Jump to content

DubelBoom

  • הודעות

    224
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של DubelBoom

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

69

מוניטין

  1. השתנה המון המון המון. הואצו עבודות החשמול, ותנועת הרכבות ברוב אם לא כל הקווים מושבתת בערב, ובימי שישי ואם אני זוכר נכון גם מוצ"ש.
  2. אתה צריך לפתוח את הנעילה של הטלפון גם ככה, למה לעשות עוד אימות? בשביל הסיכוי הקטן שמישהו יגנוב לי את הטלפון עם מסך פתוח וירוץ איתו בקניון לחייב? וגם במקרה הזה, מעל 300 שקל כן צריך שוב את האצבע.
  3. וזה עוד טוב, האפליקציה של מקס דורשת ממני טביעת אצבע בכל פעם מחדש, למרות שהמכשיר כבר היה פתוח. זה בלתי נסבל.
  4. גם שלי ביבוא מקביל, הודלק לראשונה עם סים ישראלי - ואני עם ILO. אם הייתי אני, הייתי צורב דרך ODIN גרסה ישראלית ומקווה שזה יחזיק. אבל אני יודע (ואוהב) להתעסק בזה. לא מומלץ לכל אחד.
  5. אני בחול אז לא רוצה לגמור את החבילה שלי על הסרטון, אבל נראה שהוא מדבר על שינוי CSC בעזרת סים (לפי תיאור הסרטון). תיאורטית זה יעבוד, השאלה כמה הסרטון הזה מעודכן למכשירים חדשים. הדרך לשנות CSC משתנה בין מכשיר למכשיר. הייתי מתחיל בחיפוש דגם המכשיר CSC change בגוגל, ומבין איך משנים אותו לILO. לפעמים אפשר עם קוד בחייגן, לפעמים צריך סים אחר, ולפעמים צריך לצרוב מחדש גרסה דרך ODIN.
  6. זה קצת יותר מורכב מאשר יבואן רשמי או לא. תחפש קצת בגוגל על CSC (בהקשר סמסונג כמובן), זה בגדול איזושהי הגדרה בתוכנה שקובעת פיצ'רים מקומיים. המכשיר שלי הוא מיבוא מקביל, במקור יוצר עבור איחוד האמירויות, אבל בגלל שהCSC שלי הוא ILO (כלומר ישראל, ללא שיוך לרשת סלולר ספציפית) יש לי הקלטת שיחות. אם אני זוכר נכון החלפה של CSC נהייתה כבר על גבול הבלתי אפשרית, אבל פורומים כמו XDA-DEVELOPERS.COM ידעו הכי טוב.
  7. מסכים לגמרי, אני גם בגילו ובגלל זה חוסך בהכשרה, ובזכות סוכן של העבודה של אחד ההורים גם דמי הניהול שלי יחסית נמוכים. מאד נוח לי לשנות מסלולים בהתאם לסיכון הרצוי, כולל מעבר בין בתי השקעות. פשוט שאלו פה לגבי זה אז ציינתי, למרות ששוב, אני לא בטוח ב100% ואולי כן יש דרך למשוך את הכסף כקצבה ללא מס. לא בדקתי.
  8. לי יש. מאד נוח, תוך 3 ימי עסקים החלוקה משתנה בהתאם לבחירה שלך. הכסף שלך גם מוצג נכון ליום העסקים הקודם, ולא כמו באלטשולר למשל שב15 לחודש מעדכנים מה היה המצב בסוף החודש הקודם. בדרך כלל הדמי ניהול קצת גבוהים יותר, ואני חושב שאין הטבת מס במשיכה שלה כקצבה לאחר גיל הפרישה.
  9. הצבעה בכל קלפי אפשר כבר לעשות עכשיו. מערכת רישום של כל מספר ת.ז שבא להצביע. יש סתירה? מרימים טלפון לקלפי שכתוב שבו האדם הצביע, ובודקים ברשומות הידניות. אפשר לאבטח דבר כזה כמו שאפשר לאבטח הצבעה עם זיהוי ביומטרי, אבל בלי זיהוי ביומטרי, ועם סכנה פחות חמורה במידה ויפרץ.
  10. קודם כל, האם אתה בטוח שהטלפון שלך תומר בaa אלחוטי? בעקרון זה מכשיר סמסונג או גוגל חדיש יחסית, או מכשיר שעם אנדרואיד 11. במידה וכן, כלומר ההגבלה היא באמת באוטו, יש מוצר שנקרא AAWireless שמתחבר לכבל באופן קבוע, ונותן לך אנדרואיד אוטו אלחוטי. הטלפון שלך מתחבר אליו והוא מטפל בהכל. זה אמנם indiegogo אבל הפרויקט כבר הושלם ואנשים התחילו לקבל אותו. זה גם מגיע ממפתח מאד מוכשר ומוערך בקהילות מפתחים כמו xdaa-developers ככה שאין מה לחשוש. מה שכן הוא לא מאד זול וזמן המשלוח די ארוך, יש תור ענק והם לא עומדים בקצב יצור.
  11. DubelBoom

