-
הודעות
1,156 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
ספרו לנו עליכם
-
מיקום
Ramat-Gan
-
איזה רכב יש לך?
סיאט איביזה FR 2019
-
עמוד הבית שלכם
https://www.youtube.com/c/DavidZangy
-
מדיה חברתית
https://www.youtube.com/@DavidZangy
צפיות אחרונות בפרופיל
צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.
הנקודות של hondacivic02es
-
האם צריך להחליף שמן גיר? סיאט איביזה 2012
hondacivic02es פרסם הודעה בנושא של FISHER בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אווו, זה נושא שאני שמח שנתקלתי בו. אני אמנם עם איביזה עם שיש לה גיר DSG, לא ידני, אבל גם אני שעברתי כמה וכמה מוסכים "מומלצים" בארץ, כששאלתי אותם ועוד רגע רבתי איתם שיחליפו לי שמן גיר, טענו שאין צורך, שהיצרן לא ממליץ על זה, שזה שמן שיכול לעשות גם 500 אלף ק"מ כמו כלום. רק אני לא מבין איך שמן שעובד כ"כ הרבה שנים, ובטמפ' לא פשוטות, איך הוא יכול לשרוד כ"כ הרבה קילומטרים ועדיין לא לאבד מהאיכות שלו.. לבסוף במוסף שאני מטפל בו עכשיו, גם אחרי הרבה ויכוחים וריבים, החליפו לי. החלפתי ב-120, אני עכשיו על 160, טפו טפו הכל בסדר. אני לא מרגיש איזשהו שינוי מהותי, אבל זה חלק מתחזוקה שאני לא מוכן לוותר עליה. זה שהיצרן לא ממליץ לא אומר שלא צריך. מישהו פה כבר רשם, שיכול להיות שהיצרן "מעדיף" שיילך גיר, כדי לעשות יותר כסף.. ואני לא פוסל את זה בכלל. מה שכן, ההחלפה קצת יקרה, עשיתי גם החלפה של שמן מכטרוניקס( בדעיבד זה באמת לא הייתי צריך, כי ראיתי את השמן שיצא, זה שמן בצבע ירוק, הוא יצא צלול לחלוטין). עניין של 850-900 ש"ח. -
מצתים מזוייפים (?) - BOSCH
hondacivic02es פרסם הודעה בנושא של hondacivic02es בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
עוד 7000 ק"מ בערך נדע -
מצתים מזוייפים (?) - BOSCH
hondacivic02es פרסם הודעה בנושא של hondacivic02es בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
-
מצתים מזוייפים (?) - BOSCH
hondacivic02es פרסם הודעה בנושא של hondacivic02es בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
דרך אגב, אני אחרי שבוע של נסיעות מאז כל הסיפור הזה, ולא ידעתי כמו מצתים חדשים ומתאימים יכולים לשנות את התגובה של הדוושה והחדות.. זה עדיין מנוע ליטר אבל חזרה החדות והתחושה שהמנוע מגיב כמו שצריך ולא עייף.. חשבתי כל הזמן שזה איכות הדלק בתחנות שאני מתדלק.. יכול להיות שגם הקוילים משפיעים פה? -
מצתים מזוייפים (?) - BOSCH
hondacivic02es פרסם הודעה בנושא של hondacivic02es בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
קודם כל תודה לך. לגבי אבי, אני זוכר שדיברתי איתם (יותר נכון הייתי אצלם, נסעתי במיוחד, הם כמעט אף פעם לא עונים לשיחות\הודעות), והוא אמר לי שאין להם במלאי וגם לא יהיה ניתן להשיג בקרוב. אנסה שוב. -
מצתים מזוייפים (?) - BOSCH
