Jump to content

הייתי נהג חדש

  • הודעות

    155
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של הייתי נהג חדש

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

12

מוניטין

  1. לא נסעתי לאחור אלא רק קדימה, עם הקדימה של הרכב לכיון המדרכה, הנסיעה שלי היתה מנתיב ימין בקשת קטנה שמאלה וימינה כדי להכנס בנסיעה ישרה לתוך החניה הניצבת מימין לנתיב ימין, לא ברוורס. והוא אכן עקף אותי מימין תוך כדי שהוא בעצם ממשיך בנתיב שלו, ותוך כדי שאני כבר מתחיל להכנס לחניה בצורה ניצבת, ולכן פגע בדלתות ימין עם הקדימה של הרכב שלו שהמשיך ישר באותו נתיב שהוא היה בו. אם זה עדיין לא ברור אני ינסה לצייר בAI משהו
  2. אני יסביר יותר ברור אני בנתיב ימני בודד, משמאל יש נתיב בודד נגדי מימני חניה בניצב, אני נוסע בימין ורוצה לפנות לחנית ניצב בצד ימין שלי, כדי להיכנס בפעם אחת לחניה בין 2 רכבים חונים אני לוקח טיפה שמאלה לנתיב הנגדי ומאותת ימינה כדי להכנס בקשת בפעם אחת לחניה מימין בניצב, בזמן שאני חוזר מהטיפה שמאלה, בחזרה ימינה עם הרכב בצורה ניצבת, שתיכנס ישר לחניה, ואז הדלתות של ימין הרכב באמצע נתיב ימין, הרכב שנסע מאחורי בנתיב ימין כל הזמן, במקום לעצור ממשיך בנסיעה ישר, ונכנס בי בנתיב הימני שבו הוא היה כל הזמן, לתוך הדלתות הימניות של הרכב, כשהקדימה של הרכב מתחיל להיכנס לחניה. מחפש. תראה מה שכתבתי בבקשה למה זה כן דלתות ימין
  3. אני מאוותת ימינה ולוקח טיפה שמאלה כדי להכנס לחניה בניצב במעט קשת שמאלה כדי להכנס לחניה הניצבת מימין לכביש, הרכב מאחור נכנס בצד ימין של הרכב שלי תוך כדי שאני נכנס ימינה לחניה ודופק לי את 2 הדלתות הימניות של הרכב. מזכיר שוב אני כל הזמן עם איתות ימינה, והשבירה שמאל היא קטנה, לא שאני עובר נתיב לשמאל. מי אשם? הוא רוצה ללכתב לבית משפט יש לי מה לחשוש? שאלה בשביל חבר שאינו בפורום
  4. הבירור היה בשביל חבר, קנה ובנתיים מרוצה מאד (פעם אחת הרכב נתקע אחרי הטענה מהירה ואמרו לו שהטענה מהירה לא טובה לרכב MG5?! נשמע הגיוני?!) תודה למי שייעץ
  5. רכב נכנס בי באשמתו ולא הספקתי לראות אותו ולא את מספר הרכב, אם אני מפעיל את הביטוח המקיף אני יפסיד בעתיד במחירי הפוליסה ועוד? רק אם אני ינסה לאתר אותו עם מצלמות באיזור ולתת להם את הפרטים רק אז הם יתבעו אותו ואז הפוליסה לא תעלה לי? תודה רבה
  6. תודה מה עם השאלה הזו? האם יש בזה משהו או שזה קשקוש? הgpt טוען שברכב הזה כשבחוץ יש 35 מעלות המזגן לא מספיק מקרר כי הוא נחלש לצורך קירור הסוללהמישהו יודע אם זה נכון? בפרט ברכב שחור שתמיד הוא בעייה למיזוג טוב? בנוסף ציטוט טענתו: כשל מצבר ה-12 וולט (12V Battery Failure) תקלה זו נפוצה ברכבים חשמליים רבים, אך מדווחת בהיקף נרחב גם ב-MG5. התופעה: הרכב "מת" לחלוטין. השלט לא פותח את הדלתות, והרכב לא מניע (Ready), למרות שסוללת המתח הגבוה (הסוללה הראשית) טעונה במלואה. הגורם: המערכות האלקטרוניות ברכב צורכות זרם מהמצבר הקטן גם כשהרכב כבוי (Vampire Drain), או שממיר המתח (DC-DC Converter) לא טוען את המצבר כראוי בזמן נסיעות קצרות.
  7. תן לי טלפון בבקשה התקשרתי לפריזבי אומרים רק לובינסקי אשמח לצבע אחר בכל סוכנות טובה תודה רבה
  8. הם אומרים שנשאר רק 7 מכוניות בצבע שחור בלבד ועם פגמים קלים בצבע למרות שזה 0 קילומטר הgpt טוען שברכב הזה כשבחוץ יש 35 מעלות המזגן לא מספיק מקרר כי הוא נחלש לצורך קירור הסוללהמישהו יודע אם זה נכון? באותו עניין ברכב כזה הצבע השחור הוא בעייה רצינית למיזוג טוב? איך פגמים קלים בצבע ב0 קילומטר? (אמרו לי עמד בשמש בסוכנות בראשון, אגב זה לא פריסבי אלא לובינסקי).
