Jump to content

Albetx

  • פרסום הודעות

    798
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

7 נייטרלי

אודות Albetx

  • דירוג
    משקיען (> 750 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. השסתום הזה זה חלק במנוע של המשאבה נכון לא בפלסטיקה?
  2. חברים, החלטתי לשלוף בבוקר את הפלאגים (בזמן שהתקלה מופיעה) ובכולם ההברגה הייתה בדלק, זה סימן שדלק זאת לא הבעיה, או שאני טועה?
  3. הרכב נמצא במצב || של הסוויץ (אין מפתח) ולא מניע. כמו כן לא ניתן לכבות את הרכב בלחיצה על הכפתור, האורות בדש נשארים דלוקים. בסגירה עם השלט יש צפצוף, מישהו נתקל?
  4. אגב, הבעלים הטרי, מנכל טויוטה
  5. לפי השמועות, המחיר ליבוא אחרי מיסים באיזור 300אשח
  6. אמנם במחיר פסיכי וביבוא אישי כמובן אבל איך זה שעוד אין אשכול על הנושא ?!
  7. אם אני מבין נכון, בדיקת לחץ צריך לעשות כשהתקלה מופיעה וזה בעייתי בלי להשאיר את הרכב במוסך לליילה מה שאני מעדיף שלא לעשות. בהמלצת המכונאי שלי הוחלף פילטר דלק מה שלא עזר. יש עוד כיוון שאפשר לבדוק לפני שאני מזמין משאבה?
  8. ניסיתי עכשיו לפתוח סוויץ כ5 פעמים לפני ההנעה וזה לא עזר. ניסיתי ברגע שהניע לדומם ישר את המנוע ולהניע שוב ועדיין מתקשה להניע.
  9. בנקודה אחת עצרתי לרגע את הסוויץ הבנתי, אנסה את מה שאמרת, אם זה פותר את הבעיה אז הכיוון הוא "ווסת לחץ דלק" כמו שאמר tribel?
  10. כשאני פותח סוויץ אני יכול לשמוע את המשאבה נכנסת לפעולה ואז מפסיקה (אני מבין מזה שכן נבנה לחץ), העניין של המשאבה גם לא מסתדר לי עם זה שבמהלך היום הבעיה לא חוזרת אלה רק כשעובר לחות יום. יכול להיות שהחיישן טמפ' מזייף כשהמנוע קר?
  11. יכול להסביר לי איך אפשר לבדוק עם "Torque"?
  12. מתדלק באותה תחנה כבר שנים עם כמה רכבים ככה שהסיכוי נמוך
  13. טוב בדקתי עם בוסטר והתקלה נשארת (כנראה זה לא המצבר), מצרף הקטלה של ההנעה הראשונה בבוקר. אחרי ההנעה הראשונה מניע בשניה גם ישר אחרי וגם במהלך היום. מאיפה להתחיל? כהלים? חיישן טמפ'? סריקת תקלות לא מעלה שום קוד. WhatsApp Video 2020-12-05 at 16.50.01.mp3
  14. אהלן, בימים האחרונים הרכב מתקשה להניע, לוקח כ-3 נסיונות, הסטרטר מסתובב ויש צליל של המשאבת דלק. מתח המבצר תקין (v12.6 לפני ההנעה הקשה), אלטרנטור נראה תקין 14.3-14.6v (בדקתי תחת עומס ובסלד גבוהה יותר). זליגת זרם תקינה (50 מיליאמפר). אחרי דימום מנוע הרכב מניע בשניה גם אחרי 3-4 נסיונות.. על פניו מרגיש כמו מצבר תקול מה שמוזר כי הוחלף לפני שנה והרכב משמש לנסיעות בין-עירוניות ארוכות. מה עוד כדאי לבדוק?
×
×
  • תוכן חדש...