chezik
-
הודעות
1,227 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי chezik
-
הודעה על אי שימוש ברכב מהמשטרה
chezik פרסם הודעה בנושא של ridecruize בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
ממש לא מידתי ליסוע ברכב כזה בכביש ציבורי, להבא תעדכן כאן בפורום לפני כל נסיעה מה המסלול המתוכנן, שנדע לא להיות בסביבה של כזה רכב מסכן חיים -
לא חולק עליך בהגדרה הזאת, השאלה היא מה לגבי דין עקיפה במקרה כזה, אני אקצין לצורך ההסבר - אם אני נוסע בכיוון התנועה בנתיב בודד, ורכב שמגיע ממול בנתיב נגדי נוסע רוורס, זה נקרא שאני עוקף אותו מימין? כי שנינו נוסעים לאותו כיוון ואני נוסע מימינו מהר יותר ממנו? וחזרה למקרה שלנו - אם בעיני הנהג השני, הרכב שלפניו עזב את הנתיב ופונה לדרך אחרת, ובגלל הנסיבות לא עלה בדעתו שהנהג מקדימה מתכנן בעוד שניה לחזור לנתיב, האם אסור לו כרגע לעקוף אותו? מבחינתו הנהג שלפניו עזב את כיוון הנסיעה הזה ללא תכנית לחזור. אציין שוב שאני לא מומחה ולא קובע עובדות, רק כותב איך אני רואה את הדברים ואשמח לשמוע דעות נוספות.
-
שים לב להודעה השניה של פותש: כלומר - אין נתיב ימני ונתיב שמאלי, יש נתיב נסיעה אחד לכל כיוון, ולכן מי שעבר לנתיב שמאלי בעצם עזב את הכביש ועבר לכביש הנגדי. שים לב לכל פרטי המקרה, פות"ש אמנם מתאר סטיה קטנה או צידוד שמאלה, אבל עד שלא יגבה את זה בתמונות או סרטון אנחנו צריכים להיצמד לעובדות, והעובדה היא שהפוגע פגע בו ב-2 דלתות ימין, מה שאומר שהנפגע לא סטה או צידד אלא עבר במלואו לנתיב נסיעה נגדית ופינה את הנתיב לרכב הבא אחריו, ואז שבר ימינה בחדות וכך איפשר לחרטום הרכב הפוגע להיפגש עם הדלתות הימניות שלו.
-
לפי התיאור שלך נשמע שהיית עדיין כמעט מלא על הנתיב שלך (הימני) עם גלישה קטנה שמאלה, מה שמפיל את האשמה על הרכב הפוגע שנדחף יחד איתך בנתיב בודד. אבל - לפי מיקום הפגיעה שאתה מתאר - נשמע שעברת מלא לנתיב הנגדי על מנת לעשות קשת רחבה במיוחד ימינה, במקרה כזה בכלל לא בטוח שיש אשמה כלשהיא על הרכב הפוגע שראה אותך מפנה את הנתיב ויורד לנתיב הנגדי, וזה גם לא עקיפה מימין בגלל שירדת מהכביש מבחינתו, יכול להיות שהוא חשב שאתה פונה שמאלה או נכנס לחניה בצד שמאל נגד כיוון התנועה,
-
הונדה ג'אז 2017 - הלך המצבר או הלך האוטו
chezik פרסם הודעה בנושא של ויקטור הוגו בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הריח הזה בד"כ מעיד על מצבר תקול, ריח של גופרית אאל"ט- 4 תגובות
-
- 2
-
-
אצלי בפיקאסו היו באופן קבוע רעשים כאלו, כשפתחתי מכסה מנוע זה היה נראה מאיזור הטורבו, אז הגיוני מאד שזה קשור לשינוי טמפרטורה בחלקי פח במעטפת של הטורבו.
