Jump to content

tomede

  • פרסום הודעות

    23
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

11 נייטרלי

אודות tomede

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)
  1. באם הנירו שמוצעת לך הינה ברמת גימור ליסינג (LX) - אין פתחי מיזוג מאחור. מבאס במידה וארבעה בוגרים נוסעים ברכב באופן קבוע. מצד שני בנירו יש בקרת שיוט אדפטיבית.
  2. tomede

    רשמית: טסלה בישראל

    אז היבואן יכול לחתוך 35K בלי למצמץ, מניח שגם במחיר הזה הוא לא מפסיד על כל יחידה. אבל הבה נמשיך להאשים רק את המדינה על המיסים ונתעלם מקרטל היבואנים.
  3. מניח שאם תבקר בסניף הגשמי ולא המדומה תקבל הנחת מזומן גבוהה יותר. ישנה נקודה שבה הלוואה בבנק כבר תשתלם יותר, תלוי בתנאים שתקבל שם כמובן.
  4. "177,000 ₪ עבור גרסת פנורמיק (שכאמור מיועדת לציים)" לא הבנתי מדוע דווקא הגרסא עם גג השמש מיועדת לציים? ואיזה צי רכב יקנה גיפון הנעה קידמית ב 180K(אני באמת שואל)? בעיקר לא הבנתי מדוע אין את כל מערכות הבטיחות בגרסת הכניסה (היקרה מדי ממילא).
  5. ברור שזה לא אמור לענין צרכן ממוצע ובצדק. אם בכל המדינות הנורמליות מרצדס מצליחים להיות תחרותיים עם טסלה (מבחינת מחיר) בלי כל מני סיפורים על שרשרות אספקה אז גם פה זה אפשרי ושימות העולם. ואם היינו מדינה נורמלית לא היו קונים את הדגם עד שהמחיר היה יורד לרמה הזאת.
  6. tomede

    רשמית: טסלה בישראל

    אתה מוזמן לטבול פה: https://www.businessinsider.com/welcome-to-the-most-polluted-place-on-earth-2015-8
  7. הC5 נוחה מאוד ועם בקרת שיוט אדפטיבית +זחילה בפקקים.
  8. היונדאי קונה עם תאוצה של פחות מ8 שניות. עד לא מזמן הוצעה בגרסת הנעה כפולה. ...אבל אין בקרת שיוט אדפטיבית. MG EHS בגודל דומה לקארוק, מנוע היברידי (פלאג אין) ותאוצה של פחות מ-7 שניות. יש בקרת שיוט אדפטיבית.
  9. ממש מציע להרגע עם הלחץ ולא להוציא 170K כי 'ליבואן נשאר אחד במלאי'. מקסימום תשכירו רכב חודשיים, העלות של זה ודאי נמוכה מכאב הלב והחרטות של להתקע עם רכב שלא אהבתם. במיוחד כי אם לא תשדרו לחץ תוכלו להתמקח ולקבל הנחה מהיבואן (המחיר שהיבואן הציע לכם עכשיו הוא ללא הנחה, כנראה מרגיש את הלחץ).
  10. tomede

    בדרך: Geely Geometry C

    איך תמיד יש מי שקופץ להגן על פער המחירים. וההערה שלך לא מבוססת על כלום.
  11. tomede

    בדרך: Geely Geometry C

    האתר הסיני (גוגל טרנסלייט עובד לא רע בלתרגם אותו לאנגלית): https://www.geometryauto.com/series/ge13 תהליך ההזמנה אונליין מועתק מטסלה. מחיר הדגם עם הסוללה הגדולה בסין כ-82 אלף שקל. הדגם הזול מתחיל ב-66 אלף שקל. להשוואה, טסלה מודל 3 עולה בסין החל מ-126 אלף שקל, לדגם הכי זול.
  12. tomede

    בדרך: Geely Geometry C

    למה לעזאזל שמישהו יקנה אתה הרכב הזה במחיר הזה?
  13. tomede

    רשמית: טסלה בישראל

    באנגליה ה-EV6 אכן מתומחרת באזור של טסלה. מצד שני שם היא יקרה יותר מהקיה סורנטו - שבארץ עולה 235K. אז האם יבואני קיה יחסלו את שוק הסורנטו? יורידו את המחיר שלה? או שיתמחרו את הEV6 הרבה מעל הטסלה? יהיה מענין.
  14. tomede

    רשמית: טסלה בישראל

    "בחודש שעבר הודיעה טסלה יפן כי היא דווקא מוזילה את מחיריה של טסלה 3 בשיעור כמעט דימיוני של 15% ואף יותר. לדוגמה מחירה של טסלה 3 בגרסת ה-SR+ ירד מ-62 אלף דולר ל-51,900 דולר. כלומר מחיר טסלה 3 כעת עבור היפני הממוצע מתחיל ב-171 אלף שקלים, או בערך 14 אלף שקלים פחות ממה שישלם הלקוח הישראלי לפני תוספות". שמישהו יספר לו כמה עולה קורולה ביפן. טוב אני אספר - 70 אלף שקל. מחכה בקוצר רוח לקרוא את הכתבה הנרעשת על פערי המחירים.
×
×
  • תוכן חדש...