Jump to content

אביעד

  • פרסום הודעות

    1,819
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

13 נייטרלי

אודות אביעד

  • דירוג
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    במזגן

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. לגבי תחושת הדוושה בcx30 - אחרי 14 אלף קמ. בתחילה הרגשתי כמוך (הגעתי מ3008 ודוושת בלם עם פחות התנגדות). לא יודע לומר לך אם המצב השתפר או שהתרגלתי אבל אין שום בעיה בבלימה או בתחושת הבטחון בכל סוג של נהיגה. אני בגובה שלך ונוסע עם ילדים. כן, זה קצת יותר קלסטרופובי מאטקה ופורסטר אבל ממש לא בעיתי, בטח לזוג בלי ילדים. שווה לדעתי בדיקה נוספת.
  2. לא שמעתי את הטענה הזאת. יצא לי למלא במשאבת אוריאה בתחנת דלק ולא היתה שום בעיה. מדובר על מנוע 1.6 דיזל של 3008
  3. ממש לא רמה אחרת. בפוקוס יש קצת יותר כח אבל תיבת ההילוכים פחות טובה. בסופש האחרון פורסם מבחן משווה נחמד בידיעות אחרונות עם הפוקוס וה3.
  4. Cx30 פרימיום תא הנוסעים דיי צבעוני מושבי עור לבנים עם דשבורד בשני צבעים. מוזר לי שאתה משווה את איכות תא הנוסעים ל2008.
  5. בתור בעלים של אחת שהחליפה 3008 זאת בפירוש רמה גבוהה יותר מפיג'ו.
  6. מקבל את התיקון. באותה תקופה שהיתה לי 3008 2017 לאבי היתה ספורטאג 2017 ושנינו החזקנו את הרכב 3 שנים (נהגים יחידים). תא הנוסעים בספורטאג מאד מרווח,בנוי היטב ופונקציונאלי אבל יחסית ל 3008 הוא אפרורי.
  7. זה קרה גם אצלי והחלפתי את שניהם באחריות (הגה ומשענת יד). חוץ משני אלה לא היתה בעיה בשאר החלקים. יצא לי להיכנס לאחרונה לעשרות ספורטאג'ים יוצאות ליסינג (2017) - בכולן תא הנוסעים נראה מכוער ואיכותי כמו ביום הראשון
  8. כל מה שרשמת בתיאוריה נכון. בפועל המנוע של המזדה יתן ביצועים טובים יותר. נכון, תהיה יותר דרמה אבל הרכב יזוז מהר יותר כשתידרש לעקיפה. אולי זה ישכנע אותך - השוואה בין מזדה 3 לפיג'ו 308 עם אותם מנועים מדוברים, גיר ידני בשניהם ומשקל דומה. http://www.zeperfs.com/en/fiche4845-mazda-3-2-0-skyactiv-g.htm http://www.zeperfs.com/en/fiche5327-peugeot-308-ii-1-2-puretech.htm שתי המכוניות נוסעות טוב ויתנו ביצועים מעל ומעבר לכל דרישה ממוצעת.
  9. לי הגרף של המזדה נראה לי הרבה יותר "נמרץ" מהגרף של הפיגו. אני משווה 3008 ל cx30. ברור שה2008 קלה הרבה יותר. אם תחום המחיה הוא רק עירוני וב2000 סלד אני מסכים, אם יוצאים מחוץ לעיר ויש קצת עליות ועקיפות העסק עובד כבר פחות טוב.
  10. מה מביך במנוע 2.0 של מזדה? הביצועים שלו לא נופלים מ3008 1.2. ראה גם כאן במבחן: https://www.icar.co.il/מבחני_רכב/מבחן_השוואתי:_פיג'ו_3008_מול_מאזדה_CX-30/?fbclid=IwAR1rt_LtxZYpxkyn37O-7ATuhGNqh_hCnU8taMCAtOhIv3ItBfnS_rTVjyo מי שרוצה יותר כח יבחר ב2.5 של מזדה או ב1.6 של פיג'ו.
  11. ממש ככה! זה נכון שב3008 יש קצת בעיות (היתה לי אחת 3 שנים) אבל סהכ מאד נהניתי ממנה. התפעול של המזגן מעצבן ונוריות האוריאו דלקו בכל הצבעים לאורך התקופה. המלצתי לחברי הטוב לקנות אחת כזאת בדיוק. 2020 1.5 דיזל אקטיב עם בקרת שיוט אדפטיבית (נשארו 2 במלאי, בדכ באקטיב אין אדפטיבית). הוא מחזיק 3008 2014 יד שניה פרטית עם קמ נמוך , היסטוריה מלאה ונקיה מתאונות. ביקש החבר לעשות טרייד אין. קיבל הצעה מבזה מאותו יבואן שמאמין במוצריו... קפצנו למזדה, קיבל הצעה גבוהה יותר ב5 קיי. מהעצבים על לובינסקי רכש cx5 במקום. כשאתם ממליצים פה על רכבים תשקללו יבואן מקומי.
  12. מקריאה בין השורות נראה שהמזדה מתאימה יותר. כל המכלולים מוכחים ורצים כבר שנים ארוכות (זה גם חסרון כמובן) וירידת הערך תהיה נמוכה יותר. החזקתי 3008 דיזל 3 שנים. זה נכון שהאמינות השתפרה אבל עדיין רואים מוסך מדי פעם - עדכוני תוכנה למולטימדיה, הגה ומשענת יד שהוחלפו, חיישני אוריאה נדלקים כל כמה חודשים, משאבת אוריאה שהוחלפה. מסי5 התרשמתי פחות - ברמה הבסיסית (feel) אין בקרת שיוט אדפטיבית (סטנדרט במזדה) וברמה הגבוהה יש גלגלים גדולים מדי וכיסוי מחורר לגג הפנורמי שלא מיטיב עם השמש הישראלית. מתאימה בעיקר למשפחות עם ילדים קטנים שצריכים את הפרדת המושבים לכסאות בטיחות (פחות נח למבו
  13. מוכרים סוויץ' פרוץ. לא יודע מה טיבו https://www.drchip.co.il/items/2476000-נינטנדו-סוויץ-פרוץ-כולל-כרטיס-זיכרון-128GB-מתנה-
  14. לגיל כזה כדאי לשקול nintendo switch. חנות מצוינת עם המון משחקים החל מ1$. הוא כנראה לא חזק כמו ps4 ודומיו אבל מאד נח (בית/חוץ). מניסיון עם גיליאי 7 ו 10
  15. מניסיון על cx30 2.5 ועל אוקטביה 1.4TSI. זה הכל עניין של תחושות. בTSI (גם בגלל הגיר מן הסתם) יש תחושה של דחיפה טובה יותר אבל היא מסתיימת ב5000 סל"ד בעוד המזדה מושכת טוב עד המנתק ב6500 סל"ד. בניגוד למנוע 2.0 של מזדה ה2.5 מרגיש חסר מאמץ על cx30 ורוב הזמן אין שום צורך לעבור 3-4K סל"ד. הנסיעה מאד נעימה ולא מרגישה מתאמצת. בנסיעה יומיומית רגועה מנוע מאזדה 2.5 לא מרגיש חזק מה1.4/1.5TSI אבל בפועל הוא חזק יותר גם בנתון המומנט (+1 קג"מ) וגם בנתון ההספק (+40 כ"ס)
×
×
  • Create New...