Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיקורכב4 - מפגר טורבו דיזל עם צלב(אוויר) או C5 Aircross 2020 1.5BHDI


lanosforce

פוסטים מומלצים

ימים כלילות, לילות כימים - לא יודע, הכל מתערבב - עובד. נתון קיים. 

 

לגבי הרביזיה - זה עוד יתבהר בהמשך. 

 

כתב האחריות שניתן לרכב הזה הוא על 22 רכיבי מנוע וביחד איתו אחריות לחצי שנה על מצבר ושובר ל4 צמיגים לרכישה תוך שנה. 

למשל - מנוע - בלוק, בוכנות ורינגים וכך הלאה ועוד כמה דברים שם, משאבת שמן - אבל למשל שרשרת טיימינג - מוחרגת מהאחריות. 

מזגן למשל - רק מעבה ומדחס - כלומר אם יש בעיה במאייד, צינורות, שסתום, נגד מהירויות - לא מכוסה. 

 

סוג של - מה אני עושה עם זה? 

וזאת סיבה נוספת שבסוף ירדתי מהגרסא לעסקה שיש בה שתי שנות אחריות  - לא רואה מה אני באמת מפיק מזה. 

 

אנדרואיד אוטו זה שוס! 

המערכת המקורית מפתיעה מאוד! מאוד לטובה - אבל היום כבר הצטיידתי בבידוד לדלתות הקידמיות בכל זאת. 

פעם ראשונה שממש הרגשתי מערכת התראת סטיה מנתיב ואיך היא עובדת בהתחלה חשבתי משהו קרה להגה. 

 

ולגבי אותה 3008 שהרגישה לי פשוטה מידי לרמה של מסחרית - ותא מטען שהרגיש לי ממש לא 520 ליטרים - אני מתחיל לחשוד שנכנסתי ל2008 בלי לשים לב :) 

 

יהיה בסדר. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש ותהנה. בריאות לפני הכל. 

יש לרכב הרבה יתרונות , אשתי לקחה מהעבודה כזה לפני שנתיים וקצת , מה שמטריף אותי זו המולטמדיה הנוראית ששולטת על הכל. רוצים מזגן אז צריך לעבור מתפריט מוסיקה. רוצים להחליף תחנה או מקור אודיו חוזרים לתפריט מוסיקה , גם בתוך מוסיקה נורא לעבור בין המסכים אני מתחרפן מזה. רוצה להוריד עוצמת מזגן שוב עובר מתפריט מוסיקה למזגן . זוועה . 

לדעתי זה הרכב היחיד עם מולטימדיה ותפריטים שמשתלטים אחד על השני . כשהשכרתי רכבי ואג בחול היה יותר נח . 

גם בטויוטה נח יותר לתפעל . אני יודע שאני חריג אבל מבחינתי רק תפעול עם כפתורים פיזים . הכי נח ואין השהיות במעבר בין תפריטים .

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@lanosforce מברוכ! גם בפנטזיות שלי אחרי קריאה (מריירת) לגבי ה-ds לא חלמתי שתרכוש גברת (כמעט) שמו שלי. לי יש את השיין פק 180 כ״ס בנזין מספטמבר 2020 ואני מאוד מרוצה. גם אני פחות אהבתי את ה-3008 והנוחות הנסיעה העדיפה, ובעיקר הכורסאות למי שחוליות הגב שלו ידעו ימים טובים יותר, אכן מזכירות c5 ישנים ואפילו c6 בה יצא לי לנסוע מעט כשהיה אצל חבר מספר שנים ...

 

מחכה לשמוע על הרפתקאותיך עם הגברת החדשה, ושוב - מברוכ וסע בדרכים טובות!

  • אהבתי 1

2020 Citroën C5 Aircross 1.6 180HP

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 23 שעות, lanosforce כתב:

אני מתחיל לחשוד שנכנסתי ל2008 בלי לשים לב

אתה אחד החזקים.

 

מבחינת שרשרת, יש אחריות מורחבת מהיצרן ל-5 שנים או 150,000 ק"מ.

סביר להניח, שלא יתנו את ההרחבה לרכבים שיש בהם שרשרת 8 מ"מ

Screenshot_20231125_160858_Chrome.thumb.jpg.2c7d95732777fe2430f8b9eee4949b78.jpg

 

עריכה אחרונה על ידי מלטבשי
  • אהבתי 1

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם יש הערכה כמה יעלה להחליף את השרשרת באופן יזום ולא להיהות תלוי בחסדי הסטטיסטיקה? ככה שאחשב זאת בתור עלות יישור קו.

אני רוצה ליקנות גם את הרכב בגירסת הדיזל ובתקציב שלי ניכנס רק שנת 2020 שמועד הייצור ב2019.

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 דקות, hwgeek כתב:

האם יש הערכה כמה יעלה להחליף את השרשרת באופן יזום ולא להיהות תלוי בחסדי הסטטיסטיקה? ככה שאחשב זאת בתור עלות יישור קו.

