Jump to content

Nico62

  • הודעות

    277
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של Nico62

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

12

מוניטין

  1. @shellcase הסכומים שאמרת הם ברוטו. בפועל בנטו זה לוקח יותר זמן.
  2. Nico62

    רשמית: טסלה בישראל

    מבחינה הגיונית, אין סיבה שמנוע חשמלי החלפתו תהיה יקרה יותר מאשר מנוע בעירה, להפך אם כבר (מנוע חדש מול מנוע חדש). גם אין סיבה שלמנוע חשמלי יהיה מחלות ילדות ויתפגר מוקדם, בטח שלא מיצרן כזה שיש לך אבא ואמא ומכר רכב או 2 והוא בתהליכי צמיחה.
  3. Nico62

    רשמית: טסלה בישראל

    תודה שחר. התחזוקה נראית ממש אפסית. אבל עדיין כיוון שחייבים לטפל אצלהם, מעניין כמה הם לוקחים עבור הטיפולים המאוד בסיסיים האלה. כמו כן, חשוב להבין לכמה שנים המצבר הזה צפוי להחזיק בנסועה סטנדרטית.
  4. Nico62

    רשמית: טסלה בישראל

    תודה פבל. אם וכאשר תעשה לו מבחן רכב, נשמח גם לשמוע על הטיפולים הצפויים לרכב כזה, גם בטווח הארוך. וכמובן גם על הכיף, ההתנהגות של האוטו 😈
  5. Nico62

    רשמית: טסלה בישראל

    @ldti אני מסכים שהתמחור הוגן, שכן יש להם הרבה עלויות ועליהם להרוויח. אך עדיין גם במחיר הטוב ביותר זה כ-25 אג' יותר לקוט"ש, אאל"ט זה מסתכם לכאלף שקלים יותר בשנה עבורי בעבור עלות החשמל למול חשמל ביתי. המחירים של הטסלה גם ככה סופר אטרקטיביים. אם הם יגדילו לעשות ויתמחרו את החשמל במחיר חשמל ביתי או אפילו פחות, זה עוד יותר יעודד את מכירת הרכבים שלהם. כמו כן, כמובן עד שהרכב יסיים לטעון, אז אתה תקנה בחנויות נוחות ליד העמדה עם אחלה של רווח לחנות.
  6. Nico62

    רשמית: טסלה בישראל

    אשמח לדוגמאות אם יש לך בשלוף למחירים משתלמים בעמדות האלה.
  7. Nico62

    רשמית: טסלה בישראל

    אני חושב ש179,754 זה המחיר הסופי והמיסים כבר כלולים. ככה אני מבין את זה לפחות. לפחות אני מאוד מאוד מקווה.
  8. Nico62

    רשמית: טסלה בישראל

    כן. גם אני תהיתי. באתר שלהם זה טרם השתנה. מעניין מה קורה אם מישהו מזמין ברגע זה במחיר שרשום באתר שלהם. אני מתאר לעצמי שהעמדות הציבוריות האלה לוקחות עמלה יפה על מחיר החשמל על מנת להרוויח. אני מצפה מטסלה בתור יצרן רכב חשמלי להרוויח פחות או בכלל לא על העמדות בשביל לעודד את המכירה של הרכבים שלהם.
  9. Nico62

