Jump to content

SeazeR

  • פרסום הודעות

    738
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

SeazeR שיחק אותה בתאריך דצמבר 21 2020

התכנים של SeazeR היו האהובים ביותר!

מוניטין

40 נייטרלי

אודות SeazeR

  • דירוג
    נהג נמרץ (> 500 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. היה לי את אותו הרכב - מאזדה 3 ספיריט 2.0 מאותו שנתון והמחלות שלו הן הגה מתקלף וסמל מתקלף. בזמנו, היבואן החליף לי את ההגה פעם אחת (הוא התקלף שוב לאחר מכן ושוב אישרו החלפה- אך הרכב נמכר לפני כן) ולגבי הסמל - צריך להחליף את כל כרית האוויר. לא ניתן לפרק את הסמל בלבד. כשביקשתי החלפת הסמל, היבואן נענה לבקשתי והחליף אותו במסגרת האחריות, אך לשם כך נאלצו להחליף את כל הכרית, סיפור יקר למדי מחוץ לאחריות. לא הייתי פוסל רכב מעולה שכזה על בסיס הגה שחוק. במידה והעור בהגה מקולף, יש היום אנשי מקצוע שתופרים לך עור ברמה גבוהה על ההגה עצמו ולעיתים התוצאה נראית הרבה יותר טוב מהנוכחי (חפש קצת בגוגל/פייסב
  2. שוחחתי עם הסוכן של MG ואני כבר מחכה לנסיעת מבחן שתקרה בזמן הקרוב מאוד. התיכנון של לובינסקי זה לשחרר רכבים כבר בתחילת-אמצע פברואר
  3. אוקיי, אך לא ענית לי על השאלה - האם המנוע שמותקן באסטרה זהה למה שמותקן ב MG או מאליבו ?
  4. ומה הקשר לאסטרה ? גם באסטרה מותקן אותו מנוע של המאליבו ? אשמח להפניה איפה כתוב שהוחלפו הרבה מנועים בארץ, אני לא שמעתי על דבר כזה
  5. ערכתי בירור מול סוכן של היבואן מגובר במנוע של חברת GM שמורכב גם במאליבו. והגיר עצמו של חברת AISIN היפנית
  6. לא יודע לגבי 7 מקומות אבל כן יודע שהחלון הוא פנורמי משולב עם סאנרוף וכמובן שיש לו גם תריס חשמלי
  7. דווקא בימים שחלפו מאז שמכרתי את הספורטאג' התלבטתי איזה רכב לקנות. חשבתי על ZS חשמלית אבל הטווח הטריד אותי ואז עברתי לטויוטה CHR בגירסא המפוארת LAUNCH עכשיו כשיצא ה PHEV של MG ואחרי שחקרתי עליו מסרטונים בחו"ל אני שוקל ברצינות לשריין לי אחת. אגב, למי שכתב פה "פראייר מי שקונה ולא רואה/נוסע" אומר זאת כך - ממילא שמים כרגע רק מקדמה, בקרוב יחלו נסיעות מבחן ואז יהיה אפשר לבחון את הרכב ובמידה ומשהו לא ייראה - לבטל בו במקום. אני אישית התרשמתי לטובה מהמותג MG, בעבר צחקתי על המותג שמדובר ברכב סיני זול, אך לאחר שנהגתי על החשמלית השתנתה דעתי על המותג. את האמת? הדבר היחידי שמטריד א
  8. גם לי הייתה את אותה ההתלבטות ולאחר שיקלול של כל מיני דברים ביניהם : 1. העובדה שאחריות הרכב עומדת להסתיים והרכב כבר עשה לי בעיות שהצריכו מימוש אחריות בשלוש השנים שהיה אצלי, גרמו לי לחשוב פעמיים אם להחזיק אותו עוד. 2. העובדה שאני לא משתמש ברכב כמו בתקופה של לפני הקורונה, כמות הנסיעות שלי ירדה דרסטית ואני מתנייד בעיקר עם הקטנוע שלי- מקל עליי בהוצאות. בסופו של דבר לאחר שיקלול וחשיבה מעמיקה, הוחלט למכור. הוצאתי את הרכב למכירה אך היה לי מאוד קשה עם זה מאחר שמאוד אהבתי את הרכב אחרי הכול, הוא היה נוח וחזק. יחד עם זאת, צריך להפעיל שיקול כלכלי נטו והוא אכן הופעל וה
