Jump to content

hwgeek

  • הודעות

    2,071
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

2 עוקבים

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של hwgeek

פורומניאק

פורומניאק (10/14)

188

מוניטין

  1. hwgeek

    רשמית: טסלה בישראל

    תכלס ישראל זה אחלה מקום לרכב חשמלי עם המדינה הקטנה שלנו, טסלה לא צריכים להשקיע יותר מידי בכמות תחנות הטעינה בשביל לכסות את כל הארץ + "האהבה" של הצרכן הישראלי כלפי היבואנים הוותיקים אולי גם עוזרת לה(?). מעניין מה יקרה לכמות המסירות כאשר המודל Y יגיע ואחר כך מודל 2.
  2. hwgeek

    רשמית: טסלה בישראל

    כניראה הגירסאות עם הטווח הארוך ישמרו טוב יותר על הערך כי עדיין ישאר מספיק טווח נסיעה.
  3. hwgeek

    רשמית: טסלה בישראל

    לא לישכוח החלפת קלאצ'ים בגיר רובוטי וסיכוי גבוהה להחלפת כל הגיר בטווח של 8 שנות שימוש בחלק מהמכוניות, בנוסף יש גם טורבו בחלקן. יש מידע מה אחוז הקיבולת במכוניות הנ"ל לאחר 10 שנים? זה זמן מכובד לרכב שלא דורש הרבה טיפולים. נ.ב: מתי מחשב הרכב דורש החלפת סוללה מבחינת אחוזי קיבולת? אפשר להמשיך גם עם 50%?
  4. hwgeek

    רשמית: טסלה בישראל

    אפשר להסתכל על החצי כוס המלאה... בזכותם נענשים נהגים שלא שומרים מרחק ואוהבים להידבק מאחור 🤣.
  5. hwgeek

    רשמית: טסלה בישראל

    הרעש שעשו כאן באמת נשמע הזוי, אבל אולי כאן פחות מכירים איך להיתנהג עם טסלה וגם אולי הנהגים יותר נדבקים מאחור ולא מצפים? לא יודע, אם זה באמת באג בתוכנה אז בטוח טסלה כבר ידאגו לעידכון. בכל מיקרה אני לא הייתי פוסל רכישת הרכב ביגלל זה.
  6. hwgeek

    רשמית: טסלה בישראל

    לא יודע אם קשור- אבל בידיוק היום ראיתי במערב ראשל"צ טסלה 3 לבנה עם פגיעה אחורית בפינה בצד הנהג, כל הפגוש מעוך פנימה, אולי גם היא בלמה וניכנסו בה?
  7. hwgeek

    רשמית: טסלה בישראל

    לא ממש שונה מאיך שרוב מוסכי היבואן היו עושים- מחליפים את כל היחידה ולא מתקנים רכיב בודד בתוך היחידה. גם את הרובוט הנוזל בפיאט שלי כניראה אפשר לתקן עם החלפת אטם בשקל תשעים אבל המוסך יציע לימכור לך את כל היחידה הרובוטית באלפי שקלים, הם מעדיפים להחליף יחידות שלמות ולא להיתעסק בכאב הראש של אשכרה לחפש את הבעיה ולתקן בעלות מינימאלית לבעלים. לכן טוב שיש מוסכים מקצועיים אחרים שכן אוהבים לתת שירות שכזה ולחסוך הרבה כסף לבעלי הרכב. *נ.ב: מקווה שטסלה יעדכנו את עיצוב החלק ויפרידו את המחבר מכל הסוללה ככה שזה לא ידרוש החלפה מלאה שכזו.
  8. hwgeek

    רשמית: טסלה בישראל

    כמובן צריך לקחת הכל בפרופורציות, אבל עדיין אפשר ליראות את השוני בתכנון במערכות מסויימות לעומת טסלה, ישנם עוד סירטונים על רכבים אחרים וכמה חלקים/צמות כבלים וכו' יצרנים וותיקים משתמשים אקסטרה לעומת טסלה(שמעדיפה לצמצם ולשלב הכל ביחד ככל האפשר), רואים פחות גמישות בתכנון ויותר מנסים להשתמש בשיטות תכנון וחלקים מוכרים מרכבי הICE. ממש מחכה ליראות כיצד הדורות החדשים עם 3 חלקי היציקה יראו לאחר פירוק, כיף ליראות ירידה שכזו לפרט פרטים
  9. hwgeek

