Jump to content

Stav132

  • פרסום הודעות

    354
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

16 נייטרלי

אודות Stav132

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    פתח לתיקווה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. קיבלתי המלצה על Jabra 75T אבל הם דיי יקרות כ 750 ש"ח חשוב איכות שמע שתהיה כמה שיותר טובה ומתאימות לחדכ מה אומרים?
  2. צריך לעשות ריסטרט למדינה וזה האיש שיכול לעשות את זה
  3. כתיבה יפה ומפורטת ונראה שאתה אוהב את הרכב רק דבר אחד קפץ לי וזה התיאור של המנוע כפנינה . הוא לא, במקרה הטוב הוא אנמי עם ה 20 קגמ שלו במיוחד בהשוואה למנועים מודרנים לגבי ההתנהגות לא מתווכח איתך. גם ה 1 ל 18 נשמע לי אופטימי מידי.
  4. האוטו נח, יחד עם זאת אני מרגיש שהוא יחסית דינאמי על הכביש כלומר כן ניתן לגהץ איתו טיפה. לגבי הגיר, במצב נסיעה רגיל האוטו משתדל לעלות הילוכים ככל הניתן כמו כל הרכבים עם גיר אוטומטי אבל ישנו כפתור ספורט שדווקא ממש הופתעתי מהשינוי שהוא עושה האוטו ימשוך את ההילוכים ולא ימהר לעלות הילוך וגם בבלימה האוטו לא ימהר להוריד הילוך ויישאר בטווח היעיל וממש נחמד לנסיעה קצת יותר מבצעית.
  5. מכיוון שאני לא רואה פה התייחסות לטובת המאזדה אני אתרום מהניסיון שלי. יש לי מזאדה CX5 2017 הצורה החדשה אני לא מעודכן לגבי המחירים אבל נראה לי תקציב של 100K נמוך מעט. מבחינת מנוע בנסיעת מבחן פחדתי שהאוטו יהיה זחלן על הכביש והוא לא. כמובן שהייתי שמח למנוע טורבו ולמומנט מסלד נמוך יותר וכו' אבל יחסית אני לא נתקל בשום קושי בכביש. המנוע מספק נראה לזה ככה. מצד שני הוא אמין אז יש את זה. מבחינת פנים אני חושב שיחסית למתחרות הוא נותן תחושה יוקרתית יחסית למחיר אבל זה נתון לפרשנות וכל אחד יכול לבדוק האם מתאים לו. האוטו נח , מרווח, צריכת דלק ממוצעת 1-12 משולב.
  6. אתם מפספסים את הנקודה. אני טוען שאחרי 20 שנה גם פורשה שבנוייה כמו טנק תתחיל להראות סימני עייפות מתקדמים. ואז המוסכניק הופך לחבר קרוב.
  7. שכל אחד יעשה את הבחירה שלו בהצלחה עם ה 964 *אגב בעל הרכב אני יודע שיש קושי עם החלפים של הרכב, אני עובד אצל היבואן אז אם אתה נתקע שלח הודעה וננסה לעזור
  8. היית מעדיף פורשה טורבו חדשה או פורשה אטמוספרית בת 20 מבחינת ספורטיבית?
  9. אני מכיר את ג'ורג עבדתי איתו בתחנת דלק לפני שנים אני רק אומר שיש לי ניסיון אחר עם רכבים ישנים זה הכל הכל בסדר
  10. כן כן מנוע טורבו חזק ושלדה טובה.פיחסה. טוב כל אחד ומה שעושה לו את זה. כנראה לכל סיר יש מכסה ולכל דלי יש סמרטוט.
  11. גם אני לא רוצה להכנס לזה. אני רק אומר שזה נזק מצטבר של שנים ובסדר אי אפשר להחליף הכל לחדש ויש דברים שנוסעים איתם שהם שחוקים ועייפים ובאוטו רגיל זה בסדר גמור אבל באוטו ספורט זה בא לידי ביטוי הרבה יותר דעה שלי אישית- אם תאורטית היה אפשר לקנות את הרכב הזה ב 40K שזה המחיר שלהם בחול אז היה סביר יותר ליישר קו ברמה גבוה אבל אם מראש קונים במחיר גבוה מאוד , לא יודע עד כמה זה שווה
  12. על קצה המזלג הפלסטיקה רועשת/מקרקשת/שבורה כי פירקו והחזירו אותה פעם אחת יותר מידי - ואל תספרו לי שזה סבבה כי עד המסלול/נס הרים או וואטאבר צריך לנסוע מנהלית עם הרעש אם לא בוצע רענון לצינורות אז אחרי 20 שנה מתחילים להתפורר ולהסדק מהחום. בהצלחה עם הריחות של הצינורות דלק והוואקומים חלקי היגוי למינהם, פעם צירייה ימין פעם שמאל , פעם מסרק הגה וכו וכו כיף להגיע על גרר למוסך אגזוז - דליפה מהגמיש, ממיר סתום, חלק שנרקב לו עד שנהיה חור חישנים למינהם שמתפגרים בושינגים מתים ששוברים את הגב תקלות ש 90% מהאנשים לא מכירים בכלל כי זה בלאי של זמן אינשאללה שפו
  13. אם הכיף שלכם לשלם הרבה יותר ולקבל הרבה פחות לכו על זה. כמו אימפרזה GT, ו קליאו "ספורט" ( ואו זאת הייתה עגלה ועוד כמעט קניתי בהמלצת הפורום הזה) , איביזות ולאונים ושאר הרכבים שכיכבו לפני 20 שנה - אלא אם תוחזקו ברמת גבוהה לא נשאר מהם כלום. לא אכנס עכשיו לתחזוקה שנדרשת לאוטו ספורט/ספורטיבי אבל היא הרבה יותר מחמירה מתחזוקה רגילה כי אין מה לעשות המכלול של הרכב זה לא רק מנוע וגיר יש עוד המון דברים שצריכים להיות מתוחזקים ברמה. כל אחד יעשה מה שהוא רואה לנכון אישית הייתי מעדיף 135/140 באיזה שנה שלא תהיה במקום ההונדה
  14. לא יודע לכמה אנשים פה היה אוטו ספורט/ספורטיבי ישן אבל מנסיון זה לא זה. אין מה לעשות הזמן והבלאי עושים את שלהם, אני מתחבר למה שהבחור רשם לגבי השיפוץ מהייסוד. אלא אם באמת התחזוקה הייתה ברמה גבוהה ביותר המקסימום שיש לרכבים האלה זה חסד נעורים. מספיק להשוואת ל911 2002 ו 911 2020 רכבי ספורט ברמה אחרת לחלוטין ולא משנה כמה טובים הם היו לפני 20 שנה. הסטנדרט עלה בכל הפרמטרים. שוב בזמנו זה היה רכב על חלל אבל ביחס לרכבים היום. חסד נעורים. לשלם 175K על רכב כזה הזוי לחלוטין בכל קנה מידה קיים.
×
×
  • Create New...