Jump to content

Nico62

  • הודעות

    343
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של Nico62

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

24

מוניטין

  1. Nico62

    רשמית: טסלה בישראל

    אתה מדבר על הדולפין? האמת היה מבצע בזמנו מחיר אטרקטיבי לדעתי היה 130,000, 30K מקדמה ועוד 100K הלוואה ללא ריבית כלל או משהו בסגנון. אבל חשבתי שמדובר ברכב משפחתי קומפטי (לדעתי זו הקטגוריה שלו) ומישיבה סטטית הרגיש מרווח לנהג משהו כמו מיני/סופר מיני - לא רלוונטי. לגבי המיסוי שאתה מדבר עליו, נראה אם זה אכן יקרה. אל תשכח שגם את מחיר הדלק יכולים לייקר. חח האגרת רישוי זה כלום, תמיד מצחיק אותי מחדש לראות אנשים שבבירור לא נהגו לפני זה ברכבים כל כך יקרים (וקנו כי אין הוצאות לנהוג עליו + שופוני) ואז כשהם מוכרים הם מקללים את לוי ויצחק ואת כל העולם והאחותו כי לא נפל להם האסימון שרכב ברבע מיליון שקל יורד בערכו כמו רכב ברבע מיליון שקל ולא כמו קיה פיקנטו 😆.
  2. Nico62

    רשמית: טסלה בישראל

    בהנחה והרכב אכן יעלה 140,000 אם על 10,000 ש"ח שזה בערך תוספת של 7% אתה מעדיף BYD דולפין סיני על טסלה אז שיהיה לבריאות. כמובן צריך לראות מה הרכב הזה בכלל יהיה. אבל לצורך העניין, מהמעט שהלכתי לבדוק בזמנו את הדולפין (מהר מאוד יצאתי מהסוכנות וביטלתי את הנהיגת מבחן שקבעתי) גם 80-100K לא הייתי משלם עבורו.
  3. Nico62

    רשמית: טסלה בישראל

    הדגמים שציינת לטעמי הם נחותים ממה שהמודל 2 תהיה, אבל כשהיא תוצע נהיה חכמים יותר. את הרכבים שציינת לא הייתי קונה, אם זה היה תקרת התקציב שלי הייתי קונה יד 2 וזהו. מה שיגיע ב-2025 משאר היצרנים, נתייחס כשיגיע. לגבי הטבות מס, בתור לקוח זה לא מעניין אותי, אני מסתכל מה זמין לי היום לקניה. מודל 2 אם אכן תעלה 140-150 עלולה להיות עסקה מעניינת יחסית לאלטרנטיבות (בתלות מה הרכב יציע כמובן).
  4. Nico62

    רשמית: טסלה בישראל

    איזה רכבים יש לך היום כן שהם עממיים מבחינתך? דונפנג בוקס? אשמח להמלצה לרכב ראוי במחיר "עממי". מודל 2/מודל 3 מוזלת באיזור המחיר שאמרת יחסית לשוק הרכב החדש בישראל כיום נשמע לי מציאה. אבל בוא נמתין ונראה, מה הטעם להתפלפל על מחיר של רכב בישראל שיצורו אפילו טרם החל. למה הונדה סיוויק וטויוטה קורולה היום כן עממי?
  5. Nico62

    רשמית: טסלה בישראל

    אם היית עוקב, היית יודע שנאמר בשיחת המשקיעים שצפוי רכב מוזל כבר השנה, אאל״ט הבנתי שנאמר תחילת ייצור באמצע השנה. ממתין לראות כמה יעלה בארצנו. מצאתי את המידע תוך דקה מתוך דוח המשקיעים האחרון של החברה.
  6. Nico62

    רשמית: טסלה בישראל

    נגיד וזה נכון, ולסטארט-אפ המדובר יש מפתחי עילית. אתה חושב שלכל יצרן ויצרן רכב סיני קיקיוני (שצצים כמו פטריות אחרי הגשם) יש צי של מפתחי תוכנה עילית בדומה לטסלה שהיא מפלצת בפני עצמה?
  7. Nico62

    רשמית: טסלה בישראל

    א', למיטב ידיעתי הסינים כן השתמשו בצ'יפים של נוידיה בפיתוח המדובר. ב', צ'ט בוט הוא איפלמנטציה אחת מבין רבות למוצרי AI. גם אם נניח וישנו מודל כזה שאימנו שמביא תוצאות טובות (מניח שנגלה עוד פרטים ככל שיעבור הזמן) אם אימנו אותו על פלטים של מתחרה למשל צ'אט ג'יפיטי ואולי כך בין היתר חסכו בעלויות (השערה, אני לא מכיר את הפרטים של מה שהלך פה) אימון זה לא אומר שניתן לתרגם העתקה כזה לתוצרים אחרים שאין לך ככה גישה זמינה אליהם (למשל נהיגה אוטונומית?) וגם לא אומר שהמתחרים לא יקשו עליהם להמשיך לשפר את המודל שלהם בכך שיגבילו גישה למודלים המקוריים לשימוש לא תקני שלא לזו הם נועדו.. אלו ההשערות שלי. ג', כך או כך, אני ספקן לגבי כל החדשות האחרונות וההשלכות שלהן כביכול וקניתי כל הנחה מעניינת בשוק האמריקאי שהצלחתי למצוא. (לא ייעוץ פיננסי ולא המלצה לפעולה) ד', ובכל מקרה זה כן מחזק את הטענה העיקרית שטענתי שהתוכנה והחומרה איתה מאמנים את המודלים זה רוב האתגר בפתרון הבעיה האוטונומית ולהעמיס חיישנים ורדארים מכל הבא ליד כאילו מדובר בבסטת פירות וירקות בשוק לא נותנת לרכב אוטונומי עליונות אם התוכנה שלו לא עומדת באותה רמה וסתם מייקרת כל יחידה שאתה מייצר אך עדיין עם ביצועים (תוכנה) נחותים.
  8. Nico62

