Jump to content

Mike808

אחראי פורום
  • הודעות

    9,928
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של Mike808

כותב. הרבה.

כותב. הרבה. (11/14)

131

מוניטין

  1. כיסוי הבד במאזדה לא חשמלי. כשפותחים את הגג הוא מחליק אותו אחורה אבל בסגירה הוא נשאר פתוח.
  2. מבחינת נפח המנוע של האיוניק דווקא קטן יותר. אני חושב שהאשם בתחושה הוא בעיקר הגיר. בשתיהן תיקון סטייה מנתיב מתערב מוקדם מדי בעיני וכולל גם צפצוף טורדני. המולטימדיה עדיין גרועה, במקרה יצא לי לנהוג היום בקורולה כמעט חדשה, בדיוק אותו הדבר. מה שכן היא קצת יותר שקטה ממה שזכור לי, בכל אופן שני הרכבים לא מצטיינים בבידוד רעשים. יש אופציה לנירו הייבריד? בעיני מוצלח יותר משתיהן.
  3. יחידת ההנעה של האיוניק יותר נעימה, של הקורולה רועשת ומרגישה מאוד מתאמצת למרות שבפועל היא נוסעת בסדר וחסכונית גם במאמץ. הקורולה נוחה יותר. בגרסת הליסינג הקורולה מגיעה עם מערכת מולטימדיה בהתקנה מקומית איטית ולא נוחה לשימוש. אני העדפתי את זאת של האיוניק עם אפל קאר פליי/אנדרואיד אוטו.
  4. הקרוסלנד הוא יותר מיקרוואן מג'יפון, המראה שלו מאוד לא אטרקטיבי ביחס למוקה שנראה מעולה. המחיר מאוד גבוה לטעמי וירחיק הרבה קונים, חבל כי הוא באמת נראה ממש ממש טוב.
  5. 18K זה נשמע כמו מכה קטנה. פגוש עולה כמה אלפי שקלים, פנסים יכולים בחלק מהדגמים להגיע גם קרוב ל-10K, עוד קצת פלסטיקים ותושבות, עיטורים לפגוש והופ מגיעים ל-20K. אם הרכב באמת עניין אותך היית צריך לבקש את הדוח של השמאי כדי לראות מה בדיוק הוחלף.
  6. אתה צודק בעיקרון, אבל המצב כאן קצת שונה כי מדובר ברכב עם רישום של יד ראשונה פרטית, אז כל עניין ירידת הערך של 0 ק"מ פחות רלוונטי כאן, אבל גם אני חושב שההנחה שמוצעת לא מספקת. לגבי הזמן שהרכב עומד במגרש, קח בחשבון שהוא כנראה עמד תקופה יפה בנמל לפני כן. אולי להתנות את הרכישה בנוסף להנחה בקבלת שובר לטיפול ראשון שתבצע באופן מיידי.
  7. אני מנחש שמדובר על אוטודיל. שים לב שזה הדגם הקודם של האוקטביה ואלה הרכבים האחרונים שעלו על הכביש. יש סיכוי שהרכב יסבול בעתיד מביקוש נמוך כי מי שכבר קונה אוקטביה 2021 יחפש את הדגם החדש. לדעתי בהנחה גדולה יותר, סדר גודל של כ-15K זה יתחיל להיות מעניין.
  8. ג'טה לדעתי כבר מזמן אין, היו להם כאלה ב2008 וקצת אחרי. אוקטביה היא רכב צמוד אבל לא ניידת של מתנ"א והאוונסיס אמורות להיות מוחלפות בהדרגה בסופרב. קורולה יש וגם למתנ"א יש קצת סורנטו שסביר להניח שיוחלפו ברקסטון. אני חושב שהרקסטון בחירה טובה. הוא לא יקר בהרבה מהסורנטו אבל אמור להציג עדיפות בשטח. בכביש הוא בסדר גמור. כמו שכבר אמרו, זאת לא ניידת הסיור היחידה בתחנה, יש טנדרים, יש קורולה, יש אפילו פיקנטו ושברולט ספארק.
  9. לקודיאק ולפיג'ו 5008 למשל יש בסיס גלגלים ארוך משמעותית שיוצר מושב אחורי מרווח יותר, איכות החומרים בשניהם גבוהה יותר ועיצוב הוא אמנם עניין של טעם אך הם עדכניים יותר בעיני. לפיג'ו יש מושבים מעולים, לו ולסקודה יש כוונון חשמלי שלא קיים בהונדה ואם אני זוכר נכון אז יש להם גם זכרונות. לסקודה יש מערכת מולטימדיה נוחה ופשוטה לתפעול ובאופן כללי הנדסת אנוש מעולה. בפיג'ו היא מאתגרת יותר וצריך להתרגל אליה אבל הממשק עדכני מזה של ההונדה. לסקודה יש וילונות גלילה מאחור, גם בסקודה וגם בפיג'ו הגישה לשורה השלישית נוחה יותר מבהונדה. אם אני זוכר נכון אז לשניהם גם תא מטען גדול יורת כשהשורה השלישית בשימוש. לסקודה 2.0 ליטר בנזין 190 כ"ס יחידת הנעה נעימה משמעותית מזו של ההונדה, הוא עובד כמעט תמיד בסל"ד נמוך יותר ומרגיש פחות מתאמץ. בפיג'ו אני אוהב מאוד את הדיזל אבל הבנזין מעולה, חלק וזריז עם גיר 8 הילוכים שנעים יותר מהרציף של ההונדה. הפיג'ו מאוד נוח ומבודד, הסקודה קצת פחות. ההונדה נוח אבל בידוד הרעשים לוקה בחסר ויחידת ההנעה כאמור רועשת.
  10. קיה פורטה. משפחתית מרווחת, אמינה ותמורה טובה למחיר. היא לא יועדה לשוק האירופאי ולכן לא נבחנה ביורו אנקאפ. אפשר לעבור על המבחן שלה בארצות הברית באתר של ארגון IIHS האמריקאי: https://www.iihs.org/ratings/vehicle/Kia/forte-4-door-sedan/2014
  11. Mike808

