Alberrto
-
הודעות
371 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי Alberrto
-
איזה ג'ק מהיר מתאים לעבודת חובבן שמטפל מתחת לבניין?
Alberrto פרסם הודעה בנושא של squid12 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
זה יוצא 2מ"מ מרווח, בעייתי -
איזה ג'ק מהיר מתאים לעבודת חובבן שמטפל מתחת לבניין?
Alberrto פרסם הודעה בנושא של squid12 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
חיפשתי , הבעיה שצריך אחד שהוא נמוך מאוד ל15 ס"מ לא מצאתי בארץ -
איזה ג'ק מהיר מתאים לעבודת חובבן שמטפל מתחת לבניין?
Alberrto פרסם הודעה בנושא של squid12 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אחד לכיוון המדרון פר גלגל, אם אתה עובד על משטח מאוד ישר לדעתי אולי מספיק לשים על גלגל אחד משתי הכיוונים -
איזה ג'ק מהיר מתאים לעבודת חובבן שמטפל מתחת לבניין?
Alberrto פרסם הודעה בנושא של squid12 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
זה לא עניין של עדיף, אתה חייב אם בלם היד (האמברקס) לא מכוונן היטב, הרכב בהחלט יכול לזוז תוך כדי עבדה אני תמיד שם בשתי הגלגלים מאוחר, יש לי שיפוע קטן אז אני שם רק מכיוון אחד של הגלגל לכיוון המדרון -
איזה ג'ק מהיר מתאים לעבודת חובבן שמטפל מתחת לבניין?
Alberrto פרסם הודעה בנושא של squid12 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תאמת שההודעה המקורית הייתי לפותח השרשור, לא שמתי לב שזה מעל לשנה... ולשאלתך לדעתי חייב, זה לא משהו יקר אגב לגבי הג'ק בקבוק, כנראה שהיה קצת בירוקטיה והיה צריך אישור ממשרד התחבורה (רק לשלוח להם ניירת של התקנים שבהם המוצר עומד, האישור שהם רק בודקים עולה כ100-150 לא זוכר תאמת) -
איזה ג'ק מהיר מתאים לעבודת חובבן שמטפל מתחת לבניין?
Alberrto פרסם הודעה בנושא של squid12 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אם אתה מרים את כל הרכב באוויר, כנראה שאתה לא צריך, אבל לרוב אני עובד בחזית ומרים רק את החזית אז כדאי מאוד לשים לדעתי -
איזה ג'ק מהיר מתאים לעבודת חובבן שמטפל מתחת לבניין?
Alberrto פרסם הודעה בנושא של squid12 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אגב אפשר גם לנוסיף את זה להזמנה : https://www.ak24parts.com/en/products/accesories-security-accessories-wheel-chocks/wheel-chock-brakes-1pc-amio מחיר מצחיק אני כול הזמן שם לבנות -
איזה ג'ק מהיר מתאים לעבודת חובבן שמטפל מתחת לבניין?
Alberrto פרסם הודעה בנושא של squid12 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
חשבתי לאחרונה להזמין גק בקבוב מהאתר הבא : https://www.ak24parts.com/en/products/other-lifting-tools-scissor-and-bottle-jacks/telescopic-hydraulic-jack-3t-418668 סתם דוגמה לאחד(לדעתי מעולה לך גם 3T וגם די נמוך), יש שם מבחר עצום וגם הם עומדים בתקנים ואפשר להזמין עם דואר ישראל לדעתי לא יודע תאמת אם 35 ס"ג גובהה לשים בוקים בכלל -
יש דרך להציל חלק מהכסף על מוסך שגבה 3.5K ש"ח על טרמוסטט צמה וצינור אחד?
Alberrto פרסם הודעה בנושא של גולדן191 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
עד שהיה קורוזיה על האלומינום הפלסטיק יפתוצץ לך פעמיים אם לא יותר, אני מעדיף לקחת סיכון של נזילה ולא סיכון של פלסטיק שמתפוצץ תוך כדי נסיעה ואתה גומר מנוע בלי לשים לב, עדיף שלא תשאל איך אני יודע -
יש דרך להציל חלק מהכסף על מוסך שגבה 3.5K ש"ח על טרמוסטט צמה וצינור אחד?
