Jump to content

VromVrom

  • הודעות

    65
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של VromVrom

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

1

מוניטין

  1. למה לא לרדת קצת בשנםי ולהביא טיגואן 2012 2.0 ? ג'יפון מרווח, נעים, שקט, מפנק ואמין.
  2. אני מבין שג'יפון פה זאת בחירה ממש לא הגיונית אבל בנתיים זה הרכב שיש לי וחשבתי על קיט הנמכה כדי להוריד את מרכז הכובד ככה שיהיה פחות סכנה להתהפכות בפניות או למזער בכמה שאפשר את הרכינה בפניות. כמובן שבלמים וצמיגים אחליף למשהו שיותר מתאים למסלול.
  3. מקבל השבוע טיגואן 2012 ויש לי רעיון, (בנתיים זה רק בגדר רעיון) שוקל להכין אותה ככה שהיא תהיה מוכנה למסלול. אשמח גם להתייעץ איתכם אם הרכב הזה שהוא גם ככה גבוה אם יעזור להנמיך אותו עד כמה שאפשר. מבין שזה הולך להיות פרויקט יחסית ארוך. אבל בנתיים נתחיל מקיט הנמכה וברקסים. לדעתכם קיט הנמכה יעזור לה להיות מוכנה למסלול ואם כן יש לכם המלצות? וגם המלצות לעוד דברים שיעזרו לה להפוך לה בין היתר לרכב מסלול, או שזה רעיון משוגע מידי ולוותר? תודה
  4. טיגואן 2014 גיר DSG6 2.0 4*4, מרווחת מאחורה ככה ש2 בוסטרים יכנסו בכיף
  5. אם אתה רוצה גולף אז למה לא ג'טה? יש לי מ2010 1.6 קצת שמנה/כבדה אבל עושה את העבודה ומאיצה סבבה(לא גיר DSG), נכון הגג משתחרר קצת אבל חוץ מזה אחלה רכב ולא רואה מוסך ( חוץ מטיפולים) וחלקים זולים.
  6. היתה פה אי הבנה -סלח לי
  7. תסלח לי אבל ממתי מכללים לפי מקרה בודד או לפי עשרות מקרים בודדים , אין לך מדגם מייצג. ולא הבנתי מה הקשר בין המחיר שהוא קנה את הרכב לבין המחיר שהרכב שלה, איך זה מבטיח שלא יהיו תקלות ברכב בזמן שהוא בבעלותי? אם אתה מבטיח שאם אקח את הרכב מדגם X לא יהיו לי תקלות באותו נשימה אני גם יכול לבקש ממך את המספרים ללוטו(אין ביכולתנו לצפות את העתיד, רק לנסות להבין לפי מספרים מה הסיכוי שמשהו יקרה) מצד שני יש לי חברים עם רכבים עם dsg 6/7 שכבר כמה שנים טובות לא נכנסים למוסכים חוץ מטיפולים תקופתיים. **לא מנסה להתווכח איתך,בסהכ לא מבין איך אפשר להגיד שאם אקח רכב X אז הוא יהיה נטול תקלות בהבטחה**
  8. אף אחד לא מבטיח שכאשר הרכב בבעלותך לא יהיו בו תקלות, אז לא משנה באמת איזה רכב תקח. אבל אם תקח את הרכב לבדיקה מקיפה לפני הקניה במוסך שמתמחה ברכבים כאלה, שמכיר את הבעיות שלהם ואת התקלות שלהם יכול למזער נזקים, כי למה מלכתחילה לקנות רכב תקול? וזה שאתה בודק את הרכבים שלך בעצמך גם לא מונע שתהיה תקלה ברכב שלך. אם אתה מכיר רכב ללא תקלות בתקציב זה שאתה אכן מבטיח שלא יהיו בו תקלות בזמן שהוא יהיה בבעלותי אני אשמח לשמוע על כך, אך אני לא מכיר שם רכב או מוצר שמבטיחים שלא תהיה בו תקלה.
  9. אז תסביר איך זה לא עונה על השאלה
  10. שהוא יבצע את הבדיקה ואחרי הקנייה את הטיפולים ושאר הדברים
  11. בנושא אחד אני הולך על בטוח כי יש מוסך שאני סומך עליו בעיניים עצומות והוא מטפל ברכבים גרמניים, אז אם אני אלך לכיוון גרמני אני יודע שיש לי שקט בלב בכל מה שנוגע לטיפולים וכו' פיג'ו נראת כאופציה מעניינת וקראתי פה כבר כמה פוסטים על פיג'ו והביקורות לא כאלה רעות, מ308 אני מקבל וייבים של גולף וגם ה 208 active pro נראת מאוד מעניינת(יש לה טורבו אז אפשר לעשות לה סטייג' 1 - אבל השאלה היא האם זה יתן משהו? כי ב ואג אני יודע שDSG דווקא מתפקד לא רע עם סטייג' 1) מה שמוריד לי מסיוויק זה הצריכת דלק וגם הנראות של הדגם של שנות 2012~
  12. יש אבל יש גם את השיקול של חיסכון או הנאה שהוא מקשה על הבחירה
  13. מה בנוגע לגולף 1.4 /גו'לייטה /118/120 / A3 / לאון ?
  14. האם כל הרכבים האלו נוחים לבחור גובה? כי יצא לי לנהוג על סיאט איביזה והמושב היה עד הסוף אחורה ועדיין היה לי צפוף
×
×
  • תוכן חדש...