לגבי חברי, הוא לא באמת מתעסק בזה כיום, יש לו עובדים וברור שהם יעשו אם זה משהו [הם חדשים בהתעסקות אם צמפיון]
וכמו שאמרו הבעיה בחשמלאי רכב היא בכל המוסכים של צמפיון
ובעיה במסך זה גורם שאי אפשר להשכיר אותו
ומה שהפריע לי היום במוסך, שבקיה למשל יכלתי לדבר אם יועץ שירות וכו [היה אם מי לריב] ופא פשוט אין אם מי לריב [אולי צריך לפנות ליבואן מלמעלה...]
שאלתי לא היתה לגבי רכבי חברה, אלא שאלתי היתה ככלל ללקוח פרטי ואיך זה עובד מבחינה חוקית אם ללקוח הרכב מושבת תקופה ארוכה
כמו למשל המוכר של האופל סיפר לי[מורה נהיגה] שהיה לו קראסובר שהלך הגיר ובחברה החליפו גיר באופן מיידי
ואח"כ הי לו פיגו 3008 1.5 דיזל, שהלך המנוע ולקח חודשיים עד שהביאו מנוע חדש [למזלו תמיד הוא מעביר את הרכב לימוד הקודם לאשתו]