Jump to content

G. P. Magnus

  • הודעות

    258
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    2

כל מה שפורסם על ידי G. P. Magnus

  1. סע בדרכים טובות, תמיד תמצא כן אוזן קשבת ובתור אדם נכה אומר לך - הרבה מזה אם לא הכל בראש שלך. שיקום זה קשה, אבל בסוף יש שיפור... תשתדל להסתכל על חצי הכוס המלאה ולחיות את חייך - הפציעה היא עובדה - אל תתן לה לנהל לך את החיים.
  2. לאנוס - מבין את התסכול. תחליף לטורבו בנזין 1598 סמ״ק 180 סוסים ותהיה מבסוט עד הגג. הסי 5 שלי בת שש כמעט ואפס תקלות - ירדתי איתה לאילת לפני כמה שבועות ונסעה פגז, המזגן עבד פיקס, לא חשתי בכלל שהיא בת 6, ואני מתפלל שתחזיק מעמד עוד הרבה שנים. אם אתה כבר שבוז לחלוטין אז אולי תחליף לאמריקאית כמו פורד אדג׳ או שברולט בלייזר (לא טריילר-בלייזר) אבל רק עם המנוע הזללן 3.6 ליטר 305 סוסים. לא שאלו רכבים חפים מבעיות אבל הרכב גדול ומגושם אבל נוח... zaf - עם כל הכבוד שיש לי ללקסוס ולטויוטה, להגיד שהן אולי לא נוחות כמו צרפתיות זה לפספס את לאנוס לחלוטין (לדעתי!!) - ואני לא מדבר על העובדה שהוא יצטרך להשכיב סכום שהוא מכפלה כלשהי של השווי של ה״כלה״ הנוכחית...
  3. G. P. Magnus

    מלחמת מחירים?

    אף אחד כאן לא מופתע מההתקדמות של היצרנים הסיניים - מפות הייצור שלהם די ידועות מספר שנים קדימה ולכן כל מי שרוכש רכב חשמלי - גם של קיה או יונדאי - נוטל סיכון מודע -זאת לא הפתעה בשום צורה. עוד מעט יגיעו בטריות מצב סמי-מוצק ואחרי זה בטריות מצב מוצק שיהפכו את כלי הרכב הקיימים היום למוצגים מוזיאונים באותה רמה של מנועי בעירה פנימיים... סביר להניח שבעשור הקרוב כלי הרכב ישודרגו יותר מאשר כלי רכב שתדרגו במאה ה-20 כולה. אתה יכול להתלונן עד בלי סוף שזה המצב או לנצל את המעבר לטובתך - אני מניח שמי שמחפש לרכוש רכב היום יכול לבחור בין יאריס חדשה (סביבות 140 אלף) לטסלה מודל 3 או איוניק 5 בנות 3 או רכבי ״פאר״ סיניים שעלו 300+ משנתונים דומים. התחרות כאן והיא לא תיעלם, אתה פשוט קורא לירידת ערך ״השמדת ערך״ אבל דבר לא השתנה.
  4. G. P. Magnus

    מלחמת מחירים?

    בינתיים הישראלים ממשיכים להצביע ברגליים - הסיניות ברובן מזנקות במכירות ... הן מהוות - רק מ-20 היצרנים הגדולים - 56,462 מתוך 143,983 רכבים שעלו על הכביש השנה, כלומר מעל 39% ואני מניח שהמגמה אצלנו תמשיך להתחזק בשנים הקרובות. לדידי, העובדה שהסינים משדרגים כל 18-24 חודשים בצורה משמעותית את ההיצע מכל הבחינות - טכנולוגיה, ביצועים ונוחות - היא לא סיבה לכעוס, אלא להיפך - להבין איך ״נסחטנו״ על ידי יצרנים אחרים שעל כל שידרוג דרשו יד ורגל. בכל מקרה, סביר להניח שהסינים יעמיקו את אחיזתם בשוק בשנים הקרובות - אני לא רואה את היצרנים האירופאים / אמריקאים / קוריאנים מצליחים לתת להם מענה הולם, בטח בגזרת המחיר, וכל שנה שחולפת הסטיגמה של ״רכב סיני״ נשחקת.
  5. G. P. Magnus

    מלחמת מחירים?

