Jump to content

nym

  • פרסום הודעות

    17
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

1 נייטרלי

אודות nym

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)
  1. ועוד שאלה...אני מניח שזה לא כלול באחריות יצרן, נכון? רכב כאמור בן שנתיים
  2. תודה. בדקתי את הביטנה, נראית בסדר, אך ממישוש, החלק התחתון הימני מרגיש טיפה סדוק ומעט משוחרר. השאלה אם ללכת למוסך והוא יוכל להדביק/לסדר את הנוכחי או שידחוף לי בכח חדש? הייתי מנסה להדביק לבד אבל אני גם לא בטוח שזו אכן הסיבה וגם לא הכי טכני. מצ"ב הקובץ, הפעם עלה... קול 001.m4a
  3. אני לא מבין גדול בנושא, אבל הכל נראה תקין ושלם. מצרף קטע קול, אפשר לשמוע החל מהשניה ה-11 בערך את הרעש.
  4. שלום, ברשותי קיה פורטה, הרכב התחיל להרעיש במהירוץ של מעל 90 קמ"ש בצד שמאל לכיוון הגלגל הקדמי, צליל שדומה לפלסטיק שמקבל מכות מהרוח. במהירויות נמוכות יותר אין את הרעש, האוטו לא רועד בעמידה/נהיגה, ויצויין גםצשהרעש לא קבוע ומפסיק גם במהירות זו. יש למישהו מושג מה זה יכול להיות? כדאי לגשת למיסך לפני בדיקת צמיגים? הרכב נסע 36,000 ק"מ, בן שנתיים. תודה
  5. תודה, ומבחינת בטיחות היא באותה רמה של שלושת האחרים? האאוטלנדר מול הסקודה - חווית נהיגה של מי טובה יותר? מצטער על השאלות, אני עובר מרכב קטן
  6. תודה, מדובר בליסינג פרטי וההפרש בין הדגמים לא מהותי, למעט האוקטביה שיקרה יותר מכולם אבל גם בפער המחיר הזה אם היא המומלצת זה לא מה שישבור את העסקה (200 ש"ח מעל כולם). 7 מקומות יכול להיות נחמד, אני אישית פחות מתחבר לג'יפונים אבל מאחר ואישתי גם תנהג ברכב ולא מעט, עם הילדים, אשמח כאמור לרכב הבטיחותי. תודה
  7. שלום, אשמח לחוות דעת לפני לקיחת רכב בליסינג: 1. אאוטלנדר INTENSE 7 מקומות 2. קיה ספורטאג URBAN 1.6 3. יונדאי טוסון PANORAMIC 2 ליטר. 4. סקודה אוקטביה AMBITION 1.4 TSI הרכב ישמש כעיקרי למשפחה בת 3 ילדים, 11, 6 ותינוק בן 8 חודשים (15-20 אלפי ק"מ בשנה). מה שחשוב הוא נושא הבטיחות, נוחות הנסיעה ותא מטען. תודה מראש
  8. תודה רבה. מדובר ברכב שיהיה עיקרי במשפחה שלא נוסעת הרבה עם 2 ילדות, בוסטר אחד ובלי עגלה או דברים כאלו לתא המטען. נראה אם ככה שאלך על ה-20. תודה רבה
  9. אמרו לי שזו החדשה למרות שנראה לי מוזר בגלל הפרש המחירים. אלך על היונדאי ככל הנראה, השאלה אם למעט תא המטען, יש הבדל בגודל, לפי המפרט באתר היבואן, המרווח בתא הנוסעים די דומה, מישהו מכיר אם ההבדלים אכן זניחים וההבדל הגדול הוא בעיקר בתא המטען? אם כן, עדיף את ה-20 כי היא חדישה יותר? תודה
  10. תודה, בין ה-20 ל-25, האם התשובה היתה משתנה אם מדובר ברכב עיקרי למשפחה ולא מישני? ראיתי כי מידות הרכבים די זהות, אני לא מתייחס להבדל בתא המטען אלא ברוחב/אורך תא הנוסעים. תודה מראש
  11. תודה, המחירים של ה -I20 ושל ה-I25 מאד דומים.אני מבין היית הולך על ה-20? אגב, לא בדקתי את המחיר אבל האם השברולט סוניק לא עדיפה על שני הדגמים? דווקא ראיתי ביקורות לא רעות עליה? ופחות או יותר המחירון זהה, אני לא יודע אם יש אותן בליסינג אבל אם כן, מה עדיף לדעתך? ושוב תודה
  12. הציעו לי קורסה ב-800 ש"ח בחודש, ואת היונדאי בסביבות 1,200-1,250 ש"ח בחודש. אני מניח שאפשר להתגמש עם 100-150 לכל כיוון. תודה
  13. שלום, אני מתכוון לקחת רכב בליסינג פרטי, קיבלתי הצעה די דומה ל- I20 Inspire ול- I25 Inspire. כמו כן, קיבלתי הצעה זולה משמעותית לאופל קורסה (450 ש"ח לחודש). השימוש של הרכב הוא לנסיעות בעיקר בין-עירוניות עם 2 ילדים מאחור (9 ו-4), מדובר בכ-13,000 ק"מ בשנה לערך... החשיבות היא בטיחות, נוחות הנסיעה וכמובן אוטומטית. האם יש העדפה לאחת מהן או שאולי כדאי לבחון בכלל משהו אחר כגון הריו? תודה מראש
  14. שלום לכולם, אנו זוג+תינוקת, מעוניינים ברכב בתקציב של כ- 70 אלפי ש"ח. קראתי לא מעט בפורום לפני ההודעה אך עדיין קיימות לי מספק שאלות/התלבטויות. קודם כל, האם כדאי להמתין עד לינואר מאחר וגם המכוניות המשומשות צפויות להשיל ממחיריהן עקב השינוי בקבוצות השווי? יש לציין כי אנו לא לחוצים להחליף בחודש זה ואם ההוזלה צפויה להיות משמעותית, אנו יכולים לחכות לה. ראינו פורד פוקוס מליסינג, שנת 2006 עם כ- 60 אלף ק"מ, לי לפחות זה נשמע סביר ביותר, בטח מליסינג. המחיר הנדרש עליו הינו 70 אלף ש"ח כאשר המחירון שלו הוא 76 אלף. בהנחה שלא כדאי לחכות לינואר, האם יש למישהו המלצות על רכב אחר בתקציב זה? לגבי האב
×
×
  • Create New...