hondacivic02es פרסם הודעה בנושא של hondacivic02es בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה, אלוף. יכול להיות אבל שזה מצת פלטיניום והאחרים שדיברנו עליהם כאן היו אירידיום? -
מצתים מזוייפים (?) - BOSCH
hondacivic02es פרסם הודעה בנושא של hondacivic02es בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
ניסיתי שוב אבל הלינק עדיין לא עובד.. לגבי זה IKER7A8EGS .. אני מעדיף מצתים של בוש כי מניסיון שלי עם NGK הסחיבה בהם פחות טובה... -
מצתים מזוייפים (?) - BOSCH
hondacivic02es פרסם הודעה בנושא של hondacivic02es בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אתה לא צריך לנחש, פשוט היית צריך לקרוא את ההודעה הראשית שלי בפוסט. הדגם המדוייק בכל אופן זה 6f kj1, 110 כ"ס, (אם זה משנה המנוע כרגע עומד על קרוב ל-155 אם זה משנה מבחינת התאמה למצתים). -
מצתים מזוייפים (?) - BOSCH
hondacivic02es פרסם הודעה בנושא של hondacivic02es בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אני עם סיאט איביזה 2019 מנוע ליטר . רק אצלי הלינק לא עובד? -
מצתים מזוייפים (?) - BOSCH
hondacivic02es פרסם הודעה בנושא של hondacivic02es בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
המק"ט של המצתים אצלי זה YA5KIP80 . כרגע באמאזון אני לא מוצא כאלה. מה ששלחת זה אולי מתאים לרכב שלך... אבל תודה בכל מקרה. דרך אגב מה שמופיע בלינק הזה זה מצתים פלטיניום ולא אירידיום. אני יודע שיש ביניהם הבדל ומה שמתאים אצלי זה אירידיום. מאוד מרוצה מאיך שהמנוע והדוושה מגיבים אחרי מה שהמוסך הרכיב לי. וזה לא פלצבו ולא נעליים, חד משמעית מרגישים הבדל. -
מצתים מזוייפים (?) - BOSCH
hondacivic02es פרסם הודעה בנושא של hondacivic02es בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אין פה עניין של להתקמצן... אני האחרון שחוסך על הרכב שלו.. מפוסטים פה אפשר להבין את זה ... חח.. מפתח מומנט מקצועי ברמה עולה בארץ סביבות ה-900 שקל. אני יכול להביא מאמאזון או מעלי אקספרס ולחסוך כמה מאות שקלים, אבל אז יכול להיות לי אותו סיפור שהמצת לא יהיה סגור במומנט המדוייק, וכמו שאני חושב זאת הייתה הבעיה. תודה רבה על ההסבר וכל הדיוקים, באמת אני אומר. אבל רוב האנשים פה רושמים שאין צורך לדייק, ואפשר לסגור רק עם הרגש של היד, אז לא יודע כבר.. בכל מקרה לפעם הבאה אני אקנה ידית מומנט מקצועית, ולפי התוצאה אדע מה באמת הייתה הבעיה. אני לא חושב שהמוסך לא אמר לי את האמת בקטע הזה (למרות שתפסתי את אותו מוסך מנסה "לעבוד" עליי בדברים אחרים).. אבל מה עוד יכול להיות ששכחתי בהרכבה של המצתים? יש קוילים, יש מצתים, סה"כ לסגור אותם ולחזק. אין עוד משהו בסביבה שם שמשפיע על התקלה הזו, לא חושב ששכחתי לסגור איזה קונקטור או בורג או משהו אחר שיגרום לתקלה הזו. התקלה הזו נגרמה אך ורק ממצתים, או זיוף, או דפקט, או סגירה מדוייקת עם המומנט. לשאר החלקים אין השפעה על זה. המנוע עבד תקין, החלפתי מצתים, התחיל לגמגם. סט חדש+ סגירה מדוייקת עם הידית מומנט והכל חזר לעבוד