Alberrto
-
הודעות
371 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
צפיות אחרונות בפרופיל
צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.
הנקודות של Alberrto
-
איזה ג'ק מהיר מתאים לעבודת חובבן שמטפל מתחת לבניין?
Alberrto פרסם הודעה בנושא של squid12 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
זה יוצא 2מ"מ מרווח, בעייתי -
איזה ג'ק מהיר מתאים לעבודת חובבן שמטפל מתחת לבניין?
Alberrto פרסם הודעה בנושא של squid12 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
חיפשתי , הבעיה שצריך אחד שהוא נמוך מאוד ל15 ס"מ לא מצאתי בארץ -
איזה ג'ק מהיר מתאים לעבודת חובבן שמטפל מתחת לבניין?
Alberrto פרסם הודעה בנושא של squid12 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אחד לכיוון המדרון פר גלגל, אם אתה עובד על משטח מאוד ישר לדעתי אולי מספיק לשים על גלגל אחד משתי הכיוונים -
איזה ג'ק מהיר מתאים לעבודת חובבן שמטפל מתחת לבניין?
Alberrto פרסם הודעה בנושא של squid12 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
זה לא עניין של עדיף, אתה חייב אם בלם היד (האמברקס) לא מכוונן היטב, הרכב בהחלט יכול לזוז תוך כדי עבדה אני תמיד שם בשתי הגלגלים מאוחר, יש לי שיפוע קטן אז אני שם רק מכיוון אחד של הגלגל לכיוון המדרון -
איזה ג'ק מהיר מתאים לעבודת חובבן שמטפל מתחת לבניין?
Alberrto פרסם הודעה בנושא של squid12 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תאמת שההודעה המקורית הייתי לפותח השרשור, לא שמתי לב שזה מעל לשנה... ולשאלתך לדעתי חייב, זה לא משהו יקר אגב לגבי הג'ק בקבוק, כנראה שהיה קצת בירוקטיה והיה צריך אישור ממשרד התחבורה (רק לשלוח להם ניירת של התקנים שבהם המוצר עומד, האישור שהם רק בודקים עולה כ100-150 לא זוכר תאמת) -
איזה ג'ק מהיר מתאים לעבודת חובבן שמטפל מתחת לבניין?
Alberrto פרסם הודעה בנושא של squid12 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אם אתה מרים את כל הרכב באוויר, כנראה שאתה לא צריך, אבל לרוב אני עובד בחזית ומרים רק את החזית אז כדאי מאוד לשים לדעתי -
איזה ג'ק מהיר מתאים לעבודת חובבן שמטפל מתחת לבניין?
Alberrto פרסם הודעה בנושא של squid12 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אגב אפשר גם לנוסיף את זה להזמנה : https://www.ak24parts.com/en/products/accesories-security-accessories-wheel-chocks/wheel-chock-brakes-1pc-amio מחיר מצחיק אני כול הזמן שם לבנות -
איזה ג'ק מהיר מתאים לעבודת חובבן שמטפל מתחת לבניין?
Alberrto פרסם הודעה בנושא של squid12 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
חשבתי לאחרונה להזמין גק בקבוב מהאתר הבא : https://www.ak24parts.com/en/products/other-lifting-tools-scissor-and-bottle-jacks/telescopic-hydraulic-jack-3t-418668 סתם דוגמה לאחד(לדעתי מעולה לך גם 3T וגם די נמוך), יש שם מבחר עצום וגם הם עומדים בתקנים ואפשר להזמין עם דואר ישראל לדעתי לא יודע תאמת אם 35 ס"ג גובהה לשים בוקים בכלל -
יש דרך להציל חלק מהכסף על מוסך שגבה 3.5K ש"ח על טרמוסטט צמה וצינור אחד?
Alberrto פרסם הודעה בנושא של גולדן191 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
עד שהיה קורוזיה על האלומינום הפלסטיק יפתוצץ לך פעמיים אם לא יותר, אני מעדיף לקחת סיכון של נזילה ולא סיכון של פלסטיק שמתפוצץ תוך כדי נסיעה ואתה גומר מנוע בלי לשים לב, עדיף שלא תשאל איך אני יודע -
יש דרך להציל חלק מהכסף על מוסך שגבה 3.5K ש"ח על טרמוסטט צמה וצינור אחד?
Alberrto פרסם הודעה בנושא של גולדן191 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לאיפמרזה ישנה, אגב בתגובה למעלה הסופתי מוכר עם 280 קונים של הטרמוסטט מאלומיניום מלא, אין שם ביקורת אחת רעה. לגבי לקנות סיני באליאקספרס אני מסכים, אבל זה לא תמיד נכון נכון בעיקר לגבי חישנים לדעתי ודברים חשובים כמו פילטרים ועוד כמה דברים, משהו מכני פשוט כמו גוף יצוק אלומיניום רק יכול להיות בעייתי אולי שלא ישב בידיוק כמו שאתה אומר, אבל גם זה פטיר . לא הייתי מחשיב גוף טרמוסטט כ"חלק למנוע" -
יש דרך להציל חלק מהכסף על מוסך שגבה 3.5K ש"ח על טרמוסטט צמה וצינור אחד?
