Jump to content
קיבלנו דיווח על בעיה בחידוש מנויים. אם חוויתם בעיה דומה, שלחו הודעה פרטית למשתמש "פבל" ונעזור לכם

The Greek Freak

  • פרסום הודעות

    106
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

44 נייטרלי

אודות The Greek Freak

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

217 צפו בפרופיל
  1. תא הנוסעים של הטויוטה מרגיש קצת פחות איכותי מזה של האיוניק או של הנירו, ההבדל לא גדול אבל ככל שיושבים יותר ברכב מגלים עוד ועוד מקומות עם פלסטיקים לא הכי נעימים למגע. גם לאיוניק וגם לנירו יש תא נוסעים נעים יותר ואיכותי יותר משל הקורולה. כשיוצאים מהעיר עם הקורולה היא תהיה יותר רועשת ופחות נעימה מהאיוניק והנירו, זה בגלל תיבת ההילוכים הרציפה. המאזדה 3 פחות מרווחת מאחור ביחס לאלו שציונו למעלה, תא הנוסעים שלה מרגיש יותר איכותי והנהיגה בה יותר ספורטיבית אך מאחר וציינת שנהיגה ספורטיבית וכוח זה לא פרמטרים חשובים, נשארת רק עם איכות תא הנוסעים של ה3 מול מרווח תא הנוסעים בשאר.
  2. אם אתה חושש מירידת ערך תוכל לבדוק את המאזדה cx 30 מ0 קילומטר, עולה בסביבות ה135-138 אלף ש"ח. הרכב מגיע ברמת גימור הבסיסית אבל הוא מאובזר לא רע. הרכב קטן יותר מהאטקה אבל גדול יותר מקאמיק ו2008. שים לב שתנוחת הישיבה מעט יותר נמוכה בג'יפונים אחרים.
  3. סקודה קאמיק הוא אופציה טובה מאוד, מנוע הליטר נותן ביצועים לא רעים אם כי אני הייתי בוחר ב1.5 מכיוון שהוא מרגיש יותר חלק ונעים, האבזור שלו טוב כבר בגרסת הבסיס וסך הכל הוא נותן חבילה טובה. הקפצ'ור החדש נותן אבזור טוב מאוד וביצועים מעולים בהכי פחות כסף, המנוע שלו אמין ונבנה בשיתוף פעולה עם מרצדס, התיבה פחות חלקה ומהירה מזאת של הסקודה. פיג'ו 2008, נראה מעולה אבל זה בא על חשבון המרווח בתא הנוסעים שלי אישית הרגיש קצת קלסטרופובי, כדאי לך לשבת ולבדוק בעצמך. המנוע לא הכי חזק, חלש יותר מ1.5 של הסקודה וגם מהרנו אבל נותן ביצועים מספקים. חוץ מזה הייתי ממליץ לך לבדוק גם את הסופר מיני
  4. הצרפתיות מבית פיג'ו נוסעות לא רע בכלל ה308 נוסעת לא רע בכלל, עם כי לפעמים היא מרגישה קצת כבדה. ההיגוי סך הכל בסדר והמנוע מצוין, אם כי יש לבדוק את הטיימינג, לפי דעתי היא תתן לך הכי הרבה VFM. לעומתה ה208 עם אותו המנוע תהיה יותר זריזה ומהנה לנהיגה, היא מרגישה יותר קלילה אבל גם פחות נוחה. אם בכל זאת אתה מעוניין ברכב גדול, ה508 לאחר מתיחת הפנים נותנת תמורה טובה מאוד. שים לב שהמנוע הוא עם 165 כ"ס ולא עם 156. הרכב מתנהג טוב מאוד ביחס לגודלו, ההגה לא הכי מתקשר אבל השלדה טובה והרכב מגיב יפה בפניות.
  5. המגאן רכב לא רע בפני עצמו אבל כשמתחילים להשוות אותו לדגמים הקודמים או למתחרים שלו מגלים חבילה פחות טובה. המגאן הקודמת הייתה רכב יעודי למסלול, רכב מאוד מהנה לנהיגה, הדור הנוכחי קצת פרווה, הוא פחות אגרסיבי ופחות מדויק אבל מצד שני הוא יותר נוח ליום יום אבל עדיין לא יהיה נוח כמו הוואגיות. המתלים שלו לא אדפטיביים ככה שהם תמיד יהיה במצב הקשיח. יש לו גם פיצ'ר של היגוי בגלגלים האחוריים שמכניס את הרכב יותר טוב לפניה. אני לא חושב שהמגאן הנוכחית מהנה יותר מגולף או מקופרה, סך הכל היא לא רעה ביותר אבל היא לא מצטיינת בשום דבר, לא סתם שיש יחידות בודדות שלה על הכבישים לעומת אלפים מהגולף והקופרה. ת
