלמות בסוף נהיגה ומחזירים לפני נהיגה? אני יודע שאצלי אין מצב להשאיר את המצלמה ככה סתם על הדש... מסוכן מדי.

למישהו יש נסיון עם מצלמה בצורת מראה שמתלבשת על מראת הרכב?

נראית לא רע בכלל, יש גם סרטון ביוטוב חפשו -

Rear-view Mirror Car DVR Camera REVIEW

 

אני אף פעם לא מוריד את המצלמה כי זה סתם מעצבן להוריד ולשים אותה כל פעם מחדש, אבל זה תלוי איפה אתה גר.

המצלמה הזאת לא נראית נוחה במיוחד , אבל אם אתה גר באזור בעייתי והיא מוצאת חן בעיניך אז תקנה אותה.

פורסם

אני פשוט לא מבין למה שום חברה גדולה כמו Nikon, Cannon או אפילו חברות שלא מייצרות מצלמות בלבד כמו Sony ו Panasonic לא מרימות את הכפפה ומתחילות לייצר מצלמות סופר איכותיות ואמינות עם אחריות לרכבים. יש לזה שוק ענק באירופה ובעיקר ברוסיה :-P. הענקית הראשונה שתזהה את ההזדמנות - תרוויח לא מעט.

.Your average Notepad

פורסם

מתי תצא מצלמה שהיא גם דיבורית וגלאי ? אולי אפילו משבש בתוך מצלמה :twisted:

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם
אני פשוט לא מבין למה שום חברה גדולה כמו Nikon, Cannon או אפילו חברות שלא מייצרות מצלמות בלבד כמו Sony ו Panasonic לא מרימות את הכפפה ומתחילות לייצר מצלמות סופר איכותיות ואמינות עם אחריות לרכבים. יש לזה שוק ענק באירופה ובעיקר ברוסיה :-P. הענקית הראשונה שתזהה את ההזדמנות - תרוויח לא מעט.

+1

 

את קנון וניקון אפשר להבין, גם את פנסוניק (סוני מייצרת מצלמה מקבילה ל-GOPRO).

 

אבל סמסונג לעומת זאת, נכנסו בשנים האחרונות לכל כך הרבה תחומים שונים, מה קורה?

 

:?

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

לאחרונה, רכבי הושחת מספר פעמים ע"י דרעקים. ואתמול, פגע בי רכב וברח. השאיר נזק בכמה אלפי שקלים, ועצבים מרוטים.

לכן החלטתי לקנות מצלמת אבטחה, ויש לי גם דרישות.

1)המצלה צריכה לעבוד גם כשהרכב כבוי (אשפר מצב סטילס).

2)חיי סוללה של 8-12 שעות.

3)סוללה חלופית שאפשר להטעין בבית.

4)צילום באיכות סבירה+

אני מוכנה לשלם את האקסטרה על הדרישות.

פורסם

זה קצת בעייתי..

מצלמה אחת תכסה לך רק כיוון אחד של הרכב, וגם זה בזוית ראיה מסויימת.

אם מדובר בחניה של הבית רק, אולי עדיף לשים מצלמה חיצונית שמשקיפה על החניה, זה כבר יותר פשוט.

 

אם בכל זאת ברכב - אז כנראה שלפחות צריך שתיים, אחת קדימה ואחת אחורה.

בעיקרון אין בעיה להשאיר את המצלמה עובדת על מתח מצבר, למשך 12 שעות.

מצלמה ממוצעת לוקחת 0.2A, שתיים יקחו 0.4A. במשך 12 שעות מדובר ב-5AH, שזה פחות מ-10% מקיבולת המצבר הממוצע.

 

כרטיס זיכרון של 32GB יכול להכיל צילום 720P של כ-9 שעות.

 

THAT SAID - נניח שתתפסי את הנבלים במצלמה - מה הלאה ? הסיכוי שהמשטרה תעשה משהו בעניין קלוש.

ואז מה ? תחפשי אותם לבד ותבואי להם בלילה עם סכין לחתוך את הצמיגים ?

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...