Alberrto פרסם הודעה בנושא של גולדן191 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
https://he.aliexpress.com/item/1005011741908941.html?spm=a2g0o.cart.0.0.23495c6e8ymzPo&mp=1&pdp_npi=6%40dis!ILS!ILS+105.98!ILS+38.14!!ILS+38.14!!!%40212a70c017820598031587706edf14!12000056407303010!ct!IL!168055311!!1!0!&gatewayAdapt=glo2isr בבקשה 80 שקל כל הסיפור של הצינור, הגזמתי עם ה300, אבל יש גם כאלה עם הרבה ביקורות ואין שום בעיה של נזילות קניתי ככה רדיאטור מאלומיניום מלא, במקום הפלסטיק שמוכרים היום, ב3 שנים האחרונות לא הייתה שום בעיה https://he.aliexpress.com/item/1005010487435256.html?spm=a2g0o.detail.pcDetailBottomMoreOtherSeller.25.70d0bH6XbH6XVF&gps-id=pcDetailBottomMoreOtherSeller&scm=1007.40050.354490.0&scm_id=1007.40050.354490.0&scm-url=1007.40050.354490.0&pvid=59732451-cf48-4624-963e-e7a53433734f&_t=gps-id%3ApcDetailBottomMoreOtherSeller%2Cscm-url%3A1007.40050.354490.0%2Cpvid%3A59732451-cf48-4624-963e-e7a53433734f%2Ctpp_buckets%3A668%232846%238107%231934&pdp_ext_f={"order"%3A"282"%2C"eval"%3A"1"%2C"orig_sl_item_id"%3A"1005010487435256"%2C"orig_item_id"%3A"1005011684591627"%2C"sceneId"%3A"30050"%2C"fromPage"%3A"recommend"}&pdp_npi=6%40dis!ILS!274.23!137.11!!!619.04!309.52!%40212a70c017820602640721526edf14!12000058417292668!rec!IL!168055311!X!1!0!n_tag%3A-29919%3Bd%3Ac3c700f8%3Bm03_new_user%3A-29895&utparam-url=scene%3ApcDetailBottomMoreOtherSeller|query_from%3A|x_object_id%3A1005010487435256|_p_origin_prod%3A1005011684591627 280 קונים אפס תלונות -
יש דרך להציל חלק מהכסף על מוסך שגבה 3.5K ש"ח על טרמוסטט צמה וצינור אחד?
Alberrto פרסם הודעה בנושא של גולדן191 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
https://he.aliexpress.com/item/1005011558509360.html?spm=a2g0o.productlist.main.1.608fxn8Kxn8KY6&algo_pvid=1a15a69b-e61f-47bf-8271-edc105ae6c72&algo_exp_id=1a15a69b-e61f-47bf-8271-edc105ae6c72-0&pdp_ext_f={"order"%3A"11"%2C"eval"%3A"1"%2C"fromPage"%3A"search"}&pdp_npi=6%40dis!ILS!204.42!204.42!!!68.01!68.01!%402102eaa317820572704485903e8cc3!12000055918900172!sea!IL!168055311!X!1!0!bm%3A1&curPageLogUid=NFHjDBOpdddf&utparam-url=scene%3Asearch|query_from%3A|x_object_id%3A1005011558509360|_p_origin_prod%3A אני מתמצל שאני זורק קצת מלח על הפצעים, אבל לדעתי זה אותו חלק שהחפלת, לא רק שהוא יותר זול הוא גם לא יתפוצץ לעולם כמו הפלסיטק וגם בהרבה יותר זול. ואם גם לחפש עוד קצת יש גם אני הצינור הארוך באזור ה300 גם כן ממתחת קומפלט ככה שהכוונה הייתה גם אם נקנה הכול 3x פעמים -
יש דרך להציל חלק מהכסף על מוסך שגבה 3.5K ש"ח על טרמוסטט צמה וצינור אחד?
