Jump to content

dorgo

  • פרסום הודעות

    60
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

מוניטין

9 נייטרלי

אודות dorgo

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. פקקי ונטיל תמיד גנבו ויגנבו, הזמנתי ממזמן שקית עם פקקים מפלסטיק בצבע כסוף ומאז לא גונבים לי.
  2. בפורד אקפלורר (לדוגמא) היה מדובר בחדירה של גזים מהאגזוז. ממליץ לך לגשת למוסך ולבדוק את העניין בנוסף לחיפוש בפורומים/אינטרנט.
  3. טואוב! לוקח את דבריי בחזרה - ניראה שיש הבדל והוא לא פסיכולוגי.
  4. במקרה שלי לקח לי זמן למצוא את הרכב וכשמצאתי - היה לבן מבחינת שמירה על ניקיון, על לבן "רואים פחות" אבק, סרווילים, "ג'ינג'ים" וצ'יפים של צבע. מבחינת החום שבאוטו, לדעתי זה פסיכולוגי לחלוטין, בשני הרכבים בוער בקיץ (מעניין אם יש מבחן שבודק את זה). אם הייתי יכול - הייתי נשאר עם שחור. אבל גם לבן זה בסדר
  5. המנועים שציינת נחשבים למאוד אמינים. במנוע 1.4 כמו שציינו, אחד מההבדלים הוא באמת הטיימינג (רצועה ב122 ושרשרת ב125). מבחינת הגיר, באותן שנים מדובר באותו גיר, היום יותר זול לטפל בו וכבר נכתב עליו רבות בפורום אז זה חיפוש ו"מחקר" נוסף שהייתי ממליץ לך לעשות (גם לבד) מלבד הדיון על המנוע. המחירים של גולף יקרים בגלל הביקוש ולדעתי האישית יש הצדקה (לביקוש כן? - למחיר בארץ של אף רכב אין שום הצדקה)
  6. כשרציתי "לעלות במידה" נעזרתי באתר הזה: https://www.wheel-size.com/size/mazda/mazda3/2009/ יש שם את הדגם שלך עם המידות וכל הנתונים. בנוגע ל"סטייג'" למנוע אטמוספרי 1.6 - אני לא בטוח שיש וגם אני לא בטוח שהשינוי יהיה מורגש (בטח לא כמו ברכבים מוגדשים).
  7. הערה קטנה לגבי הXV, במידה ואתה קונה, תבדוק שאין רעשים מהקלאץ' של המזגן (או אם הוחלף - עדיף), נכון ל2016 היו איתם בעיות והם היו נשחקים מהר. לחברה שלי יש XV עם מנוע 1.6, סה"כ הוא נחמד, פשוט וכיף לטייל איתו. בנוגע לנפח מנוע - גם אני חושב שה2.0 יהיה יותר סחיר לאחר הקניה והוא גם מגיע יותר מאובזר.
  8. כן, זה מנוע פרינס. הוא אמין בסה"כ אבל מעניין לדעת אם הם פתרו את הבעיות שהיו איתו כשהוא מגיע עם הספק גבוה (מעניין גם מה היו הבעיות).
  9. בנוגע לסדרה 1, בתקציב הזה יש לך את ה116 או ה118 (עם מנוע 1.6). ה118 מעט יותר חזקה ותהיה גם קצת יותר יקרה (בקניה) ואולי יהיה יותר קשה למצוא אחת מאובזרת. מבחינת התנהגות - הרכב מאוד מהנה לדעתי ואני ממליץ לך לבחון אותו התחזוקה והביטוח שלהן זהה (אותו מנוע ורכיבים) אבל מבין הדגמים שציינת יש מצב שתהיה על הצד היקר של הסקאלה (כתלות איפה תטפל). במידה ואתה בוחר בסדרה 1 אני ממליץ לך לחפש דגם מאובזר (luxury) וכמובן לאחד שטופל בזמנים ובמקום מתמחה במוו. כנ"ל לגבי המיני קופר, אבל שים לב שהקופר S באותן שנים (2013) מגיעה עם מנוע 1.6 (אותו מנוע כמו בסדרה 1) עם תוכנה שונה. אם אני לא טועה בס
  10. בתקציב הזה אתה יכול לחפש ולא להתפשר על האיבזור. תכוון לרמות איבזור Luxury או M Luxury. יש שם מושבים מעור (תעשייתי אבל עמיד ונוח) או אלקנטרה וגם בקרת שיוט. שים לב שיש גם דגמים שיש בהם מזגן מפוצל (2 איזורים ופתח למושבים אחוריים) ויש כאלה שלא (זה גם תלוי חבילת איבזור). אני גם לא ככ מבין איך הסדרה 2 נסחרת בסכומים האלה, כניראה בגלל התצורת קופה שהיא יותר מבוקשת.
  11. בעיקרון הסדרות מגיעות עם אותם מנועים (חוץ מההיברידים והנפחים הגדולים). הסדרה 3 מעט יותר כבדה מסדרה 1 ו2 (בערך ב300 קג). ההתנהגות זהה ודומה מאוד בין הסדרות (כשמדברים על הרמות הבסיסיות) בדיוק כמו שתואר מעליי, השאלה היא אם אתה צריך כזה רכב גדול?
  12. אני לא יודע לאיזה תקלות של ואג אתה מתכוון, לכל חברה יש בעיות במנועים ותיבות הילוכים. בנוגע לדגם והמנוע הספציפי, אני לא נתקלתי בבעיות מיוחדות מלבד חיבורים של מערכת קירור שדרשו החלפה ואטם שסתומים (הרכב היה שנת 2013 והיה בבעלותי מ2016 ועד לפני כמה חודשים) בנוגע לעלויות, אני אישית מטפל במוסך מרכזי אז זה יקר. יש מוסכים מעולים נוספים עם המכשור והציוד שהם יותר זולים ולא פחות טובים (אישית לי הם רחוקים).
  13. קרה לי גם כשמכרתי את הרכב שלי, הבנק של הבעלים הקודמים לא שלח את אישור הסרת השיעבוד לרשם המשכונות - בעל הרכב הוא זה שצריך לטפל בזה. כמו שכתבו לפניי, ליצור קשר עם הבנק הממשכן (שלא עשה את העבודה שלו) ולדגום טלפונית את רשם המשכונות.
  14. במוו סדרה 1 נכנסת לך בתקציב יש דגם עם 177 כס (מנוע 1.6) אבל אתה צריך לציין מה זה "לא יהיה חלש" - חלש ביחס למה? קח בחשבון שהטיפולים והביטוח לא זולים אבל הרכב מהנה (וזה גם תלוי רמת האבזור). כמו שאמרו, נשמע שסיאט יושבת עליך בול (איביזה/ליאון) אבל הפולו GTI ניראית כמו אופציה ממש מעניינת והיא עם "פוטנציאל" שיפורים יותר גבוה (מבמוו) אם זה מה שמעניין אותך.
  15. dorgo

    bmw סדרה 1

    הבעיות נפתרו עוד ב2013 ונגעו למותחן שרשרת.. עם קמ כזה הייתי בודק אם הוחלף אטם שסתומים ומה מצב משאבת הוואקום. בנוגע לניקוי רדיאטור - זאת לא "מחלה" - בדוק שהרכב הספציפי טופל כמו שצריך - לא חסרים רכבים כאלה למכירה. זה אחד המנועים הכי נמכרים שלהם והאינטרנט מלא במידע. ממליץ לבדוק ולטפל במקום שיש בו דיאגנוסטיקה מתאימה לבמוו.
×
×
  • תוכן חדש...