Jump to content

המגיב

  • הודעות

    149
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    2

המגיב שיחק אותה בתאריך יולי 14 2025

התכנים של המגיב היו האהובים ביותר!

1 עוקב

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    קיה נירו

צפיות אחרונות בפרופיל

1,300 צפו בפרופיל

הנקודות של המגיב

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

147

מוניטין

  1. סך הכל ניסיתי לעזור לנהגים שלא מכירים את הכביש. לא התכוננתי לכזאת התקפה. וואו
  2. למי שזה מעניין אותו, מעלה פה סרטון של קטע הכביש המדובר. https://drive.google.com/file/d/1Zdvj6PDJzWycDqF9DZsPozeMvOlMr1we/view?usp=sharing
  3. ייתכן ופות"ש התכוון לכך שיתכן ויהיה מחסור עתידי בחלקי חילוף לרכב
  4. אז זהו, שהם כנראה מבינים שאי אפשר לבנות על הדור המבוגר וצריך לפנות גם אל הדור הצעיר...
  5. שלום רב. במסגרת עבודתי אני משתמש במכשיר קשר של מוטורולה מסוג TLK 100 ובמכשיר יש חיבור לאוזניות. אשמח לדעת אם למאן - דהו יש מושג היכן ניתן להשיג את האוזניות האלה כאן בארץ - לא מעלי אקספרס ודומיהם - אלא מחנויות או עסקים שונים שמתעסקים בתחום זה. יש לציין שהכניסה של האוזניות נראית ככניסת AUX רגילה, אך דקה יותר (2.5 מ"מ). אשמח לכל בדל של מידע. תודה רבה!
  6. איך הצלחת לצלם את הרכב מבפנים למרות שהחלונות סגורים? סקרנת
  7. לא הגזמת? נירו ואיוניק בסביבות ה 60 אל"ש (פחות מתקציב כפול) נשמעות כמו כפפה ליד.
  8. למה לחשוב ישר אם אפשר לחשוב עקום? למה להפריע לפות"ש לקבל תשובה נורמלית ומועילה?
  9. צדקת. אותר בתא המטען פריט לבוש שבתוכו היה באמת שלט נוסף של הרכב, השלט הוצא וניסיתי לנעול את הרכב שוב - והמצב אכן חזר לקדמותו. תודה רבה!
  10. שלום לכולם ברשותי רכב מסוג קיה נירו 2018 רמת הגימור הגבוהה הכוללת בין היתר כניסה לרכב ללא מפתח ע"י לחיצה על הכפתור שנמצא בידית הדלת של הנהג או הנוסע. אתמול אני יוצא מהרכב ורוצה לנעול את הרכב ע"י לחיצה על הכפתור שעל הידית, בעת הלחיצה אני שומע צפצוף ארוך המעיד שהרכב לא מצליח להינעל בגלל שיש דלת פתוחה - בדקתי שכל הדלתות טרוקות ולחצתי שוב - אך גם אז הרכב סירב להינעל. בסוף נעלתי דרך הכפתור בשלט שכן עבד. היום אני יוצא מהרכב, נועל (עם השלט כמובן) וכשהרכב היה נעול ניגשתי לבגאז’ והבגאז’ נפתח בשתי לחיצות על כפתור הפתיחה בעת זיהוי המפתח, כשאני סוגר את הבגאז’ - הרכב שיחרר את הנעילה של כל הדלתות(!) אך המראות נשארות מקופלות, אחרי ההתנעה של הרכב המראות נפתחות (לא תקין). ועוד משהו ששמתי לב עד היום כשהייתי מתקרב לרכב היו נדלקים נורות מתחת הידיות (אורות ‘ברוכים הבאים’) והמראות היו נפתחות, אך הפעם, זה לא קרה. אם שאלתם, הכפתור שעל דלת הנהג עובד יפה מאוד בשחרור הנעילה, ההתנעה והכיבוי (שנעשים בכפתור) עובדים חלק. הנעילה הפנימית עובדת כרגיל. ניסיתי היום לפתוח ולנעול את הרכב עם השלט ממרחק די גדול מהרכב (דרך חנות נוחות בתחנת דלק עם דלתות סגורות) והרכב נפתח וננעל כרגיל. אשמח לעזרת המומחים בעניין מה זה יכול להיות. בברכה
  11. למה צריך טייס אם יש כפתור 'טייס אוטומטי'?
  12. אתמול נסעתי בכביש 1 מבית שמש לכיוון ירושלים, בקטע של העלייה לפני המנהרה נסעתי במהירות של 114 קמ"ש ומאחורי היה רכב שנסע, לא יחסתי לכך חשיבות, אך לאחר דקה שהרכב נסע מאחורי הוא עקף אותי ונוכחתי לראות שמדובר במשטרת תנועה - הצ’קלקות לא היו פעילות. המשטרה המשיכה בנסיעה ולאחר כמה מטרים היא הדליקה את הצ’קלקות ועצרה רכב אחר. השאלה הנשאלת היא; בכביש 1 המהירות המותרת היא 90 קמ"ש, וכאן חרגתי ב 24 קמ"ש, האם יתכן שהניידת שנסעה מאחורי תיעדה את המהירות שלי ואקבל את הדו"ח בדואר? או שאם לא עצרו אותי אז כנראה שהם דילגו ממני לקרבן הבא? ואם לא קיבלתי דו"ח, מדוע המשטרה לא עצרה אותי כשהייתי בחריגה של 24 קמ"ש מעל המותר? אודה לעונים
  13. נראה לי שהרכב בתמונת הפרופיל שלך אותו צבע...
  14. נציגי השירות בכל מקרה ישמחו לתת לך שירות אדיב בשביל הסיכוי שמהשיחה הזאת תיצא עסקה, ואפילו בעתיד.
×
×
  • תוכן חדש...