    רשמית: טסלה בישראל

    רכבים חשמליים אחרים הם כן גוררים?
  12. בזמן שכל העולם ממציא מכשירים יקרים שנוכל לסוע בין מכוניות (נראה לי מפחיד בטירוף לסוע על הדבר הנמוך הזה), הולנד נמצאים 100 שנה לפני כולנו, ואפילו שבילי אופניים כבר לא מספיקים להם. כבר קישרתי פה סרטון של הערוץ הזה, והנה אני מוסיף עוד אחד שהועלה לפני כמה שעות, כי פשוט זה מדהים אותי כל פעם מחדש. תל אביב יכולה להראות ככה, היא שטוחה, היא קטנה, היא צפופה, ומלאה בצעירים שיכולים לפדל (גם אופניים חשמליות או קורקינט זה מבורך בטח בחום של תל אביב). הבודדים שעוד צריכים אוטו יכולים לסוע בכיף, פשוט הם צריכים להתאים את עצמם למשתמשי הדרך האחרים, ולא האחרים אליהם.
  13. האודי ETRON ב340 אלף היא מיבוא ישיר, או הבודדה מיבוא מקביל?
  14. DubelBoom

    רשמית: טסלה בישראל

    טסלות נוסעות חופשי במדבריות של ארה"ב, שם חם כמו אצלנו אם לא יותר... אני בספק שנסיעה של שבוע לאילת תגרום נזק בלתי הפיך לסוללה או לרכב. או בקיצור - סע לשלום. כמה תצטרך להטעין אתה תוכל לענות יותר טוב מרובנו, לנו אין את הרכב
  15. פקקים תמיד יהיו, כי הרכב הפרטי יוצר ביקוש מושרה. בוא נסתכל על האיזון בין תחב''צ לרכב הפרטי, מן הסתם נבחר במי שיביא אותנו מהר יותר לאן שאנחנו צריכים להגיע. היום זה הרכב הפרטי. אם נשפר את התחב''צ עד לרמה שהוא יהיה מהיר יותר, אנשים יעברו אליו. ואז יתפנה מקום על הכביש, הפקקים יקטנו, האיזון ישתנה ואנשים יחזרו לרכב הפרטי. המשחק איזון הזה ימשיך לנצח. מה אנחנו מרוויחים פה? לא יותר מידי. לדעתי המטרה שלנו צריכה להיות אחרת - לאו דווקא לקצר את זמן ההגעה שלנו למקומות, אלא להפוך את הדרך ובכללי את החיים שלנו לנעימים יותר. במקום להמשיך להשקיע מיליארדים בפיתוח כבישים, להשקיע אותם בתחבורה ציבורית. כשביום מן הימים נגיע למצב מאוזן, יהיה אפשר להתחיל לפגוע ברכב הפרטי, ולהתחיל לפתוח את הערים להולכי רגל ורוכבי אופניים / קורקינטים, ולמנוע את החזרה של אנשים מתחב''צ לרכב הפרטי. הדוגמה הכי טובה לכך היא כמובן הולנד, אני מצרף פה סרטון איך הופכים אזור בעיר שמותאם לרכב לפארק יפה עם שבילי אופניים שכיף להיות בו. לסיים את הפקקים אף פעם לא נצליח, כי תמיד יהיה מי שיבחר לעמוד בפקק. אבל אם התשתיות יוכלו להכיל פחות רכבים, ככה שהפקק יורכב מפחות רכבים, כולנו נרוויח. אז בסוף יקח לנו אותו זמן להגיע אבל אם נוכל לעשות את זה כשבדרך יש סביבנו עיר יפה, מזמינה, ואקולוגית (כל פארק כזה הוא מרחב נשימה ומוריד את הטמפרטורה של הסביבה שלו), אנחנו נהנה יותר מהדרך, ולא נרצה לעמוד בפקק. כמובן שיש פה עוד המון מכשולים בדרך לאוטופיה הזאת, למשל עירוב שימושים בתוך הערים (מגורים, עבודה ובילויים באותו אזור ולא במתחמים נפרדים) כדי לקצר את המרחק שאנחנו צריכים לעבור ממקום למקום, אבל זה לא אומר שצריך לוותר על צעדים אחרים. https://youtu.be/VVnEHqdmV6A
×
×
  • תוכן חדש...