אני רוצה ליקנות גם את הרכב בגירסת הדיזל ובתקציב שלי ניכנס רק שנת 2020 שמועד הייצור ב2019.

תחליף 7ממ ב-7ממ שוב ? זה מועד לפורענות.

בשביל לעבור ל 8ממ אתה חייב להחליף את הקמשאפטים, בית קמשאפטים, אטמים ועוד. רשימה כאורך הגלות - והמחירים של החלקים, בהתאם.

 

בעיה.

  • מעניין 1

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבנתי, תודה.

חשבתי שזה כמו בפיורטק ואני רק אשדרג לשרשרת מחוזקת :-).

בקיצור- אם אני מחליט להתחתן עם צרפתייה-אני תמיד צריך ליהיות מוכן לאכילת באגט 😉

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 דקות, hwgeek כתב:

הבנתי, תודה.

חשבתי שזה כמו בפיורטק ואני רק אשדרג לשרשרת מחוזקת :-).

בקיצור- אם אני מחליט להתחתן עם צרפתייה-אני תמיד צריך ליהיות מוכן לאכילת באגט 😉

אם אתה בן-אדם שחרד מכל באג קטן, לעולם אל תקנה את הסדרות הראשונות של מוצר חדש. שם הסיכויים לאכול חרא הם הגבוהים ביותר.
עדיף שתמיד, אבל תמיד, תקנה את הדגם לפני האחרון בשנות הייצור האחרונות שלו (טרם החלפתו). שם העסק הרבה יותר מבושל.

נכון לעכשיו ה 1.5HDI מכוסה ב 5 שנים\150K ק"מ, כך אומרים מקורות יודעי דבר (אבל צריך היסטוריה מלאה וטיפולים בזמן).

בכלל, עדיף מראש לקנות את הריביזיה המעודכנת.

  • אהבתי 1

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 24.11.2023 בשעה 19:54, nepet כתב:

תתחדש ותהנה. בריאות לפני הכל. 

יש לרכב הרבה יתרונות , אשתי לקחה מהעבודה כזה לפני שנתיים וקצת , מה שמטריף אותי זו המולטמדיה הנוראית ששולטת על הכל. רוצים מזגן אז צריך לעבור מתפריט מוסיקה. רוצים להחליף תחנה או מקור אודיו חוזרים לתפריט מוסיקה , גם בתוך מוסיקה נורא לעבור בין המסכים אני מתחרפן מזה. רוצה להוריד עוצמת מזגן שוב עובר מתפריט מוסיקה למזגן . זוועה . 

לדעתי זה הרכב היחיד עם מולטימדיה ותפריטים שמשתלטים אחד על השני . כשהשכרתי רכבי ואג בחול היה יותר נח . 

גם בטויוטה נח יותר לתפעל . אני יודע שאני חריג אבל מבחינתי רק תפעול עם כפתורים פיזים . הכי נח ואין השהיות במעבר בין תפריטים .

לגבי המערכת - כן, יש לה את הקטע שאתה מתאר בדיוק מאידך - אני מוצא את זה מאוד לא מציק. 

בד"כ אני נוסע עם מזגן בעוצמה די קבועה אבל מה שאני עושה בגדול זה - אודיו וניווט מהטלפון - והמערכת על מסך מזגן רוב הזמן. 

 

ומה שיהיה עם המערכת הולך להתבסס בדיוק על העקרון הזה - אבל זה יגיע, כשזה יגיע. איפשהו בין דצמבר לינואר. 

 

הדברים ששמתי לב אליהם מנסיעה ארוכה שעשיתי היום לקיסריה 

האשה והילדים מתים על הרכב. 

האשה נרדמה מאוד מהר בחזור. 

הרכב הזה נוסע בפאקינג אפס מאמץ לא משנה מה - וזה ממכר. 

וההיגוי שלו והמתלים - זה משעשע.

 

הרכב הזה הוא כמו ספינה אמריקאית של פעם - אבל ברגע שרוצים לפנות, הוא פשוט פונה! על המקום - התחושה של החוסר יציבות בגלל הגובה והרכות שלו מאוד - מאוד מאוד, מטעים. 

באמת שהם עשו שם עבודת מתלים והיגוי פנומנאליות.

 

אבל האם זה רכב לנהג? HELL NO. זה רכב שלקח את "בסבבה של סבא" - לאקסטרים! במובן הכי טוב שיש. 

 

 

  • אהבתי 2

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, lanosforce כתב:

הדברים ששמתי לב אליהם מנסיעה ארוכה שעשיתי היום לקיסריה 

 

בנקודת המחיר שלו (אפילו הנוכחית) אין לו מתחרים בשילוב של נוחות, מרווח (כולל 3 כסאות אחרונים נפרדים) ואפילו שימושיות (יש כל מערכת בטיחות וכן מיזוג מפוצל אחורי!). נכון, הפיקוד האלקטרוני קצת מרגיז אבל אחרי 3 שנים עם ילד שנרדם בקלות מאחורה כמו שכתבתי אני סופר מרוצה. חבל שאת הגרסה ההיברידית מהר מאוד משכו (וגם ככה היא היתה יקרה בשליש מהגרסה הבכירה שאני רכשתי בזמנו).