    מבחן דרך - לקסוס IS300 F-Sport

    אני לא יודע מה יש לכם נגד ריפודי עור אדומים, אני מת על זה וספציפית אלה בלקסוס נראים מעולה וכמובן גם איכותיים ונעימים. יצא לי גם לנהוג ב-is300. בתכלס, אני לא ממש רואה מי הולך לקנות את זה. היא קצת צעקנית עבור הקהל המסורתי של לקסוס. אני מכיר מישהו שלא מזמן ריסק את ה-is ההיברידית שלו בתאונה, הוא לא התלבט אפילו כשהזמין es חדשה, ה-is לא דיברה אליו בשום צורה. עבור מי שמחפש רכב ספורטיבי היא תהיה חלשה מדי לטעמי, המתחרות באותה סביבת מחיר זריזות יותר ועושות את זה יותר טוב.
  12. מה עם סובארו B4? בתקציב של עד 50K נכנס גם הדור הנוכחי מ-2015. היא מרווחת מאוד, נוחה, מנוע 2.5 ליטר שדיי הולם אותה והמחירים אטרקטיביים.
  13. הן ממש לא אותו הדבר, יש טובות יותר, ויש טובות פחות - לקבוצה הזאת משתייך הונדה CRV ובמחיר שלו הוא פשוט לא כדאי. בליסינג המחירים לא בהכרח קשורים למחיר המחירון אז כל עוד הוא לא יקר מהמתחרים אפשר לבלוע את זה איכשהו. אבל שוב אני מדגיש בפירוש שמדובר באחד הדגמים הפחות מומלצים בקטגורית הפנאי 7 מושבים.
  14. לדעתי אין סיבה אמיתית לרכוש אותו, במיוחד במחיר שהוא מוצע. יש אפשרויות עדיפות כמו פיג'ו 5008, סקודה קודיאק מהדגמים החזקים והמאובזרים, או קיה סורנטו בנזין שמוצע במחיר זהה.
  15. לא, FR זה הדגם המאובזר של הארונה בישראל. אני לא יודע אם בחו"ל הרכב נמכר עם מגירה גם מתחת למושב הנהג או ללא.
×
×
  • תוכן חדש...