Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אתמול נסעתי באוטובוס חשמלי עירוני בתל אביב לא היה אפשר לעמוד כי הנהג ב100% גז ואז 100% ברקס  אמרתי לעצמי איזה צורה יש לנהיגה כזו ואז אמרתי העולם השתנה לחשמל אז ככה זה ניראה וזה הנורמלי החדש

היום ששמעתי על התאונה אמרתי החדש כן נורמלי לא

כשאני הייתי ילד נוסע באוטובוס מרמות לעיר בירושלים הייתי יושב קדימה ומסתכל אך הנהג נוהג. בקו 32 היה נהג אומן מתמרן בין ההאטה בעליה לבין האפשרות לחזור לתת גז ליפני שאיבד כוח-לא לידרוך על ביובים ומהמורות לעשות ככרות חלק הכול כמנצח על תזמורת עם חיוך קבוע  לימים אמרתי לו אני מאוד אוהב את הנהיגה המיקצועית שלך הוא חייך ואמר כן באגד אני גם מלמד את הנהגים 

בנהגי הקלנועיות המגודלות לא יהיה כזה וזה בסדר אבל כן יהיו חמורים שסוחטים דוושות לפרנסתם וזה עצוב לי ובכלל עצוב על כול תחום שהיה עם נשמה והיום יותר בשיטת בית יונות

IMG_1049.png

עריכה אחרונה על ידי דובצע
  • אהבתי 4
  • מבאס 1
פורסם (נערך)

קצת קשה לי לקרוא ולהבין את מה שרשמתבגלל חוסר בניקוד.

 אני לא מכיר כל כך את האוטובוסים החשמליים בארץ, אבל  נהגתי לפני מספר שנים על פורד טרנזית חשמלית למשך כחודש ומעל 1000קמ סך הכל. 

ואני יכול להגיד שאכן היה לרכב מומנט גבוה וברגע ששחררת את דוושת החשמל אז הוואן מתחיל לבלום. 

לפעמים לוקח זמן או רגע להתרגל לנהוג בחלק מהרכבים החשמליים. 

 

מה גם כשאתה נוהג בצורה אגרסיבית ברכב חזק אז מי שסובל בעיקר זה הנוסעים. 

עריכה אחרונה על ידי Stangg
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני שעתיים, Stangg כתב:

קצת קשה לי לקרוא ולהבין את מה שרשמתבגלל חוסר בניקוד.

 אני לא מכיר כל כך את האוטובוסים החשמליים בארץ, אבל  נהגתי לפני מספר שנים על פורד טרנזית חשמלית למשך כחודש ומעל 1000קמ סך הכל. 

ואני יכול להגיד שאכן היה לרכב מומנט גבוה וברגע ששחררת את דוושת החשמל אז הוואן מתחיל לבלום. 

לפעמים לוקח זמן או רגע להתרגל לנהוג בחלק מהרכבים החשמליים. 

 

מה גם כשאתה נוהג בצורה אגרסיבית ברכב חזק אז מי שסובל בעיקר זה הנוסעים. 

אני ישתדל לכתוב מסודר יותר

אבל כן לעמוד באוטובוס זה לא היה אפשר-

עצירה באדום הוא הגיע לאמצע המעבר חציה

בדקתי בוויז רחוב שמותר 50 הוא הגיע ל70 

עכשיו זה לא רק הוא אלא נהיה קטע שלהם כמו שנהגי וולט יש להם קטע להראות מי הכי מהיר ונועז וכדומה

 

אספר עוד סיפור-ליפני כשבוע ב11 בלילה אני נוסע ברוטשילד לכיוון הבימה

לפני אוטובוס חשמלי נוסע מהר ונימצא על 2 הנתיבים כדי שברגע שאחד חסום הוא עובר לשני בלי הפרעה-עד כאן סביר מבחינתי. 

ואז הוא לוקח את השמאלי-אני לוקח את הימני כי בהמשך אני פונה ימינה-ואז הוא חוזר לימני כשאני מקביל אליו ואונס אותי לעשות ברקס חרום-אני כולי מקלל מגיע אליו לחלון הוא פותח עם מבט של סולטן הכפר-אני אומר לו אני מימינך ואתה חוזר לימין עלי-

הוא מה? 

אני-חוזר על השאלה

הוא אסור לך לעקוף מימין 

אני אני לא צריך לעקוף אותך אני צריך ימינה

וגם זה לא סיבה לעלות עלי עם האוטובוס

הוא ואלה……

אני אתה חושב שאתה נוהג באוטו שלך-

נסעתי תוך כדי שאני מקלל 

ואז הוא צפר כניראה כדי להתנצל

אני כמובן לא התייחסתי ועפתי משם 

 

לא זוכר כזו התנהגות מנהג אוטובוס 

פורסם

זה לא משהו חדש זה התחיל כשחברת דן קנו אוטובוסים חשמליים לפני כמה שנים 

לפני תקופה הייתה תאונה עם הרוג בגלל שנהג איבד שליטה מהמומנט הגבוה

פורסם
לפני 24 דקות, yulianx כתב:

לא הבנתי למה הבעיה באוטובוסים החשמלים ולא בנהגים?

בדיוק. 

מה הקשר לטכנולוגיה? יש מעל 200,000 מכוניות חשמליות על כבישי ישראל ובגלל שאתה נסעת באוטובוס חשמלי עם נהג אגרסיבי אז הטכנולוגיה לא טובה? 

