Jump to content

גרנד פריקס

  • הודעות

    123
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי גרנד פריקס

  1. אני יכול להקליט אבל זה לא באוטומט ולא הקלטתי עד היום
  2. אין לי הקלטת שיחות אוטמטית וממילא אין הקלטה ושאלתי ספציפית על עדות
  3. המוסך הזה נקרא ב"שכונה" צמפיון ... כלומר כל בעלי הוואג בפרט והאירופאיות בכלל מטפלים אצלו הוא 30 שנה מתעסק רק בהם והוא אחד המיקצוענים שפגשתי ואני בעקרון הייתי סומך עליו אבל זה מוזר לי מאוד
  4. סומך מאוד, יש לי איתו ניסיון רב, והוא מומחה לרכבי וואג, הוא טוען ששניהם מיועדים לקירור המנוע לי זה היה מוזר כי אם כן למה עשו שניים ולא אחד גדול ועוד סיבה שהקטן עולה פי 2 ויותר מהגדול אז ניסתי להבין את העניין והAI טוען שהקירור של מי הטורבו צריך להיות יותר חזק ולרדת לטמפ' יותר נמוכה ואם אני מבין נכון זה רדיאטור שונה שמצליח להוריד את הטמפ' יותר נמוך למעשה הייתי שמח לשמוע מהציבור אם מכירים את העניין
  5. סקודה פאביה 2017 1.2 ישנם שתי רדיאטורים אחד מעל השני, אחד גדול ואחד צר וארוך (חוץ משל המזגן) והוא נזל וביטלו אותו במוסך ואמרו שלא נצרך, שאלתי את הAI והוא טען בתוקף שזה מקרר את המים שמקררים את האינטרקולר וזה יכול לגרום להרס הטורבו ואפי' נזק למנוע, אשמח לשמוע מידע
  6. הרכב הינו טיוטה אוונסיס 2008 כך שבמקרה הטוב הוא שווה 7-8 אלף, וכן המזגן תקין לשאלת השואל למעלה. העולה מכל התשובות, שאין פיתרון קסם ואיך שלא יהיה אצטרך להזיע הרבה בשביל לראות את הרכב אצלי בגוב אם בכלל, ההוכחה היחידה שקניתי זה עדות של חבר שנכח בכל מהלך הקניה לא יודע האם זה קביל
  7. יש רכבים שצריך ללחוץ פעמיים על נעילה או לחיצה ארוכה בשביל לסגור חלונות או מראות
  8. דיברתי עם הבוס שלו והוא אמר שהוא בתהליכי פיטורין, הוא אמר לי שהוא שונא אותו ואין לו איך לעזור לי וגם הוא מפחד להסתבך איתו. אז עשיתי בדיקת שיעבודים ומשכונות וראיתי שיש משכון לחברת המקורית שממנה קנו את הרכב אבל איך שהוא הרכב החליף בעלות איזה 4 פעמים אז כנראה זה לא מפריע להעביר בעלות. הרכב שלו בדקתי. יש טסט ,ובביטוח אפשרו לעשות ביטוח, אבל המשטרה חיפשה את הבנאדם מאיזה שהיא סיבה ועצרו אותי לבדיקה כמה פעמים לפי הלוחית והייתי צריך להביא ת.ז. ולהוכיח שאני לא הוא, אז כרגע הרכב מושבת כי לא בא לי להעצר לבדיקה ובירור כל פעם שניידת קולטת את הלוחית.
  9. א. אני מעט חושש ממנו ב. הוא בטח ינסה למנף את זה לכסף נוסף ג. אני לא בטוח שאין לו איזה משכון או משהו בסיגנון שמנוע ממנו להעביר בעלות
  10. לא בטוח שזה קשור לפה.. וממילא כבר די התייאשתי מהעניין אבל החלטתי לנסות. רכשתי רכב מאדם בדרום הארץ במחיר נמוך מאוד, וכשרצינו לעשות העברת בעלות אמר שאין לו קליטה וכו' ונעשה מחר, תכלס זה נסחב תקופה ויום אחד יצרתי איתו קשר לעשות העברת בעלות הוא ניסה לעשות וGOV .IL לא נתן לו אז הוא התעצבן וקילל ואמר שאין העברה וניתק. למעשה כבר כמה חודשים לא יצר קשר ולא דיווח על הרכב כגנוב או כל קשר אחר לרכב, השאלה האם יש מה לעשות כי ממה שהבנתי מהבוס שלו הוא נרכומן גדול, ועבריין קטן, ולא בדיוק אדם שפוי. ומסתבר שמבחינתו כל עוד הרכב לא מפריע לו בחניה.. הכל בסדר. למעשה השאלה האם יש דרך חד צדדית להעביר את הבעלות? אציין שאין לי שום דרך להוכיח שרכשתי את הרכב מלבד חבר שהיה איתי במעמד הקניה.
