Jump to content

igor8s

  • פרסום הודעות

    29
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות igor8s

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)
  1. אין חיפוש קולי בעברית - Google Assistant (והחיפוש נעשה באמצעותו) לא תומך עדיין בעברית.
  2. אבל Google assistant לא תומך בעברית. משמעות הדבר שהפקודות הקוליות (וגם אנשי הקשר כמובן) צריכים להיות באנגלית.
  3. אני מדבר על הרכב התורם, ברור שברכב עם המצבר הגמור מחברים את הכבל השחור לחלק מתכתי ולא לקוטב מינוס עצמו בכל מקרה בספר של אטקה , כאשר מדובר ברכב עם S&S , ההנחיה היא לחבר כבל שחור לבלוק מנוע/חלק מתכתי סטטי גם ברכב התורם..
  4. בספר רכב , נכון יותר בשני ספרי רכב שראיתי - של סיאט אטקה ושל סקודה קארוק (שאמורים להיות זהים אך בכל זאת יש הבדל בהנחיות בנושא) יש התיחסות מיוחדת לרכבים עם Start&Stop ההסבר כאמור מבלבל למדי אך אפשר להבין ממנו שברכב עם Start&Stop אין לחבר כבל שחור ישירות למינוס של המצבר התורם
  5. מה השיטה הנכונה לבצע התנעה של רכב אחר עם מצבר "מת" כאשר אחד משני הרכבים הוא רכב עם מערכת Start&Stop ? לאן צריך לחבר את הכבל השחור (מינוס) בשני הרכבים , כאשר : 1 - רכב תורם עם Start&Stop , רכב עם מצבר מת - ללא (רגיל) 2 - רכב תורם ללא S&S , רכב עם מצבר מת - עם המערכת הנ"ל 3 - שני הרכבים עם מערכת Start&Stop ההסבר בספר רכב מבלבל, מה התובנות/נסיון שלכם בנושא ?
  6. כן, נראה שהמאגר היה אשם, כעת הנתונים מוצגים. משהו קטן ששמתי לב - בחלק מהמקרים שורה של "כמות רכבים מאותו שנתון וקוד דגם" מופיע פעמיים וללא נתונים . יתכן וזה קורה ברכבים חדשים יחסית - בדקתי לגבי רכב שעלה על כביש ב-2019 ויכול להיות שאין עדיין נתונים שנתיים לגבי 2019 אבל למה זה מופיע כפול? במקרה כזה גם לא מופיע סעיף "כמות רכבים בעל אותו קוד דגם - כל השנתונים"
  7. לא יודע אם זה התקלה באפליקציה שלא באמת נפתרה בעדכון האחרון או בעיה זמנית במאגר הנתונים אבל ניסיתי עכשיו לבדוק כמה רכבים ובכולם אותה תופעה - העיגול של הטעינה מסתובב ומסתובב ללא סוף ולא מתקבלים נתונים - הכל תקוע.
  8. igor8s

    אור גבוה אוטומטי

    הבנתי שהאופציה חסומה בארץ ( אני מדבר על סיאט אטקה - לא יודע לגבי דגמים/יצרנים אחרים). ניתן לפתוח כנראה באמצעות קידוד. Sent from my SM-N920C using Tapatalk
  9. אכן שיפרו, יש שמירה על הנתיב שעובדת מעולה ואין יותר צורך במוביל איי
  10. האם לשמן יש תוקף ? יש לי שמן בג'ריקן מקורי שנשמר במסחן משהו כמו שנתיים - האם ניתן להשתמש בו ? מדובר בשמן שנשאר מאחד הטיפולים שעשיתי בעבר - כלומר , ג'ריקן נפתח , אחרי הטיפול נשאר בו משהו כמו חצי-ליטר או קצת יותר של שמן ששמרתי במחסן ... האם בטוח להשתמש בו ?
  11. האם כיסוי נזקי טבע הוא חלק סטנדרטי של כל פוליסת ביטוח רכב? למשל, רכב שנפגע משטפון/הצפות? עץ שקרס על הרכב עקב סערה? האם יש לברר במיוחד אם הפוליסה מכילה כיסוי כזה ובמידת הצורך לבקש להוסיף? האם אין חובה רגולטורית לכלול כיסוי כזה וכל חברת ביטוח רשאית להחליט אחרת בנושא (לכלול/לא לכלול כיסוי של נזקי טבע)?
  12. הבהרה בהמשך להודעה קודמת : תיקון סטייה מהנתיב עובד גם במהירויות הנמוכות מ-65 קמ"ש , כאשר זה בא בשילוב עם בקרת שיוט אדפטיבית - שזה למעשה מה שנקרא מערכת סיוע בפקקים
  13. יש לי אטקה חדשה... לגבי תיקון סטייה מהנתיב - זה עובד מעולה. המערכת נכנסת לפעולה במהירויות מעל 65 קמ"ש , מזהה היטב את גבולות הנתיב ושומרת עליו. מאוד שימושי ונוח בנסיעה בכבישים בינעירוניים. לגבי הבלימה האוטונומית - לפי ספר רכב היא פעילה במהירויות בין 4 קמ"ש ל-250 קמ"ש .
  14. igor8s

    אור גבוה אוטומטי

    יש לי סיאט אטקה חדשה. לפי המתואר בספר הרכב אכן ההפעלה נעשית ע"י דחיפה של ידית וינקרים קדימה (בורר האורות צריך להיות במצב AUTO) - אמור להופיע סמל של אור גבוה עם אות A בפנים. ניסיתי - לא עובד. שאלתי בעלי אטקה אחרים - גם אצלם זה מנוטרל (ניתן כנראה להפעיל ע"י קידוד עם כבל VAG אבל זה כבר סיפור אחר) מוזר למה צ'מפיון ביקשו לבטל את האופציה הזו ומעניין מה קורה למשל בקארוק - אחיו התאום של אטקה או בוואגיות אחרות.
  15. igor8s

    אור גבוה אוטומטי

    כן, לזה בדיוק הכוונה. אז אין איסור עקרוני בארץ וקיימים דגמים בהם זה פועל כאן? Sent from my LG-V500 using Tapatalk
×
×
  • Create New...