Jump to content

spidrman

  • הודעות

    2,852
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    haifa
  • תחביבים
    spiderman

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של spidrman

חורך אספלט מצוי

חורך אספלט מצוי (8/14)

26

מוניטין

  1. GOSSER, אתה אכן צודק אם כי צריך להסתכל על התמונה באופן אובייקטיבי, גם יבואנים אחרים לא יצאו מגדרם לטפל או לסייע במקרה של תקלות "אופייניות" ובכלל, חלקם נאלצו לספוג פסקי דין בתביעות אישיות או ייצוגיות ויכול להיות שגם ללקוח הישראלי שלפעמים איננו מן הנוחים והישרים בעולם יש תרומה מסוימת ליחס הזה. במקרה הקונקרטי גם אני סבור שלובינסקי היו יכולים לשקף יותר את המידע, ליזום יותר ובמיוחד באותם מקרים שאינם נופלים בגדר הריקול אך סמוכים בזמני הייצור ומנגד, צריך לזכור שהאחריות כאן ארוכה (5 שנים) ושלא רצוי שאיזה מתלמד במוסך יפרק לנו חצי מנוע במקרה שאיננו באמת מצדיק זאת...
  2. אולי אני טועה אבל ממה שקראתי בשעתו, במנועי הדיזל של רנו יש נטייה למזרקים לסיים את חייהם יחסית מוקדם (ואפילו מאד), המזרקים מאד רגישים לאיכות הדלק ולצד היתרונות של מנוע גמיש וחסכוני מאד, יש חסרונות בגזרת האמינות.
  3. בחיי שאינני מבין מה הביג דיל... רוב הפיורטקים מסיימים את חייהם בתאונה או מסיבה אחרת-בדיוק כמו מיליוני הרכבים האחרים... אז מחליפים רצועת תזמון פעם ב-60 עד 80 אלף ק"מ.. מה קרה? כך היה נהוג ברכבים הכי אמינים עם רצועות גומי מאז ומתמיד... אז מה? טויוטה היברידית זה חרא שלא נוגעים בו כי פעם ב7-8 שנים מחליפים סוללה שעולה כמו 4 רצועות תזמון..? אתם חושבים שבמוסכים של קיה ויונדאי, הונדה סוזוקי אין עבודה? אנשים לא משאירים שם אלפי שקלים על תקלות? אין תקלות מאופיינות וחוזרות? כל הרכבים הרובוטיים שמציפים את הכבישים הם משהו שלא נוגעים בו כי יש היתכנות לתקלה יקרה? 94 עמודי שרשור, וואלה נסחפנו, נראה לי שאנחנו מחפשים ממה להילחץ וקצת מחפשים הצדקה למה צרפתי זה חרא... זה לא. גילוי נאות-בעלים מרוצה מאד של קקטוס 2018.
  4. אם השימוש העיקרי הוא בחמישה מושבים ורוצים המון מרחב גם למטען לתאומים וגם לכלבה ואפילו חלון נפתח (מעט) עבור הכלבה מאחור, ואם הרכישה איננה דחופה, אולי שווה לחכות עד ינואר אז אמור להגיע הג'וגר של דצ'יה עם מעל 700 ליטר תא מטען בתצורת 5 מושבים...
  5. רכב נוח מאד, זריז ונותן תמורה מעולה לכסף. אם מטופל בזמן, הוחלפה הרצועה והרכב תקין, אופציה מצוינת (הקילומטרז' מעט גבוה אבל אני מניח שלכן ההורדה במחיר).
  6. לי כלל אין ספק מי הזוכה (בהנחה שמוכנים לנהוג בגיר ידני)... פיאט פנדה! גם 5 דלתות, גם תנוחת ישיבה פנטסטית, גם כושר תמרון מצוין, גם חסכונית יחסית, נוחה ומרווחת לגודלה, אמינה וזולה לתחזוקה. מניסיון...
  7. קודם כל אזהיר שאינני יודע את המצב לאשורו כיום, לא בדקתי דבר לפני שכתבתי תשובה זו אבל יש לי ניסיון עם המצב לפני שנים לא מעטות (הזקנים זוכרים שלישראל היו מביאים בד"כ רכבים עם המנועים החלשים ביותר בסדרת הייצור ומכל מקום אלו היו הנמכרים ביותר והנפוצים בשוק וחלומו של כל חובב רכב אז היה להחליף למנוע חזק יותר...). לא ניתן היה לבצע שינוי במערכת ההינע אלא אם כן ניתן אישור היצרן לכך ומשרד התחבורה שוכנע שאין מניעה נוספת. היו מקרים נדירים יותר שבהם הוחלפו סוגי מנועים שספק אם היצרן אישר אבל מישהו כאן נתן לכך לגיטימיציה (מי שזוכר למשל, החלפת מנועי וונקל ב-NSU RO80 למנועי פורד ). קשה לי להאמין שאיזה יצרן אופנוע ייאשר החלפת מנוע חשמלי עלום באופנוע מתוצרתו ובתרבות הכסת"ח בה אנו חיים, אף אחד אחר לא ייאשר זאת כך שאין לדעתי סיכוי לשום הכלאה מהסוג אליו אתה מכוון. כל כלי כזה לא יהיה חוקי לכביש.