Alberrto פרסם הודעה בנושא של גולדן191 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לאיפמרזה ישנה, אגב בתגובה למעלה הסופתי מוכר עם 280 קונים של הטרמוסטט מאלומיניום מלא, אין שם ביקורת אחת רעה. לגבי לקנות סיני באליאקספרס אני מסכים, אבל זה לא תמיד נכון נכון בעיקר לגבי חישנים לדעתי ודברים חשובים כמו פילטרים ועוד כמה דברים, משהו מכני פשוט כמו גוף יצוק אלומיניום רק יכול להיות בעייתי אולי שלא ישב בידיוק כמו שאתה אומר, אבל גם זה פטיר . לא הייתי מחשיב גוף טרמוסטט כ"חלק למנוע" -
יש דרך להציל חלק מהכסף על מוסך שגבה 3.5K ש"ח על טרמוסטט צמה וצינור אחד?
Alberrto פרסם הודעה בנושא של גולדן191 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
https://he.aliexpress.com/item/1005011741908941.html?spm=a2g0o.cart.0.0.23495c6e8ymzPo&mp=1&pdp_npi=6%40dis!ILS!ILS+105.98!ILS+38.14!!ILS+38.14!!!%40212a70c017820598031587706edf14!12000056407303010!ct!IL!168055311!!1!0!&gatewayAdapt=glo2isr בבקשה 80 שקל כל הסיפור של הצינור, הגזמתי עם ה300, אבל יש גם כאלה עם הרבה ביקורות ואין שום בעיה של נזילות קניתי ככה רדיאטור מאלומיניום מלא, במקום הפלסטיק שמוכרים היום, ב3 שנים האחרונות לא הייתה שום בעיה https://he.aliexpress.com/item/1005010487435256.html?spm=a2g0o.detail.pcDetailBottomMoreOtherSeller.25.70d0bH6XbH6XVF&gps-id=pcDetailBottomMoreOtherSeller&scm=1007.40050.354490.0&scm_id=1007.40050.354490.0&scm-url=1007.40050.354490.0&pvid=59732451-cf48-4624-963e-e7a53433734f&_t=gps-id%3ApcDetailBottomMoreOtherSeller%2Cscm-url%3A1007.40050.354490.0%2Cpvid%3A59732451-cf48-4624-963e-e7a53433734f%2Ctpp_buckets%3A668%232846%238107%231934&pdp_ext_f={"order"%3A"282"%2C"eval"%3A"1"%2C"orig_sl_item_id"%3A"1005010487435256"%2C"orig_item_id"%3A"1005011684591627"%2C"sceneId"%3A"30050"%2C"fromPage"%3A"recommend"}&pdp_npi=6%40dis!ILS!274.23!137.11!!!619.04!309.52!%40212a70c017820602640721526edf14!12000058417292668!rec!IL!168055311!X!1!0!n_tag%3A-29919%3Bd%3Ac3c700f8%3Bm03_new_user%3A-29895&utparam-url=scene%3ApcDetailBottomMoreOtherSeller|query_from%3A|x_object_id%3A1005010487435256|_p_origin_prod%3A1005011684591627 280 קונים אפס תלונות -
יש דרך להציל חלק מהכסף על מוסך שגבה 3.5K ש"ח על טרמוסטט צמה וצינור אחד?
Alberrto פרסם הודעה בנושא של גולדן191 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
https://he.aliexpress.com/item/1005011558509360.html?spm=a2g0o.productlist.main.1.608fxn8Kxn8KY6&algo_pvid=1a15a69b-e61f-47bf-8271-edc105ae6c72&algo_exp_id=1a15a69b-e61f-47bf-8271-edc105ae6c72-0&pdp_ext_f={"order"%3A"11"%2C"eval"%3A"1"%2C"fromPage"%3A"search"}&pdp_npi=6%40dis!ILS!204.42!204.42!!!68.01!68.01!%402102eaa317820572704485903e8cc3!12000055918900172!sea!IL!168055311!X!1!0!bm%3A1&curPageLogUid=NFHjDBOpdddf&utparam-url=scene%3Asearch|query_from%3A|x_object_id%3A1005011558509360|_p_origin_prod%3A אני מתמצל שאני זורק קצת מלח על הפצעים, אבל לדעתי זה אותו חלק שהחפלת, לא רק שהוא יותר זול הוא גם לא יתפוצץ לעולם כמו הפלסיטק וגם בהרבה יותר זול. ואם גם לחפש עוד קצת יש גם אני הצינור הארוך באזור ה300 גם כן ממתחת קומפלט ככה שהכוונה הייתה גם אם נקנה הכול 3x פעמים -
יש דרך להציל חלק מהכסף על מוסך שגבה 3.5K ש"ח על טרמוסטט צמה וצינור אחד?
