Jump to content

ALX

  • פרסום הודעות

    1,662
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

16 נייטרלי

אודות ALX

  • דירוג
    בעל מקצוע מומחה

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    ראשון לציון
  • תחביבים
    מכוניות, משאיות וגם אופנועים.
  • מקצוע
    אלקטרונאי

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אם שליש זה מביש, מה נאמר על פחות משליש? לא בקרבתנו! וקורונה זו לא בירה בכל מקרה.
  2. מניסיון של אשתי (ושלי) בנסיבות דומות. לאחר אירוע רפואי, היא זומנה ל"שימוע" במשרד הרישוי בירושלים (אנחנו גרים במודיעין). התייצבנו כפי בתאריך ובשעה שצוינו בזימון אל מול פקידה אדיבה, ובתוך 5 דקות יצאנו, בלי הרישיון של אשתי. אין באמת שימוע ואין אפשרות לערעור. משם שלחו אותנו למרב"ד, וכעבור חצי שנה לערך של בירוקרטיה מתסכלת (כי לא הייתה סיבה רפואית להתליית הרישיון, במקרה של אשתי), בוטלה ההתלייה. עצתי לחברך: להתכונן לתקופה ארוכה ללא רישיון ולפעול בנחישות מול מרב"ד כדי לקצר ככל האפשר את תקופת ההתלייה. זה לא הולך להיות קל בגלל שמרב"ד עמוס מאוד ומאוד לא שירותי, ברמה שגורמת ליתר משרד ה
  3. אמנם עבר המון זמן מאז שהסתכלתי מתחת למכסה המנוע של מרצדס ואריו, אבל אני בהחלט זוכר דיזל טיפש, אפילו עם משאבת הזרקה טורית. מצד שני, יכול להיות שאני כבר לא זוכר טוב.
  4. FN FAL בקוטר 7.62 מ"מ היה קיים לפני הגליל ולפני ה-FN FNC. ה-FN FAL היה בשירות גם בצה"ל (בשתי גרסאות, "רובה מטען" ו"מקלעון", שתיהן עם קת קבועה מעץ), בצבא הבלגי ובהרבה מאוד צבאות אחרים החל משנות ה-50 של המאה הקודמת. ל-FAL הייתה גם גרסת PARA, קיצור של Paratroopers, כלומר צנחנים, עם קת מתקפלת. ה-FAL קדם כרונולוגית גם ל-FNC וגם לגליל, שפותחו שניהם בשנות ב-70 ואימצו את התחמושת בקוטר 5.56 מ"מ שהייתה סטנדרט נאט"ו החדש באותה התקופה. להלן מספר תמונות להמחשה. FN FAL PARA: FN FNC: גליל:
  5. הרובה הוא FN FNC. רובה זה החליף את ה-FN FAL בשירות הצבא הבלגי בשנות ה-70/80. הקת דומה לזו של ה-FAL PARA. אותה כת היוותה השראה לכת של הגליל/גלילון.
  6. מוסך רון, רח' ישראל ב"ק 18 ת"א. לא תתאכזב.
  7. בקצרה: אף פעם! באריכות: באופן אישי, אני לא סובל את התנהגות הרכב במצב ECO, וברוב המקרים גם תפוקת המזגן מופחתת במצב זה, מה שמבחינתי מהווה אסון. זאת מנסיוני במספר מותגים: BMW, סקודה, רנו וסיאט.
  8. מובילאיי חוסר בבקרת שיוט אדפטיבית טויוטה
  9. כל הכבוד ל-itaysamurai על העלאת הפוסט! אציין שגם אני נתקלתי בתופעה עם ה-DREMEL 3000 שלי, ופעם הראשונה תיקנתי אותו בדיוק באותו אופן. בפעם השניה קניתי עוגן חדש אצל לדיקו בראשל"צ ב-82 ש"ח. אפשר לציין לטובה את השירות הטוב של לדיקו (יבואנית בוש ודרמל) ואת זמינות החלפים שלהם. לרעה אפשר לציין את התכנון הגרוע של דרמל בדגם זה.
  10. שילוב של מיסוי חזירי של מדינת ישראל (48% מס קניה על חלפי רכב + 17% מע"מ על הכל) ותאוות בצע של כל הגורמים בשרשרת האספקה. חיפוש מהיר בגוגל העלה את המסנן המקורי בעלות 38.90 ליש"ט שהם כ-170 ש"ח. במחירון החלפים של קרסו החלק מתומחר ב-531 ש"ח
  11. ברנו קאדג'ר עם מנוע K9K 1.5 הפילטר המקורי עולה כ-500 ש"ח בחנויות החלפים ומרווח ההחלפה הוא כל 60K ק"מ. הפילטר של רנו הוא למעשה של ניסאן, תוצרת יפן. לא יודע את זהות יצרן ה-OEM שלו.
×
×
  • Create New...