Jump to content

SeazeR

  • פרסום הודעות

    754
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    3

SeazeR שיחק אותה בתאריך אפריל 9

התכנים של SeazeR היו האהובים ביותר!

מוניטין

97 נייטרלי

אודות SeazeR

  • דירוג
    משקיען (> 750 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. תשמע, הייתי נותן לך סיבוב, אבל אתה תצטרך לחכות יחד עם עוד 300 איש לפנייך שכבר ביקשו ועוד לפחות 100 איש שעצרו אותי בינתיים ברמזורים וביקשו לשבת ברכב.
  2. טייס אוטומטי- לא רכשתי עדיין. אני מחכה למנוי החודשי שטסלה הולכים להשיק (יהיה אפשר לשלם מדי חודש ולבטל את זה כשאין צורך).
  3. נכון, שכחתי מנוזל הבלמים שיש להחליף מדי שנתיים. לגבי אובדן סוללה - ניסיתי להשאיר את הרכב ללא חיבור למטען למשך לילה שלם ולא חמים במיוחד בלשון המעטה ואיבדתי כ 3-4 ק"מ נסועה בסה"כ. עשיתי את זה לאורך מספר לילות רצוף על מנת לאמוד את אובדן הק"מ. אין לי מושג לגבי צריכה בעת חניה בקיץ מאחר שאנחנו עדיין לא בשיאו של הקיץ ולכן אדע זאת רק בהמשך.
  4. יהיה מאוד מעניין לראות אם וכיצד המדינה תמסה את הרכבים החשמליים. לגבי תחזוקה- מדובר על תחזוקה שוטפת. פנס זו לא תחזוקה שוטפת, גם לא פגוש, זה נזק כתוצאה מתאונה. שעת עבודה במוסך? איזה מוסך ? לרכב אין טיפולים שוטפים
  5. אם בנושא עמדת טענה עסקינן, מחובתי להתייחס. עמדת טעינה לכשעצמה לא אמורה להיות הבעיה. אני מכיר הרבה אנשים שאין להם עמדת טעינה והם מטעינים משקע ביתי רגיל, פשוט מושכים כבל מאריך במידה וזה אפשרי ומטעינים את הרכב בקצב של 21-22 ק"מ לשעה בשקע 16A בקצב של 13A (זה האמפר שהכבל של טסלה מוגבל אליו). הם מסתדרים נהדר ! ברור שעדיפה עמדת טעינה, כדי שהתהליך יהיה מהיר יותר, אבל ב 10 שעות ניתן להדביק 200 ק"מ של נסועה, ק"מ שלא כולם עושים. אגב, בארה"ב יש המון בעלי רכבים שמטעינים בעמדות ציבוריות איטיות ליד העבודה או מהירות בדרכים ואין להם עמדת טעינה בבית, אני מניח שברגע שיהיו יותר עמדות טעינה, הצורך
  6. האמת היא שאני בדיוק מסוג האנשים שמעולם לא רכש רכב בלי לראות אותו ובלי נסיעת מבחן. הפעם לקחתי צ'אנס ואני מאוד מרוצה מהבחירה שלי. אני לא מכיר שום בעלים של טסלה שמכר את הרכב כי לא נוח לו או כי חווית הנהיגה לא מספקת אותו. אגב, גם לא בעולם. כל מי שרכש את הרכב או נהג על אחת כזו, טוען שזה הרכב הכי טוב שנסע בו. אין שום סיבה שאתחרט, מהסיבה המרכזית שהרכב נותן הרבה תמורה לכסף. עידן הבנזין מת ויעבור מהעולם, זה רק עניין של זמן, מי שחכם ישקיע בחשמלית אם לא עכשיו אז בעוד 3-4 שנים. ובנוגע להערה שלך על מתיחת פנים- דווקא הרכב כן עבר מתיחת פנים לא מורגשת כל כך מבחוץ, אך מורגשת מבפנים (
  7. שלום חברים, בחודש דצמבר 2020 סיימתי את הרומן המקולקל שלי עם קיה ספורטאג טורבו 2018. רבות התלבטתי מה לרכוש- הזמנתי את ה MG PHEV ואז, ביטלתי. אח"כ הזמנתי את הטויוטה CHR ואז, ביטלתי. אפילו שקלתי לרכוש קורולה היברידית, אבל התבאסתי. לא היה לי קליק עם אף רכב, התקשיתי מאוד להתחבר לסוגי רכבים שונים- ההוא קטן מדי, זה גדול מדי, זה יקר מדי. לבסוף, נותרתי בלי רכב עד ליום המפתיע ב 2.2.2021 בו טסלה השיקה את האתר שלה. לא חשבתי הרבה, נכנסתי לאתר, שקלתי במשך כמה שעות ואז אמרתי לעצמי "מה יכול להיות? נזמין !" הזמנתי ושילמתי 500 ש"ח מקדמה. מס' שבועות לאחר מכן נתבשרתי שאני בין ברי המזל
