Jump to content

The Greek Freak

  • פרסום הודעות

    39
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

11 נייטרלי

אודות The Greek Freak

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

143 צפו בפרופיל
  1. קרסאובר נכנס בתקציב עם המנוע 1.6 והגיר הבעייתי, אם יש כאלה בתקציב לאחר מתיחת הפנים עם ה1.4 טורבו זה כאלו גמורות. אותו דבר תקף גם לאיוניק. קילומטר סביר זה 20,000 בשנה ופחות. בתקציב נכנסת פיג'ו 308 האצ'בק/סטיישן, מנוע 1.2 טורבו אמין עם בעיה ברצועת טיימינג אז רק לבדוק שהוחלפה, הגיר פלנטרי כך שיהיה יותר טוב בעיר. לפי דעתי האוטו מספיק מרווח לזוג + 1. הi30 בסדר גמור גם סטיישן וגם האצ'בק אם כי המושבים לא הכי נוחים שם, הייתי מוסיף את האחות קיה סיד. אם אתה מוכן לרדת בשנתון תוכל למצוא את המאזדה 3 וגם טויטה אוריס.
  2. נראה לי שכחת לתת לתת התקציב.. קצת קשה לעזור לך בלעדיו.
  3. סוזוקי איגניס, הרכב הוא כמו ג'יפון בגודל של מכונית מיני, הוא יחסית גבוה ממיני רגילה. היא די פשוטה ואין לה מערכות בטיחות אקטיביות, אבל היא אמינה מאוד והתחזוקה גם די זולה. עוד אופציה היא השברולט ספארק, היא הרבה יותר איכותית מהאיגניס בעיקר ברמת הגימור LTZ שעליה הייתי ממליץ, היא כנראה תהיה יותר בטיחותית למרות שלא נבחנה אבל יש לה 10 כריות אוויר ובלימה אוטונומית, היא מאובזרת יותר ומרגישה יותר זריזה ויותר אוטו מהאיגניס, קח בחשבון שהיא יותר נמוכה מהאיגניס.
  4. סיטרואן קקטוס או c3 איירקרוס עונות על הדרישות שלך, כעיקרון הן מבוססות על אותן מכלולים, מנוע 1.2 מוגדש של PSA שמשרת אותם כבר למעלה מ7 שנים ביחד עם תיבה פלנטרית, אמינות מוכחת. לc3 תא מטען יותר גדול אבל לקקטוס יש פיצ'רים שאין לc3, לכל אחד מהם יש את הקטע שלו אז הייתי הולך לאולם תצוגה ובודק מה יהיה טוב בשבילך. הפומה על הנייר נראת טוב אבל המנוע בעייתי, בתחילת דרכו האוטמים היו מתפרקים מה שהיה גורם נזק בלתי הפיך לצלינדרים. פורד אומרים שהם תיקנו את זה אבל בפורומים בבריטניה עדיין יש דיווחים על תקלות כאלה. גם הגיר, רובוטי כפול מצמדים בדרך כלל פחות אמין מגיר פלנטרי. הארונה לוקה במ
  5. יש לך טווח מחירים במספרים? הפומה גם מגיע ל145 אלף ש"ח. מה הדרישות שלך מהרכב? כמה נוסע ואיפה? מה חיסרון ויתרון בשבילך?
  6. כרגע בשנת 2021, היבואנים יודעים שרכבים ידניים לא ימכרו כמו האוטומטיים אז הם בוחרים לא להביא אותם. תקנו אותי אם אני טועה אבל כרגע אין בארץ משפחתית חזקה ידנית. אם תוכל לרדת מרכב חדש נפתחות אפשרויות מאוד מעניינות. הונדה סיוויק 1.5 טורבו ידנית ספורט פלוס עם מתלים אדפטיביים משנת 2019 תיכנס בתקציב, כדאי לבקר בסוכנות של הונדה ואולי לבדוק אם נשארו להם כאלו. אופציה אפילו יותר מעניינת כיד שניה היא הפיג'ו 308 GTi, מכונת נהיגה משומנת, 272 כ"ס עם גיר ידני וגם מקום לכל המשפחה. גם פה אולי ליבואן נשארו עודפים אז כדאי לבדוק.
  7. קצת קשה לעשות השוואה בין הרכבים, הן אכן שתיהן משפחתיות אבל הסיוויק מכוונת להרבה יותר כיף והנאה לעומת הטסלה שהיא יותר דיילי קרוזר עם הנעה אחורית שיכולה לתת לך "כיף". מניסיון, רכב חשמלי זה חוויה שונה מרכב בנזין, רוב הכיף מגיע מהאצות ברמזורים, לי זה הפך להיות קצת משעמם אחרי שלושה חודשים בערך כי חסר את התקשורת עם הרכב, את הכיף בהבערת הילוכים ולשמוע את הקול של האגזוז. את הטסלה גם אי אפשר לשפר, איך שאתה קונה אותה ככה היא תישאר. אם תרצה לקחת אחת מהם למסלול, הטסלה אחרי 3-4 הקפות תהיה גמורה, הסוללות יתחממו והביצועים שלה ירדו בהרבה וגם החום של ישראל לא עוזר לסוללות. לסיוויק יש מערכות קירור שמיועדות
