Jump to content

עמרי לייט

  • פרסום הודעות

    160
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

3 נייטרלי

אודות עמרי לייט

  • דירוג
    חבר מועדון ה-5

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    ברפת של הקיבוץ
  • תחביבים
    מכוניות,ספורט מוטורי ותעופה..
  • Skype
    OMRIL89
  1. אני נוסע בכזאת אוונסיס מודל 2003 כבר קרוב לשלוש שנים. לדעתי המחיר המבוקש גבוה מידי. את שלי רכשתי יד 2 עם 178 אלף ק״מ ב 7 אלף שח. הרכב מאוד אמין אבל לשים לב שמדובר במנוע הזרקה ישירה, יש בדגם בעיות שנובעות מההזרקה הישירה. בכל אופן, דגם מוצלח ומפנק משמעותית מקורולה אבל יותר עדין מהקורולה והקרינה שהיתה לפניה. אם אתה רוצה יותר מידע על הדגם אשמח לעזור.
  2. דיברו בהשקה גם על מסלול ניסוי חדש בהשקעה עצומה. (shimoyama) שמדמה את התנאים בנורבורגרינג ששימש אותם לכיול הרכב.
  3. באמת שלא הבנתי את האסטרטגיה שלהם. למה לא התחילו ישר עם suv?
  4. למה לדעתך רק על מרצדס ובמוו שווה לשלם סכום כזה? מה הפרמטרים שלדעתך הופכים את מרצדס ובמוו לכאלו טובות? אני מכיר באופן אישי אנשים שלא יקנו רכב רק בגלל שהוא מרצדס או במוו. יש אנשים שמחפשים יוקרה מופנמת ולא רוצים רכב מוחצן ומנקר עיניים.
  5. לא קסדוס 9, אלא 929. קסדוס 9 זה רכב אחר עם פלטפורמה שונה והנעה קדמית. פרט מעניין לגביו זה הוא שזה היה הרכב היחיד, אאל״ט, אי פעם עם מנוע שעובד במחזור מילר. בנוסף, המעצב שלו הוא ישראלי בשם דורי רגב.
  6. מאזדה הייתה אמורה להשיק מותג פרימיום בשנות ה-90 אבל התוכנית לא יצאה לפועל עקב קשיים כלכליים שגרמו לה לאבד את עצמאותה ולהמכר לפורד. מהפרוייקט הזה יצאה מאזדה 929. סדאן גדולה עם מנוע v6 והנעה אחורית שקיבלה ביקורות מאוד טובות בארה״ב. זה בלי לדבר על רכבים לשוק היפני בלבד כמו cosmo ו luce.
  7. 4 מ״מ? לדעתי אתה מתכוון ל40 מ״מ שהם 4 ס״מ. בכל אופן, 40 מ״מ הם משמעותיים מאוד וישנו משמעותית את אופי הרכב. אתה יכול להנמיך באמצעות קוילאוברים או קפיץ ובולם. החלפה של קפיצים בלבד (הדרך הזולה ביותר..) תקצר את חיי הבולמים משמעותית ותפגע בתפקוד שלהם. סה״כ הפוקוס הוא רכב מהנה לנהיגה עם הגה מצויין. לדעתי עדיף לך להשקיע בדגם גיאה 2 ליטר שקצת פחות חלש.
  8. על מנת ליצור מנוע יעיל כמה שיותר, צריך לעלות את יחס הדחיסה. כשמעלים את יחס הדחיסה כך גובר הסיכוי לדטונציה. בm4 הזאת יש יחס דחיסה שנחשב לגבוה אפילו במנועים אטמוספרים!! המערכת הזאת מאפשרת להעלות יחס דחיסה ו/או גדישה ועדיין להשתמש בדלקים קונבנציונאלים.
  9. גם אני ראיתי את המודעה ביד 2. אני זוכר שב2004 הביאו אותן לאוטומוטור וחשבו ליבא את הדגם הזה. לכן אני לא בטוח שמדובר בייבוא אישי אלא ברכב שהובא לתקינה. המנוע זה מנוע 1.4 100 כוחות סוס שמשותף לעוד דגמים. יכול להיות שיש לי גליון ישן של אוטו עם מבחן מקומי לרכב הזה.
  10. אני יכול להמליץ על דריפטק שבמושב אלישמע. הבחור מתעסק המון בבימרים ולקוחות עם דרישות מיוחדות.
  11. כמה כסף אתה מעוניין להוציא? בילשטיין מייצרת בולמים מצויינים שקשיחים מהמקור אבל לא קשיחים מידי. אתה יכול להתקין בילשטיין b6 בתור התחלה. מנסיוני יש שיפור משמעותי.
  12. ממה שאני מכיר ובדקתי כל דבר שהוא לא טורבו או סופרצ׳רג׳ר זה מלא כסף בשביל כמעט כלום. הדבר המומלץ זה לעשות יישור קו ולהחזיר למנוע מעט מן הסוסים שאבדו. אתה יכול לבדוק ולראות ששיפורים אטמוספריים מביאים את המנוע הזה לאיזור ה-210 כ״ס +- האם זה שווה עבורו? אפשר להשתיל מנוע גדול יותר, מניסיוני אף אחד לא באמת מבין מה היה ומה שינו ברכבים מהשנים הללו.
  13. מגניבות ללא ספק, לאט לאט פורד מנערת את התדמית האפרורית שדבקה למותג בארץ.
  14. מבחן של ״אוטו אקספרס״, קצת חבל שלא תגיע לארץ.
×
×
  • Create New...