    רשמית: טסלה בישראל

    הורדות מחירי רכבים (לצד שיפורם במקביל) זה דבר מבורך, תמיד, בכל מצב. אם אנשים התרגלו שמשתינים עליהם ובטוחים שזה גשם זה עצוב, אבל באמת שצריכים לחזור על יסודות בכלכלה אם חושבים שהורדת מחיר רכב זה לדפוק את הלקוח, גם אם מדובר בלקוח שכבר קנה לפני ההורדה.
  9. Nico62

    רשמית: טסלה בישראל

    תראה מצטער שיצאתי עליך, אולי אתה פחות ליצן מכמה ליצנים מתישים שבאו לפניך. אבל אתה צריך להודות שיצאת קצת לא מבריק בלשון המעטה כשאתה מתלהב שאתה יכול להזדחל לחניות שהם באופן מובהק לא רלוונטיות מלכתחילה. גם הטיעונים שלך כל הזמן על הזמן היקר ודלת נוסע נהג ומה עוד לא מוסיפים לך, אז אפשר לומר שהפוסל במומו פוסל וגם אתה לא חוזר בך. מצטער אם הטון יצא קצת חריף, אבל אני לא חוזר בי מהביקורת על כמיהה לשימוש פסול בפיצ׳ר.
  10. Nico62

    רשמית: טסלה בישראל

    כן, אתה תיתן לו לחנות על 2 חניות, אבל בסדר אתה גבר גבר אתה תצא צודק ולא חכם. רק אל תתפלא אם תיפול על טיפוס כמוך שיחזיר לך באותו מטבע.
  11. Nico62

    רשמית: טסלה בישראל

    כי אתם חוסה גישה לרכבים שלידך וחושב שזה סבבה כי אתה לא נדרש פיזית לפתוח את הדלתות? אתה אשכרה כל כך אגואיסט וכשאתה חונה אתה לא מסתכל משני צדדיך שחנית עם מרווח מספק? זה הזוי שאתה חושב רק כי לא חסמת את הנהג (ולך תדע אם מי שלידו לא יחסום ואז לא יהיה לו ברירה) הנוסע לידו לא יהיה ילד או משהו בסגנון או אמא שצריכה לשים תינוק בבוסטר שלא תחשוב פעמיים כשתפתח דלת על הרכב החדש יקר ומתקדם של הדוש ליד. ואוו, ולחשוב שאתה אשכרה מגן על ההתנהגות הזאת.
  12. Nico62

    רשמית: טסלה בישראל

    אני מקווה שאתה צוחק… במידה ולא, אני אצחק כשתחזור לרכב ותפגוש את המתנה שהשאיר לך הנהג עם הרכב ״הטיפש״ שחסמת…
  13. Nico62

    רשמית: טסלה בישראל

    הא נכון, אלו מערכות פורצות דרך בחוד החנית שהומצאו רק אתמול ויש עליהם מונופול מטורף ומחסומי כניסה פסיכים, צודק.
  14. Nico62

    רשמית: טסלה בישראל

    אתה מדבר על צ'יפסים שכל זב חוטם יכול לייצר ויש להם אפס כוח תמחור, טוב שלא אמרת הם לא מייצרים בעצמם את החול והגומי. לעומת זאת בערך כל שאר היצרנים צריכים לקנות את לב ליבת המוצר והדבר המסובך ואולי היקר ביותר משחקן אחר שלו כן יש כח תמחור ותאמין לי שהוא יבקש את ליטרת הבשר אלו אם הוא יתרום את היכולות שלו ליצרן רכבים (בהנחה שהיכולת בכלל תהיה טובה ותחרותית), יכולת שהוא פיתח במשך הרבה זמן ועם הרבה הון וידע. המגיב מעליי הדגים את זה יפה במספרים בהנחה והם מדוייקים כמובן.
  15. Nico62

    רשמית: טסלה בישראל

    על מנת לכבד את הצניעות והפרטיות שלהם לא ארחיב. אבל אתה צריך לחשוב מחוץ לקופסא, אף יצרן רכב בערך למעט טסלה לא עושה את הרוב in house, הם מסתמכים על שחקנים אחרים. טסלה איכשהו יותר חסינה לזה, כנראה כי עבדה עם שיעור רווח גבוה מהמקובל מהתעשייה מלכתחילה וגם היא מתנהלת כמו חברת צמיחה עם תכנית וחזון, שחקנים אחרים קצת פחות ברור סיפור הצמיחה שלהם (זה לא אומר שזה לא יקרה). בכל אופן אל תשכח שכל יצרן רכב שיתבסס על צד שלישי, דינו שבסוף יגרזנו לו קצת את רווחיו. אז נשמע שהדגמים הבנזיניים הקלילים והספורטיביים יהיו מהנים משמעותית. טוב, נחיה ונראה מה נעשה.
×
×
  • תוכן חדש...