  • אהבתי 1

2020 Citroën C5 Aircross 1.6 180HP

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, hwgeek כתב:

האם יש הערכה כמה יעלה להחליף את השרשרת באופן יזום ולא להיהות תלוי בחסדי הסטטיסטיקה?

אלו החלקים שצריך לרכוש אם מבצעים לפני כשל מנוע. לאחר כשל מנוע, יש הרבה יותר.

לוקחים בהנחה מפגש שסתום בוכנה (במקרה הטוב) ועד פגיעה בצילינדר (במקרה הרע) והחלקים בהתאם.

Screenshot_20231126_064939_Chrome.thumb.jpg.0052345d7a9a1e9d9a2a20791553c3a3.jpg

  • אהבתי 2

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, 

 

רושם על בסיס מספר נסיעות ארוכות - איך זה לנהוג באיירקרוס טורבו דיזל? 

 

 

זהו... (תחשבו שאני טד לאנג') 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 שעות, איציק נ. כתב:

תחליף 7ממ ב-7ממ שוב ? זה מועד לפורענות.

בשביל לעבור ל 8ממ אתה חייב להחליף את הקמשאפטים, בית קמשאפטים, אטמים ועוד. רשימה כאורך הגלות - והמחירים של החלקים, בהתאם.

 

בעיה.

אם זה ה7 מ"מ ההמלצה היא להחליף אותה ב150KKM 

נראה לי עדיף על להמשיך עם אחת שהתמזל מזלה.

 

ואם כבר להשקיע - זה נשמע כמו לפחות חצי שיפוץ מנוע - אולי באמת שווה את הטרחה לעבור ל8MM ברגע שהרכב יגיע ל150 (אם יגיע! אםםםם יגיע) 

ברור לי שדברים כמו DPF, מיכל אוראה, EGR וטורבו הם גם תקלות אופייניות שיכולות בהחלט להתרחש במרווחים מאוד לא - נוחים אבל מצד שני המחירון של הרכב בהתאם - אם אתה קונה "טויוטה" שהיא עם אמינות סטטיסטית חפה מתקלות לאורך זמן (ברור שבסוף יהיו גם יהיו) - אתה תשלם על זה מראש, במחירון רכישה. 

 

בקיצור נהיגה אחרי מספר ימים בצלב האוויר ג'5 

 

במשפט אחד - זה כאילו שלא יצאתי מהמיטה ופשוט עליתי על הכביש כשאני ישן במזרן קינג סייז מאוד מאוד נוח. 

 

לרכב יש שלושה מצבי ניהוג - 

אקו

רגיל

ספורט

 

בהתנעה הוא באופן מיידי על רגיל - במצב הזה הרכב נינוח מאוד ומלא כוח - ממש לא צריך יותר מליטוף של הדוושה כמעט בשום תוואי כביש ושיפוע. 

על מצב אקו - הרכב יוצא ממש "צב" מהמקום אבל ברגע שמפתח את התאוצה שלו זה מרגיש כמו מצב רגיל. 

 

זה לא מצב כיפי לנהיגה - מתאים לזחילת פקקים בעיקר או אם ממש ממש רוצים לגרד כל טיפת סולר. 

 

וספורט - שהוא ממש לא נעים לנהיגה - רכב סולר סולידי ורגוע והתגרזנות, לא הולכים טוב ביחד. 

הרעשים מהתמסורת ממש לא נעימים ועל מצב רגיל הרכב גם ככה סוחב כמו טיל - פשוט לא כיף על ספורט. 

 

ההגה - נוצה! וחלק 

העברות ההילוכים חוץ מיציאה מהמקום - חמאה - בכלל לא מרגישים איך התיבה הזאת רצה בין 8 יחסי העברה. 

מתלים - מדהים! רוב הזמן הרכב באמת - מרחף, באמפים במהירות מבוקרת לא מרגישים אותם בכלל. 

 

אלקטרוניקה - 

מראות עם כיסוי שטחים מתים - זה באמת פיצ'ר נהדר. 

מערכת סטיה מנתיב שמאלצת להפעיל איתות או לכבות אותה וההגה כן מתערב ובהתחלה זה היה קצת מפחיד עד שהבנתי מה קורה - יש מסך שמראה את הבקרות שלה אם רוצים. 

חיישני 360 - תענוג של דבר. 

 

לרכב הזה יש פחות או יותר אפס פניה ל"נהג" במובן ספורטיבי - אבל מפצה על זה בכל השאר - בענק. 

  • אהבתי 2

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...