  8. נכון אבל.. כאשר יש יעד לאומי, טבעי שהממשלה היא זו שתנסה לקבוע מדיניות.. במקרה כאן תלוי איך מסתכלים על זה, אם מדובר ביעד לאומי כלל ארצי להקטנת מספר המכוניות והגדלת השימוש בתחבורה ציבורית או אחרת שאיננה רכב פרטי, התערבותה של הממשלה לגיטימית, אם הממשלה סבורה שיש להסדיר את עניין הצפיפות בכבישים רק בתל אביב למשל, זהו בהחלט עניין לרשות המקומית ולשיקוליה. והערה קטנה, קשה לי להאמין שהממשלה פועלת להקטנת מספר המכוניות שכן ההכנסה מהמיסוי עליהן ועל הדלק, גבוהה ואף ממשלה מכהנת לא מוכנה לשלם מחיר אמיתי על עתיד טוב ונוח יותר (זו גם הסיבה לשתיקה הלא מובנת בעניין פעולות לצמצום שיעור הילודה המטורף בישראל שלאט לאט הופך את החיים כאן לבלתי נסבלים)
  9. א. מה הלחץ? חבריי היקרים ממדינת גוש דן, תושבי העיר אצלכם חונים חינם בכחול לבן? פתאום יצטרכו לשלם? אז שתדעו שאנחנו הדפוקים מחיפה משלמים בכל מקום חניה בעיר בכחול לבן למעט מי שיש לו תו חניה ברחוב ספציפי... ב. הגישה למנוע שימוש ברכב מנועי בעיר מבורכת, רק שהיא מחייבת מתן פתרונות אחרים ובעיקר תחבורה ציבורית ראויה וזמינה ושבילי אופניים בערים מישוריות. ג. לא יקרה כלום לאף אחד שאיננו מוגבל, אם ילך 10 דקות רבע שעה במקום לנסוע שתי דקות עם הרכב, זה בריא, גם מחטב...
  10. אתם בחברה טובה... זה קורה ו(כמעט)תמיד מתחת לכיור. ראשית, לא לחסוך ולקנות ניל אמיתי, עוד 15 ש"ח אבל עמיד לשנים. שנית, לרוב הסיבה היא מכה או משיכה שקיבל הברז בהתקנה שלו/של המדיח/הסיפון וכיו"ב או בהתעסקות באזור שמתחת לכיור ולרוב מאחסנים שם משהו). הברז יכול לפרוץ ולהיגזר גם חודשים אחרי המכה...
  11. תודה, כך חשבתי. סוג של דילמה למרות שלכאורה הרכב שלי לא כלול בריקול (קקטוס מודל 2018 אך עלי לנסות וולבדוק מתי יוצר).
  12. הרכב שלי עדיין באחריות ורציתי לשאול האם גבע ואורן הם מוסכים מורשים שהטיפול בהם איננו פוגע בתנאי האחריות והיבואן לא יוכל לטעון שהרכב טופל במוסך "לא מורשה"?
  13. לא בטוח שצריך שייקר.. חברה ישראליים מייצרים מוצר טבעי, בריא וטעים (התנסיתי כמובן וכל הטעמים שטעמתי עד כה היו מצויינים), קוביות רכז שייק קפואות המגיעות עם בקבוק שייקר, דקה שקשוק עם מים או חלב או תחליף חלב ויש אחלה שייק. https://www.facebook.com/mozshake/
  14. מנסיוני איתן (בעיקר מרומניה והוא לא רב..) מדובר ברכב נוח, אמין למדי, חסכוני אבל מאד בסיסי. מין סוס עבודה שאין לו כוח (סוס). אם המתענין הוא אחד ש"אין לו שום דרישה מהרכב" כפי שהוגדר בהודעת הפתיחה, הסנדרו היא בהחלט אופציה
  15. אולי אפתח בזה שגם אני עברתי מפנדה ששירתה אותי בנאמנות ואמינות מוחלטת במשך 4 שנים לקקטוס שמשרתת אותי באותה נאמנות כבר 3 שנים. הקקטוס סוחבת מצוין, היא קלה יותר משותפותיה למנוע וזה מורגש, הרכב מרווח יחסית ונוח מאד, עלות הטיפולים סבירה בהחלט כפי שגם עלה קודם לכן. כרכב משפחתי צריך לקחת בחשבון שאין פתחי מזגן מאחור (ובכנות, בהרבה מכוניות להן יש פתחים כאלו, יעילותם לא משהו בלשון המעטה אבל אם הדבר חשוב לקונה אז צריך להיות מודע לכך). וצריכת הדלק, אני מעולם באף רכב לא הצלחתי להוציא צריכה כמו זו שמדווח עליה לעיתים אבל אני נוסע 95% בתוך העיר, רוב הזמן עם מזגן, העיר היא חיפה עם עליות נון סטופ והרגל שלי על "הגז" כבדה נורא, הממוצע העירוני שלי הוא כ-12 ק"מ לליטר.... (זהה אגב לפנדה שם הגעתי ל-12-13 ק"מ לליטר).
×
×
  • תוכן חדש...