Alberrto פרסם הודעה בנושא של גולדן191 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
@גולדן191 אני ממש לא בא להמעיט בערכך או לפגוע, ואני מתנצל אם זה נשמע כך. לדעתי, ברמת המקרה הספציפי הזה, החלפת תרמוסטט וצינור היא בסופו של דבר עבודה טכנית די סטנדרטית שלא דורשת מיומנות מיוחדת, אלא בעיקר סבלנות. לכן הערכתי שייתכן שמדובר בחוסר ניסיון זמני, וזה לחלוטין בסדר – כולנו לומדים תוך כדי תנועה. מצד שני, אם אכן מדובר בחוסר ניסיון ובחירה לשלם לבעל מקצוע, סכום של 3,500 ש"ח הוא אמנם מחיר שנמצא בגבול הגבוה מאוד עבור עבודה כזו, אבל לפעמים אין ברירה. ועדיין, באופן אישי, גם אם הייתי צריך לעשות את העבודה הזו שלוש פעמים מאפס בעצמי, העלויות לא היו מתקרבות לסכום כזה. ואני לא איזה מקצוען עם 10 שנות ניסיון -
יש דרך להציל חלק מהכסף על מוסך שגבה 3.5K ש"ח על טרמוסטט צמה וצינור אחד?
Alberrto פרסם הודעה בנושא של גולדן191 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
בתור אחד שעובד על הרכב שלו בעצמו ושונא להכניס אותו למוסכים (כי ברוב המקומות מנסים "להשחיל" לך), אני חושב שדווקא קיבלת תמורה די טובה. אתה לא שוטר שצריך למדוד את המכונאי עם סטופר. על כל רכיב שמחליפים ברכב יש תמחור לפי שעות עבודה קבועות (יצרן/אוטודאטה). התמחור הזה כולל הרבה מסביב שמי שלא מעורב לא מודע אליו, ולדעתי זה הוגן – גם אם המחיר נראה יקר. מה הכוונה? הטרמוסטט והצינור שהחליפו לך זו עבודה של 40 דקות נטו. הבעיה היא שבגלל החום במדינה שלנו, חצי מחלקי הפלסטיק והגומי מתייבשים ונשברים בדרך. עסק לא יכול להגיד לך: "שלם לי 500 ש"ח על שעת עבודה ושני חלקים". הם לוקחים ריזיקה; תמיד משהו יכול להישבר בפירוק, וזה לא בהכרח באשמת המוסך. ועדיין – הם מחויבים לתקן ולהשלים את זה כדי להחזיר לך רכב תקין. אם היית עובד על הרכב בעצמך, היית מגלה מהר מאוד כמה דברים פשוט מתפרקים בידיים בגלל בלאי טבעי. אני מזמין הכל באינטרנט ומחליף לבד. לפני כל עבודה אני מאבחן מה צריך לעשות וקונה תמיד הרבה מעבר לחלק הספציפי. אם הצלחתי לפרק את מה שבדרך בלי לעשות נזק, אני שומר את החלק הישן לגיבוי, אבל לפעמים אחליף אותו בכל זאת פשוט כי הוא נראה לי בלוי (דבר שמגלים רק תוך כדי תנועה). הפואנטה היא שצריך להעריך את העבודה בהתאם. בתאוריה, להחליף טרמוסטט אצלי עולה רק 50 ש"ח, אבל אני תמיד קונה את כל הצנרת מסביב – גם אם זה יעלה לי עוד 400 ש"ח (מחיר הזוי לצינורות גומי לדעתי). למה? כי במוסך אשלם הרבה יותר, ובין כה וכה צריך לפרק אותם כדי להגיע לטרמוסטט. בסופו של יום אני אעשה עבודה הרבה יותר טובה ממוסך, כי לאף מוסך אין אינטרס להחליף לך דברים "על הדרך". הם רוצים לסיים את העבודה בלי לסבך את העניינים ובלי להיכנס איתך לוויכוחים מחדש על המחיר ולתרץ "למה וכמה". בסרטון שהעלת העבודה אמנם לא מורכבת, אבל יש המון נקודות כשל: מחברים, קליפסים וצנרת שיכולים להישבר ברגע. המוסך גבה ממך 4 שעות עבודה כי הוא מתמחר את הסיכון הזה. למה שהוא ייקח את הסיכון עליו בחינם? אם המוסך מנוסה ומקצועי והצליח לסיים בלי נזקים, הסיכון הזה הפך לרווח נקי שלו – ובצדק. לכן, פעם הבאה אל תחפש להחליף רק את הטרמוסטט הנוזל כדי לחסוך נקודתית. תסתכל מה יש בדרך שיכול להישבר, אל תתקמצן, ותקנה את החלקים המסביב מראש. ככה, גם אם תעשה את זה לבד תלמד על הדרך ותכיר את הרכב היטב, תשלם חצי מחיר ממוסך וגם תרוויח טיפול מונע איכותי על הדרך. -
