Jump to content

Mike808

אחראי פורום
  • פרסום הודעות

    9,518
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

47 נייטרלי

אודות Mike808

  • דירוג
    אחראי פורום

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אפשר לחפש משהו שהוא בין סופר מיני למשפחתית. אם אהבתם את האיביזה אז תבדקו את סקודה ראפיד ספייסבק. היא מרווחת יותר ותא המטען גדול יותר והיא נראית קצת יותר נחמד מהראפיד הרגילה. הביצועים ב-1.4 מעולים וצריכת הדלק חסכונית. גם סקודה פביה ספייס (סטיישן) יכולה להיות פתרון טוב, תא המטען גדול אבל תא הנוסעים פחות מרווח. אם מעדיפים משפחתיות קומפקטיות אז סיאט לאון 1.2 יכולה לבוא בחשבון. מרווחת יותר אבל עדיין קומפקטית, נראית טוב ומאובזרת לא רע. לחובתה היא תהיה פחות זריזה ופחות חסכונית מהאיביזה שהייתה לכם. בדומה לה אפשר גם פיג'ו 308 שתהיה כנראה חדשה יותר באותו התקציב.
  2. Mike808

    סוזוקי swace

    זה לא נכון. למכשירי תנועה יש חברת ליסינג שנקראת כספא שמציעה עסקאות לכל דגמי סוזוקי גם בליסינג תפעולי וגם פרטי. בנוסף יש חברות נוספות שמציעות דגמי סוזוקי בליסינג, ביעקר קרוסאובר ובלאנו. אפשר להגיד שסוזוקי פחות נפוצה בליסינג ובשוק ה-0 ק"מ אבל לא מתעניינת? לא נראה לי שיש יבואן של מותג עממי בישראל שלא מתעניין בשוק הזה.
  3. אם אני זוכר נכון אז יש הוראות טיפול להחלפת שמן למערכת ההאלדקס שקיימת רק ב-2.0 ליטר 4x4 אחת ל-60,000 ק"מ.
  4. ב-2015 עברה הפוקוס מתיחת פנים והגיעה עם מנוע טורבו בנזין 1.5 ליטר וגיר אוטומטי פלנטרי 6 הילוכים. היא זריזה והגיר לא רע אבל היא לא חסכונית.
  5. אין צורך לצטט את ההודעה שמעלייך. דווקא ממה שאני רואה בלוחות הרכבים לא ממש נחטפים, אבל זה כנראה נכון יותר ל-1.4 שיותר נפוץ. גם לדעתי המחיר לא מספיק זול. קח בחשבון גם עלויות אחזקה גבוהות יותר ל-2 ליטר ובאופן כללי לא זולות במיוחד.
  6. דווקא לאון סטיישן לא נמכרה במפרט ליסינג קלאסי, יש לה גג פנורמי, בקרת אקלים מפוצלת, חישוקים קלים ומולטימדיה שלא היו סטנדרט בחלק מהמתחרות בזמנו. היא פחות פרקטית מאוקטביה אבל זולה ונפוצה ממנה. רוב הרכבים כבר עברו יד מחברות הליסינג לבעלים פרטיים. חפש רכב עם היסטוריית טיפולים מסודרת לפחות בשנתיים-שלוש האחרונות, לא הייתי מוותר על זה. בנוגע לאמינות, אני מבין שאתה כבר מודע לבעיות הפוטנציאליות אז אתה יכול לחפש רכב שכבר עבר אותן וטופל, אבל בתנאי שטופל כראוי במוסך של צ'מפיון או במוסך מתמחה וואג. לחלופין אתה יכול לחפש רכב במחיר נמוך יותר ולקחת בחשבון יישור קו וטיפול בבעיות. יש לא מעט מ
  7. מבחינת תמחור הרכב הזה הגיוני לגמרי. אם סקודה סופרב שמייצגת משפחתית גדולה עממית יחסית ונמכרת בכמויות יפות בגרסאות המאובזרות והחזקות שעולות כמעט 270K, אז וולבו פלאג אין הייבריד מאובזרת היטב בעוד 30K נראה לי הגיוני לחלוטין. חוץ מזה הוא ייחודי כרגע כי המתחרות לא מוצעות במרכב סטיישן בארץ, והעיצוב באמת מעולה. זה לא שיש קהל ענקי שעומד בתור למכוניות האלה, אבל מעניין אם הם יצליחו למכור מעבר לכמה יחידות בודדות. אני חושב שכמה עשרות כאלה שיעלו על הכבישים ייחשבו כהצלחה.
  8. במקביל ללאון אני מציע לך לבדוק את מאזדה 3. קצת פחות מרווחת וחסכונית מהלאון אבל פוטנציאל האמינות גבוה יותר והיא מהנה יותר לנהיגה.
