Jump to content

אביעד

  • פרסום הודעות

    1,807
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

10 נייטרלי

אודות אביעד

  • דירוג
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות)

Personal Information

  • מיקום
    במזגן
  1. מניסיון על cx30 2.5 ועל אוקטביה 1.4TSI. זה הכל עניין של תחושות. בTSI (גם בגלל הגיר מן הסתם) יש תחושה של דחיפה טובה יותר אבל היא מסתיימת ב5000 סל"ד בעוד המזדה מושכת טוב עד המנתק ב6500 סל"ד. בניגוד למנוע 2.0 של מזדה ה2.5 מרגיש חסר מאמץ על cx30 ורוב הזמן אין שום צורך לעבור 3-4K סל"ד. הנסיעה מאד נעימה ולא מרגישה מתאמצת. בנסיעה יומיומית רגועה מנוע מאזדה 2.5 לא מרגיש חזק מה1.4/1.5TSI אבל בפועל הוא חזק יותר גם בנתון המומנט (+1 קג"מ) וגם בנתון ההספק (+40 כ"ס)
  2. מסכים עם מייק ומעבר מ3008 לcx30 מדגיש זאת (איכות חומרים והרכבה). עם זאת, תא הנוסעים נשאר שקט מאד ללא קרקושים גם לאחר 3 שנים ו85 אלף קמ.
  3. זאת מידה רגילה לדעתי של טימברלנד. קניתי מספר פעמים בארץ ותמיד הופיע הסימון W.
  4. מה מגדיר מבחינתך "גי'פון"? מבחינתך קארוק/אטקה (גובה 1.60) הן כן ג'יפון לצורך העניין? כי הן דיי רחוקות מה1.67 מטר של הcx-5.
  5. הייתי בהתלבטות דומה והחלפתי 3008 דיזל בcx30 2.5 שנכנסת בתקציב. היא מעט קטנה מ3008 אבל עדיין מספיק פרקטית להרכב המשפחתי שציינת. המנוע חזק הגיר פלנטרי , מערכות הבטיחות והאבזור שם וכנראה שגם הסחירות תהיה לא רעה.
  6. ממליץ על יוון בתנאים האלו. אין סוף כבישי נוף מפותלים (זגוריה/צומרקה/פיליון לדוגמא). טיסה בתקציב (אפילו לא לאוקוסט). מזג אוויר עדיף אם מדובר על החודשים הקרובים. בסעיף הרכב יש פחות אפשרויות והן יותר יקרות אבל היות ומדובר רק על 2-3 ימים ייתכן ויתאים. סיקסט מציעים פורשה בוקסטר קבריולט ב400-500 יורו או אאודי איי3 קבריו ב100 יורו.
  7. אביעד

    התחדשתי בCX30 2.5 Premium

    צריך לקבל בקרוב 2.5 אקזקיוטיב (גם לבנה). אשמח לדעת איך מיגנת וביטחת.
  8. מאיפה המידע הזה? לפי ויקיפדיה 3008 וcx30 הם compact suv 2008 וcx3 הם subcompact suv. ובוודאי שהם שקולים בצריכת דלק (בנזין מול בנזין),במרווח , בתא מטען ובקהל היעד... אז למי בדיוק מזדה מכוונים עם cx30? Sent from my iPhone using Tapatalk
  9. לא מדויק הcx5 גדולה מה3008 בערך ביחס שה3008 גדולה מהcx30 אז אם אין השוואה ל cx30 אז גם אין השוואה cx5... המחירים שלהם דומים וקהל היעד דומה. לצורך הענין אני עובר מ3008 לcx30 Sent from my iPhone using Tapatalk
  10. יש לי תיק זהה למה שקנית - סמסונייט XBR. https://www.alter.co.il/product/%d7%aa%d7%99%d7%a7-%d7%92%d7%91-%d7%9c%d7%9e%d7%97%d7%a9%d7%91-14-samsonite-xbr/ לאחר 6 חודשים רצועת הגב החלה להיפרם... למזלי קניתי באלטר. שלחו את הפגום לתיקון וסיפקו תיק סמסונייט חליפי לתקופת התיקון! לאחר שבועיים עדכנו שהגיע תיק חדש זהה במקום הפגום. סה״כ מרוצה מהתיק ומהשירות שקיבלתי. Sent from my iPhone using Tapatalk
  11. מחזק לגבי ה cx30 והתחושות שהוא מעביר. אני מתכוון להחליף 3008 2017 ב cx30. ה3008 דיי איכותית אבל המזדה היא בלי ספק רמה מעל בכל מה שקשור בתחושת האיכות. מוכן להקריב קצת בפן הפרקטי בשביל חוויה שונה. בדקתי גם c5 אבל לא התחברתי. הרגיש כמו שנמוך.
  12. אביעד

    מה במקום ה 3008?

    אני גם עם אקטיב דיזל 2017. ביצעתי נסיעה על c5 עם המנוע והגיר החדשים. לא הרגשתי שום הבדל בהיבט הכח. זה בוודאי לא מרגיש חזק יותר. התנהגות הכביש הרבה פחות טובה והנוחות הטיפה עדיפה ממש לא מפצה... אני לא רואה בסי5 שדרוג למי שנוסע ב3008. סי 5 עדיפה רק אם יש דרישה להושבת 3 ילדים קטנים. Sent from my iPhone using Tapatalk
  13. לא אותו מנוע. לc5 ול3008 מ2019 מנוע 1.5 דיזל חדש בשילוב תיבת עם 8 הילוכים. ב2017 מנוע 1.6 דיזל בשילוב תיבת 6 הילוכים. כיום שני הרכבים דיי דומים.ל3008 יתרון בתנהגות הכביש ולסי5 יתרון בנוחות הנסיעה ובמושב אחורי מפוצל. Sent from my iPhone using Tapatalk
×
×
  • Create New...