Alberrto פרסם הודעה בנושא של גולדן191 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
@גולדן191 אני ממש לא בא להמעיט בערכך או לפגוע, ואני מתנצל אם זה נשמע כך. לדעתי, ברמת המקרה הספציפי הזה, החלפת תרמוסטט וצינור היא בסופו של דבר עבודה טכנית די סטנדרטית שלא דורשת מיומנות מיוחדת, אלא בעיקר סבלנות. לכן הערכתי שייתכן שמדובר בחוסר ניסיון זמני, וזה לחלוטין בסדר – כולנו לומדים תוך כדי תנועה. מצד שני, אם אכן מדובר בחוסר ניסיון ובחירה לשלם לבעל מקצוע, סכום של 3,500 ש"ח הוא אמנם מחיר שנמצא בגבול הגבוה מאוד עבור עבודה כזו, אבל לפעמים אין ברירה. ועדיין, באופן אישי, גם אם הייתי צריך לעשות את העבודה הזו שלוש פעמים מאפס בעצמי, העלויות לא היו מתקרבות לסכום כזה. ואני לא איזה מקצוען עם 10 שנות ניסיון -
יש דרך להציל חלק מהכסף על מוסך שגבה 3.5K ש"ח על טרמוסטט צמה וצינור אחד?
Alberrto פרסם הודעה בנושא של גולדן191 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
בתור אחד שעובד על הרכב שלו בעצמו ושונא להכניס אותו למוסכים (כי ברוב המקומות מנסים "להשחיל" לך), אני חושב שדווקא קיבלת תמורה די טובה. אתה לא שוטר שצריך למדוד את המכונאי עם סטופר. על כל רכיב שמחליפים ברכב יש תמחור לפי שעות עבודה קבועות (יצרן/אוטודאטה). התמחור הזה כולל הרבה מסביב שמי שלא מעורב לא מודע אליו, ולדעתי זה הוגן – גם אם המחיר נראה יקר. מה הכוונה? הטרמוסטט והצינור שהחליפו לך זו עבודה של 40 דקות נטו. הבעיה היא שבגלל החום במדינה שלנו, חצי מחלקי הפלסטיק והגומי מתייבשים ונשברים בדרך. עסק לא יכול להגיד לך: "שלם לי 500 ש"ח על שעת עבודה ושני חלקים". הם לוקחים ריזיקה; תמיד משהו יכול להישבר בפירוק, וזה לא בהכרח באשמת המוסך. ועדיין – הם מחויבים לתקן ולהשלים את זה כדי להחזיר לך רכב תקין. אם היית עובד על הרכב בעצמך, היית מגלה מהר מאוד כמה דברים פשוט מתפרקים בידיים בגלל בלאי טבעי. אני מזמין הכל באינטרנט ומחליף לבד. לפני כל עבודה אני מאבחן מה צריך לעשות וקונה תמיד הרבה מעבר לחלק הספציפי. אם הצלחתי לפרק את מה שבדרך בלי לעשות נזק, אני שומר את החלק הישן לגיבוי, אבל לפעמים אחליף אותו בכל זאת פשוט כי הוא נראה לי בלוי (דבר שמגלים רק תוך כדי תנועה). הפואנטה היא שצריך להעריך את העבודה בהתאם. בתאוריה, להחליף טרמוסטט אצלי עולה רק 50 ש"ח, אבל אני תמיד קונה את כל הצנרת מסביב – גם אם זה יעלה לי עוד 400 ש"ח (מחיר הזוי לצינורות גומי לדעתי). למה? כי במוסך אשלם הרבה יותר, ובין כה וכה צריך לפרק אותם כדי להגיע לטרמוסטט. בסופו של יום אני אעשה עבודה הרבה יותר טובה ממוסך, כי לאף מוסך אין אינטרס להחליף לך דברים "על הדרך". הם רוצים לסיים את העבודה בלי לסבך את העניינים ובלי להיכנס איתך לוויכוחים מחדש על המחיר ולתרץ "למה וכמה". בסרטון שהעלת העבודה אמנם לא מורכבת, אבל יש המון נקודות כשל: מחברים, קליפסים וצנרת שיכולים להישבר ברגע. המוסך גבה ממך 4 שעות עבודה כי הוא מתמחר את הסיכון הזה. למה שהוא ייקח את הסיכון עליו בחינם? אם המוסך מנוסה ומקצועי והצליח לסיים בלי נזקים, הסיכון הזה הפך לרווח נקי שלו – ובצדק. לכן, פעם הבאה אל תחפש להחליף רק את הטרמוסטט הנוזל כדי לחסוך נקודתית. תסתכל מה יש בדרך שיכול להישבר, אל תתקמצן, ותקנה את החלקים המסביב מראש. ככה, גם אם תעשה את זה לבד תלמד על הדרך ותכיר את הרכב היטב, תשלם חצי מחיר ממוסך וגם תרוויח טיפול מונע איכותי על הדרך. -
האם צריך להחליף שמן גיר? סיאט איביזה 2012
Alberrto פרסם הודעה בנושא של FISHER בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
ממש להפך הוא אומר את זה שאחרי זה תבוא להחליף גיר קומפלט ב15,000 במקום שתעשה פעם בשלולש שנים החלפת שמן ב 400 שקל 🤣 בענף הרכב בארץ אין מהנדס אחד, תנסה להבין לבד מה זה אומר