    ואכן לא מפתיע שהרכבים של byd, שיש להם כבר נוכחות של מספר שנים בישראל (מאז 2022) ושמסרו כאן משהו כמו 50,000 רכבים, נהנים ממוניטין יחסית טוב מבחינת אמינות וזאת בדיוק היתה הנקודה - היצרנים שהסינים שהיסטורית עבדו עם טויוטה, אחרי 30 שנה משהו מאיכות הייצור היפנית השתרש.
  6. G. P. Magnus

    מלחמת מחירים?

    איון היא היצרן בפועל של טויטה מזה כ-30 שנה בסין, אז אני בהחלט חושב שרמת הסיכון שלה איננה כשל כל סינית אחרת.
  7. G. P. Magnus

    מלחמת מחירים?

    כי היבואן יודע שפראיירים לא מתים ...
  8. DS7 או סיטרואן סי 5 איירקרוס אבל רק עם מנוע 1.6 טורבו בנזין שלדעתי הביאו עד תחילת 2023 אז עומד בתנאים שלך. תוציא מחצית או פחות מהתקציב וללא ספק תקבל ג׳יפ נוח ולא חלש. הגיר יפני של איסיין 8 הילוכים. המנוע זה הגלגול האחרון של מנוע הפרינס של ב.מ.וו. 180 כ״ס כאשר בדי אס תמצא אותו עם חיזוק חשמלי שיביא אותו ל-300 או 360 כ״ס. לטעמי גם ה-180 מספיקים.
  9. G. P. Magnus

    מלחמת מחירים?

    גם לא מקבלים ביקורת על מבחני רכב ״בחסות״ שלא טורחים, לדוגמא, לציין שהמנוע ברכב הנבחן הוא מנוע שידוע בבעיות קשות שנדונות חדשות לבקרים בפורום. וזה בעיקר בגלל שהסינים מוציאים דגמים מעודכנים כל שנה שנתיים ברמה שמגיעים לכאן רכבים חדשים לפעמים שכבר לא משווקים בסין (כבר משווקת המחליפה). בסופו של יום רכב הוא מוצר צריכה, לא נכס, וראוי להתייחס אליו כך.
  10. G. P. Magnus

    מלחמת מחירים?

    אבל הם כן טרחו להביא 3008 חשמלית (גם אם זה הדגם עם הטווח של 500 קמ ולא 700) ... לובינסקי זה יבואן שבו סיטרואן הוא הילד החורג, וחבל, כי לטעמי סיטרואן נותנת משהו לא פחות טוב מפיג׳ו לענין היעלמות מנוע ה-1.6 טורבו זה גם הזוי כי המנוע חי ונושם ומתפקד ב-ds4 וב-ds7
  11. G. P. Magnus

    מלחמת מחירים?

    https://www.icar.co.il/news/bjb00kirr11l/ לובינסקי ממשיכים לחנוק למוות את סיטרואן בישראל - אפילו לא טורחים להביא את הסי 5 החשמלית .... כי יש mg למכור ...
  12. G. P. Magnus

    מלחמת מחירים?

    אז זאת גם בעיה של היצרן שהיבואן מתמחר הונדה כמו אקיורה
  13. G. P. Magnus

    מלחמת מחירים?

    נכון רק חלקית. להרבה אנשים יש עניין של עלות המימון של הרכב. בנוסף, אם ירכשו 10 יחידות בשנה גם תהיה בעיית סחירות שתשפיע על המחיר העתידי. להערכתי - רכבים סיניים לפני 3 שנים היו כמו קוריאניות לפני 20 שנה. כעת כמו קוריאניות לפני עשור. עוד 5 שנים - לא יהיה הבדל, ומכאן שבעיית המחיר היחסי תתחדד. ג״נ - היו לנו כמה וכמה רכבים של הונדה במשפחה - אני פשוט חושב שהיצרן והיבואן מנותקים מהמציאות
  14. G. P. Magnus

    מלחמת מחירים?

    פראיירים לא מתים ... הם רק מתחלפים
  15. G. P. Magnus

    מלחמת מחירים?

    ב-225,000 אתה אפילו לא מקבל חלונות אחוריים מושחרים, דלת תא מטען חשמלית או אזור לטעון את הנייד אלחוטית ... בשביל זה כבר צריך לעלות ל-240,000, שלא לדבר שזה בקושי c-suv עם מרווח פנים ח-ר-א ... אבל יש סמל של הונדה ... הזיה, אבל כאשר ג׳יפים 7 מקומות מאובזרים וחזקים עולים מתחת ל-190,000 ו-5 מקומות סביב 150,000 מה בדיוק יש ליפניות להציע? שימו לב שאפילו בסין הם לא מצליחים למכור - לא הונדה ולא טויטה.
  16. G. P. Magnus

    מלחמת מחירים?