  8. טווח 350 ק"מ- מקובל. הגיוני. יחד עם זאת, איך אתה מגיע למסקנה שרכב טורבו בנזין עושה 1:15 ? הייתה בבעלותי ספורטאג עם גיר כפול מצמדים שאמור להיות חסכוני והיא גירדה את ה 1:10 יונדאי קונה של גיסי מגרדת את ה 1:9-10 גם היא. כל מי שסביבי עם מנועי טורבו מתבכיינים על הדלק ורובם נהגים שנוהגים במדיניות חסכונית במיוחד, לא הצליחו להגיע ל 1:11. אז איפה יש רכב שנותן לך 1:15 ? זו צריכה של רכב היברידי כמו האיוניק שחמתי החזיקה בזמנו, אפילו הצליחה להגיע ל 1:17-18 בוא, תכתוב דברים עם בסיס, שום רכב טורבו בנזין לא מגיע ל 1:15, זו אגדה אורבנית. אם זה היה המצב, אז לא היו קונים למעלה מ 600 טסלות בפחות מ -
  9. אנשים כותבים פה דברים בלי בסיס. כתבו כמה תגובות מעליי שעלויות התידלוק בעמדה ציבורית, תהיה דומה לעלות תדלוק. בואו, זו טעות יסודית חמורה ! לצורך העניין- טסלה מודל 3 SR יש לה 54KW. בעמדה ציבורית מהירה העלות היא 2 ש"ח בממוצע לכל Kw והעלות הסופית כ 110 ש"ח (עיגלתי כלפי מעלה) לכל 448 ק"מ. איך בדיוק הגעתם לעלויות תדלוק ? בתור אחד שנוסע 40 אלף ק"מ בשנה ורכש את הטסלה (מקבל במרץ) אני יכול לומר שאין דבר יותר משתלם מרכב חשמלי מכמה היבטים: 1. דלק - אין דלק. רק חשמל. לרוב,תדלוקים מתבצעים ממילא בטעינה ביתית. אם טווח הנסיעה היומי גבוה מ 100 ק"מ, יש לשקול התקנת עמדת טעינה. אם הטווח לא
  10. תחסוך מעצמך. אני כתבתי את הפוסט שציינו כאן. שומר נפשו ירחק ! לך על גירסאת ה 2.0 אם חשקה נפשך.
  11. בתור בעלים לשעבר של רכב כזה וכותב האשכול שהזכירו כאן מעליי - שלא תעז. בזמנו התלבטתי בין CX5 לבין ה SPORTAGE ועשיתי את טעות חיי בגדול עם ה GTLINE. עכשיו אחרי שהרכב נמכר, מחובתי ליידע את כל המעוניין ולהזהיר פן ייפגעו מתוצרתם הלקויה של קיה בהקשר של טורבו וגיר כפול מצמדים. מעבר לתוצרת הלקויה, יש גם את שירות היבואן שלוקה בחסר. יש גם לציין שבדגמים החדשים גם קיה וגם יונדאי הכניסו גיר כפול מצמדים DCT רטוב לחלוטין 8 הילוכים מאחר שהם הבינו שהגיר עם המצמד היבש- נכשל. מציע לך לשקול את דגם ה 2.0 האטמוספרי שהוכיח אמינות מצויינת אך לא שום דגם אחר.
  12. הרכב המדובר של השנה הגיע לנמל אילת https://cars.walla.co.il/item/3414706
  13. אז זהו, שבספורטאג' שלי בכלל לא שיפרתי ולא נגעתי בשום דבר שקשור לשיפורים. קלאץ' - יכול להבין,בלאי זה מקובל, אבל אחרי 20 אלף ק"מ? 30 אלף ק"מ ? נהגים שלא מתעללים ברכב ולא עומדים בפקקים (לצורך העניין- את מרבית הנסיעות שלי עשיתי בבינעירוני). לגבי הסעפת- זו תקלה שחוזרת על עצמה שוב ושוב בספורטאג' בדגם הזה ספציפית. כנראה שפשוט לא הצליח להם שם. אני מכרתי את הרכב לפני תום תקופת האחריות ומתכנן על ה MG HS PHEV בגלל 5 שנות האחריות, זה קנה אותי מהרגע הראשון. אחרי 5 שנים, ניפרד יפה ונמשיך לרכב הבא.
  14. גם אני שריינתי לי את ה MG HS יחד עם זאת, לא אסיים את תהליך הרכישה עד שלא אעשה נסיעת מבחן כמו שצריך ואבדוק את הרכב בעצמי. תשמע, הייתה לי ספורטאג GTLINE משנת 2018 שהסעפת של הטורבו נסדקה ב 75 אלף ק"מ. מה זה אומר נסדקה? זה אומר שאי אפשר להחליף רק את הסעפת, אלא נאלצו להחליף את כל הטורבו בשלמותו מאחר שהם מרותכים יחדיו ולא ניתן להחליף רק את הסעפת. אני שומע על עוד ועוד אנשים שיש להם ספורטאג GTLINE עם אותה בעיה - סדק בסעפת של הטורבו או לחלופין טורבו ששבק טרם הגעת הרכב ל 100,000 ק"מ. בעיניי קיה נחשבת ליצרן אמין לכאורה, כך גם יונדאי (אותם מנועים,אותן תקלות) והתבדיתי באמינות
  15. מה לגבי הגיר? מתעניין גם ברכב. זה דבר מסקרן- הבנתי שהוא לא של AISIN אבל לגיר יש מצמד ? לא ברור
×
×
  • תוכן חדש...