Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

 

אם הוא לא משתף פעולה מול מרשם הרכב, אז זה עניין לבתי משפט. אתה יכול להעביר רכב חד צדדית אם יש צו שיפוטי.

זה תהליך ארוך, דורש עו"ד, הוצאות, זמן, בית המשפט ינסה להגיע לשת"פ עם המוכר וגם זה ייקח זמן ומאמץ.

הייתי מנסה לשלוח למוכר דרישה כתובה וברורה: "בתאריך X שילמתי לך Y עבור רכב מספר Z. אתה נדרש להשלים העברת בעלות בתוך 7 ימים, אחרת אפעל משפטית לביטול העסקה/השבת הכסף/אכיפת ההסכם." עדיף בווטסאפ וגם בדואר רשום, בלי קללות ובלי איומים וגם בלי ברכות כמו נרקומן...

אם הוא לא משתף פעולה, זה כבר לא עניין של פורום רכב אלא עו"ד/בית משפט. אם המטרה היא רק לקבל את הכסף חזרה, ייתכן שתביעה קטנה מתאימה, כי בתי משפט לתביעות קטנות מיועדים בעיקר לתביעות כספיות בין אזרחים פרטיים. אם המטרה היא צו שמחייב העברת בעלות, זה כבר מסלול מורכב יותר מתביעה כספית רגילה, וחובה להתייעץ עם עו"ד.

אני גם לא יודע מה החבות שלך על כך מני "הפתעות" סביב הרכב. אתה הרי לא מכחיש שהוא שלך, אתה רק טוען לעניין טכני/פרוצדוריאלי בהשלמת העיסקה.

משהו גם אומר לי שכשאתה כותב ש "אני מעט חושש ממנו" אתה מתכוון ל"אני ממש חושש ממנו", וזה כבר עניין אחר לחלוטין. אני מאמין שאתה לא חושש סתם, אלא שהוא נתן לך סיבה טובה.

 

מה אני הייתי עושה? הייתי מחנה את הרכב, מנתק מצבר, ואז תובע אותו כדי לקבל את הכסף חזרה. רוב הסיכוי שהוא לא יגיב בכלל תוך 30 יום על התביעה, לא יתייצב לדיון,  ותוכל לקבל פס"ד בהיעדר, לטובתך על סמך כתב התביעה בלבד. 

הוא יתעלם גם מזה כמובן, ותוכל לפנות להוצאה לפועל, ולגלות שנגד אדם לא יציב/עבריין קטן/בלי נכסים, לנצח בבית משפט זה החלק הקל.. לגבות בפועל זה החלק הקשה.

ולצערי כל זה תלוי בכמה אתה "אמיץ".

 

 

פורסם
לפני 10 שעות, ArikB כתב:

אם הוא ימכור את הרכב למישהו אחר הוא בעצם מוכר רכוש שלא שייך לו.

 

הוא מוכר רכב ששייך לו. (ע"ע גניבת הרכבים ע"י העברת בעלות, שם כבר נדרש בית המשפט למקרה שהרכב אינו של מי שהוא רשום עליו).

באותה מידה שהוא לא קנה את הרכב הוא  גם לא מכר אותו, כן הכרחי שיהיה תיעוד כלשהו שברור ממנו שהרכב נמכר לו.  

 

אפשרות נוספת, להודיע למוכר (שוב, מתועד) שהרכב 'הלך' ושיוריד אותו מהכביש כדי שלא יצבור חובות, ולמכור אותו לבן דוד במצב נסיעה ללא העברה. 

 

אם הבנתי נכון נראה שהעגלה לא באמת שווה התעסקות עם עורכי דינים וכדו' 

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...