Jump to content

עמרי לייט

  • פרסום הודעות

    164
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

מוניטין

3 נייטרלי

אודות עמרי לייט

  • דירוג
    חבר מועדון ה-5

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    ברפת של הקיבוץ
  • תחביבים
    מכוניות,ספורט מוטורי ותעופה..
  • Skype
    OMRIL89

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. בלאי סביר בגיל הזה. שימוש בנוזל קירור איכותי יאריך את חיי הרדיאטור, אבל לא לנצח. לך כנהגת אין השפעה על הבלאי של מכלול כזה.
  2. כן, צריך לפרק את כל הדשבורד בשביל להחליף. העבודה זה הדבר היקר.
  3. לפי הצליל של הסטרטר הטיימינג כשל בצורה כלשהי. זה מה שגורם לחוסר קומפרסיה.
  4. אני נוסע בכזאת אוונסיס מודל 2003 כבר קרוב לשלוש שנים. לדעתי המחיר המבוקש גבוה מידי. את שלי רכשתי יד 2 עם 178 אלף ק״מ ב 7 אלף שח. הרכב מאוד אמין אבל לשים לב שמדובר במנוע הזרקה ישירה, יש בדגם בעיות שנובעות מההזרקה הישירה. בכל אופן, דגם מוצלח ומפנק משמעותית מקורולה אבל יותר עדין מהקורולה והקרינה שהיתה לפניה. אם אתה רוצה יותר מידע על הדגם אשמח לעזור.
  5. דיברו בהשקה גם על מסלול ניסוי חדש בהשקעה עצומה. (shimoyama) שמדמה את התנאים בנורבורגרינג ששימש אותם לכיול הרכב.
  6. עמרי לייט

    Hyundai Gensis G70 - וואו!

    באמת שלא הבנתי את האסטרטגיה שלהם. למה לא התחילו ישר עם suv?
  7. למה לדעתך רק על מרצדס ובמוו שווה לשלם סכום כזה? מה הפרמטרים שלדעתך הופכים את מרצדס ובמוו לכאלו טובות? אני מכיר באופן אישי אנשים שלא יקנו רכב רק בגלל שהוא מרצדס או במוו. יש אנשים שמחפשים יוקרה מופנמת ולא רוצים רכב מוחצן ומנקר עיניים.
  8. עמרי לייט

    מאזדה 3 החדשה 2019

    לא קסדוס 9, אלא 929. קסדוס 9 זה רכב אחר עם פלטפורמה שונה והנעה קדמית. פרט מעניין לגביו זה הוא שזה היה הרכב היחיד, אאל״ט, אי פעם עם מנוע שעובד במחזור מילר. בנוסף, המעצב שלו הוא ישראלי בשם דורי רגב.
  9. עמרי לייט

    מאזדה 3 החדשה 2019

    מאזדה הייתה אמורה להשיק מותג פרימיום בשנות ה-90 אבל התוכנית לא יצאה לפועל עקב קשיים כלכליים שגרמו לה לאבד את עצמאותה ולהמכר לפורד. מהפרוייקט הזה יצאה מאזדה 929. סדאן גדולה עם מנוע v6 והנעה אחורית שקיבלה ביקורות מאוד טובות בארה״ב. זה בלי לדבר על רכבים לשוק היפני בלבד כמו cosmo ו luce.
  10. 4 מ״מ? לדעתי אתה מתכוון ל40 מ״מ שהם 4 ס״מ. בכל אופן, 40 מ״מ הם משמעותיים מאוד וישנו משמעותית את אופי הרכב. אתה יכול להנמיך באמצעות קוילאוברים או קפיץ ובולם. החלפה של קפיצים בלבד (הדרך הזולה ביותר..) תקצר את חיי הבולמים משמעותית ותפגע בתפקוד שלהם. סה״כ הפוקוס הוא רכב מהנה לנהיגה עם הגה מצויין. לדעתי עדיף לך להשקיע בדגם גיאה 2 ליטר שקצת פחות חלש.
  11. על מנת ליצור מנוע יעיל כמה שיותר, צריך לעלות את יחס הדחיסה. כשמעלים את יחס הדחיסה כך גובר הסיכוי לדטונציה. בm4 הזאת יש יחס דחיסה שנחשב לגבוה אפילו במנועים אטמוספרים!! המערכת הזאת מאפשרת להעלות יחס דחיסה ו/או גדישה ועדיין להשתמש בדלקים קונבנציונאלים.
  12. גם אני ראיתי את המודעה ביד 2. אני זוכר שב2004 הביאו אותן לאוטומוטור וחשבו ליבא את הדגם הזה. לכן אני לא בטוח שמדובר בייבוא אישי אלא ברכב שהובא לתקינה. המנוע זה מנוע 1.4 100 כוחות סוס שמשותף לעוד דגמים. יכול להיות שיש לי גליון ישן של אוטו עם מבחן מקומי לרכב הזה.
  13. תמונה שמחמיאה לטווינגו
  14. אני יכול להמליץ על דריפטק שבמושב אלישמע. הבחור מתעסק המון בבימרים ולקוחות עם דרישות מיוחדות.
×
×
  • תוכן חדש...