  9. תשמע, אני לא גורר על בסיס קבוע, אלא רק מדי פעם ולכן זה יתרון. יחד עם זאת, לא קצת מוזר שטויוטה אישרו להתקין וו גרירה על רכב שלא בנוי לזה ? את אותו הדבר אמרו לי בספורטאג GT שהייתה לי ושגם איתה גררתי מדי פעם.
  10. גם אני התעניינתי בקורולה היברידית וגם באיוניק היברידית. 0 ק"מ זו אופציה ששקלתי, אך מאחר שמדובר בדגם הפחות מאובזר, בצירוף העובדה שאני אהיה יד שניה מה שיפגע לי בסחירות ואולי גם באחריות לרכב בגלל שלא נרכש דרך היבואן עלולים לעשות דווקא בתום תקופת האחריות. אני להבדיל זקוק למימון מאחר שהמזומן שלי מושקע במקומות אחרים ואופציה של 0 ק"מ הופכת את זה ללא כדאית מול רכישה מיבואן שנהנית מריבית כמעט אפסית. הקורולה ההיברידית יפה, אך נמוכה. יש לה יתרון שלאיוניק אין בדגם המאובזר : סאן רוף וכמובן העובדה שניתן לחבר וו גרירה לרכב, מה שלא ניתן באיוניק או בקונה היבריד, שגם אותה אני שוקל
  11. רכבים זולים ? הייתה לי ספורטאג GTLINE שתומחרה ב 186000 ש"ח בשיא שלה. לזה אתה קורא זול ? גיר גרוע בעיניי, תפעול קשה ולוקה בחסר בנסיעה עירונית ובעיית אמינות בטוחה. אין כמו גיר פלנטרי פשוט.
  12. תודה על התגובה באומרך 250 ש"ח לחודש האם כוונתך למימון על הרכב המשומש או החדש?
  13. אז הסרט חוזר על עצמו. מבחינת הבנק - 0 ק"מ כמוהו כיד שניה, מה שאומר גם תנאים יד שניה. זה אומר שהבנק לא יתן 100 אחוז מימון אלא רק 75 עד 85 אחוזי מימון (תלוי מאוד בחברה המוכרת). מאחר שאין לי כרגע את האפשרות להוציא מזומן על הרכב שהופנה לאפיקים אחרים, הבנק מנצל זאת לתועלתו על מנת להביא אותי למצב שאני רוכש רכב חדש ולא "משומש". השאלה הנשאלת - אם אמצא חברה שתסכים לתת לי מימון 100 אחוז, אפילו אם הוא חוץ בנקאי, האם זה בכלל ישתלם לי עם כל הריביות הנלוות ?
  14. תודה על התגובה. בהחלט מה שחשבתי ואפילו בדקתי במחירון והרכב מופיע בלוי יצחק, אחרי שהורדתי הנחה של "ליסינג מימוני" יצא שהרכב שווה 81,000 ש"ח. בהתחשב בק"מ הנמוך יחסית, אין לי מה לשלם על רכב כזה יותר מהסכום שציינת, או באיזור שלו, במיוחד כשמדובר בשוק מוצף. טרם התמקחתי על המחיר ואני אכן אפעל בעניין במידה ואתקדם עם הרכב המשומש
  15. תודה על התגובה המושקעת. הבנתי את כוונתך, אך במקרה הזה ערכתי את החישוב הבא : מחיר רכישה: 82,000 מחרי מכירה (לאחר 5 שנים, רכב בן 8), נניח לצורך העניין: 42,000 עלות רכב: 40000 עלות מימון: 15000 (בערך) עלות הרכב: סדר גודל של 55 אלף שח. איוניק חדשה: 140,000 איוניק לאחר 5 שנים (נניח): 65,000 עלות רכב: 75,000 ש״ח עלות מימון: (תחשב, מניח שיהיה קצת פחות): 12,000 עלות הרכב: 87 אלף ש״ח. עלות המימון באיוניק החדשה מסתכמת ב 12,000 ש"ח עלות המימון באיוניק הישנה יותר מסתכמת ב 15,000 ש"ח כמובן
×
×
  • תוכן חדש...