Jump to content

SunshineGC38

  • פרסום הודעות

    46
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

2 נייטרלי

אודות SunshineGC38

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)
  1. תנחומיי , שלא תדעו עוד צער . החיוך של אביך = עשית את המקסימום שיכולך לאדם הכי קרוב ואהוב. הפקידים של ביטוח לאומי -מפגרים , הם מפגרים מבחינה מחשבתית וטכנולוגית ואנחנו סובלים מכך.
  2. היי, ממידע שמצאתי ברשת, מנועי 2 ליטרים צויידו ב DQ381 לשוק האירופי. האם בישראל נמכרות או עתידות להימכר אוקטביות עם גיר מהדגם הנ"ל ? הקאמיק אני מניח נמכר עם DQ200 בלבד כי הרכב נמכר עם מנועי 1\1.5 ליטרים בלבד
  3. תודה היכן ניתן לקרוא \לצפות לגבי תרומתו של המנוע לפעולת הגיר הרובוטי היבש ?
  4. מעניין שהדגם הבכיר כביכל , משמש כשפן ניסיונות עם המנוע החשמלי . האם מדובר בפתרון דומה לזה הקיים בקיה נירו ?
  5. תודה על התיחחסותך הנ"ל. נושא השיכוך הוא קצת בעייתי במאזדה ולכן שאלתי על חלופה ראויה. באשר לשאר הפרמטרים -מאזדה 3 בטופ.
  6. אם ישנו רכב שדומה למאזדה ובנוסף , מסוגל לשכך פסי האטה בצורה יותר טובה , אנא ציינו באיזה דגם מדובר . נוחות ושיכוך הכביש יותר חשובים מאשר יכולת ספורטיבית. תודה
  7. אמנם אני לא נוסע הרבה - ב3.5 שנים עברתי כ48K ק"מ אבל מחירי הדלק כל הזמן רק עולים , חבל מאוד שאין למאזדה מנועי דיזל הידועים בחסכון שלהם . מבחינת תחזוקה -בלאי בלמים למשל או כל מכלול מכני אחר ואחזקה-ביטוח האם יש הבדלים משמעותיים לאחד מן הדגמים ?
  8. בטח פגשת נציג מכירות ממש נחמד במאזדה. יצא לי גם לעשות נסיעת מבחן על CX 30 בקשתי מהנציג נסיעת מבחן לבד ל40 דקות ונתקלתי בסירוב. תא נוסעים מעל הממוצע זה משהו שכן מדבר אליי . בידוד רעשים טוב ומערכת מולטימדיה \רמקולים טובים זה משהו שבהחלט מדבר אליי . ניהוג-אם הכוונה לנהיגה אגרסיבית - זו ממש לא צורת הנהיגה שלי . מושב נוח עם תמיכה לגב (גם לגב תחתון וגם לצידי הגב) זה כמעט מאסט . בכבישים הפקוקים שיש לנו , לא ברור לאן כולם ממהרים . לפעמים כיף להיכנס לפניה ב90קמ"ש (במקום ה-70 שעל התמרור המגביל) אבל זה קורה לעיתים די נדירות.
  9. היכן בוצעה הבדיקה הפרטית ? מחפש רכש שני במשפחה לנסיעות ראשל"צ-לוד ראיתי באתר שיש להם מאזדה 2 שנת 2018 עם ק"מ סביר , אחרי הסגר אגש לסניף ברעננה , אולי יגיעו רכבי מיני נוספים . תודה
  10. יצא לי לנהוג על המאזדה 3 שנת 2019 , הרשמים די דומים לאלה של פות"ש- מה שבלט לרעה זו נוקשות הרכב בנסיעה עירונית איטית בזמן מעבר על פסי האטה . מעניין מה שונה ב דגמי 2020 ? אם להתעלם מהדינמיות (והיכולת "לתקוף|" פניות) - איזה רכב יציג חבילה טובה יותר האיוניק או המאזדה 3 ? כלקוח פרטי , מעוניין רק ברמות הגימור הבכירות של שני הרכבים . מה שאותי יותר מעניין זו יכולת שיכוך טובה+ של פסי האטה ובורות קטנים (שקיימים בכמויות גדולות הן ברחוב בו אני גר והן בדרך למקום העבודה הנמצא כ 30 ק"מ מהבית). האם מבחינת אבזור הבטיחות ישנה מנצחת ברורה מבין השתיים ? ג
  11. היי , על הפרסום - https://www.cartube.co.il/חדשות-רכב/חדש-בישראל-2020-סוזוקי-ויטרה-1-4-טורבו-עם-מערכות-בטיחות-מתקדמות-ודגם-4x4 סוזוקי סוף סוף החליטו להביא רכב עם מערכות בטיחות מקוריות .
  12. היום ביצעתי נסיעת מבחן על אקסיד. להלן הרשמים שלי: העיצוב החיצוני ממש נחמד, במיוחד עכשיו כשכבישי הארץ עדיין לא מוצפים ברכב זה. צבע כחול ממש מתאים לרכב לדעתי. תא המטען בנוי טוב, מאוד נגיש. המושב של הנהג ברכב פשוט מעולה - ישנה תמיכה לצידי הגב. ישנה תמיכה לירכיים. ישנה תמיכה לגב תחתון. המושבים רכים למגע ונעימים בנהיגה ואפילו נראים טוב לטעמי (דמוי עור בצבע אפור). בזכות המושב החשמלי שגם יודע לזוז אחורה בסיום נהיגה על מנת שיהיה יותר קל לצאת וההגה המתכוונן פנימה-החוצה הצלחתי להגיע לתנוחת ישיבה נוחה תוך זמן קצר ביותר. המולטימדיה ובקרת האק
  13. הייתי ממליץ לבחון גם את הנירו, גם בנירו הגיר רובוטי, מדיווחים בפורום, בתחילת הנסיעה הגיר לא מורגש כי המנוע החשמלי מופעל. מהתרשמות קצרה באולם התצוגה, תא המטען של הנירו נראה קטן יותר מאשר התא בxceed.
  14. אפשר לבוא ראש קטן אבל לא בטוח שבמקרה הזה זה יעבוד. אולי אני טועה.
  15. מכל מלמדי השכלתי מה השיטה לקבל את ההנחה? כנראה זה לא - "שמעתי של" חבר" יש הנחה... אז איך בכל אפשר ליהנות מההנחה?
×
×
  • Create New...