Jump to content

adir10

  • פרסום הודעות

    361
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

מוניטין

12 נייטרלי

אודות adir10

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. מעניין, אני גם כמוך עובד בתחום ולומד במתכונת לימודי ערב ומצאתי דווקא את העבודה מהבית הרבה יותר נוחה. פחות לחץ של פקקים ונסיעות ובכלל פרודקטיביות גבוהה יותר הן בעבודה והן בלימודים. כרגע גם כן עובד בתצורה היברידית, כאשר מרבית הימים מהבית. אם לא הלחץ של שילוב העבודה-לימודים, אני מניח שהייתי מעדיף להגיע קצת יותר למשרד. אני חושב שמשתנה משמעותי אצלך ביחס ליתר הכותבים פה הוא הקרבה של מקום המגורים לעבודה-ללא ספק הרבה יותר קל וכיף להגיע למשרד במרחק 10 דקות נסיעה, לעומת שעה-שעה וחצי לכיוון.
  2. בהנחה ומדובר ברכב צרפתי לא מיוחד, יש סיבה מיוחדת לשמר אותו שנים קדימה? למכור עכשיו ולקנות אחר עוד x שנים לדעתי ישתלם הרבה יותר, הן מבחינת עלויות השמשה לא נמוכות, מקום חניה שהוא תופס, והפער בין המכירה לקניה-במיוחד שלא מדובר באיזו 106 ראלי על סמך התיאור שלך. ניתן להקפיא רישיון במשרד הרישוי (לא להוריד מהכביש), אחרת לדעתי תצטרך לשלם את אגרות הטסט אחורה.
  3. בדיוק כמו שרשמו אחרייך חשבתי שמדובר בקונה רציני שלחוץ שהרכב ייחטף (את הרכב המדובר מצאתי אחרי 3 חודשים של חיפושים ממש מיד לאחר הפרסום, והנייד של המוכר לא הפסיק לצלצל)-והאמת שלא הפריע לי כל כך. בדיעבד לאחר שזה קרה זה בדיוק מה שגרם לי לקבוע את זה כמשהו שלא יחזור על עצמו כיוון שזה אכן מעיד המון על האדם. יש אנשים הזויים בטירוף והיום גם במכירה וגם בקנייה אני לא מחכה שיופיעו יותר מידי נורות אדומות אחרי הראשונה.
  4. הבנתי, תנסה לפרסם את הרכב אולי As is, תוך גילוי נאות על מצב הרכב ותמונות בכמה אלפים ביד 2, תבחן אילו הצעות תקבל, למרות שלדעתי לפחות תצטרך להשקיע בטיפול בבעיית הנעילה המרכזית לשם התרשמות של הקונים ממצב הרכב.. אם אתה מקבל הצעות רציניות בתחום המחיר שפרסמת תמכור (למרות שצריך לברר האם ניתן לבצע העברת בעלות לרכב שלא שולמה עליו אגרת טסט מעל שנה-אולי רק במשרד הרישוי).
  5. מסכים עם הבחור שמעליי, הייתי שומר על היסטוריית טיפולים במוסך מורשה. מניסיון אישי עם 3 רכבי מאזדה בעבר, היבואן גם מאוד הוגן בקטע של אחריות של רצון טוב גם לרכבים שהאחריות שלהם נגמרה לפני שנים- אני בספק שרכב שלא טופל אצל היבואן כל השנים "יזכה" לאותו יחס בקרות תקלה רצינית. במיוחד כאשר רכשת כבר את החלקים וההפרש הוא רק על העבודה (סביר להניח שיסתכם בכ-100-200 ש"ח)
  6. הייתי בודק בכמה נסחרות מכוניות דומות ביד 2, אם באמת קרוב למחירון שציינת הייתי מנסה להשמיש את הרכב ולמכור אותו. סה"כ שנה+- שהרכב עומד זה לא כזה נורא, לגבי נעילת הרכב אני מאמין שזה עניין של כמה מאות ש"ח. הייתי בודק לפני הכל כמה יעלה לי להשמיש אותו (אגרות טסט+טיפול) ובמידה ויש פער של כמה אלפים בין זה, לבין הסכום המבוקש הייתי מתקן ומוכר (סה"כ קילומטראז נמוך יחסית). בעבור מכירה לפירוק סביר להניח שתקבל סכום נמוך יחסית. אם בכל מקרה תחליט למכור לפירוק-אולי כדאי לשקול כבר לקרוב משפחה/חבר טוב שישמיש את הרכב ויהנה ממנו (בהנחה ויציעו לך סכומים נמוכים בפירוקיות).