ובאמת שלא ניתן להבין מה אתה רושם עם הסיפורים המורכבים האלה. 

הלילה חתך אותי מאוד באגרסיביות מסחרית מרצדס ברמזור של צומת רעננה. מה ניתן להסיק מזה? שמסחריות מרצדס גרועות או שברכב הספציפי נהג בבון? 

 

  • אהבתי 4
  • רעיון טוב! 4

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

לעניות דעתי, ברגע שמודדים את הנהגים בזמנים, ומנכים להם מהשכר או ההפך, ואין להם תנאים מינימליים להפסקות וכו', (יחד עם המחסור העצום בנהגי אוטובוס),

 

ומצד שני, מוסיפים להם כסף ברגע שהם עומדים ביעדים או אפילו מעל, אז בעצם יש להם אינסנטיב לבלום ולנהוג בצורה שאיננה מתונה ורגועה, כפי שזכור לך מפעם. 

 

 

כמובן שאין כאן בהודעה משהו להסיק לגבי כלל הנהגים המקצועיים/נהגי אוטובוסים עירוניים וכו'. 

 

  • אהבתי 2

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

מנסיון - האוטובוסים החשמליים מזנקים ובולמים בצורה מסוכנת.

גם אדם עם קורדינציה, מהירות תגובה וכושר גבוה צריך להזהר מאוד לא להתפס במצב שהוא לא נאחז במשהו.

 

לדעתי הבעיה היא בחברת ההסעות - הם חייבים לטפל בכיול הדוושות או הדרכה ומבחנים לנהגים.

 

הדבר הזה מאוד מסוכן - מפליא אותי שלא שומעים על מבוגרים שמעופפים להם ונפגעים אגב נסיעה.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
פורסם

הטכנולוגיה בסדר גמור.

נוהג על שתי חשמליות בשוטף, נהגתי על עוד חשמליות.

אפילו בטסלה שמכוילת בעיקר לנהיגה בדוושה אחת ולרגנרציה חזקה, התגובות לא כמו שאתה מתאר.

  • אהבתי 1

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)

הביקורת כאן מתייחסת לאוטובוסים.

בפרייבט כל הנוסעים יושבים - זה שונה מהותית ממצב בו אנשים עומדים או אף הולכים תוך כדי נסיעה/האצה/בלימה.

באוטובוסים עם מנועי בעירה - לא הייתה בעיה כזו.

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
פורסם
לפני 3 שעות, yulianx כתב:

לא הבנתי למה הבעיה באוטובוסים החשמלים ולא בנהגים?

הנהגים לא התחלפו רק שעכשיו כביכול שמת להם נשק בידיים

לפני שעתיים, discoTD5 כתב:

חתך אותי מאוד באגרסיביות מסחרית מרצדס

חתך זה החלטה של נהג. אבל פה הכלי מוביל להתנהגות הנהג

לפני כשעה, מיץ פטל כתב:

מפליא אותי שלא שומעים על מבוגרים שמעופפים להם ונפגעים אגב נסיעה

תיקרא בתגובות על התאונה ותיראה את הסיפורים האלה

לפני כשעה, dorsht כתב:

הטכנולוגיה בסדר גמור

האם אתה נוסע בממוצע מהר יותר מאשר עם אוטו בעירה פנימית?

פורסם

אני מהמר על זה שחלק מהמצקצקים לא נסעו באוטובס חשמלי בתל אביב.

מכיוון שאני מעריך את דעתם וחוש הביקורת שלהם - לא יכול להיות שעשו כמה נסיעות כאלו ולא שמו לב לבעיה.

 

זו דוגמא לכך שהקשה לוגית ממה שמכירים (נסיעה בפרייבט חשמלי), אינה רלוונטית במקרה זה.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני כשעה, דובצע כתב:

הנהגים לא התחלפו רק שעכשיו כביכול שמת להם נשק בידיים

חתך זה החלטה של נהג. אבל פה הכלי מוביל להתנהגות הנהג

תיקרא בתגובות על התאונה ותיראה את הסיפורים האלה

האם אתה נוסע בממוצע מהר יותר מאשר עם אוטו בעירה פנימית?

מי שמחליט איך לנהוג זה לא האוטובוס החשמלי אלא הנהג.

  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני שעתיים, מיץ פטל כתב:

מנסיון - האוטובוסים החשמליים מזנקים ובולמים בצורה מסוכנת.

גם אדם עם קורדינציה, מהירות תגובה וכושר גבוה צריך להזהר מאוד לא להתפס במצב שהוא לא נאחז במשהו.

 

לדעתי הבעיה היא בחברת ההסעות - הם חייבים לטפל בכיול הדוושות או הדרכה ומבחנים לנהגים.

 

הדבר הזה מאוד מסוכן - מפליא אותי שלא שומעים על מבוגרים שמעופפים להם ונפגעים אגב נסיעה.


בדיוק כתבה  ב- YNET מהשנה שטוענת בדיוק כך שבאוטובוסים חשמליים החמירה תופעת פציעת נוסעים. 
בעשור האחרון 1520 אנשים אושפזו בבתי חולים עקב נפילות באוטובוס , רובם קשישים. נתון מזעזע - 7 נוסעים מתו לאחר נפילה באוטובוס ! 

https://www.ynet.co.il/news/article/yokra14667754

image.thumb.png.a52cf911030a90f67f2ec7a09818321f.png


 

  • אהבתי 2
  • מעניין 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...