    המנועים האלו בני שנתיים גג ולכן מוקדם לדעת האם הם בסדר או לא - היו גם בעיות ברינגים ... נגלה בהמשך עד כמה psa הצליחה (בדור הרביעי!) לפתור בעיות שלא היו אמורות להגיע לייצור סדרתי מלכתחילה (ואני בעלים של סיטרואן ...)
  17. G. P. Magnus

    מלחמת מחירים?

    אל תשכח שעם כל הקטנות (וגם הלא קטנות) בנזין של psa יש לך את הבעייה הנמשכת של ה-1.2 פיורטק, אז אולי זה מות נשיקה מבחינתו - זה לא שהוא רץ לטפל ברכבים הללו כאשר הבעיה התגלתה (או עשור אחריה)
  18. G. P. Magnus

    מלחמת מחירים?

    כפי שכתבתי בעבר לאחר שיחה עם בעל מוסך מורשה של היבואן - היבואן, שכנראה מרוויח היטב על ההרכבים הסיניים, לא ממש לחוץ לעשות כלום עם המותגים האירופאים שלו.
  19. סביר להניח שתוכל כל 3.5 שנים לתת לדי אס את הרכב לפי מחירון לוי יצחק (פלוס מינוס) ולקבל אחד חדש ואז אולי שווה לך לבדוק אם כי בסופו של יום באחרון אתה אכן תאכל אותה ...
  20. שרק תחלים ותרגיש טוב! אחרי שפסלת את הוולוו, די אס 7 תהיה מאוד נוחה ולא גדולה מדי, וגם לא תוציא עיניים לאף אחד (וסליחה מראש מאאודי, ב.מ.וו וכו׳). יש את הדגם 300 כ״ס (כ-400 אש״ח) או 360 כ״ס (כ-440 אש״ח). שמירת ערך לא קיימת ואחרי שנתיים אם תצליח לקבל ממישהו חצי מהמחיר הזה ...
  21. G. P. Magnus

    מלחמת מחירים?

    כתבתי בשרשור כאן לפני כמה חודשים שלא ירחק היום ונראה c suv מאובזרים וחשמליים או phev במחירים של 140-160 אלף שח אז אני שמח שזה קרה יחסית מהר. וכמו שכתבתי, הלוואי שרשות התחרות תביא לכך שהיצרנים הסינים הגדולים יעבדו ישירות כמו טסלה ואז בכלל הם יכולים לחתוך עוד 30% ממחירי הרכב (אם לא יותר)
  22. G. P. Magnus

    מלחמת מחירים?

    סביר להניח שעם היחלשות הדולר, שככל הנראה תמשיך, יתכן שגם גרסאות הבסיס וגם הגרסאות הרגילות של טסלה יובילו להורדות מחירים נוספות מצידה וכך יאתגרו עוד יותר את המכירות בסגמנט בין 150 ל-200 אלף שח
  23. G. P. Magnus

    מלחמת מחירים?

    לסינים יש הרבה מה ללמוד מה-DGSE הצרפתי על ריגול, במיוחד תעשייתי
  24. חלק מהירידות במחיר קשורות לכך שיש רבים שרכשו דירות על הנייר מבלי למכור את דירותיהם הקיימות ואז בין מס רכישה ללא מדרגות לצורך לשלם עבור הדירה החדשה מתישהו, נאלצו להתפשר על מחיר דירתם הקיימת. אני מכיר אישית כמה כאלו. מצד שני, משדרגי דיור אמורים להרוויח מכך אם שיעור ההנחה שקיבלו על נכס יקר יותר דומה להנחה שהעניקו עבור דירתם הקיימת.
  25. אכן, המנוע בגירסתו הראשונית עם ה-156 כ״ס היה בעייתי אבל כבר ב-165 כ״ס (מנועים מאזור שנת 2015) נפתרו הבעיות ברובן ובגרסה שבאיירקרוס עם ה-180 כ״ס אני לא מודע לבעיות סדרתיות במנוע עצמו. אמנם PSA הפסיקה להשתמש במנוע בדגמי פיג׳ו, סיטרואן ואופל (לדעתי גרסאות אחרונות עם מנועי 1.6 הגיעו לישראל ב-2022) אבל המנוע חי ונושם עדיין ב-DS7.
×
×
  • תוכן חדש...