שלום לכולם
ותודה מראש לכל המגיבים
יש לי יונדאי אקסנט 2007 כבר 6 שנים ללא בעיות מיוחדות
לפני פחות מחודש היה לי תקלה בחום המנוע
ניגשתי למוסך (לא הנקוב בשמו כי אין ברצוני לפגוע בו)
במהלך הבדיקה של הטכנאי הוא כיבה את המנוע
כשהוא בא להניע את הרכב (במהלך הבדיקה) הרכב לא הניע - וכאן מגיע הסיפור.
הטכנאי כנראה נכנס ללחץ ובמקום לנסות לראות מה מקור הבעיה החדשה הוא ניסה להניע את הרכב מספר רב של פעמים כאשר בכל פעם הוא חונק את הסטרטר למוות - כל זה היה כשאני יושב בחדר ההמתנה של המוסך
כשראיתי את נסיונות ההתנעה שלו מיד באתי אליו ושאלתי אותו מה קרה לרכב הוא אמר לי לתת לו שוב את הקוד של הרכב כדי לנסות להניע שוב ושוב
כל הארוע הזה היה נראה לי לא מקצועי לחלוטין ולכן ביקשתי ממנו לבדוק את שורש הבעיה ולא לנסות שוב ושוב להניע עד שמשהו יתקלקל
לבסוף בא הבוס שלו ואמר לו להביא מחשב רכב, שגילה כי נידרש להחליף חיישן קראנק, ואכן החיישן הוחלף והרכב חזר לעבוד
הבעיה המקורית שלשמה הגעתי למוסך תוקנה וגם לא רלוונטית לסיפור שלי.
הבעיות התחילו עוד באותו היום כשבאתי להניע את הרכב, יש צליל הנעה רגיל למשך כשניה ולאחר מכן קול כאילו המנוע נחנק ולאחר מכן צליל הנעה רגיל והמנוע נדלק (כל האירוע זה בהנעה אחת שנמשכת כ3-4שניות)
היום בבוקר ההנעה נמשכה יותר זמן והיו 3 הפסקות (שהמנוע כאילו נחנק) והמנוע נדלק רק אחרי ניסיון הנעה נוסף
השאלה שלי מה נפגע, והאם חייבים לתקן או שאפשר לחיות אם זה בלי להיתקע בדרך לעבודה
וגם השמח לשמוע תגובות מה אפשר לעשות לגבי המוסך - האם אפשר לבקש לתקן את התקלה ללא תשלום
תודה רבה
איציק