  8. המאזדה 3 מנסה להיות מעל הקטגוריה של המשפחתיות הרגילות, אפשר להגיד שהיא אפילו יוקרתית, הנהיגה היא ספורטיבית ותנוחת ישיבה נמוכה, עקב מתלים קשיחים יחסית הנוחות בעיר קצת נפגעת. היא לא התמורה הכי טובה למחיר שלה. כמה אופציות טובות: פורד פוקוס st line או x line תלוי איזה מרכב תרצה, לא שמעתי על האקובוסט החדש המון תלונות, פה ושם דברים חריגים שקורים פעם ב.. מנוע 1.5 ליטר 3 צילינדרים 182 כ"ס, תיבה אוטומטית רגילה, לא כמו הרובוטית המקוללת שהייתה אז, הרכב נוסע נהדר, מאובזר מאוד ולטעמי נראה מצויין. סיאט לאון, פחות מאובזרת מהפורד וגם יותר חלשה, מנוע 1.5 ל' 4 צילינדרים 150 כ"
  9. השאלה היא לכמה זמן אתה מתכנן לשמור את הרכב? אכפת לך מאיבוד ערך? יש המון רכבים, פוקוס, לאון ועוד.. השאלה כמה חשוב לך הירידת ערך.
  10. לא הייתי הולך על קיה פורטה או קורולה, הפורטה הוא דגם מ2012, מרגיש מאוד מיושן עכשיו אז עוד 7 שנים ירגיש כמו אוטו בן 20. הקורולה רכב מעולה אבל כדי למצוא אחת בשנתון מתקדם צריך לרדת בשנתונים לאזור 2016, גם פה רכב בן 5 שעוד 7 שנים ירגיש מאוד מאוד ישן. אם היו מרוצים מהפורטה אפשר לנסות את האלנטרה הייתי בודק את האינספייר מ2018 או אם רוצים להתפנק קצת אז את הסופרים מ2017. הרכב אמור להיות מאוד דומה לפורטה שיש להם היום, מנוע 1.6 עם גיר פלנטרי, שילוב אמין ומוכח. מאזדה 3 ספיריט/ספורט 2016/17. רכב חזק יותר מקוריאניות, אמין מאוד ומאובזר. הרכב הוא בין הפחות מרווחים בקטגוריה, אם לא צריך מקום ל5
  11. כעיקרון, הבמוו יהיו הכי מהנות, הנעה אחורית על רכב קטן זה פשוט כיף אבל כרכב ליום יום, האמינות והתחזוקה תהיה יקרה משמעותית מהשאר. את האלפא הייתי מוריד מהרשימה, מניסיון ההגה לא מספיק מדויק והאוטו מרגיש בפניות לא הכי חד, הוא גם מרגיש נורא מיושן בפנים. הפיג'ו באמת תהיה מעולה כרכב יום יומי, היא נעימה מאוד לנסיעה ויש לה מספיק כוח כשצריך, היא פחות חדה ומדויקת מהקליאו אבל הקליאו פחות נוחה ליום יום, היא יותר קשיחה ומתאימה למסלול. הייתי מוסיף לרשימה את הסיוויק ספורט פלוס, היא פחות חזקה מהרכבים שהזכרת אבל היא יותר מרווחת ומתאימה כרכב יום יומי עם ניחוח ספורטיבי. מנוע 1.5 טורבו 182 כ"ס, הגיר
  12. הרכב לא יסע ולא יהיה בשימוש הרבה, לא הייתי מוציא יותר מ30-35 אלף ±. הייתי מתחיל מבדיקה במגרשים כמו לובינסקי טרייד, טרייד מוביל וכו... תלך לשם ותראה מה אתה אוהב ומה פחות. הייתי הולך על הכיוון של הפיג'ו 208, סך הכל רכב בסדר גמור, את רוב ירידת הערך שלו כבר עשה. רק תבדוק שהחליפו רצועת טיימינג כי הן מתפוררות.
  13. תגידו מקבלים עם הגריל הזה גם אוטו? העיקר צוחקים על הגרילים של במוו בזמן שלקסוס מייצרים את זה...
  14. התקציב הוא עד 65k. אתה מוזמן לבדוק ביד 2 אחד במצב טוב מתחת ל75 אלף.
  15. הסוזוקי קרוסאובר הוא רכב טוב מאוד, הבעיה היא שהוא לא נכנס לך בתקציב, ציינת עד 65k, כדי למצוא אחת במצב טוב תצטרך לעלות לאזורים של ה80-90 אלף, יש כמה בתקציב שלך אבל הן ממגרשים עם יותר מ150 אלף קילומטר, לרכב בן 3± שנים זה המון. לא הייתי מתפשר על ה1.6 אם אמינות חשובה לך. לגבי הc3 והג'אז, הם רכבי סופר מיני הכי גדולים בקטגוריה, המושבים בc3 נוחים מאוד והאוטו עצמו מאוד מאוד נוח, הג'אז מרגיש מבפנים הרבה יותר גדול ממה שהוא, הגג גבוה מאוד והחלונות ענקיים, תנסו לשבת בשתיהן ותראו אם הן מספיקות מבחינת גודל. סיטרואן חלק מקונצרן PSA ביחד עם פיג'ו, המנוע שבC3, קיים כבר מעל 5 שנים וכל הבעיות ש
×
×
  • תוכן חדש...