-
קנס מגוחך של עיריית ירושלים להתייעצות
chezik פרסם הודעה בנושא של Mediali בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
אני גם קיבלתי דו"ח מאותה מצלמה, למרות שבתמונה ראו בבירור שאני באמצע ירידה מהנת"צ לנתיב שמימין, ולמרות שהסברתי בערעור שנשארתי בנת"צ למשך כמה שניות מכיון שהרכב שמימין לא איפשר לי לעבור, הערעור נדחה -
כמה זמן הרכב הזה אצלך? ולאורך כמה זמן מדדת והרגשת שינוי? אי אפשר להגיע למסקנות בנושא הזה בלי היכרות ארוכה עם הנתונים הקבועים ובדיקות ממושכות. רשימה חלקית של אפשרויות השפעה על צריכת דלק: סגנון נהיגה / תוואי נסיעה / עומס ברכב / עומס בכביש / מזג אויר / מזגן (2 האחרונים הם לא כפילות, מזג אויר משפיע על המנוע גם ללא קשר להפעלת מזגן)
-
בנסיעות בשטחים - אתה השב"ח
-
אכן מגנט לטלפון, תוקעים את השיניים שלו בתוך אחד מפתחי המזגן
-
החזקתי כזה רכב ואספתי כאן בפורום מידע בנושא, מהתוכן שעלה כאן ע"י אנשים מנוסים - המצערת ברכב הזה היא מפלסטיק ולכן לא ניתנת לניקוי כמו בכל רכב סטנדרטי. אבל אם אתה לא בלחץ זמן אתה יכול לחסוך עלות משמעותית אם תזמין מצערת מחו"ל, אתה יכול לבקש מק"ט מהמוסכניק, ויש כאן גם הרבה בעלי ידע וניסיון בבחירת והזמנת חלפים איכותיים
-
תג חניה לא בהכרח קשור למגבלת ניידות, אלא למוגבלות שמונעת מהאדם לחנות במרחק מהיעד, לדוגמא חולי סרטן במצבים שאסור להם להיחשף לקרינת שמש ממושכת, ולדוגמא אוטיסט בתפקוד נמוך שכל רגע מיותר שהוא נמצא בסביבה זרה עלול להיות מעמד מאד מביך עבורו ועבור המלווה שלו, אין לי מושג לגבי דיכאון, אבל כנראה שגם שם עלולים להיות מצבים דומים, וברגע במישהו מוגדר עם מחלה כזאת או אחרת - אתה לא יכול להגיד לו שבזמן מאוזן הוא לא זכאי להטבות, ושיבוא לבקש אותם כשהוא יוצא מאיזון. (למרות שיהיה הוגן מצידו לא לתפוס חניות נגישות בזמן שהוא לא זקוק להם) אוטיסט בתפקוד גבוה אין הגיון שיקבל תג חניה, הבעיה שהמוסדות השונים עדיין לא יצרו הבדלה מסודרת בין תפקוד גבוה לנמוך, דבר שיוצר המון פרצות גם לגבי קצבאות ביטו"ל
-
אם אני אעלה תמונה של 2 התגים שקיבלתי באופן חוקי, זה יעזור? יש לי ילד נכה, ומיד בהתחלה קיבלתי באותה מעטפה 2 תגים בתוקף לצמיתות, אני אציע לך מבחן קטן, תעמוד בחניון במרחק של 50-100 מטר מהיעד, ותנסה לתכנן מסלול מתאים עד הכניסה לקניון וכדו', תופתע כמה מכשולים יש בדרך שלא מאפשרים מעבר חלק של כסא גלגלים, כל מדרכה / שבר בכביש / מעבר צר / ארונות חשמל ועוד, יוצרים אתגר לא פשוט עבור נכה בכסא רחב וכבד
-
ככל הידוע לי - הורים לילד נכה מקבלים 2 תגים
-
הסבר סביר אם לא ביצוע את הצביעה כמו שצריך, ממוסך יבואן היה אפשר לצפות לרמה קצת יותר גבוהה.. צבעתי כמה פעמים אצל מוסכים זולים, לא היו קילופי צבע בפלסטיק גם בשטיפות גרניק, למעט פעם אחת שאחרי צביעת טמבון התחילו קילופים תוך כחצי שנה, חזרתי למוסך, הוא לקח אחריות וביצע צביעה מחדש תוך התנצלות שכנראה העובד דילג על אחד משלבי ההכנה, כיום 7 שנים אחרי, הרכב כבר לא בבעלותי אבל חונה בסביבה שלי, אין קילופי צבע.