  7. כלל הסיפורים פה מזכירים לי מקרה הזוי יחסית שקרה לי במכירת רכב לפני כמה שנים. בשעות הערב המאוחרות (לקראת 23:00) בחור שלח לי הודעה אם אני זמין לגבי הרכב, אמרתי לו שכן. התקשר, לאחר שנתתי לו הסבר על הרכב ביקש שאגיע אליו (כ-20 דק' נסיעה) בתואנות שונות, תוך שהוא זורק "מה אכפת לך, מקסימום אשלם לך על הדלק". לא הסכמתי, הסברתי לו בצורה יפה שהקונה צריך להגיע ואם בא לו לחכות לכשאהיה באזור אין לי בעיה. בסוף החליט לבוא, הצעתי לו לבוא למחרת בשעות היום-כי רכב לא רואים בלילה אבל הוא התעקש. הגיע עם עוד בחור, שיחק אותה מבין גדול בזמן שהוא מסתכל על המנוע וממשש חלקים (תוך שכל הזמן א
  8. במידה ואף אחת מהאופציות לא עוזרות, ותיקון על חשבון העבודה הוא לא אופציה- הייתי רוכש מצלמה חיצונית אשר מתחברת ב-USB, אם אין לחץ לרכוש באופן מיידי הייתי מזמין מאליאקספרס על מנת להוזיל עלויות. זה יוכל לשמש אותך גם במחשב הנייח בבית כאשר תצטרך (מצלמה עם מיקרופון מובנה).
  9. תבצע בדיקה במכון שאתה בוחר בלי קשר, הבדיקה שהם מציגים לך היא נקודת התחלה (לפסילת רכבים בלבד). כל זאת בנוסף להוצאת היסטוריה ביטוחית מאתר הסליקה של חברות הביטוח בעלות של 10 ש"ח-יכול לתת אינדיקציה טובה מבחינת תאונות קודמות לרכבים מידיים פרטיות.
  10. האם הם השוו מחירים בחברות ליסינג נוספות? ייתכן שבחברת ליסינג אחרת הם ימצאו עסקה דומה לזו שיש להם על הספורטאז' הנוכחית. לחלופין הייתי ממליץ לבדוק מחיר של סיאט אטקה/סקודה קארוק בליסינג, במידה והם לא צריכים באמת את הגודל של הספורטאז' אז גם רכבים מדרגה נמוכה יותר יוכלו לעשות את העבודה (פיג'ו 2008, סיאט ארונה וכו'). הייתי מגדיר קודם כל את הצרכים שלהם מהרכב, מגבש רשימה של 3-4 דגמים, לאחר מכן פונה לחברות הליסינג השונות ומבקש הצעות מחיר לאותם הרכבים.
  11. אני עם סקודה שחורה (קארוק), בדיעבד הייתי לוקח אפור בטון-צבע מדהים.
  12. בממוצע 1 ל-12-13, עם נסיעות מעורבות (יותר בעיר).
  13. רכב מצוין, אם מתאפשר הייתי מוסיף עוד קצת והולך על דגם הספיריט או ספורט מהשני המתקדמות יותר, בהחלט שווה את ההפרש לטעמי (ולו בגלל המנוע 2,000, מבלי להתייחס ליתר התוספות). אישית החזקתי ספיריט משנתון 2015 ומלבד בלאי רגיל הדבר היחידי שהיה קצת פחות סביר בעיניי לרכב בן חמש זה משולשים שדרשו החלפה באזור ה-105 אלף ק"מ (הפחתתי ממחיר המכירה).
  14. כפי שכבר רשמתי לך-תמצא מישהו שמוכר משומש קלות שקנה כבר עם האייפד עט+מגן+מגן מסך (עם קבלות בלבד) ותרכוש ממנו. לא מסכים עם האמירה שסטודנט שלא לומד עיצוב גרפי צריך מסך גדול מ-11 אינץ, מספיק טוב לדעתי. מעבר לזה- האייפד הבסיסי עם עט דור ראשון סביר להניח שיעלה בסביבות ה-2,000 ש"ח עם כל הציוד שמסביב (חדש) ולדעתי יעשה עבודה טובה גם כן כמחברת דיגיטלית.
  15. קודם כל לגבי ההתלבטות האם לרכוש או לא-לדעתי בוודאות כן. הייתי בהתחלה גם בגישה דומה לשלך, לקראת אמצע שנה ראשונה קניתי אייפד 2018 פרו 11 אינץ ומרוצה ממש-מנהל תיקיה לכל קורס, אך ורק עם מחברות דיגיטליות. את האייפד רכשתי משומש קלות (פחות מחודש) עם כלל האביזרים הנלווים וקבלות רכישה בכ-1,300 פחות ממה ששולם עליו במקור. לדעתי אם זה רק ללימודים גם האייפד הרגיל יעשה את העבודה, ממליץ בחום לנסות לרכוש גם כן יד 2 משומש קלות כך שתשלם הרבה פחות. בהצלחה!
×
×
  • תוכן חדש...