Jump to content

squid12

  • פרסום הודעות

    85
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות squid12

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)
  1. שלום, קניתי השבוע יונדאי איוניק 2017 דרך כלמוביל. הכל היה נראה מצויין, מה שלא ידעתי זה שכאשר מדליקים את האורות כל המערכת מולטימדיה נכבית. רואים שהיא מנסה לעלות שוב - ממש הבזק קטן של אור ושוב נכבית. ככה בלופ. נראה שכאשר מוסיפים צרכן גדול למערכת (תאורת דרך) אז המולטימדיה כבר לא מצליחה לעבוד. אני חושב אולי הלכה הסוללה הפנימית של המולטמדיה. הבעיה שאין לי מושג איך זה בנוי ואיך זה מחובר. לא מצאתי שום דבר ברשת ואני לא יודע אפילו אם יש לדבר הזה סוללה פנימית... אגב, מאוד מוזר אבל כשעשיתי ריסט (יש איזה כפתור קטן נסתר לזה) אז הבעיה הסתדרה - אבל שוב חזרה אחרי כמה נסיעות קצרות. מה יכולה להיות הבעיה? בנוסף - הם אמרו שאני יכול לחזור. אבל אני מפחד שיעשו לי ריסט שיחזיק לכמה שעות ותתחיל מלחמת התשה שכל פעם אני אצטרך להגיע אליהם בשביל לקבל זריקת אוויר
  2. האמת שכבר כמה טיפולים לא עשיתי במוסך של היבואן. אם זה תקלה בייצור של הרכב אז היבואן צריך לשאת בתשלום, לא? זה כבר לא שאלה של אולי אני אצליח לשכנע אותם - הם אמורים לתקן ללא עלות. לא כך?
  3. באמת יש רעשים בהנעה בבוקר! אז אתה ממליץ להחליף את השרשרת? אתה יודע מה העלויות לעבודה כזאת כולל חלקים?
  4. שלום? האם יש צורך להחליף שרשרת טיימינג לפולו TSI 2012? הריי כל הקטע בשרשרת זה שאין צורך להחליף, לא? כרגע במוסך מבקשים ממני להחליף
  5. אם הקוד מראה תקלת חיישן חמצן ובנוסף יש צריכת דלק גבוהה אז סביר מאוד להניח שהחלפת חיישן תפתור את התקלה
  6. אוקיי קלעת בול! פתחתי את הפאנל של הדאשבורד, הגעתי לכפתור חירום - פרקתי אותו מהמחבר, ניקיתי קצת והחזרתי ועכשיו הכל עובד מצויין. שלב הבא הוא להזמין כפתור באינטרנט ולהחליף. תודה רבה!
  7. אוקיי הכפתור חירום זה נשמע הגיוני. אני אחליף את הכפתור ואדווח פה מה קורה. תודה
  8. אכן זה שיפר, ולכאורה נראה שהידית היא הבעייתית אבל יש קטע מאוד מוזר שם. כשאני מאותת והאיתות לא עובד, אני מייד לוחץ על הכפתור של ה4 וינקרים ומשחרר אותו מיד - באם! האיתות חוזר לעבודה. בגלל זה אני חושב שיש שם איזה קונטרולר או איזה כרטיס אלקטרוני שאותו דווקא יש להחליף.
  9. יש לי יונדאי אקסנט 2008 וכשאני מאותת עם הוינקרים יש רעש מוזר והאיתות לא עובד. כשאני לוחץ על המשולש הזהרה - האיתות פתאום עוב - מוזר! המוסכניק בדק את הממסר - תקין, הוא הוציא את ידית האיתות ושם ספרי מגעים - זה שיפר אבל בקצת, ואחרי חודש זה החמיר שוב. חוץ ממסר וידית איתות, אני מבין שיש גם רכיב שנקרא אוטומט. אני לא מוצא כזה רכיב באתרים של הספקים או באיביי - מישהו יודע איך קוראים לזה באנגלית? הייתי רוצה לדעת כמה הוא עולה ומה יש לפרק בשביל להגיע אליו. תודה מראש!
  10. תוציא את הפלאג ותראה את המצב שלו. אם הוא שחור זה אומר שהרבה שמן נשרף בבוכנה. תחפש בגוגל איך נראה פלאג בצילינדר שאוכל שמן Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
  11. מה צבע הנורה? תבין: נורה צהובה = הזהרה, אך ניתן להמשיך לסוע, נורה אדומה = סכנה , וחובה לעצור את הרכב מיד. לפי מה שזכור לי נורת כרית אוויר דולקת קבוע היא בצבע אדום Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
  12. אני דווקא בעד כמה מפגשים למתקדמים: 1. פירוק והרכבה של תיבת הילוכים 2. לקחת מנוע מפורק וללמוד לעשות עליו פירוק והרכבה של ראש מנוע, שסתומים, בוכנות... 3. טיימינג גם אם אין פה מדריך שיודע לעשות זה לא בעיה, נלמד את התהליך כל אחד לבד עם ספרים ואינטרנט ונעשה את העבודה ביחד. הרבה ידע יכול לצאת מזה. אגב לגבי המנוע - לא צריך ליפט, מוסך וכו... קונים ביחד מנוע גמור מפרוקיה. מנוע 1 ליטר הוא קטן ובכיף עובדים עליו על שולחן בחצר Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
  13. כן ברגע שאני אבוא הביתה אני אחבר את הסורק. אני מניח שזה ישפוך קצת אור. תודה על התגובות, אני אעדכן אחכ
  14. זהו שהמנוע אפילו לא משתנק הזוי.. חרשתי את כל האינטרנט פעמיים כבר ולא מצליח למצוא משהו על זה
  15. אבל דניאל זה לא כל כך מסתדר לי, כי אם היתה בעיית לחץ אז הייתי מקבל קצת דלק כשאני לוחץ חזק על הדוושה, אבל במקרה שלי הוא פשוט מפסיק להזרים דלק בצורה מוחלטת. יכול להיות שלמשאבת דלק יש מנגנון ניתוק שפועל במקרה מסויים? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
×
×
  • Create New...