-
תופסן שבור של חגורת הבטיחות - פיג׳ו 5008 2020
chezik פרסם הודעה בנושא של Jeka88 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אתה מכיר מישהו שעבר תאונה, תיקן את הרכב, וביקש מהמוסך גם להחליף את כל תפסני חגורות הבטיחות שהיו בשימוש בזמן התאונה? נראה לי מוקצן בהגזמה, את המותחן אני מכיר שיש הנחיה / המלצה להחליף אחרי תאונה משמעותית, אבל התפסן הוא ברזל טיפש, אפשר לחבר ולנסות למשוך בכל הכח, אם לא משתחרר אז הכל בסדר -
רכב אחרי פגיעה קשה במדרכה, רועד במהירות גבוהה ומושך שמאלה
chezik פרסם הודעה בנושא של mistr בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
די ברור שאחרי ארוע כזה צריך פרונט, ובנוסף - סיכוי טוב שהג'נט התעוות, ואז לא יעזור שום איזון, תסתכל כשמגלגלים את הגלגל במכונה של האיזון, תבדוק: 1. שהמספרים לא יוצאים גבוהים מידי, אם זה גבוה ברמה של 40-50 ומעלה - בד"כ האיזון לא יעזור, 2. האם הגלגל מסתובב ישר-אחיד, או שיש לו עיוותים ימינה-שמאלה במהלך הסיבוב, אם יש עיוותים האיזון לא יעזור. -
חושד שהאוטו של השכן שפשף את האוטו שלי
chezik פרסם הודעה בנושא של סרגיי הלוי בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
תתחיל בלהחליט אם אתה מתכונן להיאבק על זה, כי אם לא אז חבל על כל טיפת אנרגיה שתשקיע בשביל להבין אם זה הוא, רק יגרום כאב לב מיותר, אם החלטת להתעקש - תבדוק האם אחת הזוויות ברכב של 'החשוד' (צד קדמי / אחורי) תואמת בגובה לגובה השפשוף אצלך, -
רכב מורשה נת"צ מורשה גם לגרור נגרר?
chezik פרסם הודעה בנושא של NAPOLEON בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
אכתוב את דעתי הלא מקצועית למקרה שלא תקבל כאן מענה אמין יותר: גרור בזמן שהוא רתום לגורר - אינו נחשב ישות בפני עצמו כמעט לשום עניין, נכה יכול לחנות בחניית נכים גם עם גרור ככל הידוע לי, ואפילו לעניין ביטוח צד ג' ראיתי פסקי דין שגלגלו אחריות לביטוח של הגורר במקרים מסויימים. אז כנראה שלא אמורה להיות בעיה גם לגבי נסיעה בנת"צ. -
שים לב לדגמים שנמצאים בציטוטים שלך, אוריס זה אחד הדגמים הפחות אמינים מבחינת סוללה, לגבי יאריס אין לי מידע, אבל הקורולה סטיישן מאותם שנתונים מראה אמינות הזויה בקטע ההיברידי, אשמח לראות מידע אחר אם יש לך. (דוקא הסטיישן, הסדאן מיוצר במקום אחר והוא מעט פחות אמין) המחיר של הביטוח הוא סביר והגיוני לשלם אותו גם כשהסטטיסטיקה אומרת שלא יבוא לשימוש, אבל אם אתה מוסיף למחיר עלות טיפולים קבועים במוסך יבואן - זה כבר הופך את העסקה לפחות כדאית.
-
לדעתי הבדיקה הכי זולה שאתה יכול לבצע כרגע כדי לקבל כיוון - להחליף את הזוג הקדמי והאחורי ביניהם, גם אם נניח שיש פגם בייצור הצמיגים - עדיין לא סביר שיותר מאחד או שתים פגומים, ואז החלפת זוג אמורה לשנות את המצב ולתת מידע אם זה אכן היתה הבעיה
-
ממתין למשפט זו שאלה כואבת, תשאל כאן את כל מי שאי פעם היה צריך להיעזר בשירות שלהם, נראה לי אחד המשרדים הממשלתיים הכי פחות יעילים בשירות לאזרח
-
מה סוג הצמיגים? אם זה סוג זול או לא מוכר - יש מצב שזו סחורה נחותה עם פגמים בייצור