  9. אין צורך לצטט את ההודעה שמעלייך. הרכב בן שנה וחצי עם 27,000 ק"מ. נכון לעכשיו לא נתקלתי בבעיות מכל סוג. מבחינת אופי פעולה אהבתי יותר את ה-1.4 אבל בזמנו הוא נמכר ללא מערכות בטיחות או רק עם חלק ממה שרציתי. הרכב לא נוח במיוחד, נוקשה יחסית. שלי הגיע עם צמיגי דאנלופ ספורט מקס שלא מסייעים. מבחינת שקט הרכב בסדר, לא מאוד שקט אבל לא רועש. אני לא יודע מה הצרכים שלך ולכן קשה לי להמליץ. בסך הכל מדובר במשפחתית קומפקטית זריזה יחסית, מאובזרת לא רע, תמורה טובה למחיר. הייתי מחפש 1.5 מ-2019 שהגיעה עם תיקון סטייה מנתיב, נמכרות באיזור 100K ועדיין באחריות.
  10. אני נוהג ב-1.5 כבר שנה וחצי. אם תשאל שאלות על דברים שמעניינים אותך יהיה יותר קל לענות.
  11. אבזור הבטיחות דיי דומה. לאוקטביה תהיה כנראה מערכת מולטימדיה עדיפה על ההתקנה המקומית של הקורולה. הקורולה לא כל כך מרווחת לנהג, יש מעין בליטה בדשבורד שחטפתי ממנה המון מכות בברך בכניסה לרכב. מסייג שבאוקטביה החדשה עדיין לא יצא לי לשבת.
  12. אצלי בעבודה טויוטה CHR חווה בדיוק את אותם הסימפטומים, כמעט כל יום ראשון או אחרי מנוחה ארוכה הרכב סרב להניע. בסופו של דבר אחרי 4 אשפוזים במוסך גילו שהתקנה מקומית על מערכת המולטימדיה היא האחראית לכשל. מאז עברה כשנה והרכב מתפקד כרגיל.
  13. הגיר יודע היטב להוציא את הכוח מהמנוע גם בתוואי הררי. מצב ספורט ממש לא אגרסיבי, לטעמי הוא דיי חלבי והרבה יותר עדין ממצב ספורט בדור הקודם של רכבי VAG עם DSG. מעבר לכך, לא מכיר תלונות על זינוק גס והעברות קופצניות קורות בעיקר כשהנהג מהסס בלחיצה על הדוושה והגיר לא יודע אם להעלות או להוריד הילוך. אני מכיר את השילוב הזה היטב, מקרוב ובשלל דגמים, הוא פועל היטב ומוצלח ביחס לשילובי 3 צילינדרים עם רובוטי כפול מצמדים אחרים. מה שכן, הקארוק יהיה פחות חזק מהפולו שיש לפותח השרשור היום ובתנאים הרריים זה יורגש ללא ספק. מציע לבדוק אפשרות לקארוק 1.5 שיפתור את הבעיה או סיאט אטקה 1.4 או 1.5 שגם יהיה ז
  14. רוב הגירים הרציפים היום מדמים החלפת הילוכים ורובם עושים את זה לא רע. בעליות ארוכות עדיין אופי הפעולה יכתיב נסיעה בסל"ד גבוה אבל גם ברכבים עם מנוע אטמוספרי ותיבת הילוכים אוטומטית המצב דומה. מעבר לכך לסובארו ספציפית יש יתרונות בדמות כניסה נוחה בגלל הכסא המוגבה, כסאות נוחים, נוחות נסיעה טובה ורמת אבזור בטיחות טובה. אני לא הייתי פוסל אותו, אולי תנסה אתה לבצע נסיעת מבחן במקום אביך כדי להבין אם הביצועים יספקו אותו. קח בחשבון שרוב היצרנים היפניים עוברים בהדרגה לתיבות הילוכים רציפות בדגמים עממיים, למעט מאזדה נכון לעכשיו. אולי באמת שווה לבדוק את ה-CX30 אם כי מניסיון ממאזדה 3 שכמעט זהה בתא הנו
  15. בדומה לסיוויק האצ'בק הייתי מחפש גם טויוטה אוריס, היא מרגישה קצת יותר מודרנית מהסיוויק לדעתי, נוחה ורמת האבזור לא רעה לזמנה. יש גם דגם היברידי שיכול להיות מאוד חסכוני בתוואי שלך אבל הוא מעט יקר יותר. גם מאזדה 3 יכולה להיות אופציה, נאה מאוד, מתנהגת היטב ובדגמים עם מנוע 2 ליטר ברמת גימור ספיריט היא גם מאובזרת לא רע. גם אחותה הקטנה מאזדה 2 שווה בדיקה, ברמת אבזור ספורט וויט יש ריפוד משולב עור ופנסי לד אבל יש מעט רכבים כאלה בשוק והמחיר לא זול.
×
×
  • Create New...