Jump to content

DubelBoom

  • פרסום הודעות

    102
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

11 נייטרלי

אודות DubelBoom

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. גוגל משחררים עדכונים בהדרגה, אצל חלק זה כבר התעדכן ואצל אחרים בהמשך. באתרים כמו apkmirror תמיד תהיה הגרסה הכי עדכנית.
  2. אם כבר עולים רכבים במחירים גבוהים, וההעדפה היא דווקא למשפחתית, אז אולי שווה לחכות לטסלה מודל 3.
  3. למה בחרת דווקא בפאמפי? יש חברות, למשל חברה שנקראת דלקנים, שלא לוקחים עמלה חודשית. לא ממש ברור לי איך חברה אחת לוקחת עמלה חודשית ואחת אחרת לא. אם היה פער קטן בעמלה הייתי מבין אבל בין 0 ל7 יש הפרש. מחירי הדלק דומים.
  4. יש עניין עם רצועת הטיימינג, יש פה שרשור על הריקול שלה - תקרא שם. זה השרשורים שקשורים למנוע puretech. אם היא כבר הוחלפה אתה יכול להיות רגוע, בכל מקרה אם נפתח עליה ריקול לדעתי אי אפשר להעביר בעלות. כלומר רק אחרי הריקול תוכל לקנות את הרכב.
  5. תחנות כוח תרמו-סולריות כמו באשלים הן עניין של העבר. היא הוקמה רק כי אישרו אותה לפני המון שנים (מעל עשור), מאז היא כבר לא הטכנולוגיה היעילה ביותר. גם אצלה המראות מתכוונות כל הזמן מול השמש, והיא גם מפגע סביבתי נוראי ביחס לתחנה פוטו-וולטאית. עלות היצור של חשמל פוטו-וולטאי זול יותר מתרמו-סולרי, בעמוד בויקיפדיה תחת יתרונות וחסרונות יש כמה מקורות: https://he.m.wikipedia.org/wiki/תחנת_כוח_תרמו-סולארית
  6. הרשת הזאת כביכול פתוחה ליצרנים אחרים להצטרף, ולקחת חלק בעלויות התפעול שלה. בפועל זה לא קורה, כנראה שזאת הצהרה ריקה וע"י דרישה של סכום כסף לא סביר הם מצליחים להראות טוב כלפי חוץ ובפועל להישאר עם רשת טעינות מצוינת ואקסקלוסיבית. הרי אם זה באמת היה פתוח וכדאי, יצרניות אחרות היו מצטרפות.
  7. והם מקבלים הטבות בחנייה, לא משלמים אגרת גודש, ולדעתי אפילו יכולים לנסוע בחלק מהנת"צים. אין הרבה סיבות לקנות רכב בנזין בנרווגיה..
  8. באירופה הם משום מה מאד אוהבים את הניווט המובנה. בארץ אף אחד לא יבחר בו על פני וויז. מעניין שמישהו החליט להשקיע כסף על התאמה של זה לישראל.
  9. לא עדיף בצמתים מחוץ לערים, בשביל נסיעות ארוכות? תחנות רענון על כביש 6, מצפה רמון/צומת הערבה, צומת מחניים.. בהנחה כמובן שרוב האנשים שיקנו את הרכב יהיו עם חנייה פרטית שבה יוכלו להטעין. קשה לי לראות אנשים שיקנו רכב שהם יכולים להטעין בנקודה אחת בעיר, וזה לוקח די הרבה זמן. זה לא שאפשר להשאיר שם את הרכב לכל הלילה.
  10. בתכלס זה בקטנה, מדפיסים את הרישיון בבית בחינם מהאתר gov.il. סה"כ משהו לזכור לעשות מראש, לא מסובך מידי. (אני עשיתי טסט שבוע שעבר ולא הבאתי את הרישיון, יאמר לזכותי שזה היה הטסט הראשון שעשיתי😅)
  11. מהכתבה: "בין השאר פועלת כיום טסלה לבחירת מיקומים להצבת תחנות הטעינה הייעודיות שלה והשגת רישיון הפעלה עבורן. ייתכן שבשלב הראשון תתבסס החברה על עמדות טעינה קיימות, שיוקצו בלעדית ללקוחותיה." כשיהיו מכוניות גם יהיו עמדות הטענה. כרגע אני מאמין שהמלאי שיהיה זמין להם ימכר די מהר, גם בלי עמדות ההטענה האלו. למודל 3 הבסיסי יש טווח נסיעה של 423 ק"מ, זה מעל ומעבר למי שיכול להטעין בבית (כלומר טכנית אפשר לנסוע מקיסריה לאילת, אבל תהיה range anxiety רציני).
  12. לפי חיפוש ממש מהיר באינטרנט, זה מוסיף לרכב בסביבות ה1300 ק"מ נסיעה בשנה במקרה הכי טוב שראיתי. בשביל 1300 ק"מ זה כנראה לא שווה את הכסף ברוב המקרים. אני בטוח שבישראל זה יכול לתת יותר מ1300 ק"מ משנה כי יש לנו פה המון שמש, והנסיעות בפקקים זה אחלה זמן להטען. אבל שוב זה פתרון יחסית יקר, עם תועלת סבירה. אני מאמין שעם הזמן יופיעו רכבים כאלה, ניחוש שלי שזה לא יגיע מהיצרניות האירופאיות שם אין יותר מידי שמש.
  13. 1. תצלם תמונה של אחד התפריטים במערכת, היא כנראה ישנה מידי ולא תומכת באנדרואיד אוטו. 2. אין מה לעשות ככה זה עובד.
  14. הצלחתי סוף סוף לקבוע תור ליורומוטורס בחדרה, לאמצע פברואר.. אבל העיקר שיש לי סוף סוף תור.
  15. לגבי המולטימדיה בפיגו, זו מערכת smeg די מעפנה. אני התקנתי לה השבוע תוסף שנותן אנדרואיד אוטו וקארפליי אלחוטיים (גם האנדרואיד אוטו) וגם מאפשר מצלמת רוורס לא מקורית (עוד מחכה שהיא תגיע בדואר). לא סיפור מאד זול (280$), ופתרון טיפה עקיף (למשל בכל התנעה צריך לבחור בחיבור Aux במערכת המקורית) אבל עושה את העבודה.
×
×
  • תוכן חדש...