Jump to content

Mike808

אחראי פורום
  • פרסום הודעות

    9,781
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

101 טוב

אודות Mike808

  • דירוג
    אחראי פורום

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. Mike808

    מארב משטרה

    לא יצא לי לראות את העמוד הזה מקרוב אבל גם אותי סקרן מה זה בדיוק. ממה שיצא לי לראות על הכבישים זה כמו צ'קלקה על עמוד, אולי יכול לספק גם תאורה לאיזור הניידת בחשיכה.
  2. יצא לי לראות את ה-GV על הכביש בשבוע שעבר. אני חייב להגיד שהתמונה הזאת לא עושה עמו חסד. במציאות הרכב מרשים ונראה טוב, בהחלט משדר יוקרה.
  3. הייתה וכמו שזה נראה היא הולכת להישאר מכונית מאוד אפרורית. מפרט האבזור צנוע, תא הנוסעים מרגיש פשוט והיא לא מספקת סיבה אמיתית להעדיף אותה על פני המתחרות או הג'יפונים. לזכותה התנהגות כביש מהודקת ונוחות נסיעה טובה. בבנזין היוצא הגיר היה מאוד איטי, מעניין אם משהו השתנה.
  4. תתחדש. אוקטביה היא משפחתית מאוד שימושית ומוצלחת. בספיישל אדישן יש באמת כמה תוספות נחמדות כמו פנסי הלד.
  5. טי קרוס עדיף על המיצובישי אבל נופל מהשאר. תא הנוסעים שלו פחות איכותי ומעוצב מאלה של הפיג'ו והסקודה וגם בידוד הרעשים שלו נופל מהם. יצא לי לנהוג בו ראש בראש מול הקאמיק ולא מצאתי סיבה להעדיף את הטי קרוס. הוא דיי מקביל לארונה ויקר ממנה באופן דיי משמעותי כשהיתרון היחיד שלו על הסיאט הוא בקרת סטיה מנתיב שמבטלת את הצורך במובילאיי.
  6. יש גם אקטיב עם סייפטי פק ב-0 ק"מ. בדוק בלובינסקי טרייד.
  7. מצטרף להמלצה על הפורטה. לא נופלת מה-I35 והאלנטרה אבל מוצעת במחירים אטרקטיביים יותר.
  8. ל-C5 אמנם יש מושב אחורי שנע על מסילה והוא רחב יחסית אבל מרווח הרגליים מעט מאכזב. הנדסת האנוש לא מדהימה ותפעול המזגן מהמסך קצת מעצבן. חוץ מזה מדובר ברכב מרווח ונוח. גם הבנזין וגם הדיזל מעולים. האטקה לא ממש ספורטיבית. היא יותר נוקשה ומרוסנת אבל עדיין נוחה. המושב האחורי מרווח ונוח ולדעתי לא נופל מזה של הסיטרואן. הסיאט זריזה יותר ותהיה חסכונית מהסיטרואן בגרסת הבנזין. MG HS יקר ב-20K מהתקציב שצויין. לגבי ה-3008, יש ספקי 0 ק"מ שכן מפרסמים רכבים, איפה בדקת? אני הייתי מעיף מבט באופל גרנלנד, אח לא תואם של פיג'ו 3008 וסיטרואן C5 איירקרוס. הוא מציע עיצוב סולידי יחסית אבל מאובזר היטב ב
  9. הגיעו כמה יחידות של טי רוק ביבוא מקביל. רמת הגימור הנמוכה שהגיעה לא החמיאה למראה של הרכב והמחיר היה גבוה.
  10. היה לי לאחרונה עדכון גרסה למכשיר וחששתי שזה יהיה הטריגר לבעיות אבל ממשיך לעבוד חלק. גם אצלי סיאט, לאון 2019 וגלקסי S9+.
  11. המפרט של צ'מפיון בקאמיק דווקא דיי נדיב, גם בדגם הבסיסי.
  12. עיצוב זה עניין של טעם. לדעתי הוא נראה מעולה מבחוץ, האינטיריור קצת מאכזב ומזכיר שזה לא דגם שהוצג לאחרונה. לי אין בעיה עם גיר רובוטי ומפרט האבזור עשיר ביחס למתחרות ודיי מצדיק את המחיר. מניח שמה שיעצור את הרוכשים הוא בעיקר התדמית הבעייתית שנוצרה למותג אבל הפומה נראה מותק של ג'יפון.
  13. הוא צודק, רואים שם מובילאיי מודבק לשמשה ואת המצלמה שלו ליד המצלמה של בקרת סטייה מהנתיב. באמת מוזר.
  14. בקרת שיוט אדפטיבית יש גם בכל רמות האבזור של הפולו עם גיר DSG, באיביזה זה מרמת גימור סטייל ומעלה. הפולו היא היחידה בוואג כרגע שיש לה בקרת סטייה מנתיב אקטיבית והיא מגיעה בלי מובילאיי.
×
×
  • תוכן חדש...