האם צריך להחליף שמן גיר? סיאט איביזה 2012
Alberrto פרסם הודעה בנושא של FISHER בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
ממש להפך הוא אומר את זה שאחרי זה תבוא להחליף גיר קומפלט ב15,000 במקום שתעשה פעם בשלולש שנים החלפת שמן ב 400 שקל 🤣 בענף הרכב בארץ אין מהנדס אחד, תנסה להבין לבד מה זה אומר -
התייעצות - קולר גיר חיצוני לאייסין 6 הילוכים פלנטרי (Aisin TF80-SC)
Alberrto פרסם הודעה בנושא של eden-h בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מה לא רואים בתמונה שהוא העלה שהשמן שלו במצב מצויין ?👋 -
אזוב אני לא מדבר עליך , שאפו לכל מי שמנסה לבד גם לומד וגם נשאר עם כלים שיעזרו לו עוד הרבה וגם אם כל העניין כל כך מסובך וקשה, ויש כל כך הרבה סיכון למה שכל המוסכניקים לא יעודדו אותנו לעבוד על הרכב ? נעשה מלא נזק, ולהם אף פעם לא תגמר העבודה win win בשני הצדדים אז באמת אני לא מבין פה את כל הטענות נגד לכל הסומיים פה
-
לא מצליח להבין אותך קשה לבדוק אם פלאג מזוייף או לא ? צריך ציוד באלפי שקלים ? כמה ידע כבר צריך בלהחליף פלאגים ? מוסך נותן אחריות על החלפת פלאגים ושלא נוצר נזק , תצליח לסגור סיפור ללא עירוב של עו"ד ? איך זה שכל שרשור פה אנשים נכנסים למוסך להחליף שמן פילטר והופה יש נורית מנוע אחרי 10 ק"מ והרכב מגמגם ? אתה חושב שאנשים פה קונים רכבים ב200 אלף ומחליפים פלאגים כאשר הרכב באחריות ? חשבון קשה ? , " לחסוף 50 ש"ח " ? פלאגים זההים שקונים ב100 ש"ח מקוריים באינטרנט נמכרים בארץ ב400
-
על מה אתה מדבר, ב400 שח אתה קונה פלאגים וגם את כל הכלים כדי לדעת אם הפלאג מזוייף או לא, וחוץ מזה גם מפתח מומנט שאפילו קוף יצליח לסגור ללא לשבור ונשאר עם 50 ש"ח בכיס וכלים שיבאו הרבה תמורה ואני בכלל לא מציין עלויות במוסך, רק חלקים
-
איך עדיף לקנות בארץ ? 100 ש"ח על 4 פלאגים , ידית מומנט ב150 שקל ורב מודד ב100 שקל ונשאר לך בכיס עוד 50 שקל , ואני בכלל לא מדבר על עלות עבודה https://www.amazon.com/gp/product/B0DS1S2KCY/ref=ox_sc_act_title_1?smid=AB3XQ989TGFT1&psc=1 עם כל התקנים שיש, וגם אם לא נגעת מעולם במפתח אתה תצליח להחליף פלאגים עם ידית מומנט ולבדוק אם הפלאגים מקוריים או לא די נוו
-
בידיוק על זה דיברתי, לדעת לבחור את הכלי המתאים לעבודה דורש לפעמים קצת לקרוא את האותיות הקטנות ולהתעמק בפרטים הסטייה של הכלי כאשר סוגרים בפחות מ48 עוברת את ה4% בקלות, ודי בטוח שככול שמתקרבים לקצה של ה27 ( הסף התחתון) אפשר גם לעבור את ה20% יש מספר סרטונים ביוטיוב שיודעים לעשות ולהראות את ההשוואה הזו בין מספר כלים (tourqe rench reviews) למה כדאי חשמלי : יש כזה סרטון למכני, שם הדיוק מאוד שונה
