Jump to content

Shay Fishman

  • פרסום הודעות

    92
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

20 נייטרלי

אודות Shay Fishman

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. יש רכיב בתוך תיבת ההילוכים מסוג dsg, שנקרא מכטרוניק שהוא המוח של הגיר. לפי מה שתיארת כנראה שהבעיה בו ,(הכי בטוח זה להתחבר למחשב ולראות קוד תקלה). אם צריך להחליף את המוח של תיבת ההילוכים ,זה סיפור לא זול, ממה שידוע לי זה מדובר בכמה אלפי שקלים. תבדוק עם מוסך רון בתל אביב, הוא מומחה לרכבי ואג . בנוסף הייתי מנסה לבדוק עם צ'מפיון את עניין האחריות על המוח גיר, יכול להיות שהרכב שלך נכלל באחת מהתביעות היצוגיות שהיו בעבר.
  2. סיכוי גבוה שהמוח גיר( מכטרוניק ), החזיר את נשמתו לבורא.
  3. השאלה למה בכלל להסתכל על רכב סופר מיני שעולה סביב 120k? (לא בהכרח ה208) , שיש בתוספת מחיר קטנה יחסית את הפוקוס st ליין . שכנראה תיתן ביצועים יותר טובים , הרבה יותר הנאה מנהיגה , ובכלל מקבלים רכב מקטגוריה גבוהה יותר, בכמעט אותו סכום כסף. ללא ספק, אישית הייתי בוחר בפורד .
  4. אני יכול להעיד שאותי או את הרכב הבלימה האוטונומית הצילה כבר פעם אחת , זה קרה שרכב התפרץ לנתיב, מנתיב השתלבות. הרכב שמלפני בלם בפתאומיות (כנראה גם בלימה אוטונומית ). ועוד לפני שהספקתי להגיב ולבלום, האוטו שלי(סיאט איביזה) בלם וחסך התנגשות לא נעימה . המהירות הייתה יחסית נמוכה סביב 50-60 קמ"ש וכנראה שבגלל זה כן הייתי מצליח להגיב בזמן ולמנוע את התאונה בעצמי , אבל עדיין עצם זה שהרכב שלי בלם לבד, גרם לי להבין שכל רכב שיהיה לי, יהיה חייב להיות עם מערכות בטיחות אקטיביות . כמובן שאני מודע לזה שהמערכת היא עזר לנהג, ואני לא מסתמך על המערכות שיצילו אותי מתאונה, או נוהג בקלות דעת בגלל קיומם של מערכות
  5. מאוד מוזר שאין דיזל, זה הלחם והחמאה שלהם באירופה. וגם בארץ לדעתי זה יפגע בהם, כי שילוב של מנוע דיזל עם גיר רציף היה אמור להיות מאוד חסכוני בדלק . בנוסף לדעתי יחסר כוח לחלק מהרוכשים , המנוע 1.0 tce על הנייר נראה "רזה מידי" לפחות על הסטפווי , אין לו מומנט מרשים במיוחד. (15 קג"מ בקירוב) בטח שמשווים אותו ל1.0 tsi של vag, ששם יש קצת מעל 20 קג"מ. לא יודע .. נראה לי שבתחום של יחידת ההנעה הם פספסו קצת. אבל באמת שאפו לדאציה על ההתקדמות שלהם בתור יצרן. .עכשיו השאלה הכי גדולה זו מה ההשפעה על המחיר
  6. לדעתי רכב די מיותר. הקורסה , איביזה והקליאו , שגם היא של קרסו. עדיפות מבחינת הנהיגה, ושילוב מנוע גיר, שהוא עדיף בכמה רמות לטעמי. וגם הן יחסית מיותרת, שאפשר להוסיף 10,000 ש"ח ולקבל רכב בקטגוריה יותר גבוהה, וכנראה עדיף בכל\רוב התחומים (focus st line).
  7. תענוג לקרוא את השרשור , נראה חוויה של רכב.
  8. לדעתי המחיר מוגזם , אישית הייתי מעדיף להוסיף עוד כמה אלפי שקלים לפוקס st line שהיא בקטגוריה מעל גם מבחינת סגמנט, וגם כנראה מבחינת הביצועים וחווית הנהיגה . בכל מקרה מעניין איך הג'אז מרגישה על הכביש, כי הנתוני ביצועים שלה די דומים לזריזות שבסופר מיני. קורסה, קליאו והאיביזה.