  9. תודה רבה על התגובה המפורטת אתה יכול אולי להמליץ לי על סוכנות אמינה (ומפנקת) באיזור המרכז לקנות אצלה?
  10. תודה ההטענה בסדר לי אני 10 שעות לפחות כל יום חונה שם אני מדבר על 2025 ועל זה שאלתי אם ירד עוד
  11. כמה שאלות בבקשה. 1.מה דעתכם על הרכב, מיועד לנהג שנוסע כל יום מרכז עפולה הלוך חזור אבל צריך גם למשפחה של 5 נפשות? 2. מה זה ההוזלה שמציעים בדצמבר של כשליש ממחיר הרכב במקום 158 אלף 108 אלף? האם זה רציני ומשתלם? והאם בינואר 2026 המחיר ירד עוד? תודה רבה
  12. חבר שחנה בחניית נכים בבית חולים (לקח מישהו שאינו מכיר בתור טובה כשהתבקש על ידי עוברים ושבים לקחת אותו למיון) כשיצא ממיון ראה דוח של 1000 ש"ח על חניית נכים. תכלס' יש לו תו אבל יש בעיה עם המספר וזה טופל, הוא שלח את המסמכים עם התו המעודכן לאותו תאריך ובנוסף שלח מכתב ממיון על קבלת החולה שהביא (שאינו מכיר כאמור), וקיבל בתגובה בזה הלשון: "שלום רב, פנייתך הועברה לטיפול. בכבוד רב, חני אבו מילגם – מח' שרות". לאחר זמן רב קיבל דו"ח בשנית לתשלום ללא שום הסבר או מכתב שבקשתו לביטול הדו"ח נדחתה, רק מכתב חדש לשתשלום הדו"ח, הוא פנה מיד (הכל באותו שרשור במייל) למדור בזה הלשון: "לאחר שפנייתי הועברה לטיפול אני ממתין לתוצאות הטיפול. להפתעתי קיבלתי בדואר דרישה לתשלום כולל ריביות, ללא שום התייחסות לכך שהגשתי ערעור והבטחתם לטפל. אודה לטיפולכם". לאחר זמן מה עוקל חשבון הבנק שלו ללא הסבר ללא תגובה, לא למה שהבטיחו לטפל ולא למה שאינו מבין מדוע שלחו שוב את הדו"ח ללא הסבר או דחייה וכדומה. מה עליו לעשות? כרגע חשבונו מעוקל ובטלפון שם אין תגובה תודה רבה
  13. זה הנוסח שהGPT הכין לי ושלחתי, אעדכן על התוצאות בהמשך: לכבוד בית המשפט לתעבורה הנדון: בקשה להישפט בגין דו"ח מספר ________ אני הח"מ, __________מספר זהות _________ רישיון נהיגה מספר _________, מבקש בזאת להישפט בגין הדו"ח שניתן לי בתאריך 4/8/2025, בגין עבירה לפי תקנה 28(ב) לתקנות התעבורה – שימוש בטלפון נייד בזמן נהיגה. ברצוני להבהיר כי בעת האירוע לא ביצעתי שיחה תוך אחיזת הטלפון ביד, אלא השתמשתי בדיבורית כחוק. אכן, נגעתי בטלפון לצורך הפעלת הדיבורית, אך לא החזקתי אותו במהלך השיחה. גם בדו"ח השוטר לא כותב כי לא נעשה שימוש בדיבורית, דבר המחזק את טענתי כי לא נעשה שימוש אסור בטלפון מעבר להחזקתו ביד. לאור האמור, אני מבקש מבית המשפט לשקול להמיר את סעיף העבירה לעבירה לפי תקנה 28(א) – אי החזקת הגה בשתי ידיים, סעיף 5381, אשר משקף בצורה מדויקת יותר את נסיבות המקרה. מדובר בעבירה פחות חמורה שאינה גוררת נקודות, בניגוד לעבירה שיוחסה לי. אבקש להתחשב בכך שגיליון הניקוד שלי נקי לחלוטין, ללא כל עבירות קודמות, ואני עושה מאמצים לשמור על נהיגה בטוחה וזהירה. צבירת נקודות בגין מקרה זה עלולה לפגוע בי באופן שאינו מידתי ביחס לנסיבות. בתודה מראש על ההתחשבות, בכבוד רב,
  14. מאחר ואתה כל כך משתדל לעזור לי אני מעיז לבקש ואקבל 'לא' כמובן מאליו. יש מצב שאתה מנסח לי בקווים כללים את נוסח הסיבה לבקשה להשפט? גם אם לא, תודה רבה על הכל. מצרף שוב את הדו"ח, הטעיון שלי שרק החזקתי את הפל' ביד ולא ביצעתי שום פעולה, השיחה התקיימה בדיבורית של האוטו ובידי שלא הייתה אמנם על ההגה גלגלתי כמשחק את הנייד (הוא קטן מאד).
×
×
  • תוכן חדש...