-
אם הייתי צריך לנחש, היית צריך לבדוק את הקפיץ בתוך הגומייה שהוא לא תקוע, אולי ישב בפנים בצורה לא טובה ונגע חלקית במצת, אולי גם היה צריך לנקות קצת את הראש. אבל בהחלט, אם סוגרים די חלש יכולות להיות בעיות כמו שהיו לך. בכל מקרה, אל תתייאש ותחשוב שאחרים יודעים יותר טוב. זה עניין די פשוט, אתה תתאפס עליו מהר מובן לחלוטין שאולי גם מהלחץ קצת נבהלת וחששת מנזק, ואולי אפילו בגלל זה פספסת דברים שיכולים להיות די פשוטים וזה פשוט חמק מהדעת בגלל הסיטואציה המלחיצה. תמיד לומדים בדרך, אמנם שיעור כזה היה יקר מהרגיל אך קיבלת ערך הרבה יותר גבוה בפועל. למדת לבד והתנסית וקיבלת ניסיון, לפעם הבאה תהיה יותר מוכן. אני תמיד בעד לנסות וללמוד, לפעמים פשוט השיעור יכול להיות יקר, אבל עדיין יצאת בזול. כל הכבד בכל מקרה 🤘
-
מחפש המלצה למכון דיזל שמשפץ מזרקי Siemens VDO ל K9K (רנו פלואנס 1.5 DCI וכו')
Alberrto פרסם הודעה בנושא של Gauss בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אשמח אם תשתף בסופו של יום אם תמצא מישהו ברמה כזו בארץ, לדעתי לא יורדים לספים כאלו כיום בארצנו- 5 תגובות
-
- 1
-
-
יש פה אין ספור פוסטים כאלו של אנשים שמחליפים פלאג והאוטו מקרטע, נראה לי באזור של ה10/9 מפתח מומט אפשר לקנות בהחלט באלי, יש לי כמה חשמלים מאלי, פשוט צריך לדעת מה לקנות יש כאלו שקונים מפתח מ5-200nm וחושבים שאפשר לעבוד איתו על דברים קטנים, צריך לדעת מה זה סטייה של מדידה ומה הטווח של המדידה. אם לא יודעים ולא מכירים אז קונים מפתח יעודי ל 1-25 אחד 20-100 ואולי עוד אחד ל50-200 אם עובדים על דברים גדולים והבחלט היום אפשר להשתמש בבינה מלאכותית כדי לשאול אותה שאלה כמו " האם המפתח מומנת שברשותי *שם + תיאור המוצר* יאפשר לי להשיג סגירה בטווח הרצוי המוסכניק בהחלט לא רצה לשטף את הסיפור המלא, כי מי לא מכיר את הישראלי המוצי - " מה היה רק קונקטור בחוץ ובגלל זה אתה לוקח ממני 500 ש"ח על התיקון ? " לך תסביר לבנאדם שידע עולה כסף וזמן יקר לגבי לסגור פלאג ללא מפתח מומנט אני גם לא מכיר שיש בעיה, אם אנשים עובדים על הרכב פעם בשנה ואין רגש אז אולי באמת כדאי לעבוד עם מפתח למורות שהיום רוב הפלאגים באים עם טבעת מיוחדת שנדחסת, ברגע שהיא מגיע לדחיסה מלאה ההניחה היא לעשות עוד רבע סיבוב ופה זה נגמר, ככה שבהחלט אין צורך במפתח מומנט ברוב המיקרים ( אלא רק לקרוא את ההנחיות שמגיעות עם המוצר, שווה לפעמים להביט מבט בקופסא) אולי בסופו של יום זאת לא בעיה של מונט, אולי מהמשלוח יש סדקים בקרמיקה שלא רואים בעיין ובמתחים של 20-50 קילו וולט , החשמל עושה פלאים, זאת תורה אחרת לגמרי בבקשה דוגמא (הגזמתי עם ה4\1) : רק לקרוא הנחיות אפילו עם ציורים כמו באיור של ספר לילדים 2/3 זה סיבוב התנגדות של הטבעת בהליך הדחיסה, ו1/16 זה עוד קצת אחרי שכבר לא ניתן לסבוב עם התנגדות
