Jump to content

FoxLight

  • פרסום הודעות

    349
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

17 נייטרלי

אודות FoxLight

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. לך יש טסלה לא? הם לא דורשים בדיקה שנתית? נגיד וקניתי את הרכב בתשלום אחד, האם יש דמיי מנוי חודשיים? יש להם את התחנות טעינה, לא משלמים לזה כל חודש, אם כן כמה?
  2. אני לא בטוח שזה נכון. כל מוצר חדש בשנים האחרונות יקר יותר מהמחליף שלו(אם זה בקנייה או בטיפול שותף, דמיי תשלום חודשיים וכו' שנכנס חזק בכל העולם הדיגטלי וכנראה יכנס גם לחשמלי בעיקר שחברות כמו טסלה תמיד מחוברות לרכב שלך), החברות חייבות להראות עלייה ברווחים כל שנה.
  3. כל עוד הוא משתמש בזה רק לחניה חינם בכחול לבן אני לא רואה בעיה.
  4. פעם אחת דיווחתי כי באמת היה נראה רכב שחונה הרבה זמן ומוזנח, בגלל שהיה לו טסט בתוקף אז לא היה אפשר לעשות כלום.
  5. ומה תעשה עכשיו עם התיקון שבמשגרת האחריות?
  6. רק אמרתי תנצלו את הסל"ד היחסית גבוה שניה או שתיים ואז תשימו קלאץ'(באופנוע מרגישים יותר את הבלימת מנוע כי הסל"ד גבוה יותר בדרך כלל)
  7. אני משתמש בבלימים, אבל אין סיבה לשים קלאץ' ממש בתחילת הבלימה, גם ברכב(למרות ששם בגלל הסלד הנמוך אולי כן כדאי על ההתחלה, מלא זמן לא נהגתי ברכב ידני) מספיק שאתה מוריד הילוכים בשביל להתאים את ההילוך למהירות שאתה נמצא בה ואתה משתמש בבלימת מנוע.
  8. אני יודע, זה למה אני שם את הקלאץ קצת אחר כך, שהסל"ד יירד ואז שם קלאץ או מוריד עוד הילוך. אני עושה את הבלימה כמו שצריך, אתה לא הבנת אותי נכון. המושג בלימת מנוע לא מדבר בהכרח על הורדת הילוך, מספיק שאתה עוזב את הגז והמנוע בולם מלא(בעיקר בואפנועים שנוסעים על סלד גבוהה), זה למה לא כדי בתחילת בלימת החירום לשים ישר קלאץ' אלה קצת אחר כך. אם כבר יש מלא אופנוענים שמחזיקים את הקלאת מלא בבלימות רגילות ואז הם מגיעים לעצירה/ לקראת עצירה בהילוך גבוה מידי ומורידים את כל ההילוכים לקראת הסוף או בעמידה, שזה פחות טוב כי גם לא מנצלים את בלימת המנוע גם אם הם יצטרכו פתאום להאיץ הם יהיו בהילוך גבוה מידי
  9. אם כבר רובכ שמפתיע זה כזה שאתה רואה רק שהוא עוקף אותך בין רכבים והוא לא נתן זמן שתראה/תשמע אותו לפני. שאני נוהג ברכב והאופנוע נותן כמה שניות מאחורי לפני שהוא עוקף אותי בין רכבים הוא בכלל לא מפתיע אותי. עכשיו אני מבין. אם אני עומד באמצע זה רק שאני באותו הקו כמו הרכבים או קצת מאחוריים. אם אני מקדימה אני תמיד לוקח נתיב באופן כזה שלא משאיר מקום לספק.
  10. מה הכוונה לעמוד בין כמה שיותר מכוניות? אני לא אוהב לעמוד אחרי הקו עצירה או לא רוצה על המעבר חצייה אז לפעמים אני בין המכוניות, גם אם אני לא אסע בירוק המכוניות יכולו לנסוע(זה שלפעמים הם מפחדים זה משהו אחר, שאני ברכב ויש אופנוע לצידי אין סיבה שאני לא אסע, מקסימום אני זז הצידה קצת אבל לא אחכה לו שהוא יסע ראשון כי אין צורך) ואלה שפונים לא לפי הנתיב זה לא בכוונה זה כאלה שפשוט לא פונים נכון, לא מודעים להיגוי הפוך, יוצא שהם לוקחים פנייה חדה מידי ואז מרחיבים(גם הרבה רכבים עושים זאת), או שאתה מדבר על עיקולים.
  11. אם רמזור אדום ויש לי מקום אני יעקוף את כל הרכבים, אם זה כיכר בדרך כלל אני יעקוף את כולם ויעמוד אחרי הרכב הראשון(כדי לא להפריע לו בכיכר כי הוא מסתכל גם שמאלה) בכל מקרה בצומת אני אף פעם לא עוקף רכב שפונה ימיני בזמן הפנייה שלו. תמיד אני יעדיף לעמוד לפני הקו עצירה או ביןם המכוניות אבל הבעיה שרוב הנהגים לא שומרים בכלל על מרכז הנתיב אז אין לי ברירה אלה להתקדם קדימה. בכלל יש נהגים שמצפים ממכה "לנהוג כמו אופנוע" העלתי תמונה בשביל להמכיש בדרך כלל אני יעקוף עד הרכב הראשון ואז יתנהג כמו רכב רגיל.
  12. תשחק coDriver בנייד ותבין את העקרונות החשובים של נהיגה חסכונית
  13. אני עם האופנוע מעדיף קלאטצ' לקראת האמצע/סוף, הסל"ד הגובה עוזר לבלימה. גם ברכב עדיף לנצל את הבלימת מנוע. הבלימת מנוע המשמעותית קוראת בתחילת/עזיבת הרגל מהגז הבלימה שהסל"ד יחסית הרבה מעל הסל"ד סרק.
  14. קרה לי עם האופנוע, אבל הבחור כן ביטל את התוכנית עקיפה שלו, זה דיי מבהיל לראות את השינוי היחסית חד של הרכב. הקטע שבגלל שהמצלמה מצלמת מאוד רכב, במצלמה זה נראה כמעט כלום
  15. אבל בסוף התעסקת עם המצלמה וסטית קצת לנתיב הנגדי ועוד בזמן עיקול. מוזר שהוא לא בדק אם נגרם נזק בכלל, בטוח יש שריטות. בעיקרון בן אדם חרא, נראה שגם אם הוא היה מפיל את הקטנוע לא היה איכפת לו
×
×
  • Create New...