    רשמית: טסלה בישראל

    יש כמה רכבים חשמליים שפירק, מתוכם טסלה מובילים, אכן מעניין מה ליצרנים אחרים יש להציע במיוחד ברכבים בעלות דומה, אבל בכללי ניראה שצורת העבודה והתכנון של היצרנים הוותיקים דיי נישארה זהה עם העדפה להתאים חלקים קיימים מהמדף שיש במלאי בשפע- להבדיל מיצרנים צעירים שלא כבולים לעבר.
  10. hwgeek

    רשמית: טסלה בישראל

    סרטון מעניין נוסף מבית סנדי מונרו- השוואה של THERMAL SYSTEM בין מאך E לבין טסלה מודל Y- תיראו את ההבדל בכמות החלקים ותוספת המשקל וזמן הרכבה בפורד-וזה עוד הרכב הכי טוב אחרי טסלה מבחינת התכנון לפי סנדי, זה פשוט מכאיב בעין ליראות את הסיבוך בפורד, מאל בראקטים לכל חלק וחלק +כל הברגים לכל דבר ודבר וכו'. היצרנים הוותיקים צריכים להשקיע יותר בשינוי אופן התכנון שלהם, הם צריכים להתעדכן, ניראה שהפער היחיד שלהם זה רק איכות הגימור והיוקרה לעומת טסלה.
  11. בדיקה חיצונית שאין נזקים פיזיים, לאחר הדלקה ליראות שהמסך תקין ללא פיקסלים שרופים/תקועים/ליכלולים מתחת לזכוכית(קרה לאחיין שלי והחליפו). גם ליבדוק שיש את כל התכולה ומעבר לזה יש כבר את האחריות. מוזמנים להוסיף. תתחדש :-).
  12. hwgeek

    רשמית: טסלה בישראל

    זה לפי עלויות חשמל/דלק בלבד? או כולל גם את הטיפולים ל5 שנים +ביטוחים?
  13. hwgeek

    רשמית: טסלה בישראל

    הדאגה שלו אמורה ליהיות לגבי המצבר 12V לא? כי שהוא יתרוקן יהיה עליו לפרק חלקים ולהגיע אליו בשביל להטעין אחרת אפילו להיכנס לרכב הוא לא יוכל-לא?
  14. +1 לראצ'ט טלסקופי- ממש עוזר, קניתי 3/8 כזה והוא מאוד שימושי, בנוסף ממליץ על ידית 1/2" באורך 60 סנטים למי שקשה לו ליפתוח את בורג הריקון של השמן, אצלי במוסך תמיד סגרו עם ידית ארוכה כזו ועם ידית הטלסקופית בשום צורה לא הצלחתי ליפתוח שהייתי מתחת לאוטו, בסוף בקושי הצלחתי עם הידית הארוכה אבל מאז אני סוגר בצורה נורמאלית שלא יהי לי בעיה ליפתוח פעם הבאה. בידיוק היום יצא לי לעשות טיימינג בגרנדה פונטו שלי, כל חלק בגוף כואב לי חחחח, היה לי עוד דברים אחרים לעשות עם פירוק באמפר קידמי וכו'- בקיצור הרבה עבודה בתור הפעם הראושנה שעשיתי טיימינג(תודה למדריך שהיה כאן מהכנופייה). אחרי 8 שנים ו30K ק"מ הרצועה הייתה ניראת סבבה לגמרי חחח- כניראה שהורכבה היא הייתה טרייה ישר מפס הייצור ולא אחרי שנים על המדף. נ.ב: לא יודע אם כבר הוזכר כאן- מי שצריך סט נעילה לטיימינג מומלץ לחפש באמאזון ושות' בגרושים לעומת בארץ- אני זוכר ששעלתי אל ל.כ והאם רצו כ600 שקל פלוס מע"מ אם אני זוכר- בסוף קניתי באמאזון בכ30 דולר עם המישלוח, ככה נעלתי את המנוע והלבשתי את הרצועה בלי בעיה.
  15. השמן משחיר ביגלל המסננים הזולים שלא מנקים טוב את השמן והופכים אותו לשחור- זה למה קונים פילטרים משופרים! בצחוק בצחוק שלא תצטטו אותי בתור מקור בויכוח עתידי חחח
×
×
  • תוכן חדש...