נכנס בי אתמול רכב הנהוג ע"י פועל סיני. אשמתו ברורה. נזק קל לפח. התנצל והציג ר.נ. ישראלי ורשיון רכב ע"ש אחר (לא ברור לי אם ישראלי). לא ברור לי האם יש לו צד ג'. מעוניין להוציא דוח גלובלי ללא תיקון.
אם אין לו צד ג' והוא לא יתייחס להזמנה למשפט או להודעות הוצל"פ לאחמ"כ, האם המדינה מפעילה סנקציות כנגד פועלים זרים כדוגמת חסימת רשיון נהיגה, התליית ויזה וכדו' או שהוא יוכל להתעלם?