Jump to content

DubelBoom

  • פרסום הודעות

    44
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

2 נייטרלי

אודות DubelBoom

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. היי, אני מחפש מערכת לסיטרואן C4 שנת 2016. אני מוצא באליאקספרס הרבה אופציות שנראות מעולה - מסכים גדולים, אנדרואיד 10, פלסטיקה מתאימה לרכב. השאלה שלי היא מבין כל בליל מותגי המדבקה - איזה עדיפים? ראיתי פה בפורום שJOYING מומלצים אבל אין להם חבילה שכוללת פלסטיקה מתאימה לרכב שלי. השניים שתפסו לי את העין הם: Seicane - נראה הכי איכותי אבל יותר יקר JMCQ - המשלוח חינם אז זול יותר מהאחרים איך JMCQ? למישהו יש ניסיון איתם?
  2. תודה. מה לגבי אופל אסטרה 2016 (מנוע 140 כ"ס, לפני העדכון ממה שאני מבין). מצאתי אחת במחיר טוב, נראה אחלה של אוטו תוהה בעיקר מבחינת אמינות ועלויות אחזקה? איך אופל בתחום הזה?
  3. מבחינת סחירות בעתיד, מי תהיה עדיפה - פיג'ו 2008, סקודה ראפיד או פורד פוקוס? ה2008 נראית הכי מתאימה לי אבל אני רואה שהן לא ממש נמכרות, מפחד שתהיה לי בעיה בעתיד למכור אותה.
  4. תודה! למה הקקטוס? עשיתי נסיעה על ה2008 ועל הקקטוס (ממגרשים) וה2008 הרגישה לי יותר מוצלחת והרבה פחות זולה. בקקטוס אין אפילו פתח מזגן לנוסע..
  5. תודה! בינתיים נראית אופציה מעולה אם הרכבים ביד 2 במצב טוב. חנייה בעיר זה ממש זניח מבחינתי, אני גר מחוץ לעיר ובקושי נכנס לגוש דן עם רכב שאלה - כל דגם עם המנוע טורבו 1.2 מגיע עם התיבת הילוכים הפלנטרית? זאת שמהללים אותה ב208 ו308
  6. נראה קצת too good to be true לא? מחירים כמו של ה208, יש דגמי 2016 באחלה של מחירים עם אחלה קילומטראז, למה בעצם הוא עולה פחות מה308?
  7. תודה! לצערי בינתיים אני רואה הפרש מחירים די גדול בין השתיים ועוד לא מצאתי 308 שמורה בתקציב שלי יש ל308 איזושהי "אחות" מסיטרואן למשל? רכב שאולי יהיה קל יותר למצוא שמור? או כל רכב אחר בטווח המחירים של עד בערך 50K שיהיה נוח בעיקר לנסיעות בינעירניות.
  8. תודה! יצא לך לסוע גם ב308? כמה גדול ההפרש? 208 יש המון ביד 2 ואני יכול למצוא רכב במצב טוב בתקציב, ב308 יותר קשה - או מעל לתקציב או במצב לא משהו...
  9. מחפש בנרות, לא כל כך מוצא 😔 רק סטיישן שאני לא רוצה
  10. אני לא מצליח לערוך את ההודעה שלי אז כותב כאן: נראה שנפלתי בבלגן של יד 2 והפוקוס יותר יקרה מהאחרות, ככה שאני מניח שהיא הרכב העדיף עליהם, אבל זה בא מן הסתם עם עלויות. אז בהתמקדות בקקטוס מול 208 מי עדיפה? נסיעות בין עירוניות קצרות, שוב הדגש הוא על בטיחות ועלויות. אולי רכב אחר באותו אזור תקציב? (בסיבות ה50K)
  11. היי פותח שרשור חדש כי הקודם היה מבולגן וגם לא כל כך מעודכן. מחפשים רכב סופר מיני-משפחתי, כשהדגש הוא על בטיחות ועלויות (אנחנו אחרי טראומה של תאונה, כולם בסדר, אבל מפחדים שאם זה היה עם הC1 שלנו זה היה נגמר אחרת ובגלל זה מחליפים). כרגע תפסו לי את העין מקריאה בפורום ומהסתכלות ביד 2 שלושה רכבים: 1. קקטוס 1.2 ל' טורבו ידנית בנזין/דיזל 2017 2. פוקוס 1.5 ל' 2016 3. פג'ו 208 1.2 ל' 2016 אני נוטה לכיוון הקקטוס, אוהב את הייחודיות שלו, נראה שיש מציאות טובות ביד 2 (צריך לסוע לראות), שנתון גבוה יותר ולהבנתי עם 5 שנות אחריות + מערכת מולטימדיה עם וויז מובנה וכו'. השאלה שלי היא מבחינת בטיחות - לקקטוס יש רק 4 כוכבים. המבחן של הקקטוס הוא מ2014 - כלומר ממה שאני מבין כוכב אחד הוא על מערכות בטיחות ולכן חסר (לפוקוס למשל יש מבחנים או מוקדמים או מאוחרים יותר שניהם 5 כוכבים, מניח שזה על מערכות שהתווספו בהמשך?) TL;DR - השאלות: 1. מבין שלושת הרכבים, על מה אתם ממליצים? בהנחה ששלושתם בתקציב. 