Jump to content

hondacivic02es

  • פרסום הודעות

    760
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

30 נייטרלי

אודות hondacivic02es

  • דירוג
    משקיען (> 750 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    Ramat-Gan
  • עמוד הבית שלכם
    https://www.youtube.com/c/DavidZangy

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. גבר ממש תודה עזרת לי מאוד. בסיום ההתקנה אעלה לכאן קצת ביצועים. *מנסה להוציא מידות כדי להיות בטוח בגודל.
  2. אוקיי חבר, ממש תודה. סתם שאלה שמסקרנת, אם תיבה אטומה באמת נותנת באסים יותר מדוייק מאשר פתוחה, אז מהם היתרונות של תיבה פתוחה דווקא לסאב כזה? לצורך העניין, האם התיבה הזו (אטומה כמו שניתן לראות) , תתאים? מבחינת הגודל, זה יכול להיות מושלם כי אני לא רוצה תיבה שתתפוס יותר מידי מקום.
  3. היי , שוב תודה. הסאב אצלי. עכשיו אני מחפש תיבה. המתקין המליץ לי על תיבה העיקר שתהיה פתוחה. אני לא "אסגור" יותר מידי את הסאב הזה עם תיבה אטומה, כמו שרשמת כאן שזה מה שמומלץ ? תודה.
  4. איזה התפרצות? טורט? על מה אתה מדבר? סה"כ שאלתי שאלה את הנהג אופניים שעשה שם מופע על המעבר חצייה.
  5. בקיצור, עם הקוילאובר מרגישים הרבה יותר כל דבר, גם את הדברים הטובים וגם את הפחות. אני חושב שהבאתי מוצר מאוד איכותי , אם כבר מחליפים רכיב שעליו בעצם יושב כל המשקל של הרכב, עדיף להשקיע.
  6. את הסט הזמנתי דרך פיטסטופ. אני מניח ששילמתי קצת יותר מאשר אם הייתי מזמין בעצמי, אבל רציתי ראש שקט שזה יגיע עד אליי מה שנקרא בלי כל הבירוקרטיה בדרך. זה שיפור ראשון מכני שאני עושה ברכב שלי, ובאמת שיש שיפור, רק באסה שוב בגלל שבולמים מאחורה או המבנה שלהם הוא כזה שהם מחוברים עם קורה, קצת פוגע בחויית נהיגה בכבישים ממש משובשים. הקדימה מרגיש הרבה יותר נוח מהסט המקורי של האיביזה, יותר קשה ויותר מרגישים את הכביש אבל יותר נעים לא יודע אם יכולתי להסביר בצורה יותר מדוייקת. ולגבי מה שצילמת, וואלה לא זוכר סיטואציה כזו אבל כן אני מרמת גן ממש על גבול גבעתיים.
  7. טוב בגדול, עוד איזה התרשמות שלי אחרי עוד כמה ימים של נסיעה בעיקר בעירוני. אם אני עולה על כביש משובש עם כל ארבע הגלגלים, אני מרגיש את ה"שיבוש" בכל הרכב. אם אני עולה עם צד אחד זה הרבה יותר נעים. אני מניח שזה בגלל שהאיביזה בנוייה ככה בסרן האחורי (מצרף תמונה). האחורי מחובר עם קורה הקדמי לא, וכניסה לבמפרים הרבה יותר נעימה מאשר יציאה מהם.
  8. היי, ציינתי את דגם הרכב כי אני רוצה סאב חזק ואיכותי אבל שלא יתפוס לי חצי תא מטען. אני מחפש סאב שיותר ייתן באסים מדוייקים מאשר סתם יפוצץ לי את האוזניים והרכב. אני לא סגור לגבי הגודל של הסאב, הבנתי שגודל של 10-12 אינץ' זה הגודל הנפוץ, אבל באמת שלא יודע על איזה מותג ללכת. יש לי מגבר של ARC AUDIO 5 ערוצים. מבחינת תקציב, עד 800 ש"ח כולל תיבה. תודה מראש.
  9. במדינה כמו שלנו, שבכל מה שקשור לשיפורים\חיזוקים בתחום המוטורי, מכשילים ונותנים קנסות והורדות מהכביש על כל מיני דברים. אין לי טסט השנה, רק תשלום אגרה, אבל אני יודע שיהיה לי קשה להעביר את הרכב טסט עם הקוילאובר הזה. יש לי שאלה אגב בקשר לזה, נגיד אני מגיע למכון טסט כלשהו, שבודק ומחמיר ומכשיל אותי בגלל הקוילאובר, זה משהו שנרשם באיזהו מחשב ויקפיץ התראה במחשב אם אגיע למכון טסט אחר?
  10. עצה שלי רק לגבי הקומפוננט הקדמי, אין מבחר גדול איכותי, יש שם רמקול 4 אינץ', לך על הסט של מורל. רמקול קטן וקטלני. לגבי האחורה עדיף לא לגעת, המיקום שלהם והגודל לא נותן שום דבר. מניסיון זה ביזבוז כסף. אולי סאב קטן מאחורה לבאסים וזהו.
  11. אנטירול זה משהו שאני לוקח בחשבון, מה העלות פחות או יותר? וזה מגביר בלאי על חלקים אחרים? קשיח בצורה בלתי נסבלת ? ניקח הצעת מחיר מיוסי אלפיין התותח.
  12. אני לא יודע כמה בדיוק במילימטרים, לוטן פלג התותח שהרכיב לי את הקוילאובר, אמר שהוא הנמיך לא עד הקצה , כי מעבר לזה יכולה להיות פגיעה במשולשים. בגדול מתאים לי ככה איך שזה, אולי אקשיח אפילו עוד קצת את הקדימה. האחורה קצת מבאס, כי זה קורה שמחברת את שני הצדדים וכל בליטה קטנה בכביש מרגישים לכל רוחב הרכב במקום רק בצד אחד. אבל זה כבר איך שהאיביזה בנוייה, ובטוח שעוד הרבה רכבים בLEVEL הזה.
×
×
  • Create New...