  9. האמת לא ראיתי הרבה שינוי בשוק, וקושי במכירה. אני אישית מכרתי את הרכב שלי הקודם שלי (סיאט איביזה 1.0 2016) , במחיר מחירון משוקלל +2000 שקל . מה שכן האוטו היה שמור מאוד, גם בחלק המכני, וגם בחלק של ניקיון ודיטיילינג . וגם עם ק"מ יחסית נמוך. ההורים מכרו את הרכב שלהם ממש בשבוע האחרון (דאצ'יה סנדרו 0.9 2018 ), במחיר מחירון. גם האוטו היה מאוד שמור ועם אחריות יצרן עד 2023, כנראה שזה גם השפיע בסופו של דבר על הקונה ועל המחיר. דרך אגב לא יודע אם זה בגלל המצב או לא , אבל הצעת טרייד אין בסוכנות של דאצ'יה די מעליבה כ10% פחות ממחיר מחירון בתוספת לבדיקה. בסיאט אני קיבלתי הצעה של 5% פחות. בסך הכל גם אני
  10. @Roycohen1979 תודה על התגובה . החסרנות כמובן ידועים , וגם היו קיימים בסנדרו, ברור לגמרי שיש חיסכון ברכב ומרגשים שיש פשרות כדי להגיע למחיר נמוך יחסית . הStepway נבחרה בגלל רצון של ההורים בג'יפון, ודרישה לרכב יותר חזק מהסנדרו 0.9 שהייתה להם , ורצון להוסיף כמה שפחות כסף לרכב חדש. בנוסף כנראה שהרכב יישאר איתם תקופת זמן יחסית ארוכה. אז גם אמינות שיחקה פה תפקיד די חזק , ושילוב של מנוע דיזל די ותיק ברנו + גיר ידני כמו של פעם. אמור לחסוך בעלויות( דלק), והוצאות מיותרות במוסכים .
  11. מקפיץ קצת את השרשור , ההורים הזמינו את הרכב . עכשיו נותר רק לחכות קצת לקבלת הרכב , דרך אגב הייתה אופציה לרכוש רכב , ולקבל אותו תוך כמה שעות, החלטנו לוותר על זה כי הרכב הזה היה רכב תצוגה , וההנחה במחיר הייתה די מעליבה כ700 ש"ח. (כן לא חסר 0 ) בכל מקרה ההורים העדיפו לקבל רכב חדש מהבונדד, בצדק לדעתי. אולי אני אפתח שרשור נוסף של התרשמות ראשונה שיהפוך בעתיד גם לאחזקה . הרכב לא יהיה שלי וכנראה שאני גם לא אנהג בו , אבל בכל מקרה אני אנסה לשתף את חברי הפורום מנקודת המבט שלי ושל ההורים. דרך אגב השוק של דאצ'יה מאוד הפתיע אותי, הרכב הקודם נמכר תוך יום מרגע הפרסום במחיר מחירון . מה שכן הרכב היה
  12. אני חושב שכדי לשרוף מצמדים אחרי 1000 ק"מ צריך הרבה כישרון , או שהסט מצמדים שהגיע מהיצרן היה תקול. מהנסיון שלי שכלל איביזה במשך כמעט 4 שנים, כרכב משותף שלי ושל ההורים והרבה מאוד קילומטרים בתוך העיר . הגיר אף פעם לא עשה צרות מה שכן היינו מודעים לזה שצורת הנהיגה בו שונה מרכב בעל גיר פלנטרי , בפקקים תמיד הרכב היה על מצב s ואף פעם לא גרמתי לגיר ולאוטו להתקדם בחצי קלאץ'. הרכב נמכר עם כמעט 60 אלף קילומטר , והגיר הרגיש כמו ביום שיצא מהסוכנת בלי רעידות \מכות . היום אני עם איביזה חדשה כרכב אישי שלי, כרגע קרוב ל 4 אלף ק"מ מיותר לציין שאין תקלות.
  13. הגזמה כזו לא ראיתי הרבה זמן... לפחות העלתי חיוך מהתגובה, אז תודה😀
  14. הכל בסדר, עם המזגן. אבל בגדול את המזגן הייתי מגדיר כסביר, אני אדם שהוא מאוד רגיש לחום. ובעיקר בימים חמים המזגן בזמן עמידה ברמזור\פקק , פשוט חלש לי מידי. שהוא עובד על העוצמה הגובהה הכל בסדר ונעים לי. אם אני משווה את המזגן, למזגן שיש ברכב שלי (סיאט איביזה ) המזגן באיביזה מרגיש לי יותר חזק , אבל שני הרכבים בצבעים הכי מנוגדים שיש, שלי בצבע לבן, ושל ההורים שחור, יכול להיות שגם זה משחק תפקיד לא קטן. לא מבין בתחום, אבל לדעתי המדחסים עובדים בצורה שונה. בסנדרו אני מרגיש את הניתוק והחיבור של המדחס , ובאיביזה זה לא קורה. לצורך השוואה גם בדיזל המזגן מרגיש חזק ודומה מאוד לאיביזה אין לי
×
×
  • Create New...