Jump to content

mazda2011

  • הודעות

    62
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של mazda2011

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

20

מוניטין

  1. הגיוני שתתחייב לא לבטל מרגע שכבר יצא המשלוח,כל עוד הוא עומד בהתחייבות של אספקה של 50 יום כמו שהבטיח,ברגע שזמן האספקה עבר אתה לא מתחייב לשום דבר,גם עוד 10 שנים יגיד לך שהתחייבת לא לבטל מרגע שיצא המשלוח?מה זה ההיגיון העקום הזה?
  2. https://www.auto365.co.il/product/12908/מאזדה-2-כיסוי-מראה-הכנה-לצבע--לדגם-5-דלתות-מתאים-לשנים-2008-2015 עכשו שמתי לב בהגדלת התמונה שבאמת גם החלק הקדמי נראה שבור,עדיף מראה חדשה קומפלט.
  3. שלילי,בדו"ח סליקה יש נתונים רק לגבי תקופות ביטוח,ומידע לגבי תביעות ביטוח.
  4. מצרף לך את הטופס שניתן להפיק באיזור האישי,כל הפרטים אמורים להיות שם,הפקת הטופס היא חינמית,במידה שיש בעלויות קודמות של ליסינג\השכרה זה רשום ברישיון הרכב. פרטי רישיון רכב מלאים.pdf
  5. כן במוסך ישראלי זול מאוד רוב הסיכויים שזה חובבני ברמה שעדיף להישאר עם שריטות,יש אפילו איזה חכמולוג בתל אביב שאשכרה מעמיד את הרכב על מדרכה מחוץ למוסך וצובע באוויר הפתוח, באמת בדיחה גרועה,אתה אומר שנתיים זה המבחן,אוקי נשמע מעניין.
  6. מצרף תמונות מחבר שלי שעשה צביעה כללית לרכב ב2000 ש"ח באיזה כפר,לא מציין את שם העסק והמיקום כדי שלא יגידו שאני מפרסם מישהו,בעיניי זה נראה פנטסטי,יודע על כמה חברים שצבעו שם ועברו כמה שנים מהצביעה והכל בסדר,אז על מה סיפורי הזוועות של צביעה זולה?(מעניין איפה חברות הליסינג מבצעות "השבחה") מה דעתכם על התוצאה?
  7. לגיטימי ביותר להתחיל שיחה בווטסאפ,יש את אלה שמאותגרים טכנולוגית ויקח להם 24 שעות לענות,אז איתם עדיף לדבר בטלפון,אלה שישר אומרים לך אתה לא רציני,זה אותם אלה שכשתבקש מהם צילום רישיון רכב ותעודת זהות לא ישלחו לך. אני כשאמכור את הרכב יכין קבצי pdf של דוח סליקה,רישיון רכב,וכל הנתונים שיש לי על הרכב,תוך שניה בווטסאפ של מי ששולח הודעה.
  8. אם לא חיבר אותך לסורק תקלות תגיד לו ביי ביי וחפש מוסך קצת יותר אמין,פשוט תבקש שיחברו סורק ומשם תתקדם.
  9. לי היתה את אותה נורה שנדלקה+מנוע מגמגם במיוחד בעמידה במאזדה 3 2011,חיברו אותי לסורק תקלות וביצעו ניקוי מצערת+החלפת חיישן אויר קדמי,והעניין הסתדר.חיברו אותך לסורק?
  10. גם לי יש את הבעייה הזאת...החליפו לי במהלך אחריות ושוב חזר,נקווה שמישהו ימצא פה פיתרון קליל ומעניין.
  11. יש לי את הבוסטר הזה https://ksp.co.il/web/item/40192 אצלי כחצי שנה,הספקתי לעזור כבר ל3 נהגים תקועים,כולל מיניוואן שאני לא זוכר את הדגם(מן הסתם נפח מנוע יחסית גדול מרכב פרטי).
  12. חחחח צבא ומשטרה יחכו בסבלנות שיהיה טווח של 1000 ק"מ,הטענה של דקות ספורות בלבד,ובנוסף פריסה בכל תחנת דלק קיימת של מינימום 5 עמדות הטענה. לא רואה מצב שנהג ניידת טיפול נמרץ מעדכן את המוקדנית שהאירוע לב שהוא בדרך אליו יחכה בסבלנות כי הוא בתור להטענה עם עוד כמה טסלות בעזריאלי.
  13. אני דווקא מאוד מרוצה משנפ,הקודם החזיק לי קרוב ל4 שנים,הנוכחי מתקרב ל3 שנים.קניתי באוטו האחים,הם נמצאים בברון הירש בבני ברק,בכל מקרה אם אתה תקוע ואין לך בוסטר,תתקשר לארגון ידידים, הם מדהימים בעזרה שלהם,יש עכשו גם מתוך האפליקצייה של יילו כפתור לבקשת חילוץ. יש אנשים טובים בעולם...
  14. אוקי,מה שאתה אומר עכשו זאת קונספירציה.אני משוכנע במאה אחוז שיש אינטרס כלכלי ליצרנים לייצר רכב כמה שיותר אמין,רכב שמשדר אמינות לאורך שנים מגדיל את קהל הלקוחות,מגדיל את המכירות,מחזק את המותג לאורך שנים. ובוא אני יגלה לך "סוד",אנשים לא מחליפים רכב כי המנוע\גיר מתו אחרי מאות אלפי ק"מ,אנשים משדרגים על ימין ושמאל כל 3 שנים כי יש דגם חדש,כי הם יכולים, כי מקום העבודה שלהם משדרג וכו',אז הרעיון שמראש נותנים הוראות להחלפה\אי החלפה מסיבה שבעתיד תצטרך לקנות,ולא משיקולים טכניים אמיתיים מבחינתי זאת סתם אגדת עם\קונסיפרציה,זכותך להאמין במה שאתה רוצה.אני לא מקבל את הדברים האלה.
×
×
  • תוכן חדש...