Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש לי את הDVR המפורסם כאן DVR-027 כחצי שנה,

היום נכנסתי לאוטו בסביבות 7 בערב (עמד בשמש כמה שעות) וראיתי את המצלמה תלוייה:?

כל ניסיון להחזירה למקום לא הצליח עד שקלטתי מה קרה לתושבת.

 

שלחתי מייל למוכר,מקווה שישלח לי תושבת חדשה.:cry:

974884_10200799593645204_1566400701_n.jpg

983391_10200799595485250_299394701_n.jpg

983491_10200799594765232_1044671837_n.jpg

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

השמש הישראלית ...

 

לפני כמה שבועות השארתי מקלדת במושב האחורי , היא קיבלה צורה מיוחדת מאוד :shock:

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם
יש לי את הDVR המפורסם כאן DVR-027 כחצי שנה,

היום נכנסתי לאוטו בסביבות 7 בערב (עמד בשמש כמה שעות) וראיתי את המצלמה תלוייה:?

כל ניסיון להחזירה למקום לא הצליח עד שקלטתי מה קרה לתושבת.

 

שלחתי מייל למוכר,מקווה שישלח לי תושבת חדשה.:cry:

 

קרה לי את אותו הדבר -תמונות בעמ' 8, במקום לדבר עם המוכר הזמנתי ישר תושבת חליפית (במקרה הזה גם המקורית סינית :lol:).

תעדכן בבקשה מה המוכר אומר..

פורסם

תסתכל בדף שבלינק למטה (Multi-channel Dash Cams) -

 

http://dashcamtalk.com/dash-cam-comparison/

 

אני גם חיפשתי פתרון כזה בהתחלה, אך ירדתי מזה, כי האיכות שלהן גרועה (גם הצילום הקדמי וגם האחורי). עדיף כבר לקחת אולי שתי DVR-027 ב- $100 לשתיהן ולהציב אחת מקדימה ואחת מאחור.

Finger's gonna kill me.

פורסם

אחרי קריאת השרשור אני כנראה אקנה את הGT300W

מה שמפריע לי אבל זה שאני לא יודע איך כדאי להתקין אותה.

אני לא רוצה כבלים תלויים באוויר.

איך אתם התקנתם מצלמה שיראה אסתטי?

פורסם
יש לי את הDVR המפורסם כאן DVR-027 כחצי שנה,

היום נכנסתי לאוטו בסביבות 7 בערב (עמד בשמש כמה שעות) וראיתי את המצלמה תלוייה:?

כל ניסיון להחזירה למקום לא הצליח עד שקלטתי מה קרה לתושבת.

 

שלחתי מייל למוכר,מקווה שישלח לי תושבת חדשה.:cry:

 

מוזר :shock:

לי יש מתקנים כאלה שתלויים ברכב כמה חודשים בשמש ולא קרה להם כלום.

אחרי קריאת השרשור אני כנראה אקנה את הGT300W

מה שמפריע לי אבל זה שאני לא יודע איך כדאי להתקין אותה.

אני לא רוצה כבלים תלויים באוויר.

איך אתם התקנתם מצלמה שיראה אסתטי?

 

תראה זה כולה כבל אחד שצריך להתחבר למצלמה ולמצת.

אתה תמיד יכול להעביר את הכבל מתחת לפלסטיקים ולחיבורים, אבל זה סתם מוגזם.

יש לי כבל USB שמחובר למצת שהתקנתי מאחורה, עכשיו את הכבל הכנסתי מתחת לדלתות עד הדשבורד בשביל להטעין שם את האייפון עם המעמד שלי, אתה לא יכול לראות את הכבל בכלל.

אתה יכול לעשות אותו הדבר עם הכבל של המצלמה זה לא בעיה להסתיר אותו.

פורסם

מישהו ניסה יכול אולי לתת לי קישור למעמד לשמשה למכשיר גלקסי S2 או אם אפשר מעמד אוניברסלי גם מעולה , אך אני צריך אחד שיהיה אפשר לשים אותו על הרוחב שאוכל לצלם איתו.

תודה

פורסם
מישהו ניסה יכול אולי לתת לי קישור למעמד לשמשה למכשיר גלקסי S2 או אם אפשר מעמד אוניברסלי גם מעולה , אך אני צריך אחד שיהיה אפשר לשים אותו על הרוחב שאוכל לצלם איתו.

תודה

 

משתמש בזה וממליץ:

http://www.ebay.com/itm/Universal-Stick-Car-Windshield-Mount-Stand-Holder-for-iPhone-Mobile-Phone-GPS-/281117565158?pt=US_Mounts_Holders&hash=item4173e9a0e6

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...