  11. לא יודע מה קורה איתך אני בגדול מרים בערך פעמיים ביום ויש לי ג'ק עגלה (קטן) פשוט של חברה סינית כלשהי ומחזיק מעולה כבר מעל שנה
  12. אין פה אף אחד שמבין במערכת ABS??
  13. נראה בסדר וגם במחשב לא מציין שיש בו בעיה כרגע
  14. פירקו גלגל וכשהחזירו איכשהו הגלגל נמעך קרה אצל הבעלים הקודם
  15. שלום לכולם. פאסאט 2005 1.9TDI נורת ABS דולקת, פלוס נורה בצורת משולש אזהרה עם חץ סביבה, היה חיישן אחד קידמי שנמעך, אז הוחלף באחד חדש של מגנטי מרלי, ולא נכבה הנורה, לאחר משחק בחיישן כבתה הנורה ל300 מטר ונדלקה שוב. חיברתי מחשב שבודק ABS, והוא כתב שיש תקלה ביוניט אור בלם ובחיישן האחורי, אני חשבתי שאולי היוניט התקול גורם לו לחשוב שהחיישן מזייף כי בעצם הוא לא יודע שלחצתי ברקס, החלפתי יוניט והנורה כבתה לכמה קילומטר, ובברקס אגרסיבי נדלקה. וכעת כל התנעה היא נכבית ויש כמו רעש גריסה מהדוושה, עד שהיא נדלקת לאחר כמה בלימות חזקות, ולפעמים נדלק רק הנורת אזהרה המשולשת, ורק אחרי כמה מאות מטרים נדלקת נורת הABS. כעת השאלה היא האם יתכן שהחיישן באמת תקול, כי הבנתי שהרכב עושה בדיקה עצמית כל פתיחת סוויצ' ואם חיישן אחד לא יעבוד הוא ידלק ישר. ומה גורם לרעש הגריסה שכנראה זה הפעלה של האי בי אס. והאם שווה להחליף גם את החיישן האחורי או שזה בכלל בעיה בטבעות או אפילו במחשב הABS ? סליחה על האריכות המופרזת..
  16. לא יודע באיזה רכב אתה מדבר, אבל מעולם לא ניתקלתי בדברים האלו, אנשים לפעמים נהנים להגזים כשהם עושים דברים לבד.. אני מאמין שברוב ככול המוסכים לא היו חושבים בכלל על הרשימה היפה הזו, שמים גריז סוגרים עם בנד במקרה הטוב ובפחות עם אזיקון.
  17. הבעיה מתחילה שאתה הולך למוסך שיש בו חדרי המתנה... תדע שתמיד אפשר לרדת עוד במחיר השאלה לאן תלך לדוגמא אני מטפל אצל אחד מומחה לרכבי וואג ואני משלם על עבודה על טיימינג באוקטביה רגילה 450 שקל עבודה צריך תמיד למצוא את המשוגע לדבר שמתמחה בנישה הזו ולא מרגיש שהוא מיוחד בזה שהוא מתעסק לא ביפניות
  18. אם אתה מאיזור ירושלים אני מכיר אחד שהוא תותח בזיהוי רעשים ופתרונם ובזול
  19. היה פה דיון כזה בעבר, וזכור לי שמישהו טען טענה הגיונית, שהנוזלי קירור הפשוטים לא יוסיפו קרוזיה, אבל לא יהיו כל כך חזקים בשביל להתחיל להזיז משקעים. ב. מניסיוני רכב ששם מי ברז חי על זמן שאול, ככה שבין כך המאזדה שתאריך ימים במצב בעיתי..
  20. בנתיים כולל כל התיקונים לא עברתי את ה7 אלף כולל מחיר רכישה על שום רכב שעבר תחת ידי וכולם נוסעים חלק.. אני לא קונה על עיוור אני בודק ואז מחליט.
  21. במחירים מאוד יקרים לגימני כבר הייתי מעדיף למצוא איזה קוראני שהתפגר ולהחזירו לחיים כי כבר בטח יש כמויות בפירוקיות בזול
  22. תודה לכל המציעים. הג'ימני שהציעו לי היה ב4 אלף שח שזה תקציב שאני יכול לעמוד בו אני לא מפחד מבעיות מכאניות, כל רכב שמגיע לידי עובר ישור קו משוגע, ובנתיים יש לי כמה רכבים ישנים ואף פעם לא נתקעו לי באמצע הדרך, והיות ואני עושה את הישור לבד יוצא לי די זול בדרך כלל התקציבים שדוברו פה ממש לא בכיוון.. ועוד דבר שרוב הרכבים שאקנה מהשנתונים האלו כבר יצטרכו ישור קו כלשהו בד"כ, ככה שאני כבר מעדיף ללכת על הכי זול.
  23. לוקח טרמפ.. עכשיו הזמנתי שסתום EGR של דנסקרמן מישהו יודע אם זה חברה אמיתית או מותג מדבקה?
×
×
  • תוכן חדש...