Jump to content

robertf

מובילי הדעה
  • פרסום הודעות

    6,352
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

robertf שיחק אותה בתאריך ינואר 20

התכנים של robertf היו האהובים ביותר!

מוניטין

345 טוב

אודות robertf

  • דירוג
    מוביל דעה

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    BMW 330e
  • תחביבים
    תעופה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אין צורך בשום אמצעי מיגון.
  2. יעזור אם תהיה יותר ספציפי. 118? M140?
  3. כמה זמן אתם מחזיקים רכב בדרך כלל?
  4. robertf

    רשמית: טסלה בישראל

    אין לו מה לקרוא שוב, והוא צודק. במקום לרמוז שאולי הוא קשה הבנה, מן הראוי שתענה על השאלה שלו.
  5. לינק למאמר בנושא:
  6. סאלון? קרוסאובר? סטיישן? מדובר כאן בסוג של הכלאה מעניינת של שלושתם. המעצב הראשי של סיטרואן, Pierre Leclerc טוען אפילו שכשהם חשפו את המכונית בקבוצות מיקוד, אנשים לא הבינו מה זה בדיוק, ושזו היתה המחמאה הכי גדולה מבחינתו כי הוא לא חיפש להגדיר במדויק על איזו משבצת היא יושבת (לא מובן מאליו בכלל אצל מעצבי רכבים). מה שכן האלמנטים השונים מוכרים מה-C4 החדשה שנחשפה בשנה שעברה בשילוב עם רכב הקונספט CXperience concept. סיטרואן מדגישים כי חשוב היה להם לייצר רכב שאנשים ישמחו לשבת בו כנוסעים לא פחות מאשר כנהגים, ושמרווח ופרקטיות היו בראש סדר העדיפויות שלהם בתכנון הרכ
  7. סאלון? קרוסאובר? סטיישן? מדובר כאן בסוג של הכלאה מעניינת של שלושתם. המעצב הראשי של סיטרואן, Pierre Leclerc טוען אפילו שכשהם חשפו את המכונית בקבוצות מיקוד, אנשים לא הבינו מה זה בדיוק, ושזו היתה המחמאה הכי גדולה מבחינתו כי הוא לא חיפש להגדיר במדויק על איזו משבצת היא יושבת (לא מובן מאליו בכלל אצל מעצבי רכבים). מה שכן האלמנטים השונים מוכרים מה-C4 החדשה שנחשפה בשנה שעברה בשילוב עם רכב הקונספט CXperience concept. סיטרואן מדגישים כי חשוב היה להם לייצר רכב שאנשים ישמחו לשבת בו כנוסעים לא פחות מאשר כנהגים, ושמרווח ופרקטיות היו בראש סדר העדיפויות שלהם בתכנון הרכ
  8. אין ספק אבל מצד שני מדובר בדור חדש לחלוטין עם מכלולים חדשים שעל פניו מוצלחים בהרבה (כן ברור שהזמן יגיד). אני מכיר לא מעט תקלות נפוצות גם בפיז׳ו בדגמים הישנים יותר, כשבדור הנוכחי נראה שנפתרו. בכל אופן, הבחירה ב-208 הנהדרת ממש לא טעות, ולא תצטערו על זה, בטח אם תנוחת הנהיגה נוחה לאמך. לא יודע לגבי הג׳ז. הפולו עולה 113 על הכביש, אבל מדבור במנוע 1.0 95 כ״ס וברור שהרבה פחות איבזור מהפיז׳ו (או הרנו לצורך העניין).
  9. אני לא כלכך מבין את החשש הגדול מהרנו. מדובר בגיר שונה לחלוטין (ורטוב) מהגיר הקודם, שפועל מצוין וזריז מאוד גם בעיר. גם יחידת ההנעה (שפותחה בשיתוף רנו ומרצדס) לדעתי לפחות, קצת מוצלחת מהמנוע 1.2 בפיז׳ו (שהוא סבבה לגמרי בפני עצמו). בכלל הגיע הזמן להפסיק לחשוש מהמותג המצוין הזה שבמקרה מספר אחד במכירות באירופה (אבל אנחנו יודעים יותר טוב...). בכל אופן ספציפית 208 מול הקליאו מדובר בשני הסופר מיני המובילות בקטגוריה (אני לא באמת יכול לחשוב על משהו בו אחת מהן באמת עולה על השניה בצורה בולטת, לא בביצועים, לא באיכות, ולא במרווח או נוחות) ולא תפלו עם אף אחת מהן. אין ספק, אבל זה מגיע במחיר מאוד לא זול
  10. robertf

    רשמית: טסלה בישראל

    20% והגבלת הטבה של 60 אלף ש״ח כבר ב-2023. ב-2024 35% מס, והגבלת הטבה של 50 אלף ש״ח.
  11. robertf

    רשמית: טסלה בישראל

    מעניין. בקליאו ובקפצ׳ור לפחות יש חוגות פיזיות למזגן למרות המסך מולטימדיה הגדול, וזה מבורך. אני אומר את זה בהסתייגות כי טרם ניסיתי בעצמי, אבל יש ביקורת רבה על הנדסת האנוש הלקויה בדגמים החדשים שלהם (לאון/פורמנטור/גולף/אוקטביה וכו׳). לגבי השאר, מסכים איתך.
  12. robertf

    רשמית: טסלה בישראל

    אתה רציני? 40 ס״מ נחשב המון במושגים של אורך מכונית. לצורך העניין זה בדיוק ההבדל בין פיז׳ו 208 ו3008 למשל. להרבה אנשים זה גם ההבדל בין האפשרות להעמיד את הרכב בחניה של הבית או לא. למעשה כמעט כל הרכבים החדשים של וואג (אאודי, פולקסווגן, סיאט, סקודה), פיז׳ו, וולוו ועוד רבים וטובים.... אבל למה רנו? באיזה דגמים שלהם מערכת המיזוג משולבת במסך?
  13. אני הבנתי שהם ימשיכו להיות משם.
×
×
  • תוכן חדש...