2. איך הקקטוס מבחינת בטיחות? 3. במידה וקקטוס - דיזל או בנזין? מעולם לא היה לנו דיזל. רוב הנסיעות הן בינעירוניות קצרות. תודה
  12. תודה לשניכם, יכול להיות שעובדות שלי לא נכונות, אני לא מאד מבין, בעיקר מסתכל באתרים של היבואנים ומחפש פה בפורום ואכן הייתה טעות ברשימה של הליסינג הם לא עדכנו אותה - זאת אכן קארוק 1.5 אמבישן. ותודה על ההמלצות, אני אישית גם מעדיף את הסקודה, אז כנראה שנלך עליה! טעות ברשימה של הליסינג אני רואה בעיקר גרסאות סטיישן של ה308, אבל ראיתי פה בפורום גם הרבה המלצות על ה208, ראיתי ביד 2 כמה שנראות במצב טוב אבל צריך להסתכל עליהם יותר טוב. מה שלא ראיתי זה איך היא מבחינת בטיחות?
  13. אהלן, אני מחפש במקביל שני רכבים עם צרכים שונים: 1. הסובארו XV מהליסינג, שמאד מאד אהבנו, הלכה טוטאלוסט והגיע הזמן להחליף אותה. האופציות כרגע הן קיה ספורטז' אורבן טורבו-דיזל 1.6, סקודה קארוק אמבישן 1.5 או סטייל 1.0 (המחיר לשלושתם זהה). ברור לי שהספורטז' יהיה הכי זריז (וחסכוני?) אבל זאת לא העדיפות. הרבה יותר חשוב שיהיה מרווח, נוח לישיבה ממשוכת, מאובזר. נראה שהאבזור הכי מוצלח הוא בקארוק סטייל - השאלה אם המנוע לא ממש קטן? היה לנו עד לא מזמן סקודה סופרב שהיה מעולה אבל המנוע שלו היה 1.2 ולדעתי הוא גם רכב קל יותר מהקארוק. בגדול הנטייה שלי היא לקארוק ואשמח לעזרה בבחירה בין השילוב מנוע-גימור. 2. אחרי התאונה שבה הXV הלך הבנו שהסיטרואן C1 2012 האהובה שלנו כבר לא נוסעת רק נסיעות קצרות והיא לא מספיק בטיחותית לשימוש החדש שלה, וגם אותה צריך להחליף. מחפש רכב בסביבות ה40K (אפשר להגדיל אם זה מביא רכב משמעותית מוצלח יותר) רכב שני למשפחה, חשוב שיהיה בטיחותי ואמין. עם הסיטרואן היו לנו 0 תקלות במעל 5 שנים שהיא אצלנו. אני רואה רכבים בסגנון קורולה וסיביק באזור שנת 2013 עם בערך 140000 ק"מ שלגמרי נכנסים בטווח מחירים - הגיוני? תודה!
  14. שלום לכולם יש לי רכב סיטרואן C1 2012 שאני אהיה הנהג היחיד עליו בשנה הבאה מכל מיני סיבות. בקרוב אני אתגייס ואצא סופ"ש כל שבועיים-שלושה. אנחנו עכשיו מתלבטים מה לעשות עם הרכב. אני מעדיף לא למכור אותו כי אחרת נשאר רק רכב אחד לכל המשפחה, אז אני מחפש פתרונות אחרים... כרגע הרעיון הוא לבטל את הביטוח נהג חדש (שבקרוב יהפוך לצעיר) באופן שוטף ולהשאיר רק ביטוח לנהג "רגיל", ולהפעיל את הביטוח חדש/צעיר בSMS בסופש"ים שאני נמצא. אבל השאלה היא לגבי תחזוקת הרכב. המצבר שלי הוא חדש לגמרי, משהו כמו חודש, ויש לי את האופציה להחנות אותו בגראז' סגור וככה למנוע נזק של שמש/גשם/חול וכו. האם זה מספיק? אולי לבקש מאחד ההורים לסוע בו פעם בשבוע? בחיפושים שעשיתי בגוגל מצאתי רק טיפים לרכב שעומד חודשים רצוף, ברכב הזה אני אסע פעם בשבועיים בערך אז פניתי אליכם לעזרה תודה!
  15. גם המעבר נתיבים הבלתי פוסק כי זה שלפני שנייה היה לידך עכשיו 3 מכוניות קדימה. כל זה רק מאט את הפקקים ולא עוזר לאף אחד.
×
×
  • Create New...