Jump to content

ALX

  • פרסום הודעות

    1,670
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

20 נייטרלי

אודות ALX

  • דירוג
    בעל מקצוע מומחה

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    ראשון לציון
  • תחביבים
    מכוניות, משאיות וגם אופנועים.
  • מקצוע
    אלקטרונאי

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. לא הגיוני. התראת מפלס נמוך של נוזל הבלמים היא חובה חוקית לכל רכב הן בתקינה אירופית והן בתקינה אמריקנית מזה עידן ועידנים. חייב להיות איזשהו חיישן למדידה של גובה מפלס נוזל הבלמים. אחרת, איך תידלק נורית "תקלה בבלמים" האדומה בלוח המחוונים? הרי היא אינה משמשת רק להתראה על נסיעה עם בלם חניה מופעל, נכון?
  2. על סמך מה נקבע שהטיימינג תקין? חיבור למחשב אינו מהווה אינדיקציה מספיקה. צריך לבדוק פיזית אם הטיימינג של גל הזיזים ושל משאבת ההזרקה תקינים ושאין התארכות של שרשרת התזמון (למיטב זכרוני המנוע שלך מצוייד בשרשרת תזמון). זה מצריך לפחות פתיחה של מכסה מערכת התזמון וכל היוצא בזה.
  3. אני מבין שהרכב נקנה כמשומש? האם נבדק הטיימינג ונמצא תקין?
  4. היות והקורקינט שלי, שיאומי M365 המקורי, שמשרת אותי נאמנה כשנתיים וחצי, מתחיל להתעייף, אני מחפש אלטרנטיבות. ראיתי לאחרונה פרסומים על ה-S1, אבל לא מצאתי מידע ממשתמשים. כמו פותח השרשור, אשמח אם מישהו יוכל לכתוב כאן את רשמיו, אם יצא לו להתנסות עם הדגם החדש.
  5. פותח השרשור, אתה הולך סחור-סחור סביב הבעיה במקום לבצע דיאגנוזה ראויה לבעיה אותה אתה מתאר כמחמירה. אם אין לך את הידע והכלים לביצוע הדיאגנוזה הזו, ראוי שתיגש למוסך שיבצע את הדיאגנוזה. לא ניתן לאבחן את הבעיה בהתכתבות מעל דפי הפורום. את הכסף שהשקעת בתוספים, אינפוזיה ובדיקת דחיסה (שלא שווה הרבה) במכון יכולת כבר לשלם למוסך אמיתי. אני מאוד בעד עבודה עצמית על הרכב, כשאפשר וכדאי, אבל המקרה שלך אינו כזה. אגב, נסיעה ב-3500 סל"ד היא ממש לא "התגרזנות", אלא ממש במרכז תחום העבודה היעיל של המנוע... לסיכום: גש למוסך (אמיתי)!
  6. אכן נשמע כמו מצמד שחוק למוות. גם הנסועה של הרכב מתאימה לסוף אורך החיים של מצמד. יש לגרור את הרכב למוסך ולבדוק. ייתכן שניתן ללטש את גלגל התנופה ללא צורך בהחלפה (למיטב זכרוני באלטו גלגל תנופה פשוט ולא בעל מסה כפולה) וכך לחסוך מעט בהוצאה.
  7. הקדג'ר (דיזל, 2017) שלנו חוגג 80 אלף ק"מ. התקלה היחידה עד כה שאינה חלק מטיפול שוטף היא מצבר ששבק והוחלף באחריות.
  8. בארה"ב אלו נחשבים כלים LOW END שנמכרים בלעדית ברשת HOME DEPOT. בארץ הם לא נפוצים בכלל. כנראה שהם יעשו את העבודה בשימוש מזדמן. באופן אישי, הייתי מחפש מבצעים על כלים של בוש (סדרה כחולה) או מקיטה.
  9. אם שליש זה מביש, מה נאמר על פחות משליש? לא בקרבתנו! וקורונה זו לא בירה בכל מקרה.
  10. מניסיון של אשתי (ושלי) בנסיבות דומות. לאחר אירוע רפואי, היא זומנה ל"שימוע" במשרד הרישוי בירושלים (אנחנו גרים במודיעין). התייצבנו כפי בתאריך ובשעה שצוינו בזימון אל מול פקידה אדיבה, ובתוך 5 דקות יצאנו, בלי הרישיון של אשתי. אין באמת שימוע ואין אפשרות לערעור. משם שלחו אותנו למרב"ד, וכעבור חצי שנה לערך של בירוקרטיה מתסכלת (כי לא הייתה סיבה רפואית להתליית הרישיון, במקרה של אשתי), בוטלה ההתלייה. עצתי לחברך: להתכונן לתקופה ארוכה ללא רישיון ולפעול בנחישות מול מרב"ד כדי לקצר ככל האפשר את תקופת ההתלייה. זה לא הולך להיות קל בגלל שמרב"ד עמוס מאוד ומאוד לא שירותי, ברמה שגורמת ליתר משרד ה
  11. אמנם עבר המון זמן מאז שהסתכלתי מתחת למכסה המנוע של מרצדס ואריו, אבל אני בהחלט זוכר דיזל טיפש, אפילו עם משאבת הזרקה טורית. מצד שני, יכול להיות שאני כבר לא זוכר טוב.
×
×
  • תוכן חדש...