  6. אני לא מבין למה שללת את האוקטביה... המראה של הדור החדש הוא ההפך הגמור ממונית, ואם לקחת אותו בצבע שהוא לא לבן אז בכלל הרכב נראה מעולה. הוא מאובזר יותר מהגולף, מרווח יותר והכי חשוב זול יותר. למשל פה הרכב בsteel grey: לפי דעתי הגולף בטוח לא שווה 280 אלף שקל, לרכב אין הרבה מה להציע, אחרי הכל הוא הנעה קדמית וגם עם המנוע החלש, מנגד לזאת הפורמנטור שיותר טוב מהגולף אבל גם פה אני לא יודע עד כמה הוא שווה במחיר שכזה. סתם לדוגמה, לקסוס is החדשה עולה 280 אלף שקל, המנוע אמנם חלש במעט, "רק" עם 241 כ"ס אבל הרכב הנעה אחורית והאבזור בו שופע.
  7. תנסו את האופל קרוסלנד x. לא מזמן הגיע מתיחת פנים. המנוע והמכלולים זהים לאלו שבc3 והם אמינים מאוד. הכניסה והיציאה מהרכב נוחה בגלל שהוא בין הג'יפונים הגבוהים בקטגוריה. הייתי לוקח את רמת הגימור הגבוה מהסיבה שהיא עולה עוד 3000 שקלים והיא מוסיפה המון אבזור כמו כניסה והנעה בלי מפתח, התרעת שטח מת, סאנרוף, חניה אוטומטית ועוד כל מיני.
  8. לקונצרן יש עוד שתי אופציות מעניינות קופרה אטקה, עברה מתיחת פנים לאחרונה. אות נתונים כמו בלאון אבל השליטה על מערכות הרכב נעשת מכפתורים פיזיים. הוא מרגיש פחות מודרני אבל ההנדסת אנוש יותר טובה. אוקטביה vRS, נתונים זהים לגולף אבל היא הרבה יותר גדולה, תא מטען ענק וגם בפנים מרגיש יותר מרווח. היא מאובזרת מאוד וכוללת את כל מערכות הבטיחות. היתרון הגדול שלה הוא שהיא זולה משמעותית ביחס לשאר. לפי דעתי היא נראת החבילה השלמה ביותר בין רכב משפחתי לרכב ספורטיבי. אם יש מקום לעמדת טעינה בבית, אז אפשר לבדוק גם את הטסלה מודל 3 פרפורמנס. היא כן תהיה יותר יקרה אבל היא תיתן
  9. אתה יכול גם לחכות למתיחת הפנים של האיביזיה והפולו וגם לדור החדש של הפאביה.
  10. מכיוון שהמכלולים זהים הייתי הולך על זאת שמאובזרת יותר, במקרה הזה זאת הקליאו שמגיעה עם הרבה יותר אבזור ותחושה כללית פחות זולה, למיקרה יש גלגלי ברזל עם טסות בעוד לקליאו חישוק 16 אינץ', חיישני גשם ותאורה ואפילו תאורת לד וכניסה והנעה בלי מפתח.
  11. הייתי בודק את הלקסוס gs וגם את הes. ההבדל הוא שבgs יש הנעה אחורית. לשתיהן יש גם גרסאות היברידיות רק לבדוק את מצב הסוללה.
  12. מאחר ורוב הנסיעה היומיומית שלכם תהיה בעיר, רכב עם גיר רובוטי כמו הקפצ'ור יהיה פחות אמין ויתפקד פחות טוב. הייתי בודק את האופל קרוסלנד, הוא בנוי על אותו בסיס של ה2008 אבל מאחור הוא מרגיש פחות קלסטרופובי. החיסרון הגדול שלו הוא החוסר בבקרת שיוט אוטונומית. הנירו גם אופציה מעולה, המרווח מאחור יהיה הטוב ביותר אבל תא המטען קצת קטן ולא הכי שימושי. הוא היברידי מה שיעזור להתניידות בעיר ולצריכת הדלק.
  13. קיימים רכבים חשמליים עם הילוכים כמו למשל הפורשה טייקן והאאודי אי טרון gt, ההילוכים שם לא עובדים כמו הרכב רגיל. יש שם שני הילוכים, הראשון הוא לתאוצה מהירה ומהירות נמוכה והשני הוא לשיוט או לנסיעה בכבישים מהירים והרכב מחליט לבד מתי ואיך להעביר. יש גם את הרימאק קונספט 1 שעולה 1.7 מיליון דולר, ששם ההילוכים עובדים בצורה דומה מאוד רק ששם יש שיפטרים מאחורי ההגה כדי לתת לנהג תחושה שהוא מעביר את ההילוך. לפי דעתי, יהיו בעתיד רכבים חשמליים עם תיבה ידנית, בין אם זה סטיק רגיל או פדלים מאחורי ההגה אבל זה יהיה שמור רק למכוניות ספורט ומכוניות קיצון. בסופו של דבר אנחנו חיים בתקופה שאפשר לעשות ה
  14. מסתבר שציי הרכב לא אוהבים את השילוב הזה יותר... לפחות ככה זה אצלי באופרייט ליס. אין להם לא טוסון ולא ספורטאז 2 ליטר בהצע, יש רק ספורטאז דיזל בסיסי. ניסיתי לברר למה והם אמרו שהוא מזהם מידי. היחיד עם מנוע 2 ליטר הוא האאוטלנדר אבל מבחינתם הוא משתלם כי הוא שבע מקומות.
×
×
  • תוכן חדש...