Jump to content

hondacivic02es

  • פרסום הודעות

    790
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

35 נייטרלי

אודות hondacivic02es

  • דירוג
    משקיען (> 750 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    Ramat-Gan
  • עמוד הבית שלכם
    https://www.youtube.com/c/DavidZangy

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אם ככה אני מבין שעדיף קודם להשתדרג בצמיג. אוקיי , עד שזה יגיע יעבור זמן כי עישתי עם הPS4 בקושי 4-5 אלף, נוסע פחות משמעותית מאז הסגרים. אבל, אני נוסע אגרסיבי (עדיין לא ימי מסלול) אז כנראה שהם לא יחזיקו לי את הממוצע שלהם. כשזה יהיה רלבנטי אחזור לנושא הזה . תודה ביינתים לכולם.
  2. רציתי סמי סליק אבל הבנתי שהם נגמרים מאוד מהר, גורמים לרעש יותר גבוה בנסיעה, וברטוב הם בעייתים. הייתי מחליף, אבל לפי מה שהבנתי יש להם יותר חסרונות מיתרונות.
  3. לגבי מכון טסטים, יש איביזות בשנה הזו (2019) שיצאו מהחברה עם ג'נט 18 , בגרסת הFR PRO. אצלי זה FR לכן קיבלתי ג'נט 17, שהוא לא מכוער או משהו פשוט רוצה ג'נט שיותר נראה כמו של הקופרה, וגם לעלות ברוחב ג'נט וחתך יותר נמוך. כמובן שבכל מקרה לפני שדרוג כזה אבדוק. גם כשהתלבטתי לגבי קוילאובר, "הפחידו" אותי שהנוחות תיפגע, אני מגדיר עכשיו את תחושת הנסיעה כלא פחות מ"חלום". נכון שיש פה ושם כבישים משובשים (שיש רק בארץ, כנראה) ואז באמת מרגישים טיפה לא נוח, אבל זה לא קורה הרבה. בגדול המטרה היא לקבל כמה שיותר אחיזה מהרכב, פחות מטריד אותי נוחות ונוקשות, אני בנוי לזה.
  4. היי, מעוניין לדעת מה הם היתרונות והחסרונות בשדרוג מידת ג'נט, בסיאט איביזה 2019. בברכה,
  5. חבל שלא הציעו לך לפני רכישת הרכב לקנות אותו עם פנסי לד מקוריים, יש לי כאלה וזה פשוט הבדל של שמיים וארץ מהבקלית הרגילה. לקנות את זה בחוץ קשה מאוד, יכול להגיע לכמה אלפעם. מציע לך לבדוק טוב לפני שאתה מחליף את הנורה המקורית, כי יש המון נורות ברמה נמוכה מאוד שאפשר לקנות בכל אתר\חנות, אבל זה סתם יסנוורר וייתן לך אור מאוד חלש.
  6. הוא יכול להיות בעייתי ברטוב בגלל המבנה שלו, שהוא למראית עין נראה עם הרבה פחות חריצים מבצמיג DAILY רגיל..?
  7. זתומרת (וסליחה שאני ככה מתלבש על הנושא ולוקח את זה אינדיבידואלית לכיוון שלי), אם ההחלפה הבאה של הצמיג שלי תהיה ל - https://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Bridgestone/Potenza-RE71R.htm האחיזה וכל התנהגות הרכב תשתנה ביותר אחוזים לעומת הצמיג שכרגע מורכב אצלי (מישלין PS4 ) ?
  8. למכירה תיבה אטומה לסאב 12 אינץ' 120 ש"ח.
  9. הכוונה הייתה להמליץ על מוצר\חלק איכותי, לאו דווקא יקר. פשוט בדרך כלל , לא תמיד אבל בדרך כלל מוצר איכותי ברמה גבוהה גם יעלה לא מעט כסף. קוילאובר אולי בהגדרה שלו הוא בולם עם קפיץ, אבל שוב, מניסיון שלי, אם פות"ש מעוניין לשפר את התנהגות הרכב, שיחשוב קודם כל על השדרוג הזה. תמיד אומרים שדבר ראשון צריך להרכיב צמיגים איכותיים שמתאימים לדרישות הנהג, אבל צמיגים זה אולי 20 אחוז לעומת קוילאובר. ושוב זה אני אומר מניסיון שלי, עם הרכב שלי. בברכה,
  10. אני יכול להגיד לך חד משמעית שתחושת הנהיגה אצלי ברכב הושפעה בצורה קיצונית מאוד מהשדרוג לקוילאובר. נכון זה עסק יקר, אבל מי שבאמת רוצה להשקיע, ובאמת לשנות את ההתנהגות והתחושה שהוא מקבל מתחת לכיסא, וגם לא מעט מההגה, התקנת קוילאובר יכול להיות אחלה השקעה.
  11. תחושת נהיגה? תשקול להתקין קוילאובר. אבל כמובן תבדוק את כל היתרונות והחסרונות לפני.
×
×
  • תוכן חדש...