תקין וטוב. מה עוד היה אפשר לשכוח בדרך? מבחינת ידע טכני אני לומד תוך כדי. רק לפני שנתיים בערך התחלתי טיפולים קטנים לבד, ודרך אגב לא פעם ראשונה שאני מחליף מצתים לבד , ולא עבדתי עם ידית מומנט והכל היה בסדר. אולי הפעם על ההתחלה סגרתי חזק מידי ועיקמתי או לחצתי אותם מידי, לא יודע . בפעם הבאה אדע באמת מה זה היה, או שהמצתים היו דפוקים או ששוב, היה צריך לסגור מדוייק עם ידית מומנט. אני לא זוכר בדיוק, אבל לדעתי עבדתי עם ראצ'ט 1/4. אולי זו הסיבה, חזק מידי. -
מצתים מזוייפים (?) - BOSCH
hondacivic02es פרסם הודעה בנושא של hondacivic02es בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
פירטתי פה כמעט כל שביב של פעולה שעשיתי ביומיים האלה שהתקלה של הגימגומים הופיעה.... אז בעצם מה שאתה אומר שאו שהיה למוסך מזל והוא במקרה סגר לפי מומנט מסויים וזה עבד, או שהוא עשה איזה קסם והוא לא רצה לגלות לי את הסיבה האמיתית למה המצתים שהוא הרכיב לי פתרו את הבעיה (שוב אני מזכיר, הדגם של המצתים שהוא הרכיב, זה אחד לאחד אותו סט של בוש שהרכבתי בהתחלה, אותו מקט הכל אותו דבר...) -
מצתים מזוייפים (?) - BOSCH
hondacivic02es פרסם הודעה בנושא של hondacivic02es בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
או ש או ש או ש או ש, העיקר להצדיק את הטיעונים שלך ולא להכיר בזה שכן יש חשיבות לסגור עם ידית מומנט לפי המידה הנכונה. פשוט כל מה שרשמת לא קרה, איזה כישרון כבר צריך בשביל לסגור ולפתוח מצת? ניסיתי בכל דרך ו-ואריאציה אפשרית, כנראה שהמצתים האלה צריכים להיסגר בצורה מסויימת.. מה כבר המוסך עשה שבנאדם לא יכל לעשות בעצמו? אני לא מבין למה אתה חותר? הסברתי 2 סטים של מצתים אחד בוש אחד NGK, מה שניהם מזוייפים? שניהם לא תקינים? בשניהם סגרתי חזק מידי? זה לא הגיוני מה שאתה רושם. יותר הגיוני שהמוסך באמת השתמש בידית מומנט מקצועית, וסגר לפי המידה שצריך, וזה מה שפתר. -
מצתים מזוייפים (?) - BOSCH
hondacivic02es פרסם הודעה בנושא של hondacivic02es בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הבוש שאני הרכבתי יכול להיות היו מזוייפים, אני לא יודע, היו כבר סיפורים על מצתים מזוייפים מאתרים כמו CARS245. ויכול להיות שמרוב כל הסגירות והפתיחות קצת גרמתי להם נזק. העדפתי לשים חדשים וללכת עם הפתרון של המוסך וזהו. "הכל מצביע על כך שהפלגים היו מזויפים. הבעיה הרי נפתרה רק בהחלפתם. " - כן? אז למה זה קרה גם עם הNGK? גם הם היו מזוייפים? וידאתי את הדברים האלה כ"כ הרבה פעמים, שכבר לא יכולתי לראות יותר את התא מנוע ברכב. לא פעם ראשונה שאני שומע על זה שהמצתים של בוש "רגישים" לסגירה ע"פ מומנט מדוייק. וזה שזה מנוע 3 צילינדר עם סטייג גם מאוד תורם לזה. -
מצתים מזוייפים (?) - BOSCH
hondacivic02es פרסם הודעה בנושא של hondacivic02es בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
יודע להרכיב, אבל יש עניין של מומנט, צריך לסגור עם ידית מומנט על 23 nm. זה מה שהבנתי.
