Jump to content

motizkn

  • פרסום הודעות

    609
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

40 נייטרלי

אודות motizkn

  • דירוג
    נהג נמרץ (> 500 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    3008 GT

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. לשניכם יש טענות טובות אבל במבחן המציאות הם לא מתממשות. לטענה על משאבת הדלק כנראה שלא הבנתה אותי, לא טענתי שהמחשב מודד את צריכת הדלק במשאבת הדלק, טענתי שהחישוב שמשתמשי הפורום מבצעים על ידי מדידה של מספר הליטרים במשאבה (בתחנת הדלק) למספר הקילומטרים לא מייצג את צריכת הדלק האמיתית של הרכב. (קראתי לזה מדידה במשאבת דלק כהשכוונה הייתה למשאבת הדלק בתחנת הדלק, מסתבר שזה היה ניסוח לא טוב) שיטה זו מושפעת מצורת השימוש ברכב ונתתי דוגמא שעם כל יום אתה מחכה עם רכב מונע 10-15 דקות ללא תזוזה ליד הבית אז המנוע צורך דלק, ולפי בדיקה במשאבת הדלק בתחנת הדלק אז הצריכה שלך תהיה יותר גרוע ממשהוא שנוסע על או
  2. אני לא מסכים, המדידה במשאבת הדלק מודדת את כל זמן הפעולה של המנוע כולל זמנים שבהם הרכב מונע אבל לא נוסע. לצורך המחשה, אם אני עומד עם הרכב כל יום 10 דקות בבוקר מונע ומחכה לאישתי אז אני יראה את זה בצריכת הדלק במשאבה. האם זה באמת צריכת הדלק של הרכב? לפי דעתי לא. לעומת זו מחשב הרכב מודד את צריכת הדלק כאשר הרכב בתנועה. בכל מקרה באיוניק הצריכה "האמתית" במשאבה הציגה (בנסיעה עירונית כי לא מדדתי במשאבה בבין עירוני) 1:19.
  3. ומה מונע מהרכב להשתמש באנרגיה שבסוללה בזמן הנסיעה? בשיוט המנוע החשמלי או הבנזין לא מתאמץ, הוא רק צריך להשלים את האנרגיה שהולכת לאיבוד כתוצאה מהתנגדות הרוח, ובאיוניק כנראה עשו עבודה טובה ואין הרבה התנגדות אוויר. בזמן שיוט של שעה וחצי על כביש שש הרכב עובד על האנרגיה החשמלית שבסוללה ומדי פעם שהכוח בסוללה יורד הוא מעיר את המנוע בנזין ששומר על מהירות ומטעין את הסוללה. לכן הטיעון שלך לא נכון, עובדתית הרכב מציג צריכת דלק של 1:20 ל 1:22 בנסיעה בין עירונית.
  4. איוניק בכביש 6 בנסיעה על 120 לרוב המנוע בנזין מתכבה והמנוע החשמלי מחזיק את הרכב על המהירות המבוקשת. בנסיעה על 120 עם מנוע מכובה זה משפיע בצורה חזקה על חישוב צריכת הדלק.
  5. נהנתי לקרוא את הסקירה :), רק נציין שאת הדגם הקודם רכשו לא מאט אנשים. לא רואה שום סיבה למה הדגם החדש לא יצליח גם.
  6. במדינת ישראל שרכב עולה כל כך הרבה ותיקונים עולים יותר אז האמינות של טויוטה ושוק חזק מנצח את הרגש. אבל לכל מי שהיה לו טויוטה (אני לא יודע לגבי הדור האחרון, לא נהגתי בו עדין) מהר מאד מבין שזה רכב לנסוע מנקודה A לנקודה B ושום דבר לא יותר מזה. האם זה רע, כנראה שאם אתה נמצא פה בפורום אז זה רע אבל לכל השאר זה לא משנה. אישית, אני לא רואה את עצמי קונה טויוטה ולמעשה כשחיפשתי רכב לפני מספר חודשים הומלץ לי על ה RAV4 ולמרות ההמלצות הוא מעולם לא היה ברשימה שלי בגלל האוריס.
  7. הייתה לי את האוריס אחותה הגדולה והמצב שם לא יותר טוב, פשוט לא כיף לנהוג על הרכב. ולגבי צריכת הדלק אז האוריס הייתה עושה 1:16, קשה לי להאמין שיאריס עושה פחות. אבל האיוניק לוקחת בגדול עם צריכת דלק כרגע של 1:19, ובטיול האחרון לצפון גם קיבלנו 1:20.5 (ובקלות)
  8. אצלי יש 8 הילוכים ומה שזה יוצר שהמנוע כמאט תמיד על 2000 סל"ד (מקסימום מומנט) ללא קשר למהירות. זה היה מוזר בהתחלה שהסל"ד לא זז אבל ההילוכים עולים יחד עם המהירות אבל זה עובד מאד חלק, נוח ותמיד יש כוח זמין.
  9. יודע מעולה: מטרת היבואן: שתקנה ממנו הבעיה: יש ליסנג 0 קילומטר לדוגמא הלינק שנתתי ששם המחיר זה 135 אלף (לא מכיר את החברה ולא ממליץ או לא ממליץ אליה, זה התוצאה הראשונה שיצאה בגוגל). הדרך: אנשים ששמעו שיש 0 קילומטר ולא מבינים כל כך מגיעים לאתר היבואן (כי שם קונים רכבים) שם הוא מציג להם מחיר ל 0 קילומטר שלא משתלם (גם ללא ההנחה של ה 7 אלף) מה שגורם לאנשים לקנות רכב חדש לא מ 0 קילומטר, ומי שקנה עדין מהיבואן ב 0 קילומטר קנה במחיר גבוה שמתשלם ליבואן. היבואן רוצה שתקנה ממנו ולא מליסנג 0 ק"מ, חיפוש קצר בגוגל יעלה מספיק אלטרנטיבות ל 0 קילומטר שיציגו מחיר ראלי לרכב מ 0 קילומטר.
  10. זה מחיר שהיבואן מציג, סתם בשביל ההשוואה: https://www.carbuy.co.il/רכב-חדש-0-ק-מ/פיגו-3008-בנזין אם אתה רוצה 0 ק"מ לך תקנה מחברת ליסינג לא מהיבואן.
  11. הספיריט צורכת דלק, אני הייתי נוסע הרבה נסיעות קצרות ורק בעירוני והיא הייתה עושה 1-8. לגבי מנוע, אני לא זוכר שיש בעיות במנועים של מאזדה בכללי אז אני לא יודע אם זה שיקול.
  12. היה לי את שני הדורות ובשני המקרים דגמי ספיריט: מודל 2008 רכב מהנה לנהיגה וממש אהבתי אותו אבל יש לו 4 הילוכים ומרגיש מיושן. מודל 2010 רכב שמציג קפיצת מדרגה מבפנים יותר נוח ואיכותי מהדגם הקודם, יש גיר עם 5 הילוכים אבל פחות מהנה לנהיגה. לפי דעתי אם מספיק לך 1.6 מבחינת כוח אז לך על ה 2012 comfort, אם אתה מחפש להנות מהנהיגה לך על 2008 ספיריט.
  13. הסוזוקי כנראה היה הכי אמין מכל השלושה. בנוסף לגבי היר הרציף בסוזוקי, לפחות לפי הכתבה הזו האחריות על הגיר הוא ל 10 שנים. https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5267543,00.html
  14. הרכב נראה מדהים אבל המחירים פשוט גבוהים מידי. רכב עממי ב 155 אלף שקל שלא נדבר על המחיר של הדיזל שפשוט מגוחך.
×
×
  • Create New...