    רשמית: טסלה בישראל

    שאלת אותם גם לגבי מרווחי הטיפולים ועלותם? כמו כן שאלת לגבי תמחור החשמל בתחנות הטעינה המהירות שהם בעצמם יפרשו?
  10. כאשר היה לי רכב מיושן, המוסכניק היה מרים לי על הליפט ולרוב גם מפרק גלגלים. הייתי משלם מאה שקלים. מאיפה אתה בארץ? סלח לי אבל זה קצת חצוף מצידך. הוא סה״כ שאל מהו מחיר הוגן. סביר להניח שאין לו כסף מיותר והוא חשב ובצדק ששילם קצת יקר (להרים על הליפט ולחתום על הטופס, בלי פירוק גלגלים זה 2 דקות, עם כל הכבוד), כפי שניתן לראות הרבה כאן משלמים מתחת לחצי, תמיד טוב להשוות. זה מזכיר לי סיפור מאוד חצוף לטעמי כאשר קניתי את הרנו. היא הגיעה עם נורה דלוקה, ייתכן כאשר הוחלף המצבר. הלכתי לרנו הרשמי, ביקשתי שיחברו למחשב יגידו לי מה התקלה. רק על חיבור למחשב הם ביקשו למיטב זכרוני כ500-600 שקל. (ללא תיקון רק על עצם חיבור המחשב) בסוף סידרתי את זה במוסך אחר. ביקשו ממני חצי מהסכום הזה וזה היה אחרי שהשקיעו וסידרו את התקלה (אף מוסך חוץ מהרשמי לא חשב לבקש ממני כסף על לנסות לאבחן את התקלה/לחבר מחשב, בטח כאשר הם אינם יודעים מהי/לתקנה).
  11. נהגתי בו בחו"ל (הזמנתי פוקוס ידנית, אמרו שזה "שווה ערך"). רכב ממש לא מעניין. נאלצתי לנסוע הרבה יותר רגוע ממה שאני אוהב, מדובר ברכב גבוה ולא נוסך ביטחון.
  12. בתקציב כזה עם הדרישות האלו מן הסתם תקבל רכב ישן עם פשרות. בכל אופן לי עולים בראש הונדה סיוויק ידנית ויאריס T.
  13. זה לא עקיפה על פרארי, אבל כן סה״כ יש כח מספיק בסופו של דבר לאפשר עקיפות בטוחות.
  14. אז ככה, אני מניח שיש לך מושג לגבי הביצועים בערך מהמספרים היבשים. אבל אוסיף פה תחושות נוספות שמקווה שיעזרו לך להבין אם האוטו מתאים לך (אשווה ביחס למכוניות שאני מכיר, גם על הונדות ידניות יצא לי לנהוג). בתאוצה מעמידה הפתיחה שלו נוראית. זה למה כנראה ה0 למאה קצת לא משקף והוא גבוה יחסית. עד שבהילוך ראשון אתה לא מתקרב מלמטה ל2000 סל"ד שזה למיטב זכרוני אומר עד שלא הגעת לאיזה 10-20 קמ"ש האוטו זוחל לרמה שמכוניות ממש עלובות משאירות לך אבק (בהנחה והן לחצו). אחרי שהגעת לשם והטורבו בועט, הקצב חביב ואתה מדביק ולא מרגיש על עגלה. זה היה על זינוק. בתאוצות ביניים, הסיפור קצת שונה כי אתה יכול לשלב להילוך המתאים וללחוץ, מה שכן, ביחס למכונית אטמוספרית כמו למשל ההונדה התגובה קצת יותר איטית עד שמגיע הקיק בגלל הטורבו לג (הוא לא נורא אבל קיים, ואולי זה דקות שלא כולם מבחינים בה ומפריע להם, אני כן מרגיש וזה לפעמים משפיע לי בקבלת ההחלטות) אז זה דורש התרגלות אבל סה״כ התאוצות ביניים ממש סבירות ולדעתי הרבה יותר מוצלחות ממה שה-0 למאה הרשמי של המפרט הטכני היה גורם לך לחשוב. בכללי בעליות מפותלות, שלמזלי יוצא לי לנסוע בהן הרבה, הרכב שומר על מהירויות מאוד חביבות גם בסלד נמוך יחסית ולא צריך למשוך את ההילוך, הזמינות מומנט ממש סבבה מסל"ד נמוך. כתבתי מהטלפון אז אולי קצת מבולגן אבל מקווה שהאינפורמציה עזרה וקצת עשתה לך סדר! חוץ מפתיחה מעמידה עד למהירות נמוכה וקצת תגובות דוושה משיוט לעקיפה, הרנו תתעלה בהרבה מעל הרכב הנוכחי שלך בכל פרמטר מבחינת כח וזריזות.
×
×
  • תוכן חדש...