Jump to content

hondacivic02es

  • הודעות

    838
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    Ramat-Gan
  • עמוד הבית שלכם
    https://www.youtube.com/c/DavidZangy

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של hondacivic02es

משקיען

משקיען (5/14)

37

מוניטין

  1. זה לא כנראה זה בוודאות. אני חבר בקבוצות בפייסבוק של כל מה שקשור לVAG, ומשאבת מים מתקלקלת הרבה ברכבים מהקונצרן.
  2. היי, הזמנתי את הצופרים האלה, מרוצה מאוד מהם - https://www.amazon.com/gp/product/B0060ZB43G/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o06_s00?ie=UTF8&psc=1
  3. אני יכול להסכים ולהוסיף שבעיקר מהרגע שהחלפתי את הבולמים הרגילים לקוילאוברים, הרכב הפך להרבה יותר מהנה. אומנם קשה יותר בעיקר בכבישים המצויינים שיש לנו בתוך הערים, אבל זה שיפור שבהחלט עושה את ההבדל. לא רק שנהיגה יותר כיפית, האחיזה גם מאוד השתפרה. אבל כמו כל דבר שקשור ברכב, מהר מאוד מתרגלים, ומה שאני מנסה לעשות זה לא באמת להפוך את האיביזה לקופרה, אלא לשפר עוד קצת, במסגרת תקציב מסויים, ובאמת בהבנה שזה לא יהפוך לרכב ספורט, אבל בהחלט יגרום לי לקבל יותר פידבק מהרכב לעומת מה שאני עושה, ולכן אמרתי אולי לפנות לכיוון של מוטות מייצבים. ברגע שהצמיגים יעשו את שלהם (PS4, היו לי כבר כמה דיונים פה בקשר לזה) אני כנראה עולה קצת ברמה לכיוון הCUP2 או הפוטנזה. אבל קצת גלשתי מעבר לנושא. מה שאני מנסה להשיג זה דיוק של ההיגוי, שההגה ירגיש קצת יותר קשה ומדוייק, וכמובן לקבל יותר אחיזה והרגשה של ביטחון בפניות חדות. כמובן שאם היה לי תקציב, הייתי הול על ליאון, קופרה, או כל רכב ספורט (או שמתקרב לרכב ספורט אחר), אבל זה מה שהכיס כרגע מאפשר לי. יש לי את האיביזה בקושי שנתיים, אני מרוצה מהרכב באופן כללי, ולא רוצה להחליף אותו, לפחות לא ב-3 שנים הקרובות. אלא אם כן אזכה בלוטו ואז השמיים הם הגבול.
  4. אחרי כל המידע שמצאתי, עדיין לא הצלחתי להבין אם להתקין קיט שלם או רק קדימה. כאילו, נגיד ואין מקום מאחורה באיביזה למוט, אז לא להתקין בכלל ? אני רוצה לשפר את האחיזה ואת הדיוק בפניות. זו המטרה הסופית. אבל אני לא רוצה להגיע למצב של חוזר איזון ושהזנב של הרכב ישתולל לי בפניות קצת חזקות. תודה!
  5. ביררתי כבר עם מספר אנשי מקצוע בתחום. אני לא מצליח לקבל תשובה חד משמעית לגבי מה עדיף - -להחליף רק את המוט המייצב מקדימה. -להחליף קדימה אחורה -להחליף רק אחורה. כל אחד אומר משהו אחר. תוצאה סופית אני רוצה לשפר דיוק של ההגה ואחיזה של הרכב. לא רוצה להגיע למצב שאני מאבד שליטה על הרכב בגלל חוסר אחיזה של הזנב.
  6. היי, תודה על התשובה. את הלינקים אני מחליף בכל מקרה, הרכב שלי כבר מונמך וזה השקעה של 250 ש"ח. לגבי מוט מייצב, איך אני יכול לדעת אם באיביזה יש מוט מייצב גם קדימה וגם אחורה? האם התקנה של מוט מייצב כזה משופר רק מקדימה, יכול לסכן אותי בפניות (במקום שהרכב יאחוז בפנייה הוא ימשיך ישר) ? תודה.
  7. אני באמת שוקל לעשות את הקפיצה לCUP2 במקום ישר לPOTENZA. אני עדיין מחפש מישהו שיקנה ממני יד 2 ואז אוכל להתקדם .
  8. בהמשך להודעה הזו, ותקן אותי אם אני טועה, אבל גם בלי תוכנה מי שמתגרזן יותר מידי ושוחט את הרכב יכול בכיף להרוס אותו בלי שום שיפור תוכנה וכו'........
  9. אני עם תוכנה של PCP לאיביזה 1.0 (אני מניח שהגיר והמנוע עובדים בפחות עומס מאשר הגולף...), וטפו טפו טפו כבר חצי שנה הכל בסדר. רק מטפל פעמיים בשנה במקום פעם. *חייב להגיד שלפני שהתקנתי את את התוכנה, כן שמעתי עליה שהיא לוקחת את המנוע לקצה יותר מאשר תוכנות אחרות.
  10. היי לכם, מחיפוש שלי בעיקר ברשת ובסרטונים ביוטיוב, הבנתי שהתקנה של stray bar משופר, תתן לי אחיזה הרבה יותר טובה ברכב, ותחושה שההגה הרבה יותר מדוייק. בנוסף, הבנתי ששווה להחליף את הלינקים, החיבורים הקטנים האלה שנראים ככה - סה"כ לדעתי מדובר על השקעה של סביב ה1500 ש"ח ללא התקנה. האם זה ייתן לי את השיפור המיוחל ולא יפגע יותר מידי בנוחות ?
  11. לפי מה שרואים זה לא כמו בסרטונים ביוטיוב שזה מנקה ממש את כל הכתמים...
  12. ברור לי, את העבודה האחרונה לקח לי 5 חודשים למצוא. הראיונות זה דבר מתיש, ברוב הפעמים אתה מגיע מול מראיין שרק מנסה לגמד אותך, ומזלזל בדרישות שלך, רק כדי שהן יהיו נמוכות (כמו בשיחות שכר). כשהתחלתי לקחת את הראיונות כ"ספורט", אז באמת נהייתי יותר קליל ובסוף מצאתי.
  13. אם אתה מעוניין אני יכול להמליץ לך על בעל מקצוע מקצועי מאוד אמין ובמחירים שפויים.
  14. דווקא אחרי שהתחלתי לחזור לעבוד מהמשרד, הודיעו לנו שתוך חודשיים סוגרים את הצוות שלנו בארץ. מבאס, אבל הזמן לחפש אתגר חדש.
×
×
  • תוכן חדש...